IMC

socialuri-mediis-unarebi

სოციალური მედიის უნარები

სტატიაში – სოციალური მედიის საუკეთესო მარკეტინგული უნარები

მოთხოვნა სოციალური მედიის უნარებზე და სოციალური მედიის მარკეტინგის უპირატესობებზე მკვეთრად იზრდება და თუ ბრენდი დღეს არ არის აქტიური სოციალურ მედიაში, ის დიდი ალბათობით ჩამორჩება თავის კონკურენტებს.

2,45 მილიარდზე მეტი მოსახლეობა იყენებს Facebook-ს, მილიონობით ადამიანი ასევე იყენებს სოციალურ მედია პლატფორმებს, როგორიცაა Instagram და Twitter, ამასთან 1 მილიარდი მომხმარებელია YouTube-ზე, ამიტომ აშკარაა, რომ  ციფრული მარკეტინგის უნარები კრიტიკულად მნიშვნელოვანი ხდება მარკეტოლოგებისთვის.

დავუშვათ, რომ თქვენ განიხილავთ სამუშაოს სოციალური მედიის მარკეტინგის მიმართულებით, ან უნდა დაამატოთ სოციალური მედიის უნარები თქვენს საქმიანობაში, როგორც ციფრული მარკეტინგი.

ამ შემთხვევაში, სერთიფიკატი არის შესანიშნავი გზა ამ სფეროში მყარი საფუძვლისთვის. გარდა იმ უნარებისა, რომელთა სწავლა შეგიძლიათ სასერთიპიკატო პროგრამის საშუალებით, თუმცა არის სხვა უნარები, რომლებიც უნდა გქონდეთ მარკეტინგის სფეროში წარმატების მისაღწევად.

ტოპ სოციალური მედიის უნარები

1. შესანიშნავი კომუნიკაცია

პირველი სოციალური მედიის უნარი, რომელიც უნდა გქონდეთ არის – კომუნიკაცია. ცხადია, რომ თუ გსურთ წარმოადგინოთ ორგანიზაციის სახე და ჩაერთოთ მათ მომხმარებლებთან, მაშინ უნდა გქონდეთ ძლიერი კომუნიკაციის უნარი. თქვენ ასევე გჭირდებათ კარგი კომუნიკაციის უნარი კოლეგებთან ურთიერთობისთვის, თქვენი იდეებისა და კამპანიების სიტყვებით გადმოსაცემად და თქვენი ბრენდის ხმის გასაჟღერებლად გლობალურ სივრცეში!

2. კრეატიულობა

სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარების ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ატრიბუტი არის კრეატიულობა.

სოციალური მედიის მომხმარებლები გამოწერას/მოწონებას აუქმებენ, თუ გაზიარებული კონტენტი განმეორებადი ან მოსაწყენია. იმისთვის, რომ მიმდევრები ჩართული და მიჯაჭვულები იყვნენ, სოციალური მედიის მარკეტოლოგებს მუდმივად სჭირდებათ ახალი და მიმზიდველი იდეები, კრეატიული ინიციატივები და კამპანიები.

ინტერაქტიული კონტენტიდან დაწყებული კონკურსებით გაგრძელებული, ვირუსული ვიდეოებით დამთავრებული, სოციალური მედიის მარკეტოლოგებმა უნდა მოიფიქრონ ინოვაციური გზები, რათა მილიონობით სოციალურ მედიაში გამოარჩიონ საკუთარი.

3. წერის უნარი

მიუხედავად იმისა, რომ სურათები და ვიდეო დომინირებს სოციალური მედიის უნარებში, წერა ასევე მნიშვნელოვან როლს ასრულებს.

მიუხედავად იმისა, თქვენ ქმნით პოსტს თუ ამზადებთ ტვიტს, წერა სოციალური მედიის მარკეტოლოგის სამუშაო პროფილის განუყოფელი ნაწილია.

თუ სათაურები არ არის საკმარისად მიმზიდველი, სავარაუდოა, რომ ადამიანები არ დაინტერესდებიან თქვენი კონტენტით და არ გაუჩნდებათ სურვილი შეისწავლონ ის დეტალურად.

4. შინაარსის კურაცია

კონტენტის კურირება ყოველთვის იყო სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარების ძირითადი ნაწილი, უპირველეს ყოვლისა იმ ბიზნესებისთვის, რომლებსაც არ აქვთ დრო, რომ შექმნან კონტენტის სტაბილური ნაკადი დამოუკიდებლად.

კონტენტის კურირება სოციალური მედიის მარკეტინგის მნიშვნელოვანი უნარია, რადგან მათ უნდა იცოდნენ, როდის გააზიარონ, რა გააზიარონ და როგორ გააზიარონ, გარდა იმისა, რომ იცნობდნენ კონტენტის წყაროებს და აუდიტორიის პრეფერენციებს.

5. პროექტის მენეჯმენტი

სოციალური მედიის მარკეტოლოგებს სჭირდებათ პროექტის მართვის კარგი უნარები, მათ უნდა შექმნან გამოქვეყნების განრიგი, თვალყური ადევნონ კონტაქტებს და შეინარჩუნონ სოციალური მედიის პროფილები.

მათ დასჭირდებათ ანგარიშების გაშვება, დიზაინერებთან და მწერლებთან კავშირები, სარეკლამო ბიუჯეტების მართვა და მრავალი სხვა.

პროექტის მენეჯმენტის ძლიერი უნარებით, სოციალური მედიის საუკეთესო მენეჯერები რჩებიან ყველა ამოცანის სათავეში, მათ იციან, როდის უნდა გამოქვეყნდეს შინაარსი, რა დაგეგმონ და როგორ ადევნონ თვალყური სოციალურ მედიაში მიმდინარე ყველა საუბრებს სხვადასხვა საკითხთან დაკავშირებით .

6. სწავლის უნარი

თქვენ უკვე იცით, რომ ტექნოლოგია მუდმივად იცვლება და ჩნდება ახალი სოციალური მედიის პლატფორმები, ხოლო რეგულარულად ემატება ახალი ფუნქციები არსებულ პლატფორმებს, იქნება ეს Instagram-ის რგოლები თუ LinkedIn-ის ისტორიები.

ამ ნაკადის გარდა, მომხმარებელთა მოლოდინები შეიძლება შეიცვალოს სურვილისამებრ.

კარგი სოციალური მედიის მარკეტერი საჭიროებისამებრ სიამოვნებით სწავლობს ცვლილებების შესაბამისად.

7. მარკეტინგი

მიუხედავად იმისა, რომ თქვენ იყენებთ სოციალურ მედიას, როგორც ინსტრუმენტს, თქვენ მაინც ახორციელებთ მარკეტინგს, რაც ნიშნავს, რომ უნდა გქონდეთ მარკეტინგული უნარები და გჭირდებათ მარკეტინგის ძირითადი პრინციპების მყარი გაგების უნარი.

თქვენ არ გჭირდებათ მარკეტინგის ხარისხი, მაგრამ გჭირდებათ კარგი ცოდნა იმის შესახებ, თუ როგორ მუშაობს ის.

8. მოქნილობა

ცვლილებები მუდმივად ხდება სოციალურ მედიაში და საუკეთესო სოციალური მედიის მარკეტოლოგი არის ის, ვისაც შეუძლია სწრაფად მოერგოს ახალ სიტუაციას ან უპასუხოს ისეთ საკითხებს, რაც ხდება სოციალურ მედიაში, იქნება ეს კარგი თუ ცუდი. ეს უნარები მარკეტოლოგებს ანიჭებს მოქნილობას სოციალური მედიის საკითხებთან მიმართებაში!

9. სტრატეგიული აზროვნება

სოციალური მედიის საუკეთესო უნარების სიაში შემდეგი მოდის სტრატეგიული აზროვნება. სოციალურ მედიაში შეიძლება ჩანდეს, რომ აქ ყველაფერი სახალისო და მარტივია, მაგრამ წარმატებული სოციალური მედიის მარკეტინგი მოითხოვს სტრატეგიას, რაც გარკვეულ სირთულეებთანაა კავშირში.

თქვენ შეგიძლიათ ისწავლოთ სოციალური მედიის სტრატეგია, ტრენინგის საშუალებთ, ეს გეხმარებათ გქონდეთ მიმართული გონება, რომელიც ასევე მუშაობს ამ გზით და გქონდეთ სტრატეგიული აზროვნების ბუნებრივი უნარი.

10. ურთიერთობის დამყარება

სოციალური მედიის მარკეტოლოგებმა გარკვეულწილად უნდა მიბაძონ ინფლუენსერებს ურთიერთობების დამყარების უნარების კუთხით, რაც ერთ-ერთ გადამწყვეტ უნარს წარმოადგენს.

11. საზოგადოების მენეჯმენტი

დააკვირდით ბრენდებს დიდი სოციალური მედიით და დაინახავთ, რომ მათ ყველას ერთი საერთო აქვთ: საზოგადოება, სოციალური მედიის აუცილებელი უნარი! სოციალური მედიის მარკეტინგი წარმატების მისაღწევად მოითხოვს კავშირების დამყარებას და ონლაინ საზოგადოების მოზიდვას.

12. ანალიტიკური უნარები

დღის ბოლოს, თქვენ უნდა იცოდეთ არის/იყო თუ არა თქვენი მარკეტინგული სამუშაო შედეგიანი. და ამიტომ ანალიტიკური უნარი არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი და ხელსაყრელი სოციალური მედიის უნარი.

თქვენ შეგიძლიათ ისწავლოთ, როგორ შეამოწმოთ მეტრიკა და მოხსენება, მაგრამ ანალიტიკური აზროვნება დაგეხმარებათ გაიგოთ ყველა ეს მონაცემი.

საბოლოოდ თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ინფორმირებული გადაწყვეტილებები თქვენს უნარებზე დაყრდნობით.

13. სოციალური მედიის მოსმენა

შემდეგი სოციალური მედიის უნარების სიაში არის სოციალური მედიის მოსმენა. სოციალურ მედიაში თქვენი ბრენდის შესახებ საუბრების მოსმენისა და მათზე პასუხის გაცემის უნარი აუცილებელია მომხმარებლებთან და პერსპექტიულ პირებთან ურთიერთობის დასამყარებლად.

14. ბრენდინგი

შემდეგი აუცილებელი სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარი არის ბრენდინგი. ძლიერი ბრენდის იდენტურობის შექმნა და შენარჩუნება სოციალურ მედიაში აუცილებელია თქვენი ბრენდის კონკურენტებისგან დიფერენცირებისთვის.

15. ეთიკა

სოციალური მედიის მარკეტოლოგებმა უნდა იცოდნენ თავიანთი მუშაობის ეთიკური შედეგები, როგორიცაა პერსონალური მონაცემების გამოყენება და დეზინფორმაციის გავრცელება.

სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარები რეზიუმეში

იმისათვის, რომ მიიღოთ თქვენი საოცნებო სამუშაო სოციალური მედია მარკეტინგის კუთხით, თქვენ უნდა გქონდეთ მყარი რეზიუმე. SMM უნარ-ჩვევების ხაზგასმა, რომლებიც გამოიყენება მარკეტოლოგის ყოველდღიურ ცხოვრებაში, დაგეხმარებათ სამუშაოს უფრო სწრაფად მიღებაში. გაეცანით ამ უმთავრეს სოციალურ მედია მარკეტინგის უნარებს რეზიუმესთვის:

1. დაგეგმვა და სტრატეგია – სოციალური მედიის მარკეტოლოგის ცხოვრება ყოველთვიურად ბრუნავს სტრატეგიისა და ზრდის დამგეგმავების შესადგენად.

2. კვლევაზე ორიენტირებულობა – ყველა მოსაზრება, რომელსაც SMM პროფესიონალები იღებენ, არის მყარი კვლევის დამსახურება, თუ რა ხდება მარკეტინგში.

აუცილებელია გქონდეთ კარგი კვლევითი უნარები ყოველთვიური დამგეგმავის შესაქმნელად.

3. Community Building – სოციალური მედიის მარკეტინგი იგივეა, რაც თქვენი პოტენციური მომხმარებლების საზოგადოების შექმნა.

აქედან გამომდინარე, SMM პროფესიონალებმა უნდა იცოდნენ, როგორ დაუკავშირდნენ სწორ ადამიანებს.

4. კონტენტ მარკეტინგი – ყველას მოსწონს ხარისხიანი კონტენტი. შანსები, რომ თქვენი პოსტები მიაღწევენ უფრო მეტ ადამიანს, იზრდება, თუ თქვენი კონტენტი ძლიერი და გამორჩეულია.

ამრიგად, სოციალური მედიის მარკეტინგის ამ უნარს თქვენს რეზიუმეში შეუძლია სასწაულების მოხდენა!

5. ანალიტიკის უნარები – ყველაფერი, რასაც ვაკეთებთ მარკეტინგის სფეროში, მხარდაჭერილია ანალიტიკით, რადგან ეს არის თქვენი გავლენის გაზომვის ერთადერთი გზა.

ამიტომ, თუ კარგად ფლობთ რიცხვებს, მაშინ გაქვთ სოციალური მედიის მარკეტინგის სწორი უნარები!

ხშირად დასმული კითხვები

1. რა არის სოციალური მედიის მარკეტინგის 3 ძირითადი დეტალი?
სოციალური მედიის 3 ძირითადი დეტალია სოციალური მედიის პროფილის შემუშავება, საოცარი კონტენტის შექმნა, ჩართულობის ანალიზი და მოხსენება.

2. რა არის ყველაზე მნიშვნელოვანი სოციალური მედიის მარკეტინგული უნარი?
სოციალური მედიის მარკეტინგის ყველაზე მნიშვნელოვანი უნარი არის ისეთი შინაარსის შექმნა, რომელიც შეესაბამება თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ინტერესებს და მოგვიანებით დაეხმარება თქვენს ბრენდს კონვერტაციაში.

3. როგორ ჩამოთვლით სოციალური მედიის უნარებს რეზიუმეში?
სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარების ჩამონათვალი რეზიუმეში უნდა იყოს თქვენი მყარი და ნაკლებად მყარი უნარების ნაზავი. აღნიშნეთ დომენთან დაკავშირებული უნარები დასაწყისში და ნაკლებად მყარი უნარები ბოლოში.

4. როგორ ვისწავლო სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარები?
რომელიმე ცნობილი ორგანიზაციის პროფესიული კურსის გავლა დაგეხმარებათ სოციალური მედიის მარკეტინგის უნარების გაზრდაში.

შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ გაფართოებული სოციალური მედიის სერტიფიცირების ტრენინგ კურსზე და ისწავლოთ ყველა აუცილებელი უნარ-ჩვევები, ხელსაწყოები და ტექნიკა, რომ გახდეთ წარმატებული SMM პროფესიონალი.

საინტერესო სიახლეებისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.

თუ გსურთ ციფრული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
Skip to content