IMC

Facebook-ads-vs-Google-Adwords-romeli-gamoviyenoT

Facebook Ads vs. Google (AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?

ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად დღითიდღე იზრდება შესაძლებლობები, როგორც ჩვენთვის, ისე ჩვენი ბიზნესის განვითარებისთვის. თუ შევადარებთ ტრადიციულ მედიას და ახალ მედიას, დავინახავთ თუ რამდენად დიდ შესაძლებლობებს იძლევა ბიზნესისთვის ციფრული მარკეტინგი. ხოლო რაც შეეხება Facebook Ads-ს და Google AdWords-ს, მათი ჩართულობა ჩვენი ბიზნესის ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიებში გარდაუვალ აუცილებლობად ჩამოყალიბდა. google-vs-facebook-romeli-gamovitenoT ამ ორი ტიტანური პლატფორმის მეშვეობით ჩვენ გვეძლევა შესაძლებლობა, რომ ჩვენი ბიზნესის სერვისების თუ პროდუქციის შესახებ ინფორმაცია მივაწოდოთ მილიარდობით ადამიანს. თანაც, ამავდროულად, ეს გავაკეთოთ მიზანმიმართულად იმ ნიშადან გამომდინარე, რომელშიც ვსაქმიანობთ და იმ ადამიანების შერჩევით, რომელიც, სავარაუდოდ, ჩვენი შეთავაზებით იქნება დაინტერესებული. ტრადიციული მედიასაშუალებებში რეკლამირებისგან განსხვავებით, სადაც ჩვენი რეკლამა მიეწოდება ძალიან განზოგადებულ აუდიტორიას, გუგლის (Google) და ფეისბუქის (Facebook) რეკლამები საშუალებას გვაძლევს სწორედ იმ ადამიანებთან მივიტანოთ რეკლამა, რომელიც ჩვენი სავარაუდო მომხმარებელია. ხოლო ფულს სწორედ იმაში გადავიხდით, რომ ზუსტად შერჩეულ ხალხს მივაწვდით ხმას.

რა განსხვავებაა Google AdWords-სა და Facebook Ads-ს შორის?

სანამ Google AdWords-სა და Facebook Ads-ის სხვადასხვა სიძლიერესა და მახასიათებლებს განვიხილავთ, არსებითად მნიშვნელოვანია იმის გაგება, თუ რა ძირითადი განსხვავებაა ამ ორ სარეკლამო პლატფორმას შორის.

Google AdWords: ფასიანი ძებნა

Google AdWords არის მსოფლიოში ყველაზე დიდი და პოპულარული PPC სარეკლამო პლატფორმა. AdWords იმდენად ფართოდ გამოიყენება, რომ იგი გახდა სინონიმი ტერმინისა „ფასიანი ძიება“. ეს ორი ტერმინი ერთმანეთის ნაცვლად გამოიყენება, მიუხედავად იმისა, რომ სხვა პლატფორმები, როგორიცაა Bing Ads, ანალოგიურად მუშაობს. google-vs-facebook-adwords-koncepti Google AdWords მომხმარებლის ინტერფეისი

ფასიანი ძიება ორიენტირებულია საკვანძო სიტყვების დამიზნებაზე და ტექსტზე დაფუძნებული რეკლამების გამოყენებაზე. რეკლამის განმთავსებლები, რომლებიც იყენებენ Google AdWords-ს, ირჩევენ ისეთ საკვანძო სიტყვებს (ქივორდებს) – სპეციფიკურ სიტყვებსა და ფრაზებს, რომლებსაც მომხმარებლები იყენებენ Google-ში ძიებისას – იმ იმედით, რომ მათი რეკლამები ამ ტერმინების ძიების შედეგებთან ერთად გამოჩნდება. ყოველ ჯერზე, როდესაც მომხმარებელი დააწკაპუნებს რეკლამას, რეკლამის განმთავსებელი იხდის თანხის გარკვეულ ოდენობას, შესაბამისად, მას უწოდებენ „pay-per-click რეკლამირებას”. PPC სატენდერო წინადადებები და მათი ოპტიმიზაცია რთული თემაა და ამ სტატიის მიღმაა. თუმცა მომხმარებლები, ძირითადად, იხდიან პოტენციალში, რომ იპოვონ ახალი მომხმარებლები იმ საკვანძო სიტყვებისა და საძიებო ტერმინების საფუძველზე, რომლებსააც ისინი Google-ში ძებნისასა იყენებენ.

Facebook Ads: ფასიანი სოციალური რეკლამები

Facebook Ads სოციალურ ქსელებში რეკლამირების შესანიშნავი მაგალითია. მსოფლიოში არსებულ სოციალურ ქსელებს შორის ყველაზე მეტი ყოველთვიური აქტიური მომხმარებლების რაოდენობით, Facebook გახდა მეტად კონკურენტუნარიანი და პოტენციურად მომგებიანი ელემენტი მრავალი ბიზნესის ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიაში.

reklama-FacebookSi

Facebook რეკლამების ძირითადი სახეობები

მართალია, ფეისბუქზე რეკლამირება შეიძლება ჩაითვალოს AdWords-ს მსგავსი, იმაში, რომ ორივე პლატფორმის გამოყენებით რეკლამის განმთავსებლები არსებითად ხელს უწყობენ თავიანთ ბიზნესს ინტერნეტით, თუმცა მსგავსება აქვე მთავრდება. განსხვავებით ფასიანი ძებნისგან, რომელიც ბიზნესს ეხმარება ახალი მომხმარებლების პოვნაში საკვანძო სიტყვების საშუალებით, ფასიანი სოციალური რეკლამები ეხმარებიან მომხმარებლებს ბიზნესის პოვნაში, რაც მათთვის საინტერესოა და შეესაბამება მათ ჩვევებსა და მონაცემებს ინტერნეტში.

როდესაც საქმე Google AdWords– სა და Facebook Ads- ს შორის არსებულ მთავარ სხვაობას ეხება, შეგიძლიათ ასე იფიქროთ: AdWords დაგეხმარებათ ახალი მომხმარებლების პოვნაში, ხოლო Facebook დაეხმარება ახალ მომხმარებლებს თქვენს მოძებნაში. ახლა, როდესაც Google AdWords და Facebook Ads (ან ფასიანი ძებნა და ფასიანი სოც. რეკალმა) ელემენტარული განსხვავება ვნახეთ, მოდით განვიხილოთ თითოეული პლატფორმის ძლიერი მხარეები და როგორ შეგვიძლია ონლაინ მარკეტინგის ამ საშუალებების ეფექტურად გამოყენება.

Google AdWords-ის ძალა და უპირატესობები

როგორც მსოფლიოს ყველაზე პოპულარული და ფართოდ გამოყენებადი საძიებო სისტემა, Google ითვლება დე ფაქტო ლიდერად ონლაინ რეკლამირებაში. ყოველ დღე 3.5 მილიარდზე მეტ საძიებო მოთხოვნის განსაზღვრით, Google სთავაზობს რეკლამის განმთავსებლებს წვდომას უპრეცედენტო და არათანაბარ პოტენციურ აუდიტორიაზე მომხმარებლებისა, რომლებიც აქტიურად ეძებენ პროდუქციას და მომსახურებას.

saZiebo-sistemebi-Zebnis-Sedegebis-mixedviT

საძიებო სისტემების გადანაწილების პროცენტულობა 2020 წელს Statista.com-ის მიხედვით

Google-ის სარეკლამო შეთავაზებები იყოფა ორ ძირითად ქსელში – საძიებო ქსელში და Display ქსელში. საძიებო ქსელი მოიცავს Google-ს, როგორც საძიებო სისტემის მთლიან ნაწილს და რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ მილიონობით საკვანძო სიტყვისა და ფრაზის შეთავაზება სავარაუდო მომხმარებლებისთვის. Google Display Network, რომელიც რეკლამის განმთავსებლებს უფრო ვიზუალურ რეკლამებს სთავაზობს, როგორიცაა ბანერები, მოიცავს მსოფლიო ქსელის დაახლოებით 98%-ს. ეს შესანიშნავ არჩევანს წარმოადგენს იმ რეკლამის განმთავსებლებისთვის, რომელთაც სურთ შეასრულონ მარკეტინგული მიზნები, რომლებიც სულაც არ არის ისეთი კონვერტაციის, როგორც PPC რეკლამები, თუმცა ბრენდის ცნობიერების ამაღლება ფართო მასშტაბით ბანერული რეკლამების გამოყენებით უფრო მარტივია.

უზარმაზარი აუდიტორია

Google-ის, როგორც სარეკლამო პლატფორმის გამოყენების ერთ-ერთი მთავარი უპირატესობა არის მისი უზარმაზარი წვდომა. Google ყოველ წამს ამუშავებს 40 000-ზე მეტ საძიებო მოთხოვნას ინტერნეტში, ყოველწლიურად კი 1,2 ტრილიონზე მეტს. Google სულ უფრო იხვეწება, რაც მზარდ დამოკიდებულებას განაპირობებს მის ხელოვნურ ინტელექტსა და მანქანათმშენებლობის ტექნოლოგიაზე, RankBrain-ზე.

რეკლამის განმთავსებლების რაოდენობის ზრდასთან ერთად იზრდება ამ საოცარი საძიებო მოწყობილობის მოცულობაც. მარტივად რომ ვთქვათ, სხვა საძიებო სისტემას არ შეუძლია შესთავაზოს იმხელა პოტენციური აუდიტორია, რომელიც Google-ს შეუძლია. მხოლოდ პოტენციური მომხმარებლების ეს უდიდესი წყარო Google-ს თქვენი ციფრული მარკეტინგული სტრატეგიის შესანიშნავ საშულებად აქცევს, მაგრამ Google-ის ძიების სულ უფრო დახვეწასთან ერთად, ადვილი გასაგებია, თუ რატომ არის AdWords ყველაზე პოპულარული და ყველაზე ხშირად გამოყენებული PPC პლატფორმა მსოფლიოში.

თანაბარი პირობები

PPC-ში ახალბედებს შორის ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული მცდარი მოსაზრება არის ის, რომ ვისაც ყველაზე დიდი სარეკლამო ბიუჯეტი აქვს, ავტომატურად “იმარჯვებს” Google რეკლამებში. საბედნიეროდ, ჭეშმარიტებისგან უფრო შორს ვერაფერი იქნებოდა, რადგან AdWords ძირითადად რეკლამირების ხარისხსა და შესაბამისობაზეა ორიენტირებული და არა იმაზე, რამდენს ხარჯავენ რეკლამის განმთავსებლები. რაც უფრო შესაფერისია რეკლამა მომხმარებლისთვის, მით უკეთესი გამოცდილება ექნება მომხმარებელს – და, შესაბამისად, მით უფრო მეტი ალბათობაა, რომ ისინი გააგრძელებენ Google-ის, როგორც საძიებო სისტემის გამოყენებას. ამ მიზეზით, Google AdWords შესაბამისობას და ხარისხს ყველა სხვა ფაქტორზე მაღლა აყენებს. სწორედ ამიტომ, ჭკვიან რეკლამერს, რომელსაც აქვს შესაბამისი, ოპტიმიზირებული, მაღალი ხარისხის რეკლამა, იშვიათად უწევს ისეთივე მაღალი ფასის გადახდა, როგორც სუსტი რეკლამის მქონე რეკლამერებს.

ზოგიერთი საკვანძო სიტყვა შეიძლება სხვებზე ძვირი ღირდეს – მაგალითად, ფინანსური ინდუსტრიის სიტყვები, რომლებიც დამკვიდრებულია ყველაზე ძვირადღირებულ პროფესიულ სექტორში. მაგრამ რამდენი უნდა შესთავაზონ რეკლამის განმთავსებლებმა, დიდწილად დამოკიდებულია მათი რეკლამების ხარისხსა და შესაბამისობაზე. ზოგიერთი მაჩვენებელი Google-ისთვის უფრო მნიშვნელოვანია ხარისხისა და შესაბამისობის შეფასებისას, ვიდრე სხვები, მაგალითად, click-through rate, რომელიც ითვლება რეკლამის საერთო ხარისხისა და მიმზიდველობის საიმედო მითითებად. google-vs-faceboo-xarisxis-maCvenebeli

შესაბამისობა + მომხმარებლის გამოცდილება = ხარისხის ქულა

რეკლამის ფორმატის ფართო სპექტრი

როდესაც AdWords პირველად ამუშავდა 2000 წელს (საერთო ჯამში მხოლოდ 350 რეკლამის განმთავსებელი), ტექსტზე დაფუძნებული რეკლამები, რომლებსაც Google აწვდიდა ძიების შედეგებში, იყო მინიმალური, რბილად რომ ვთქვათ – თუმცა ისინი შეიცავდა ბევრ და იმავე ელემენტს, რაც ჩანს დღევანდელ რეკლამებში.

google-adwords-sastumroebis-reklama

მობილურის PPC რეკლამა New York Hilton Midtown-სგან

მიუხედავად იმისა, რომ AdWords- ში PPC რეკლამები ტექსტზე დაფუძნებული რჩება, რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ ისარგებლონ წარმოუდგენელი რაოდენობის მახასიათებლებით, რათა თავიანთი რეკლამები გახადონ უფრო მიმზიდველი და წარმტაცი მომხმარებლებისთვის. რეკლამის გაფართოებები, საიტის ბმულები, მომხმარებლის მიმოხილვა, მდებარეობის მიზანმიმართვა, სავაჭრო რეკლამები და უამრავი სხვა ფუნქცია, რომელთა გამოყენებაც რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ, პერსონალიზაციისა და კონტროლის შეუდარებელ შესაძლებლობას იძლევა.

Google გვთავაზობს რეკლამის ფორმატებს, რომლებიც ისეთი სპეციფიკური ბიზნესის საჭიროებებზეა მორგებული, როგორიცაა ავტომობილების მწარმოებლები და სასტუმროები, რომლებიც სცილდება ტიპურ ტექსტზე დაფუძნებულ სარეკლამო გამოცდილებას და შეიცავს მდიდარ ვიზუალურ ელემენტებს, როგორიცაა მაღალი რეზოლუციის სურათები და ინტერაქტიული რუკის მონაცემები. მიუხედავად იმისა, რას ყიდით ან ვისზე, დიდი შანსია, რომ არსებობდეს რეკლამის ფორმატი ან ფუნქცია, რომელიც თქვენს საქონელს ან მომსახურებას უფრო მიმზიდველს გახდის თქვენი სამიზნე ბაზრისთვის. Google განუწყვეტლივ აუმჯობესებს რეკლამის ახალ ფორმატებსა და ფუნქციებს, რაც რეკლამის განმთავსებლებს კიდევ უფრო აძლიერებს ახალი აუდიტორიის აღმოჩენისა და ახალი ბიზნესის განვითარების გზაზე.

Facebook Ads (ფეისბუქის რეკლამების) ძალა და უპირატესობები

Google AdWords-სთან შედარებით, Facebook Ads ახალი შემსრულებელია, მაგრამ, ფაქტია, Facebook უკვე რამდენიმე წელია ნაბიჯ-ნაბიჯ აუმჯობესებს სარეკლამო შესაძლებლობებს. დღეს Facebook Ads არის პიონერი ფასიანი სოციალური რეკლამების სფეროში და მრავალი ბიზნესის ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის ცენტრალური ნაწილი გახდა.

აუდიტორიის შეუდარებელი განცალკევება

Google AdWords-ის მსგავსად, Facebook გამოირჩევა გლობალური ჭეშმარიტად ფართო აუდიტორიით. ყოველთვიურად 1,55 მილიარდზე მეტი აქტიური მომხმარებელი – მთელი მსოფლიოს მოსახლეობის მეხუთედზე მეტი, და აქ არ ითვლება არააქტიური ან იშვიათად გამოყენებული ანგარიშები. Facebook-ს კონკურენტი არ ყავს, როდესაც საქმე ეხება აუდიტორიის უზარმაზარ რაოდენობას. ამასთან, მიუხედავად ასეთი დიდი აუდიტორიისა, Facebook-ის ნამდვილი სიძლიერე იმაში მდგომარეობს, რომ იძლევა შესაძლებლობას აუდიტორიის განცალკევებისა, რომლითაც რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ Facebook-ის მომხმარებლების სამიზნე აუდიტორიად შერჩევა. google-vs-facebook-lookalike-audience Facebook-ის ურთიერთმსგავსი აუდიტორიები რეკლამას აყენებს გრანულირებულ დონეზე ადამიანები თავიანთი ცხოვრების თითქმის ყველა წარმოსადგენ დეტალს აზიარებენ ფეისბუქზე. პარტნიორების შეხვედრიდან და ქორწინებიდან დაწყებული ბავშვების დაბადებით დამთავრებული. ან ახალი კარიერული ნაბიჯების აღნიშვნით, ფეისბუქის მომხმარებლები ყოველდღიურად აზიარებენ ცხოვრებისეულ მიღწევებს სოციალურ ქსელებში.

ისინი ასევე ეძებენ და მოიხმარენ კონტენტს, რომელიც შეესაბამება პირადი ინტერესების, შეხედულებების, იდეოლოგიების და ღირებულებების უზარმაზარ სპექტრს. ხოლო რეკლამის განმთავსებლებს უნიკალური შესაძლებლობა ეძლევათ, მოაწესრიგონ სარეკლამო შეტყობინებები აუდიტორიისთვის ისე, როგორც აქამდე შეუძლებლად, ან წარმოუდგენლადაც კი მიაჩნდათ. ამ ფუნქციების ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი პროგრამაა რეკლამის განმთავსებლებისთვის შესაძლებლობა, შექმნან ეგრედ წოდებული ”მსგავსი აუდიტორია”.

რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ საკუთარი მონაცემთა ბაზებიდან ატვირთონ მომხმარებლების ინფორმაცია Facebook-ზე, რომელიც შემდეგ იყენებს ფილტრაციას საკუთარი მონაცემებისა და მესამე მხარის მონაცემთა ბროკერების მიერ მოწოდებული ინფორმაციის საფუძველზე, იმ მომხმარებლების შესარჩევად, რომელთა ინფორმაციასაც ატვირთავს რეკლამის განმთავსებელი. ეს ქმნის მომხმარებელთა “გასაოცარ” აუდიტორიას, რაც საშუალებას აძლევს რეკლამერებს ეფექტურად გააორმაგონ თავიანთი რეკლამების პოტენციური შესაძლებლობები ისეთი ახალი მომხმარებლების შერჩევით, რომლებიც გამოხატავენ იგივე ინტერესებსა და სამომხმარებლო ქცევას, როგორსაც მათი არსებული მომხმარებლები.

ფასიანი სოციალური რეკლამის ბევრი ახალბედა სვამს ერთსა და იმავე კითხვას, კერძოდ, “მუშაობს Facebook რეკლამა?” პასუხი კი ერთია – დიახ, ასეა და თანაც საოცრად კარგად. ამასთან, ნაცვლად ფეისბუქის განხილვისა, როგორც მსოფლიოში ყველაზე დიდი პოტენციური ბილბორდი, რეკლამის განმთავსებლებმა მას უნდა შეხედონ, როგორც მომხმარებლებთან დაახლოების იმაზე მეტად იდეალურ საშუალებას, ვიდრე ოდესმე ეგონათ.

არსებითად ვიზუალური პლატფორმა

შედარებით მშრალი, ტექსტზე დაფუძნებული PPC ნათესავებისგან განსხვავებით, Facebook რეკლამები ძალზე ვიზუალურია. საუკეთესო Facebook რეკლამები ერწყმის მომხმარებელთა ვიდეოებს, სურათებსა და სხვა ვიზუალურ შინაარსს, რაც რეკლამერებს საშუალებას აძლევს გამოიყენონ არა მხოლოდ ვიზუალური რეკლამების დამაჯერებელი თვისებები, არამედ შეიტანონ მასში ის სასურველი შეტყობინებები, რაც მაღალხარისხიან რეკლამას მიმზიდველს გახდის.

google-vs-facebook-facebook-reklamis-magaliTi

ვიზუალურად ძლიერი Facebook რეკლამა Uber-ისგან

მსგავსად Google-სა, რომელიც მუდმივად ექსპერიმენტებს ატარებს ტექსტზე დაფუძნებული PPC რეკლამების ფორმატირებაზე, Facebook მუდმივად აფასებს, თუ როგორ შეუძლია რეკლამის განმთავსებლებს შესთავაზოს უმაღლესი ხარისხის მარკეტინგული პლატფორმა და მომხმარებლების დამაკმაყოფილებელი და საინტერესო ონლაინ გამოცდილება. წარსულში, Facebook-ი ავალდებულებდა, რომ მის პლატფორმაზე განთავსებულ რეკლამებში დატანილიყო ტექსტი, რომელიც დაიკავებდა მთლიანი სარეკლამო არეალის 20%-ს, თუმცა ეს შეზღუდვა შემდეგ შემსუბუქდა. ამასთან, სარეკლამო მმართველობაში ამ მნიშვნელოვანი ცვლილების მიუხედავად, Facebook რჩება არსებითად ვიზუალურ პლატფორმად – გაყიდვის მთავარ პუნქტად მრავალი რეკლამის განმთავსებლისთვის.

წარმოუდგენელი ROI (ინვესტიციის დაბრუნება)

ბიზნესი და მარკეტერები, რომლებიც იყენებენ Facebook Ads-ს, ხშირად აღფრთოვანებულნი არიან მისი სამიზნე ვარიანტების სიმკვეთრით. ისევე, როგორც მათ ხელთ არსებული ინსტრუმენტებით ლამაზი, საინტერესო რეკლამების შესაქმნელად. ამასთან, Facebook Ads-ის ერთ-ერთი ელემენტი, რომელიც მუდმივად აკვირვებს ახალბედებს, არის ინვესტიციის დაბრუნების ის პოტენციალი, რომელსაც Facebook-ზე რეკლამირება გვთავაზობს. ასევე ის, თუ რამდენად ფართოდ შეუძლიათ გამოიყენონ მცირე ბიუჯეტი საზრიანი რეკლამის შექმნით. google-vs-facebook-facebook-biujetis-magaliTi Facebook-ის ხელმისაწვდომი ბიუჯეტი = პოტენციურად მაღალი ROI

მიუხედავად იმისა, რომ Facebook სარეკლამო კამპანიის ბიუჯეტი მნიშვნელოვნად განსხვავდება სხვადასხვა ფაქტორების მიხედვით, როგორიცაა მასშტაბები, შეტყობინებები და საერთო კამპანიის მიზნები, Facebook Ads საოცრად ხელმისაწვდომია, განსაკუთრებით მათი პოტენციური გავლენისა და იმ სიმკვეთრის გათვალისწინებით, რომლითაც რეკლამერებს შეუძლიათ იდეალური სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა. ეს მაღალკონკურენტული ფასები Facebook Ads-ს ძალიან მიმზიდველ წინადადებად აქცევს მცირე ბიზნესის და შეზღუდული რესურსის მქონე კომპანიებისთვის – არა მხოლოდ დიდი ბრენდებისთვის ფართო მარკეტინგული ბიუჯეტით. პლატფორმის მიერ შემოთავაზებულ მნიშვნელოვან პოტენციურ შემოსავლებთან ერთად, Facebook Ads ერთ-ერთი საუკეთესო ონლაინ სარეკლამო გადაწყვეტილებაა, რომელიც დღეს ხელმისაწვდომია.

Google AdWords და Facebook Ads: რომელი უნდა გამოვიყენოთ?

 Google AdWords და Facebook Ads წარმოუდგენლად ძლიერი სარეკლამო პლატფორმებია, რომლებიც პრაქტიკულად ყველა ტიპის ბიზნესს ემსახურება. თითოეული მათგანის სიძლიერისა და პოტენციალის შეფასებისა ეს ორი პლატფორმა უნდა განვიხილოთ, შემავსებელი და არა კონკურენტული გზით. ზოგიერთი ადამიანი ერთმანეთს ადარებს Facebook რეკლამებს Google Display Network-თან, თუმცა, მიუხედავად მსგავებისა, ამ ორი პლატფორმის ერთმანეთისგან დამოუკიდებელი განვითარების გზები აჩვენებს რომ AdWords და Facebook უნდა გამოვიყენოთ შეთანხმებულად და არა ოპონირებით. როგორც ფასიანი ძებნის, ასევე ფასიანი სოციალური ქსელის რეკლამის გამოყენება არის საოცრად ეფექტური სარეკლამო სტრატეგია.

 ამასთან, საჭიროა ორმაგი სარეკლამო სტრატეგია, რომელიც შესაბამისობაში იქნება თითოეული პლატფორმის სიძლიერეებთან. მიუხედავად იმისა, რომ მარკეტინგული შეტყობინებები შეიძლება – და, სავარაუდოდ, უნდა – იყოს თანმიმდევრული, როგორც Google AdWords-თან, ისე Facebook Ads-თან, აუცილებელია იმის გაგება, თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ თითოეული პლატფორმა მაქსიმალური ROI-სთვის და ბიზნესის მკვეთრი ზრდისთვის. კომპანია IMC აიემსი გთავაზობთ როგორც Facebook გვერდის მართვის და სარეკლამო კამპანიების წარმოების, ისე Google Adwords-ის სერვისებს. გამოცდილი გუნდის კვალიფიციური ჩართულობა გახდის თქვენს ინერნეტ მარკეტინგულ სტრატეგიებს ბევრად უფრო წარმატებულს და შედეგების მომტანს. დაგვიკავშირდით და მოგვანდეთ თქვენი ინტერნეტ სარეკლამო კამპანიები და შედეგებიც თვალშისაცემი გექნებათ!

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

რეკომენდებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings