IMC

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი – ტოპ 10 სტრატეგია

სასტუმროს საძიებო სისტემების მარკეტინგი მნიშვნელოვანი გზაა ონლაინ ხილვადობის გასაზრდელად, იმის გათვალისწინებით, რომ სასტუმროს დაჯავშნის 83 პროცენტი საძიებო სისტემებზე მოდის. SEM კამპანიები დაგეხმარებათ გაიზარდოთ საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე.

რა არის სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი?

საძიებო სისტემების მარკეტინგი სასტუმროებისთვის მოითხოვს კამპანიის შექმნას თქვენი SERP პოზიციის გასაზრდელად. SEM სტრატეგია მოიცავს სარეკლამო კამპანიებს, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას, საკვანძო სიტყვების კვლევას, ბმულების შექმნას, backlink-ებს, ვებსაიტების სტრუქტურას და ხარისხის შინაარსს. თქვენ ასევე უნდა გადახედოთ კამპანიის მონაცემებს თქვენი სასტუმროს SEM-ის გასაუმჯობესებლად, სანამ თქვენი კამპანიები მიმდინარეობს.

სასტუმროს SEM კამპანიების ეს გზამკვლევი განსაზღვრავს აუცილებელ კომპონენტებს, გაგიზიარებთ სასარგებლო რჩევებს და ასახვის სტრატეგიას, რომელსაც შეგიძლიათ მიჰყვეთ, რათა დაიწყოთ თქვენი მიზნების მიღწევა.

რა არის საძიებო სისტემების მარკეტინგი სასტუმროებისთვის?

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი აყალიბებს მიზნობრივ კამპანიებს თქვენი ვებსაიტის საძიებო სისტემებში რეიტინგის გაზრდის მიზნით.

მოდით გადავხედოთ სასტუმროს SEM-ის კომპონენტებს.

სარეკლამო კამპანიები

ფასიანი pay-per-clickPPC რეკლამები საძიებო სისტემების მარკეტინგის ცენტრშია სასტუმროებისთვის. ფასიან რეკლამას შეუძლია გააფართოვოს თქვენი წვდომა, განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში, თუ თქვენს რეკლამას მიზნობრივ საკვანძო სიტყვებზე აკეთებთ, რადგან თქვენ იცით, რომ თქვენი აუდიტორია ეძებს მას.

SEO

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია ან SEO და SEM შეიძლება ერთნაირად ჟღერდეს, მაგრამ პირველი ეყრდნობა ორგანულ ძიების მეთოდებს. თქვენი SEO-ს გაუმჯობესება თქვენი სასტუმროს SEM-ის გაუმჯობესებისას, როგორც წესი, გამოიწვევს უფრო მაღალ რეიტინგებს.

საკვანძო სიტყვების კვლევა

მიზნობრივი საკვანძო სიტყვების შერჩევა სასარგებლოა შინაარსის წარმოების თვალსაზრისით. სასტუმროს საძიებო სისტემებში თქვენ ძირითადად გამოიყენებთ საკვანძო სიტყვების კვლევას, რათა დაადგინოთ, რომელი საძიებო ტერმინებით განათავსოთ შეთავაზება თქვენი შემდეგი ფასიანი სარეკლამო კამპანიისთვის.

ბმულების შექმნა და Backlink-ები

ბმულის შექმნა არის SEO სტრატეგია, რომელიც ღირებულია SEM კამპანიებისთვის. Google და სხვა საძიებო სისტემები წყვეტენ ვებსაიტის შესაბამისობას მის ბმულებზე დაყრდნობით. ბმულებს ასევე შეუძლიათ გაზარდონ თქვენი სანდოობა, განსაკუთრებით კი backlink-ებს.

ვებსაიტის სტრუქტურა

თუ თქვენ ცდილობთ გააუმჯობესოთ SEM, თქვენს სასტუმროს ვებსაიტს შეიძლება დასჭირდეს განახლებული დიზაინი. ვებსაიტის სტრუქტურის მართვა არის კიდევ ერთი SEO სტრატეგია, რომელიც ეუბნება საძიებო სისტემებს, რომელ გვერდებს მიანიჭონ პრიორიტეტი. ამ გვერდებს შეუძლიათ თქვენი რანგის გაზრდა.

კონტენტ მარკეტინგი

კონტენტ მარკეტინგი არის სასტუმროების საძიებო სისტემების მარკეტინგის ნაწილი. ხარისხიანი კონტენტის წარმოება გაზრდის თქვენს ავტორიტეტს და დაგეხმარებათ მიაღწიოთ მაღალ რეიტინგებს. თქვენ ასევე შეგიძლიათ თქვენი შინაარსის პოპულარიზაცია თქვენი ფასიანი რეკლამების საშუალებით.

SEM-ის 5 სარგებელი სასტუმრო ინდუსტრიაში

SEM არის სასტუმრო ინდუსტრიის ძირითადი ნაწილი შემდეგი მიზეზების გამო:

1. ზრდის სასტუმროს ვებსაიტის ხილვადობას

2023 წელს Google-ის 80 მილიონზე მეტი ვიზიტით, საძიებო სისტემები რჩება ინფორმაციის, სერვისებისა და ბიზნესის მოძიების ძირითად საშუალებად.

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი დაგეხმარებათ, რომ თქვენი ვებსაიტი დომინირებდეს SERP შედეგების პირველ გვერდზე, როდესაც მომხმარებლები მოიძიებენ სასტუმროებს მათ მახლობლად.

უფრო მაღალი ხილვადობა გამოიწვევს ბევრ სხვა პოზიტიურ ეფექტს, რომელსაც აუცილებლად განვიხილავთ, მათ შორის მეტი ვებსაიტის ტრაფიკისა და რეკვიზიტების ჩათვლით.

2. ამაღლებს თქვენი სასტუმროს ადგილობრივ ცნობადობას

ინტერნეტის მომხმარებელთა 50%-დან 97% ეძებს ადგილობრივ სერვისებს ონლაინ სივრცეში, მარკეტინგული რესურსის WebFX-ის მიხედვით, ადგილობრივი SEO და SEM დაეხმარება თქვენს სასტუმროს გამოჩნდეს ძიების უფრო მეტ შედეგებში.

უკეთესი ადგილობრივი ცნობადობის შექმნა გამოიწვევს ბრენდის უფრო ძლიერ აღიარებას, მეტ ლოიალობას გრძელვადიან კლიენტებს შორის და კონვერტაციის უფრო მაღალ მაჩვენებელს.

3. გაძლევთ უპირატესობას თქვენს კონკურენტებთან შედარებით

რამდენად კარგია სხვა სასტუმროები თქვენს რეგიონში? იყენებენ თუ არა SEM-ს ან მხოლოდ SEO-ს რანგის გასაზრდელად?

Google სასტუმროს რეკლამების დანერგვა კონკურენტებს შორის აშკარა უპირატესობას მოგცემთ. პოტენციურმა სტუმრებმა უნდა აირჩიონ თქვენი სასტუმრო და არა თქვენი კონკურენტების, ამისათვის კი ყველაფერი სწორად უნდა გააკეთოთ.

რატომ? რადგან იძლევა სწრაფ შედეგებს

SEO ეფექტურია, მაგრამ შედეგების სანახავად შეიძლება თვეები დაგჭირდეთ. ამის საპირისპიროდ, SEM კამპანიებს შეუძლიათ დაიწყონ საჭირო საქმიანობის წარმოება სულ რაღაც 24 საათში.

4. აუმჯობესებს ე.წ. Lead Gen-ს

თქვენი ფასიანი რეკლამები მოიზიდავს მეტ ვიზიტორს თქვენს სასტუმროს ვებსაიტზე, კონკრეტულად, ოპტიმიზირებული სადესანტო გვერდი შესანიშნავი ასლით, ვიდეოებით და სურათებით და კარგად განთავსებული CTA-ებით. თქვენ ასევე შეიძლება შეამჩნიოთ კვალიფიციური ლიდერების შემოდინება, რომლებიც გადავლენ გაყიდვების ზოლში.

ზრდის კონვერტაციებს

სასტუმროს საშუალო კონვერტაციის კოეფიციენტი არის 1,5-დან 2,5 პროცენტამდე, სასტუმროს ტექნიკური ანგარიშის მიხედვით. სასტუმროს SEM-ის გამოყენებამ უნდა გაზარდოს თქვენი კონვერტაციის კოეფიციენტი მაქსიმუმამდე.

5. შეიძლება გამოიწვიოს ჯავშნების რაოდენობის ზრდა

ოპტიმიზებული ვებსაიტი ძლიერი სადესანტო გვერდებით, უფრო კვალიფიცირებული პოტენციალითა და უფრო მაღალი კონვერტაციით გაზრდის თქვენს ჯავშნების მაჩვენებელს და აგინაზღაურებთ ფასიანი სარეკლამო კამპანიის ხარჯებს.

როგორ შევქმნათ ეფექტური სასტუმროს SEM სტრატეგია 5 მეთოდის დახმარებით

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი მოითხოვს კარგად დაგეგმილ სტრატეგიას, რათა მიაღწიოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას სარეკლამო კამპანიების მეშვეობით. აქ არის ხუთი ნაბიჯი თქვენი SEM სტრატეგიის შემუშავებისთვის:

1. განსაზღვრეთ მარკეტინგული მიზნები

თქვენ ნახეთ, რისი გაკეთება შეუძლია სასტუმროს SEM-ს სასტუმრო ინდუსტრიისთვის. ამ მიზნებიდან რომელი ჭირდება თქვენს სასტუმროს?

დაგეგმეთ თქვენი მიზნები თქვენი ფასიანი სარეკლამო კამპანიისთვის და გაიარეთ საჭირო ნაბიჯები მათ მისაღწევად.

ეს ხელს შეუწყობს თქვენს მთლიან მარკეტინგულ სტრატეგიას, როგორიცაა კონკრეტული ბაზრზე საკუთარი მიზნის განსაზღვრა, ასევე ბრენდის ხილვადობის გაუმჯობესება და ჯავშნების გაზრდა, რაც საბოლოო ჯამში გამოიწვევს თქვენი ბიზნესის ზრდას.

2. აირჩიეთ თქვენი საკვანძო სიტყვები

თქვენ უნდა აირჩიოთ საკვანძო სიტყვები მომხმარებლის საძიებო მოთხოვნების საფუძველზე.

განზოგადებული და კონკრეტული საკვანძო სიტყვების ნაზავი საუკეთესოა თუ თქვენს მიზანს პოტენციური მომხმარებლები წარმოადგენენ. თქვენი საკვანძო სიტყვები ყოველთვის უნდა იყოს შესაბამისი და ჰქონდეს კარგი საძიებო მოცულობა.

თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ რამდენიმე მსგავსი საკვანძო სიტყვა, როგორც თქვენი კონკურენტები იყენებენ, მაგრამ თავიდან აიცილეთ მისი ზედმეტი გამოყენება, რადგან ხშირმა გამეორებამ შეიძლება ზიანი მიაყენოს თქვენი კამპანიის ეფექტურობას.

3. შექმენით ეფექტური სარეკლამო ასლი

რეკლამის ძლიერი ასლი გამოარჩევს თქვენს Google Ads-ს და შთააგონებს პოტენციურ მომხმარებლებს დააკლიკონ.

თქვენი ასლი უნდა იყოს დამაჯერებელი, ნათელი და ლაკონური. აქ არის კიდევ რამდენიმე რჩევა საავტორო გადაწერისთვის:

  • დაწერეთ გამოსავლებზე დაფუძნებული სტილით, გააცნობიერეთ თქვენი აუდიტორიის ინტერესები და განათავსეთ თქვენი სასტუმრო, როგორც გამოსავალი.
  • ბუნებრივია, რომ აუცილებლად უნდა ჩართოთ თქვენი სამიზნე საკვანძო სიტყვები ასლში.
  • გამოიყენეთ იგივე ასლი თქვენს სადესანტო გვერდსა და რეკლამას შორის გაერთიანებისთვის.
  • დაამატეთ ზარის განხორციელების ღილაკი.

4. მართეთ თქვენი ბიუჯეტი

PPC კამპანიის გასაშვებად შეიძლება ყოველთვიურად დიდი თანხების დახარჯვა მოგიწიოთ, მაგრამ ღირებულება განსხვავდება თქვენი ბიზნესის ზომის, თქვენი კამპანიის მასშტაბის და იმის მიხედვით თუ რისი დახარჯვის საშუალება გაქვთ.

თქვენ უნდა განსაზღვროთ, რისი საშუალება გაქვთ რეკლამისთვის ბიუჯეტის დახარჯვისთვის და შემდეგ დაიცავით, ყოველთვიური ლიმიტები.

ბიუჯეტის გაანგარიშებისას გაითვალისწინეთ თქვენი სასტუმროს SEM კამპანიისა და საკვანძო სიტყვების მართვის ღირებულება.

5. შექმენით საინტერესო და შესაბამისი სადესანტო გვერდები

თქვენი სადესანტო გვერდები დანიშნულება არის პოტენციური მომხმარებლების მოზიდვა, რომლებიც გახსნიან თქვენს PPC რეკლამებს, ამიტომ თქვენ უნდა გახადოთ ისინი შესაბამისი და მიმზიდველი მათთვის.

ისინი უნდა შეესაბამებოდეს ძიების მიზანს და იძლეოდნენ ღირებულ ინფორმაციას კონვერტაციის გაზრდისა და მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.

აქ მოცემულია რამდენიმე რჩევა ხუთვარსკვლავიანი სადესანტო გვერდების შესაქმნელად:

  • განათავსეთ ყველაზე მნიშვნელოვანი ინფორმაცია ზედა ნაწილში.
  • დაყავით აბზაცები პუნქტებით.
  • აჩვენეთ თქვენი სასტუმრო ფოტოების და ვიდეო ტურების საშუალებით.
  • გამოიყენეთ მარტივი დიზაინი.
  • გამოტოვეთ ნავიგაციის პარამეტრები, რათა მომხმარებლები დარჩეს გვერდზე.
  • A/B შეამოწმეთ სადესანტო გვერდის ელემენტები გვერდის გაშვებამდე.

რჩევები თქვენი სასტუმროს SEM კამპანიის მართვისთვის

როგორც კი თქვენი სასტუმრო დაიწყებს SEM სტრატეგიების გამოყენებას, როგორიცაა ფასიანი რეკლამები, თქვენი კამპანიის მართვა გეტყვით, რა მუშაობს კარგად და სად შეგიძლიათ გაუმჯობესება. ეს რჩევები გააძლიერებს თქვენს კამპანიას, რათა დაგეხმაროთ საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე მაღლა ასვლაში.

თვალყური ადევნეთ თქვენს შედეგებს

თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ თქვენი შედეგების თვალყურის დევნება Google Analytics-ის გამოყენებით პირველ დღეს და აკონტროლოთ ისინი თქვენი კამპანიის ხანგრძლივობის განმავლობაში.

აქ არის რამდენიმე სასტუმროს SEM მეტრიკა, რომ გადახედოთ უკეთესი ROI-თვის:

  • მომხმარებლის lifetime ხანგრძლივობა, რომელიც მიუთითებს მთლიან თანხაზე, რომელიც მომხმარებელს შეუძლია დახარჯოს გაყიდვებისთვის
  • თითო ქმედების ან CPA-ს ღირებულება, რამდენს ხარჯავთ მომხმარებლისთვის ან სხვა რაიმეს გასაკეთებლად (გამოწერა, შეძენა და ა.შ.)
  • შთაბეჭდილების წილი, რეალური შთაბეჭდილებების შედარება პოტენციურ შთაბეჭდილებებთან
  • ხარისხის ქულა, რიცხვი 1-დან 10-მდე, რომელსაც Google Ads მოგანიჭებთ რეკლამის შესრულებისა და შესაბამისობის მიხედვით
  • ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე, ან რას ხარჯავთ, როდესაც მომხმარებელი დააწკაპუნებს თქვენს რეკლამას
  • კონვერტაციის კურსი, რამდენი სამიზნე ადამიანი გარდაიქმნება მყიდველ მომხმარებლებში
  • დაწკაპუნების მაჩვენებელი, რამდენი ვებსაიტის ვიზიტორი დააწკაპუნებს თქვენს რეკლამას

საჭიროებისამებრ გააკეთეთ კორექტირება

გადახედეთ თქვენს ამჟამინდელ მარკეტინგულ სტრატეგიას და შექმენით ახალი სამოქმედო გეგმა ნებისმიერი შემცირებული რიცხვების გასაზრდელად. მიეცით თქვენს კამპანიას დრო შესასრულებლად, შემდეგ დაიწყეთ მეტრიკის შედარება ცვლილებების განხორციელებამდე და მის შემდეგ.

გამოიყენეთ სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგის ძალა ჩვენი მარკეტინგული გუნდის დახმარებით

სასტუმროს საძიებო სისტემების მარკეტინგი გადამწყვეტია თქვენს სასტუმროში მეტი მომხმარებლის მოსაზიდად. აიემსი არის ციფრული მარკეტინგის სააგენტო, რომელსაც აქვს დადასტურებული გამოცდილება სხვადასხვა ბიზნესების სფეროში.

ჩვენ შეგვიძლია დაგეხმაროთ ყოვლისმომცველი, ეფექტური SEM კამპანიის შემუშავებაში.

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
Skip to content