IMC

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი – ტოპ 10 სტრატეგია

სასტუმროს საძიებო სისტემების მარკეტინგი მნიშვნელოვანი გზაა ონლაინ ხილვადობის გასაზრდელად, იმის გათვალისწინებით, რომ სასტუმროს დაჯავშნის 83 პროცენტი საძიებო სისტემებზე მოდის. SEM კამპანიები დაგეხმარებათ გაიზარდოთ საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე.

რა არის სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი?

საძიებო სისტემების მარკეტინგი სასტუმროებისთვის მოითხოვს კამპანიის შექმნას თქვენი SERP პოზიციის გასაზრდელად. SEM სტრატეგია მოიცავს სარეკლამო კამპანიებს, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას, საკვანძო სიტყვების კვლევას, ბმულების შექმნას, backlink-ებს, ვებსაიტების სტრუქტურას და ხარისხის შინაარსს. თქვენ ასევე უნდა გადახედოთ კამპანიის მონაცემებს თქვენი სასტუმროს SEM-ის გასაუმჯობესებლად, სანამ თქვენი კამპანიები მიმდინარეობს.

სასტუმროს SEM კამპანიების ეს გზამკვლევი განსაზღვრავს აუცილებელ კომპონენტებს, გიზიარებთ სარგებელს და ასახავს სტრატეგიას, რომელსაც შეგიძლიათ მიჰყვეთ, რათა დაიწყოთ თქვენი სტუმართმოყვარეობის მიზნების მიღწევა.

რა არის საძიებო სისტემების მარკეტინგი სასტუმროებისთვის?

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი აყალიბებს მიზნობრივ კამპანიებს თქვენი ვებსაიტის საძიებო სისტემებში რეიტინგის გაზრდის მიზნით.

მოდით გადავხედოთ სასტუმროს SEM-ის კომპონენტებს.

სარეკლამო კამპანიები

ფასიანი pay-per-click ან PPC რეკლამები საძიებო სისტემების მარკეტინგის ცენტრშია სასტუმროებისთვის. ფასიან რეკლამას შეუძლია გააფართოვოს თქვენი წვდომა, განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში, თუ თქვენს რეკლამას მიზნობრივ საკვანძო სიტყვებზე აკეთებთ, რადგან თქვენ იცით, რომ თქვენი აუდიტორია ეძებს მას.

SEO

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია ან SEO და SEM შეიძლება ერთნაირად ჟღერდეს, მაგრამ პირველი ეყრდნობა ორგანულ ძიების მეთოდებს. თუმცა, თქვენი SEO-ს გაუმჯობესება თქვენი სასტუმროს SEM-ის გაუმჯობესებისას, როგორც წესი, გამოიწვევს უფრო მაღალ რეიტინგებს.

საკვანძო სიტყვების კვლევა

მიზნობრივი საკვანძო სიტყვების შერჩევა სასარგებლოა შინაარსის წარმოების თვალსაზრისით. სასტუმროს საძიებო სისტემებში მარკეტინგის დროს, თქვენ ძირითადად გამოიყენებთ საკვანძო სიტყვების კვლევას, რათა დაადგინოთ, რომელი საძიებო ტერმინებით განათავსოთ შეთავაზება თქვენი შემდეგი ფასიანი სარეკლამო კამპანიისთვის.

ბმულების შექმნა და Backlink-ები

ბმულის შექმნა არის SEO სტრატეგია, რომელიც ღირებულია SEM კამპანიებისთვის. Google და სხვა საძიებო სისტემები წყვეტენ ვებსაიტის შესაბამისობას მის ბმულებზე დაყრდნობით. ბმულებს ასევე შეუძლიათ გაზარდონ თქვენი სანდოობა, განსაკუთრებით კი backlink-ებს.

ვებსაიტის სტრუქტურა

თქვენს სასტუმროს ვებსაიტს შეიძლება დასჭირდეს განახლებული დიზაინი, რადგან თქვენ ცდილობთ გააუმჯობესოთ SEM. ვებსაიტის სტრუქტურის მართვა არის კიდევ ერთი SEO სტრატეგია, რომელიც ეუბნება საძიებო სისტემებს, რომელ გვერდებს მიანიჭონ პრიორიტეტი. ამ გვერდებს შეუძლიათ თქვენი რანგის გაზრდა.

კონტენტ მარკეტინგი

და ბოლოს, კონტენტ მარკეტინგი არის სასტუმროების საძიებო სისტემების მარკეტინგის ნაწილი. ხარისხიანი კონტენტის წარმოება გაზრდის თქვენს ავტორიტეტს და დაგეხმარებათ მიაღწიოთ მაღალ რეიტინგებს. თქვენ ასევე შეგიძლიათ თქვენი შინაარსის პოპულარიზაცია თქვენი ფასიანი რეკლამების საშუალებით.

SEM-ის 5 სარგებელი სასტუმრო ინდუსტრიაში

SEM არის სასტუმრო ინდუსტრიის ძირითადი ნაწილი შემდეგი მიზეზების გამო:

1. ზრდის სასტუმროს ვებსაიტის ხილვადობას

2023 წელს Google-ის 80 მილიონზე მეტი ვიზიტით, საძიებო სისტემები რჩება ინფორმაციის, სერვისებისა და ბიზნესის მოძიების ძირითად საშუალებად.

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი დაგეხმარებათ, რომ თქვენი ვებსაიტი დომინირებდეს SERP შედეგების პირველ გვერდზე, როდესაც მომხმარებლები მოიძიებენ სასტუმროებს მათ მახლობლად.

უფრო მაღალი ხილვადობა გამოიწვევს ბევრ სხვა პოზიტიურ ეფექტს, რომელსაც აუცილებლად განვიხილავთ, მათ შორის მეტი ვებსაიტის ტრაფიკისა და რეკვიზიტების ჩათვლით.

2. ამაღლებს თქვენი სასტუმროს ადგილობრივ ცნობადობას

ინტერნეტის მომხმარებელთა 50%-დან 97% ეძებს ადგილობრივ სერვისებს ონლაინ, მარკეტინგული რესურსის WebFX-ის მიხედვით, ადგილობრივი SEO და SEM დაეხმარება თქვენს სასტუმროს გამოჩნდეს ძიების უფრო მეტ შედეგებში.

უკეთესი ადგილობრივი ცნობადობის შექმნა გამოიწვევს ბრენდის უფრო ძლიერ აღიარებას, მეტ ლოიალობას გრძელვადიან კლიენტებს შორის და კონვერტაციის უფრო მაღალ მაჩვენებელს.

3. გაძლევთ უპირატესობას თქვენს კონკურენტებთან შედარებით

რამდენად კარგია სხვა სასტუმროები თქვენს რეგიონში? იყენებენ თუ არა SEM-ს ან მხოლოდ SEO-ს რანგის გასაზრდელად?

Google სასტუმროს რეკლამების დანერგვა კონკურენტებს შორის აშკარა უპირატესობას მოგცემთ. პოტენციურმა სტუმრებმა უნდა აირჩიონ თქვენი სასტუმრო და არა თქვენი კონკურენტები, ამისათვის კი ყველაფერი უნდა გააკეთოთ.

რატომ? რადგან იძლევა სწრაფ შედეგებს

SEO ეფექტურია, მაგრამ შედეგების სანახავად შეიძლება თვეები დაგჭირდეთ. ამის საპირისპიროდ, SEM კამპანიებს შეუძლიათ დაიწყონ საჭირო საქმიანობის წარმოება სულ რაღაც 24 საათში.

4. აუმჯობესებს Lead Gen-ს

თქვენი ფასიანი რეკლამები მოიზიდავს მეტ ვიზიტორს თქვენს სასტუმროს ვებსაიტზე, კონკრეტულად, ოპტიმიზირებული სადესანტო გვერდი შესანიშნავი ასლით, ვიდეოებით და სურათებით და კარგად განთავსებული CTA-ებით. თქვენ ასევე შეიძლება შეამჩნიოთ კვალიფიციური ლიდერების შემოდინება, რომლებიც შედიან გაყიდვების ზოლში (საყიდლად).

ზრდის კონვერტაციებს

სასტუმროს საშუალო კონვერტაციის კოეფიციენტი არის 1,5-დან 2,5 პროცენტამდე, სასტუმროს ტექნიკური ანგარიშის მიხედვით. სასტუმროს SEM-ის გამოყენებამ უნდა გაზარდოს თქვენი კონვერტაციის კოეფიციენტი მაქსიმუმამდე.

5. შეიძლება გამოიწვიოს ჯავშნების რაოდენობის ზრდა

ოპტიმიზებული ვებსაიტი ძლიერი სადესანტო გვერდებითა და მონაწილეობის ფორმებით, უფრო კვალიფიცირებული პოტენციალითა და უფრო მაღალი კონვერტაციით გაზრდის თქვენს ჯავშნების მაჩვენებელს და აგინაზღაურებთ ფასიანი სარეკლამო კამპანიის ხარჯებს.

როგორ შევქმნათ ეფექტური სასტუმროს SEM სტრატეგია 5 მეთოდის დახმარებით

სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგი მოითხოვს კარგად დაგეგმილ სტრატეგიას, რათა მიაღწიოთ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას სარეკლამო კამპანიების მეშვეობით. აქ არის ხუთი ნაბიჯი თქვენი SEM სტრატეგიის შემუშავებისთვის:

1. განსაზღვრეთ მარკეტინგული მიზნები

თქვენ ნახეთ, რისი გაკეთება შეუძლია სასტუმროს SEM-ს სასტუმრო ინდუსტრიისთვის. ამ მიზნებიდან რომელი ჭირდება თქვენს სასტუმროს?

დაგეგმეთ თქვენი მიზნები თქვენი ფასიანი სარეკლამო კამპანიისთვის და გაიარეთ საჭირო ნაბიჯები მათ მისაღწევად.

ეს ხელს შეუწყობს თქვენს მთლიან მარკეტინგულ სტრატეგიას, როგორიცაა კონკრეტული ბაზრზე მიზნის განსაზღვრა, ასევე ბრენდის ხილვადობის გაუმჯობესება და ჯავშნების გაზრდა.

2. აირჩიეთ თქვენი საკვანძო სიტყვები

თქვენ უნდა აირჩიოთ საკვანძო სიტყვები მომხმარებლის (და სამიზნე აუდიტორიის) საძიებო მოთხოვნების საფუძველზე.

განზოგადებული და კონკრეტული საკვანძო სიტყვების ნაზავი საუკეთესოა თუ თქვენს მიზანს პოტენციური მომხმარებლები წარმოადგენენ, მათი საძიებო ტერმინების მიუხედავად. თუმცა, თქვენი საკვანძო სიტყვები ყოველთვის უნდა იყოს შესაბამისი და ჰქონდეს კარგი ძიების მოცულობა.

თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ რამდენიმე მსგავსი საკვანძო სიტყვა, როგორც თქვენი კონკურენტები იყენებენ, მაგრამ თავიდან აიცილეთ მისი ზედმეტი გამოყენება, რადგან მისმა ხშირმა გამეორებამ შეიძლება ზიანი მიაყენოს თქვენი კამპანიის ეფექტურობას.

3. დაწერეთ ეფექტური რეკლამის ასლი

რეკლამის ძლიერი ასლი გამოარჩევს თქვენს Google Ads-ს და შთააგონებს პოტენციურ მომხმარებლებს დააკლიკონ.

თქვენი ასლი უნდა იყოს დამაჯერებელი, ნათელი და ლაკონური. აქ არის კიდევ რამდენიმე რჩევა საავტორო გადაწერისთვის:

  • დაწერეთ გამოსავლებზე დაფუძნებული სტილით, გააცნობიერეთ თქვენი აუდიტორიის მნიშვნელოვანი წერტილები და განათავსეთ თქვენი სასტუმრო, როგორც გამოსავალი.
  • ბუნებრივია, რომ აუცილებლად უნდა ჩართოთ თქვენი სამიზნე საკვანძო სიტყვები ასლში.
  • გამოიყენეთ იგივე ასლი თქვენს სადესანტო გვერდსა და რეკლამას შორის გაერთიანებისთვის.
  • დაამატეთ ზარის განხორციელება.

4. მართეთ თქვენი ბიუჯეტი

PPC კამპანიის გაშვებისთვის  შეიძლება ყოველთვიურად დიდი თანხების დახარჯვა მოგიწიოთ, მაგრამ ღირებულება განსხვავდება თქვენი ბიზნესის ზომის, თქვენი კამპანიის მასშტაბის და იმის მიხედვით თუ რისი დახარჯვის საშუალება გაქვთ.

თქვენ უნდა განსაზღვროთ, რისი საშუალება გაქვთ რეკლამისთვის ბიუჯეტის დახარჯვისთვის და შემდეგ დაიცავით, ყოველთვიური ლიმიტები.

ბიუჯეტის გაანგარიშებისას გაითვალისწინეთ თქვენი სასტუმროს SEM კამპანიისა და საკვანძო სიტყვების მართვის ღირებულება.

5. შექმენით საინტერესო და შესაბამისი სადესანტო გვერდები

თქვენი სადესანტო გვერდები დანიშნულება არის პოტენციური სტუმრების მოზიდვა, რომლებიც გახსნიან თქვენს PPC რეკლამებს, ამიტომ თქვენ უნდა გახადოთ ისინი შესაბამისი და მიმზიდველი მათთვის.

ისინი უნდა შეესაბამებოდეს ძიების მიზანს და იძლეოდნენ ღირებულ ინფორმაციას კონვერტაციის გაზრდისა და მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.

აქ მოცემულია რამდენიმე რჩევა ხუთვარსკვლავიანი სადესანტო გვერდების შესაქმნელად:

  • განათავსეთ ყველაზე მნიშვნელოვანი ინფორმაცია ზედა ნაწილში.
  • დაყავით აბზაცები პუნქტებით.
  • აჩვენეთ თქვენი სასტუმრო ფოტოების და ვიდეო ტურების საშუალებით.
  • გამოიყენეთ მარტივი დიზაინი.
  • გამოტოვეთ ნავიგაციის პარამეტრები, რათა მომხმარებლები დარჩეს გვერდზე.
  • A/B შეამოწმეთ სადესანტო გვერდის ელემენტები გვერდის გაშვებამდე.

რჩევები თქვენი სასტუმროს SEM კამპანიის მართვისთვის

როგორც კი თქვენი სასტუმრო დაიწყებს SEM სტრატეგიების გამოყენებას, როგორიცაა ფასიანი რეკლამები, თქვენი კამპანიის მართვა გეტყვით, რა მუშაობს კარგად და სად შეგიძლიათ გაუმჯობესება. ეს რჩევები გააძლიერებს თქვენს კამპანიას, რათა დაგეხმაროთ საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე მაღლა ასვლაში.

თვალყური ადევნეთ თქვენს შედეგებს

თქვენ შეგიძლიათ დაიწყოთ თქვენი შედეგების თვალყურის დევნება Google Analytics-ის გამოყენებით პირველ დღეს და აკონტროლოთ ისინი თქვენი კამპანიის ხანგრძლივობის განმავლობაში.

აქ არის რამდენიმე სასტუმროს SEM მეტრიკა, რომ გადახედოთ უკეთესი ROI-თვის:

  • მომხმარებლის lifetime ხანგრძლივობა, რომელიც მიუთითებს მთლიან თანხაზე, რომელიც მომხმარებელს შეუძლია დახარჯოს გაყიდვებისთვის
  • თითო ქმედების ან CPA-ის ღირებულება, რამდენს ხარჯავთ მომხმარებლისთვის ან სხვა რაიმეს გასაკეთებლად (გამოწერა, შეძენა და ა.შ.)
  • შთაბეჭდილების წილი, რეალური შთაბეჭდილებების შედარება პოტენციურ შთაბეჭდილებებთან
  • ხარისხის ქულა, რიცხვი 1-დან 10-მდე, რომელსაც Google Ads მოგანიჭებთ რეკლამის შესრულებისა და შესაბამისობის მიხედვით
  • ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე, ან რას ხარჯავთ, როდესაც მომხმარებელი დააწკაპუნებს თქვენს რეკლამას
  • კონვერტაციის კურსი, რამდენი სამიზნე ადამიანი გარდაიქმნება მყიდველ მომხმარებლებში
  • დაწკაპუნების მაჩვენებელი, რამდენი ვებსაიტის ვიზიტორი დააწკაპუნებს თქვენს რეკლამას

საჭიროებისამებრ გააკეთეთ კორექტირება

გადახედეთ თქვენს ამჟამინდელ მარკეტინგულ სტრატეგიას და შექმენით ახალი სამოქმედო გეგმა ნებისმიერი შემცირებული ნომრის გასაზრდელად. მიეცით თქვენს კამპანიას დრო შესასრულებლად, შემდეგ დაიწყეთ მეტრიკის შედარება ცვლილებების განხორციელებამდე და მის შემდეგ.

გამოიყენეთ სასტუმროს საძიებო სისტემის მარკეტინგის ძალა ჩვენი ექსპერტების გუნდთან ერთად

სასტუმროს საძიებო სისტემების მარკეტინგი გადამწყვეტია თქვენს სასტუმროში მეტი მომხმარებლის მოსაზიდად. აიემსი არის ციფრული მარკეტინგის სააგენტო, რომელსაც აქვს დადასტურებული გამოცდილება სხვა და სხვა ბიზნესების სფეროში.

ჩვენ შეგვიძლია დაგეხმაროთ ყოვლისმომცველი, ეფექტური SEM კამპანიის შემუშავებაში.

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings