fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

ფრილანსერი

ra aris frilanseri

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

სტატიაში რჩევების სახით ვისაუბრებთ, დღეს ძალიან აქტუალურ თემაზე, როგორიცაა: ფრილანსერის დაქირავება. როგორ შეავარჩიოთ ფრილანსერი, რა გავითვალისწინოთ და რა უნდა მოვთხოვოთ მას.

 

ვინ არის ფრილანსერი?

ფრილანსერი არის თვითდასაქმებული ინდივიდი, რომელიც სთავაზობს თავის მომსახურებას კლიენტებს. ფრილანსერები მუშაობენ დამოუკიდებლად და ხშირად აქვთ გამოცდილება კონკრეტულ სფეროებში, როგორიცაა კოპირაითინგი, გრაფიკული დიზაინი, პროგრამირება ან მარკეტინგი. ისინი, როგორც წესი, ადგენენ საკუთარ ტარიფებს, მართავენ საკუთარ განრიგს და შეუძლიათ ერთდროულად იმუშაონ მრავალ კლიენტთან. ფრილანსერები უზრუნველყოფენ მოქნილობას ბიზნესებისთვის, რომლებიც ეძებენ სპეციალიზებულ უნარებს მოკლევადიანი პროექტების ან ამოცანების შესასრულებლად. მათ შეუძლიათ იმუშაონ დისტანციურად ან ადგილზე, პროექტის ბუნებიდან გამომდინარე. საერთო ჯამში, ფრილანსერები გვთავაზობენ მოქნილ და ეკონომიურ გადაწყვეტას ბიზნესის პროექტებზე დაფუძნებული საჭიროებებისთვის.

 

სარჩევი

      1. უნარები და გამოცდილება
      2. რეპუტაცია და მიმოხილვები
      3. კომუნიკაციის და გააზრების უნარი
      4. ხელმისაწვდომობა და დატვირთვა
      5. ფასი და ბიუჯეტი
      6. კონტრაქტი და მომსახურების პირობები
      7. გუნდური მუშაობა
      8. ინტელექტუალური საკუთრების უფლება
      9. მოქნილობა და ადაპტაციის უნარი
      10. ცნობები და რეკომენდაციები

 

ფრილანსერის დაქირავებისას, გასათვალისწინებელია რამდენიმე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რადგან უზრუნველყოთ თქვენი პროექტისთვის შესაფერისი ადამიანის პოვნა. აქ არის რამდენიმე ძირითადი მოსაზრება:

 

1. უნარები და გამოცდილება

  • გადახედეთ ფრილანსერის პორტფოლიოს ან წარსულ სამუშაოს, რათა შეაფასოთ თქვენი პროექტის შესაბამისი უნარები და გამოცდილება.
  • მოძებნეთ ფრილანსერები, რომლებმაც დაასრულეს მსგავსი პროექტები ან აქვთ გამოცდილება თქვენთვის საჭირო კონკრეტულ ტექნოლოგიებში ან ინსტრუმენტებში.

2. რეპუტაცია და მიმოხილვები

  • შეამოწმეთ ფრილანსერის რეიტინგები და მიმოხილვები თავისუფალ პლატფორმებზე, Behance, LinkedIn, Facebook, Instagram ან მათ საკუთარ პორტფოლიოს საიტებიზე.
  • მოიძიეთ გამოხმაურება წინა კლიენტებისგან, რათა შეაფასოთ ფრილანსერის სანდოობა, კომუნიკაციის უნარები და პროფესიონალიზმი.

3. კომუნიკაციის და გააზრების უნარი

  • შეაფასეთ ფრილანსერის კომუნიკაციის უნარები დაქირავების პროცესში.
  • დარწმუნდით, რომ ისინი პასუხობენ თქვენს შეტყობინებებს, შეკითხვებს და შეუძლიათ ეფექტურად გაანალიზონ თქვენი იდეები და სწორად გადაჭრან ტექნიკური დავალება.

4. ხელმისაწვდომობა და დატვირთვა

  • დააკონკრეტეთ ფრილანსერის ხელმისაწვდომობა და სამუშაო დრო, რათა დარწმუნდეთ, რომ მათ შეუძლიათ საკმარისი დრო და ყურადღება დაუთმონ თქვენს პროექტს.
  • წინასწარ განიხილეთ პროექტის ვადები და ვადები, რათა მოგვიანებით თავიდან აიცილოთ კონფლიქტები ან გაუგებრობები.

5. ფასი და ბიუჯეტი

  • განიხილეთ ფასი და გადახდის პირობები ფრილანსერთან მათ დაქირავებამდე.
  • იყავით მკაფიო თქვენი ბიუჯეტის შეზღუდვებისა და მოლოდინების შესახებ გადახდის ეტაპებთან ან მიწოდებებთან დაკავშირებით.

6. კონტრაქტი და მომსახურების პირობები

  • აუცილებლად შეადგინეთ დეტალური ხელშეკრულება, რომელიც ასახავს სამუშაოს ფარგლებს, პროექტის ვადებს, ჩაბარებას, გადახდის განრიგს და სხვა შესაბამის პირობებს.
  • დარწმუნდით, რომ ორივე მხარე ეთანხმება ხელშეკრულების პირობებს პროექტის დაწყებამდე, რათა თავიდან აიცილოთ დავები.

7. გუნდური მუშაობა

  • გაითვალისწინეთ “ფრილანსერის“ შეხამება თქვენს გუნდთან ან ორგანიზაციასთან, თუ მას მოუწევს თქვენ გუნდისწევრებთან მუშაობა.
  • დარწმუნდით, რომ მას ესმის თქვენი კომპანიის კულტურა, ღირებულებები და მიზნები, რათა ხელი შეუწყონ შეუფერხებელ თანამშრომლობას და პროექტის წარმატებას.

8. ინტელექტუალური საკუთრების უფლება

  •  დააზუსტეთ საკუთრების და ინტელექტუალური საკუთრების უფლებები ფრილანსერის მიერ წარმოებულ ნამუშევარზე.
  • დაადგინეთ, ვინ შეინარჩუნებს პროექტის მიწოდების საკუთრებას და საჭიროა თუ არა რაიმე ლიცენზირების ან გამოყენების უფლება მითითებული იყოს კონტრაქტში.

9. მოქნილობა და ადაპტაციის უნარი

  • მოძებნეთ ფრილანსერები, რომლებიც მოქნილები არიან და ადაპტირებულნი არიან პროექტის განმავლობაში ცვლილებებთან.
  • განიხილეთ, თუ როგორ უმკლავდება ფრილანსერი გამოხმაურებასა და შესწორებებს, რათა დარწმუნდეს, რომ მათ შეუძლიათ დააკმაყოფილონ თქვენი საჭიროებები და პრეფერენციები.

10. ცნობები და რეკომენდაციები

  • მოითხოვეთ მითითებები ან რეკომენდაციები ფრილანსერის წინა კლიენტებისგან ან კოლეგებისგან.
  • დაუკავშირდით ინდივიდებს ან კომპანიებს, რომლებიც ადრე მუშაობდნენ ფრილანსერთან, რათა მიიღოთ ინფორმაცია მათი სამუშაო ეთიკის, საიმედოობისა და მუშაობის ხარისხის შესახებ.

ამ ფაქტორების გათვალისწინებით და საფუძვლიანი შემოწმების ჩატარებით, შეგიძლიათ იპოვოთ “ფრილანსერი“, რომელიც არა მხოლოდ ფლობს საჭირო უნარებსა და გამოცდილებას, არამედ შეესაბამება თქვენი პროექტის მოთხოვნებსა და მოლოდინებს. ეფექტური კომუნიკაცია, ნათელი მოლოდინები და ურთიერთპატივისცემა არის ფრილანსერთან წარმატებული სამუშაო ურთიერთობის დამყარების გასაღები.

Skip to content