თქვენ გჭირდებათ ერთზე მეტი მარკეტინგული სტრატეგია. საჭიროა სტრატეგია ყველა შესაძლებლობისთვის!
ბიზნესის განვითარება ადვილი არ არის. პირველ რიგში, თქვენ გჭირდებათ სიცოცხლისუნარიანი იდეა. შემდეგ, თქვენ უნდა აღმოაჩინოთ მომგებიანი ნიშა, განსაზღვროთ სამიზნე დემოგრაფიული აუდიტორია და გასაყიდად გქონდეთ რაიმე ღირებული. მიუხედავად იმისა, თქვენ ყიდით პროდუქტებს, მომსახურებებს თუ ინფორმაციას, სათქმელის გავრცელება სულ უფრო რთული ხდება. ამიტომ, სწორი მარკეტინგული სტრატეგიები აუცილებელია მოგების მიღებისა და დინების შენარჩუნებისათვის. ამასთან, ბიზნესის სწორ მარკეტინგულ სტრატეგიას ხშირად სარაკეტო მეცნიერებას ადარებენ. როგორ მივაწვდინოთ სათქმელი სწორ აუდიტორიას და, ამავე დროს, ეფექტურად? როგორ ზრდის ხილვადობას და მატებს გაყიდვებს კონვერტირებადი შეთავაზებები მოგების დასახმარებლად? დღეს, როდესაც ამდენი ყურადღება ეთმობა სოციალური მედიას, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას, ბლოგინგს და „pay-per-click“ რეკლამირებას, ადვილი მისახვედრია, თუ რატომ არის მარკეტინგული სტრატეგიის არ მქონეთა უმეტესობა მზად სიმწრისგან თმის დასაგლეჯად.
სიმართლე ისაა, რომ ბიზნესის ამ ეტაპზე მიღწევა, ყოველთვის არ ნიშნავს შემდეგ ეტაპზე გადასვლას. თუ თავს „გაჭედილად“ გრძნობთ, შეუერთდით ბრძოლას. მეწარმეების უმრავლესობა იმდენად ჩაფლულია თავისი ბიზნესით, რომ ვეღარ ახერხებს იმუშაოს თავად ამ ბიზნესზე. კომპანიის ყოველდღიური საქმიანობის მოგვარების გამო, რომელიც მოიცავს მომხმარებელთა მოთხოვნების შესრულებას, მიწოდების ჯაჭვში ჩართულობას და ა.შ., ჩვენ ხშირად უგულებელვყოფთ მარკეტინგის სწორი სტრატეგიების გამოყენებას, რაც ხელს შეუწყობდა ბიზნესის ზრდას. რა საჭიროა ამის გაკეთება? მარტივად რომ ვთქვათ, ერთი წუთით უნდა გადადგათ ნაბიჯი უკან. თქვენ უნდა გააანალიზოთ და გაიგოთ თქვენი სათქმელის ძირითადი მექანიკური საკითხები და ის, თუ როგორ ეფექტურად მიაღწიოთ უფრო დიდ აუდიტორიას ბევრი დანაკარგის გარეშე. რა არის ამ ყველაფრის საიდუმლო? არ აქვს მნიშვნელობა რა მარკეტინგულ სტრატეგიას იყენებთ, თუ არ გაქვთ გაყიდვების ეფექტური ციკლი და ოპტიმიზირებული კონვერტაცია, მაშინ თქვენ უბრალოდ ფულს გადაყრით.
რომელია საუკეთესო მარკეტინგული სტრატეგიები?
ბიზნესის უმეტესობას არაერთ გამოწვევასთან გამკლავება უწევს. ცალსახად საჭიროა ხილვადობის გაზრდა გაყიდვების მკვეთრად გაუმჯობესების მიზნით. იმისათვის, რომ მეტი ხილვადობა მიიღოს, ბიზნესს უფრო მეტი ფულის დახარჯვა უწევს. როდესაც თანხები ამოიწურება, რა უნდა გავაკეთოთ? ამ კითხვაზე არ არსებობს ერთგაროვანი და მკაფიო პასუხი, რომელიც მოიცავს ყველა სიტუაციას. დღეს ისეთი მდგომარეობაა, როდესაც ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ, თუნდაც სულ მცირე ბიუჯეტში, რათა მეტი მომხმარებელი მივიღოთ ბანკის გაძარცვის გარეშე. ამასთან, ეს ყველაფერი დროში იწვება. თუ ფული არ გყოფნით, დამერწმუნებით, დროის დახარჯვა ღირს გარკვეული თანხების დაზოგვად. ასეა თუ ისე, თუკი დაუღალავად მუშაობთ მომხმარებელთან ავთენტური ურთიერთობის შესაქმნელად, გულწრფელად ცდილობთ შექმნათ ღირებულება, მაშინ არსებობს 10 სტრატეგია, რომელთა გამოყენებაც შეგიძლიათ ბაზარზე ნებისმიერი ბიზნესის ონლაინ რეჟიმში წარმოებისთვის.
1. გამოიყენეთ სოციალური მედია
თქვენ ვერ უგულებელყობთ სოციალური ქსელებს. სწორედ აქ ხდება ყველა ეგრეთ წოდებული მაგია. ზოგი ბიზნესი აშენდა მხოლოდ სოციალური მედიაზე დაყრდნობით. თავიდან, რა თქმა უნდა შეიძლება, რთული იყოს. მაგრამ სოციალურ ქსელში დაპოსტვა დროთა განმავლობაში უფრო და უფრო მარტივი გახდება. რასაკვირველია, ასევე შეგიძლიათ დაიქირავოთ სოციალური მედია მენეჯერი, თუ ფული საკმარისად გაქვთ. თუ არა, უბრალოდ იყავი საკუთარი თავი. იყავით ავთენტური. განათავსეთ თქვენი აზრები. განათავსეთ თქვენი პროდუქცია. განათავსეთ ყველაფერი, რაც თქვენთან კავშირშია და სასარგებლოა, რაც თქვენს აუდიტორიას დაეხმარება თქვენი და თქვენი ბიზნესის შესახებ, ან იმ ინდუსტრიის შესახებ, რომელშიც საქმიანობთ, უფრო მეტის გაგებაში. გამოიყენეთ პირდაპირი შეტყობინებები ისეთ პლატფორმებზე, როგორებიცაა Instagram, Snapchat და Facebook, ან Twitter, რათა მიაღწიოთ სხვა წარმატებულ ბიზნესებს ან თუნდაც დაუკავშირდეთ პოტენციურ მომხმარებლებს, რომლებიც შეიძლება ეძებდნენ თქვენს პროდუქტებს და მომსახურებებს. ეს არის ძალიან ძლიერი მარკეტინგი. ასევე წაიკითხეთ: სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები
2. შექმენით ვიდეო გაკვეთილები
თქვენს ბიზნესის შესახებ სიტყვის სათქმელად ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზაა ვიდეო გაკვეთილების შექმნა. ასწავლეთ ხალხს რაიმე სასარგებლო. ატარეთ ისინი ამ გზით. ხელები ჩასჭიდეთ. ეტაპობრივად გაკვეთილები მრისხანე ხდება. რაც უფრო უკეთესი ხართ ამ საქმეში და რაც უფრო მეტ ღირებულებას ქმნით, მით უფრო სწრაფად გაზრდით თქვენს ხილვადობას და, საბოლოოდ, გაყიდვებს. დღეს YouTube არის სიდიდით მეორე საძიებო სისტემა მსოფლიოში Google-ის შემდეგ. ყოველთვის, როდესაც ვინმეს სურს ვიზუალურად გაიგოს რამე, ამას იუთუბზე ნახულობს. ალბათ თქვენც ბევრჯერ გაგიკეთებიათ ეს. ასე რომ, ჰკითხეთ საკუთარ თავს, რისი სწავლება შეგიძლიათ თქვენს ბიზნესში, რაც მომხმარებლებს პრობლემის გადაჭრაში დაეხმარება? პირველ რიგში, რამ მიგიყვანათ ამ ბიზნესამდე? ურთულესი ნაწილი? საკუთარი ხმის გაგონება, რომელიც ვიდეოში ისმის და თუნდაც საკუთარი თავის დანახვაც. აცილებელი არაა, კამერაში ჩანდეთ, თუმცა ხმის ჩაწერა ნამდვილად საჭირო იქნება. დროთა განმავლობაში მიეჩვევით. ვერ უგულებელყობთ YouTube-ის ხილვადობა და მისაწვდომობა, ამიტომ მოხვდით იქ და დაიწყეთ ავთენტური და სასარგებლო ვიდეოების შექმნა ახლავე.
3. აწარმოეთ ბლოგი
რა თქმა უნდა, შეიძლება უკვე აწარმოებთ ბლოგს. თუ ჯერ კიდევ არ გაქვთ ის, მაშინ დაუყოვნებლივ უნდა დაიწყოთ. მაგრამ აუცილებელი არაა, მხოლოდ საკუთარ ბლოგზე წეროთ. ადამიანების უმეტესობას ბლოგინგი უმნიშვნელოდ მიაჩნია, რადგან მათ ხილვადობა არ აქვთ. სიმართლე ისაა, რომ შენი ბლოგი უნაყოფო უდაბნოს დაემსგავსება, თუ არ იცი რას აკეთებ. მაგრამ ეს არ ნიშნავს მხოლოდ თქვენი იდეების საკუთარ ბლოგზე განთავსება. თქვენ უნდა დაიწყოთ ავტორიტეტული ბლოგინგი. გამოიყენეთ პლატფორმები, როგორიცაა Medium, კონტენტის გამოსაქვეყნებლად. უპასუხეთ შეკითხვებს Quora და Reddit-ზე. ან მოხვდით LinkedIn-ის პლატფორმაზე. ეს არის ყველა ავტორიტეტული დომენი, სადაც ნებისმიერს შეუძლია გამოქვეყნება, ხოლო მათი ფართო აუდიტორია მოგიტანთ მყისიერ და დაუყოვნებლივ მიღწევას. როდესაც ბლოგს აკეთებთ, დარწმუნდით, რომ ეფექტურ სტატიებს წერთ. არ განათავსოთ მოკლე, მწირი კონტენტი. იფიქრეთ ღირებულების გაზრდაზე. ღელავთ თქვენი ბიზნესის ყველა საიდუმლოების გამჟღავნებაზე? ნუ იღელვებთ. გაეცით ინფორმაცია. მიეცით ხალხს იმდენი ღირებული რამე, რომ თქვენ მყისიერად იქცეთ ავტორიტეტად მათ თვალში. ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი მარკეტინგული სტრატეგია, რომლის გამოყენებაც შეგიძლიათ ნებისმიერი ბიზნესის ბაზარზე გასატანად.
4. გაიგეთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
ეს არის მარკეტინგის ის სფერო, რომლითაც მე ძალზე გატაცებული ვარ. ამავე დროს ეს ის სფეროა, რომლისაც ბევრ ადამიანს ეშინია. დიახ, SEO (საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაცია) შეიძლება იყოს საშიში. თუმცა ის შეიძლება იყოს ძლიერიც. როდესაც ისწავლით მის გამოყენებას და სწორად გაიგებთ SEO-ს ღირებულებას, დარწმუნდებით, რომ მისი შესაძლებლობები ცას წვდება. არსებობენ კომპანიები, რომლებიც ასწავლიან როგორ გამოიყენოთ Shady PBN და ბმულების სხვა სქემები Google-ის ”მოსატყუებლად”. შესაძლოა ამას მოკლევადიანი შედეგი მოჰყვეს, მაგრამ გრძელვადიან პერსპექტივაში ეს უფრო მეტ ზიანს მოგიტანთ. SEO-ს საშუალებით სწრაფ და მოკლევადიან სარგებელს ვერ მიიღებთ. ისევე, როგორც ბიზნესს, SEO-საც უნდა დაუთმოთ სამუშაო და დრო, თუ გსურთ ნახოთ შედეგები. ამას ჰოლისტიკური SEO მიდგომა ეწოდება და ჩვენ არჩევანს სწორედ მასზე ვაკეთებთ. რამდენიმე რჩევა მისი სწორად კეთებისთვის? ნუ დასპამავთ საკვანძო სიტყვებს. ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შეცდომა, რომელსაც ადამიანები უშვებენ. შექმენით თქვენი შინაარსი ადამიანებისთვის, ხოლო საძიებო სისტემებს პატივი მიაგეთ. რაც მთავარია, დარწმუნდით, რომ რასაც არ უნდა გადმოსცემდეთ, ეს იქნებაგამჭრიახი, მიმზიდველი, უნიკალური და უზარმაზარი ღირებულების მატარებელი.
5. ინფლუენსერების ეფექტურობა მარკეტინგულ სტრატეგიაში
გსურთ თქვენი სათქმელისა და ხილვადობის გაზრდა სოციალურ ქსელში, აუდიტორიის წლების განმავლობაში შენების გარეშე? მაშინ, რა თქმა უნდა, იდეალურად გამოგადგებათ ინფლუენსერის გავლენა. (იხილეთ დამატებითი ინფორმაცია ინფლუენსერების შესახებ ჩვენს სტატიაში). თუმცა, მთავარია, იპოვოთ ამ სფეროს სწორი წარმომადგენელი. აუცილებელი არ არის, ნახოთ მილიონიანი აუდიტორიის მქონე ინფლუენსერი. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ მიკროინფლუენსერები, ასიათასი ან თუნდაც ათიათასი მიმდევრით. ხრიკი? იპოვნეთ სწორი ინფლუენსერი თქვენს ნიშაში ისე, რომ მიზნად ისახავდეთ სწორ აუდიტორიას. ეს არ არის მხოლოდ შეტყობინების გავრცელება. ეს ეხება თქვენი სათქმელის მომხმარებელთა სწორ ბაზაზე გავრცელებას. თუ ამის გაკეთება სწორად შეგიძიათ, მაშინ მნიშვნელოვან აუდიტორიას მიაღწევთ, რათა თქვენი ჩადებული ფული წყალში გადაყრილად არ ჩაგეთვალოთ. თუ თქვენი გაყიდვების სისტემები და პროდუქტები მოქმედებს, მაშინ ეს მიდგომა მუშაობს. თუ თქვენ გაქვთ შეთავაზება, რომელიც აშკარად გარდაქმნადია და საქმე უფრო მეტ ხილვადობას ეხება, ეს სწორედ თქვენთვის შესაფერისი მარკეტინგული სტრატეგიაა. შეაფასეთ სიტუაცია, დაუკავშირდით ინფლუენსერს და შეაფასეთ მათი ღირებულება. გააკეთეთ მცირე ტესტები და ნახეთ რა მუშაობს, შემდეგ კი მასშტაბირდით.
6. ააგეთ სამიზნის (lead) ძლიერი მაგნიტი
მარკეტინგის ასეთი ეფექტურობა ნამდვილად იწვევს სამიზნის მაგნიტის შექმნას. მე აღმოვაჩინე, რომ სამიზნის მაგნიტის სწორი აუდიტორიისკენ მიმართვას შეუძლია ფეთქებადი შედეგები გამოიღოს. ამის საუკეთესო გზა არის სუსტი წერტილების სწორად განსაზღვრა და გადაჭრის გზების თქვენს სამიზნე მაგნიტში გამოყენება. თუ ამას აკეთებთ, მაშინ სწორ გზას ადგახართ. რა პრობლემას აწყდებიან მომხმარებლები თქვენს ნიშაში? რამ გამოიწვია ამ ბიზნესში თქვენი ჩართვა? პირველ რიგში, დაუსვით საკუთარ თავს ეს კითხვები, ვიდრე შექმნით სამიზნის მაგნიტს. რაც უკეთ აღმოფხვრით პრობლემას ან გამოასწორებთ სუსტ წერტილებს, მით უკეთ შეძლებთ ამ სამიზნის მაგნიტის სწორად მიმართვას. რა ტიპის სამიზნის მაგნიტი უნდა ააშენოთ? ეს შეიძლება იყოს ebook, cheat sheet, checklist, video და სხვა. რა თქმა უნდა, საქმე მხოლოდ სამიზნის მაგნიტს არ ეხება. თქვენ უნდა გქონდეთ მომნუსხველი გვერდი გაყიდვების ასლით, რათა ხალხი თქვენს გაყიდვების ჯაჭვში ჩაერთოს. თუმცა ყველაფერი იწყება სამიზნის შესანიშნავი მაგნიტით. რაც უფრო უკეთესი იქნება ის, მით უფრო ეფექტური იქნებით აუდიტორიასთან.
7. გამოიყენეთ Facebook რეკლამები re-targeting-ით
ერთ-ერთი ყველაზე ძლიერი მეთოდი, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ ამ ყველაფრის გაყიდვა, დღესდღეობით, არის Facebook რეკლამები. ფეისბუქის საშუალებით შეგიძლიათ მიაღწიოთ ძალიან სპეციფიკურ აუდიტორიას და ამის გაკეთება ძალიან მარტივად არის შესაძლებელი. თქვენ შეგიძლიათ, სამიზნედ დაისახოთ ინტერესი, ასაკი, ურთიერთობის სტატუსი, გეოგრაფიული მდებარეობა და ა.შ. თუმცა შესანიშნავი შედეგის მიღწევა არ გულისხმობს მხოლოდ პირდაპირ ტრეფიკს საიტზე. ყურადღება უნდა მიაქციოთ პიქსელების მეშვეობით კონვერტაციებს და re-targeting-ს. თუ არ იცით როგორ დააყენოთ Facebook Pixel თქვენს გვერდზე, მაშინ აუცილებლად უნდა ისწავლოთ ამის გაკეთება ახლავე. იმ შემთხვევაშიც კი, თუ თქვენ არ აწარმობთ Facebook რეკლამებს, პიქსელით შეგიძლიათ აუდიტორიის შექმნა. Pixels თვალყურს ადევნებს ყველას, ვინც თქვენს საიტზე შემოდის, რაც საშუალებას გაძლევთ, შექმნათ პერსონალური აუდიტორია. მაგალითად, თუ თქვენ გამოაქვეყნებთ კონტენტს ნახევრად სატვირთო ავტომობილის მართვის სწავლაზე და სტუმრებს პიქსელებით ადევნებთ თვალყურს, ამის შემდეგ შეგიძლიათ გაყიდოთ სატვირთო ავტომობილის მართვის მოწმობის გაკვეთილების მომსახურება იმ ადამიანებზე, რომლებმაც უკვე გამოხატეს ამის ინტერესი, რადგან ისინი იმყოფებოდნენ ამ კონკრეტულ გვერდზე. და თქვენი კონვერტაციები მოიმატებს.
8. გამოიყენეთ LinkedIn სწორი გზით
გაქვთ ვიდეო თქვენს LinkedIn პროფილზე? იცოდით რომ მარტივად შეგიძლია მისი დამატება? რატომ არ გამოყოფთ დროს საკუთარი თავისა და ბიზნესის წარმოსაჩენად? მიაბით ის თქვენი პროფილის აღწერას. ეს არის მარტივი გზა თქვენი ბიზნესის პასიური მარკეტინგული სტრატეგიისთვის და როდესაც ეს სწორად კეთდება, ამან შეიძლება გამოიწვიოს განმაცვიფრებელი შედეგები. თუ თქვენ გაქვთ უამრავი კავშირი LinkedIn-ზე და ჯერ კიდევ არ პოსტავთ იქ, დაუყოვნებლივ დაიწყეთ ამის კეთება. შეგიძლიათ, ფართო აუდიტორიას მიაღწიოთ, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც თქვენი პოსტები ვირუსულია. ეს შესანიშნავი ადგილია სამეწარმეო გამოცდილების გაზიარებისთვის. ისაუბრეთ თქვენს გამოწვევებზე და მოუყევით ისტორიები. რაც უფრო ეფექტურია თქვენი სიუჟეტები, მით უფრო დიდია თქვენი პოტენციური მიღწევა ვირუსული კონტენტის გამოქვეყნების შემთხვევაში. ასევე, შეგიძლიათ, დაუკავშირდეთ სხვა ბიზნესებს და ითანამშრომლოთ თანამოაზრე მეწარმეებთან LinkedIn-ზე. ეს შესანიშნავი რესურსია ბიზნესისთვის და ძალიან ბევრი ადამიანია მასში ჩართული.
9. შექმენით აფილირებული პროგრამა
ადამიანების უმეტესობას არ ესმის აფილირებული (შვილობილი) მარკეტინგის ძალა. შვილობილ კომპანიებს შეუძლიათ უზრუნველყონ მკვეთრი დახმარება ბიზნესის გასაზრდელად. მაგრამ სწორ პარტნიორებთან დაახლოება ყოველთვის ასე ადვილი არ არის. თქვენ უნდა გქონდეთ კარგი conversion-ი, თუ გინდათ, რომ დიდმა აფილირებულმა კომპანიებმა შემოგხედონ სერიოზულად. მინდა გითხრათ, რომ აფილირებული კომპანიების ძიება შეიძლება რთული იყოს. საჭიროა დაჟინებული და მკაფიო მუშაობა შედეგების მისაღებად. უმეტესი ჩვენგანი იმედგაცრუებულია რამდენიმე წარუმატებლობის შემდეგ, მაგრამ არ უნდა დაუშვათ, რომ ემოციებმა ხელი შეგიშალოთ, როდესაც საქმე ეხება პარტნიორებს. შექმენით აფილირებული პროგრამა და დაიწყეთ კონტაქტი პოტენციურ პარტნიორთან, რომელსაც თქვენი დახმარება შეუძლია. უამრავი ვებსაიტი შეგიძლიათ გამოიყენოთ, როგორიცაა E. Brian Ross’s JVZoo, ან Tim and Eileen Barber’s ClickBank და Commission Junction სათქმელის გადმოსაცებად.
10. გამოიყენეთ Email მარკეტინგი
ნებისმიერი კარგი გაყიდვების გვირაბის ნაწილი შეიძლება იყოს ელ.ფოსტის მარკეტინგი. ეს არის ავტომატიზირებული შეტყობინებები, რომლებიც მომხმარებლებს ეგზავნებათ თქვენს სიაში გამოწერის შემდეგ. გამოიყენეთ თქვენი იმეილ მარკეტინგი აბონენტთან ურთიერთობის დასამყარებლად. იყავით ავთენტური და გამჭვირვალე. და გადმოგცეთ თქვენი სათქმელი. გამოიყენეთ ელ.ფოსტის პასუხები და დაწკაპუნებები სიის სეგმენტირებისთვის. მაგალითად, თუ ვინმე დააწკაპუნებს კონკრეტულ ბმულზე, მან აშკარად გამოხატა ინტერესი რაიმეს მიმართ. მონიშნეთ ეს აბონენტი, რათა მოგვიანებით დაუკავშირდეთ მას. თუ ვინმე ყიდულობს, მონიშნეთ, როგორც მყიდველი. თქვენი მყიდველების და გამომწერების ინტერესების იდენტიფიცირება მნიშვნელოვანია სეგმენტირებისთვის. როდესაც Email მარკეტინგს აწარმოებთ, აკეთეთ Split ტესტირება. ყოველი დეტალის შემოწმების გარეშე თქვენ ნამდვილად ვერ გაიგებთ, რა იქნება ყველაზე ეფექტური გზა, ვიდრე არ გამოკრავთ სასხლეტს და ცხადად არ გამოსცდით მას. ეს დაგეხმარებათ იმის გაგებაში, თუ რაზე რეაგირებს თქვენი აუდიტორია უკეთესად, გახდებით უკეთესი კომუნიკატორი და უკეთ შეძლებთ გაყიდოთ პროდუქცია თქვენს მომხმარებლებზე.
იხილეთ ჩვენი სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- SEO ოპტიმიზაცია
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:
- ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი – რას აკეთებს? რა სხვაობაა SEO-სთან
- რა არის PPC (Pay-Per-Click) და როგორ მუშაობს ფასიანი ძებნა
- SEO vs PPC: როდის და რომელი მეთოდი გამოვიყენოთ საძიებო მარკეტინგში მაქსიმალური მოგებისთვის?
- Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?
- SEO VS SEM – რას ნიშნავს ისინი? რომელია უკეთესი?
- 10 მარკეტინგული სტრატეგია ჩვენი ბიზნესის ზრდისთვის
- სოციალური მედია მენეჯმენტი
- ინტერნეტ (ონლაინ) მარკეტინგი
- რა არის ციფრული მარკეტინგი?
- რა არის კონტენტ მარკეტინგი?
- ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში
- სოციალური მედია – განმარტება და მაგალითები
- სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები
- ტრადიციული მედია VS ახალი მედია: რომელია უფრო სასარგებლო
- გრაფიკული დიზაინი – 8 მიმართულება