IMC

efeqruri-marketinguli-strategiebi-silamazis-centrebistvis

მარკეტინგული სტრატეგიები, სილამაზის ცენტრებისთვის

სტატიაში – ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიები, სილამაზის ცენტრებისთვის

თუ თქვენი პრაქტიკა ორიენტირებულია კოსმეტიკასა და სილამაზეზე, ალბათ იცით, რომ თქვენს მომხმარებლებს აქვთ წვდომა სხვა ადგილებთანაც აქვთ.

იმისათვის, რომ თქვენს სექტორში გამორჩეული იყოთ, გჭირდებათ მარკეტინგული სტრატეგიები კოსმეტიკური კომპანიებისა და კლინიკებისთვის, რომლებიც დაგეხმარებათ დაარწმუნოთ პოტენციური მომხმარებლები, ესტუმრონ თქვენს სილამაზის ცენტრს.

დაიმახსოვრეთ, ადამიანები ამჟამად ინფორმაციას იღებენ მრავალი წყაროდან, ასე რომ, თუ გინდათ, თქვენს შესახებ ბევრმა ადამიანმა გაიგოს, პრაქტიკულად ყველგან უნდა იყოთ წარმოდგენილი თქვენი საქმიანობით. აქედან გამომდინარე, ჩვენ განვიხილავთ სილამაზის ინდუსტრიის მარკეტინგულ სტრატეგიებს.

საუკეთესო ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიები სტრატეგიები სილამაზის ცენტრებისთვის

ბოლო ხუთი წლის განმავლობაში კოსმეტიკური პროცედურების სტატისტიკა გაიზარდა. ეს სტატისტიკა ასევე გვეუბნება, რომ ადამიანები უფრო მეტად ინტერესდებიან საკუთარი სილამაზის გაუმჯობესებით.

ეს გვიჩვენებს, რომ თქვენი პრაქტიკა სათანადოა და დროის შესაბამისი. თქვენი პრაქტიკის შემდგომი გაძლიერების მიზნით, ჩვენ დაგეხმარებით იპოვოთ საიმედო გზები მეტი მომხმარებლის მოსაზიდად, ვიდრე ამას თქვენი კონკურენტები ახერხებენ.

1. გამოიყენეთ სოციალური მედია

სილამაზის ცენტრებისა და კოსმეტიკური საშუალებების ერთ-ერთი კარგი მარკეტინგული სტრატეგიაა სოციალური მედია.

დღევანდელ სამყაროში, ყველა ადამიანი დაკავშირებულია მობილურ ტელეფონებთან და სოციალურ ქსელებთან, სწორედ ამიტომ მნიშვნელოვანია, აქტიური იყოთ სოციალურ მედიაში, რათა გქონდეთ უფრო დიდი შესაძლებლობა თქვენს პოტენციურ მომხმარებლებთან დასაკავშირებლად.

სოციალური მედიის გამოყენება სილამაზის ცენტრებისთვის და კანის მოვლის კლინიკებისთვის, მარკეტინგის ერთ-ერთი შესანიშნავი იდეაა.

ეს იმიტომ ხდება, რომ ხალხი თვალყურს ადევნებს თქვენს ანგარიშს სოციალურ მედიაში, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც თქვენ რეგულარულად აქვეყნებთ, თქვენი სერვისების შესახებ.

სოციალური მედიის ტემპი სწრაფია და თქვენს სურათებს შეუძლიათ ადვილად მიიპყრონ თქვენი აუდიტორიის ყურადღება.

თქვენ შეგიძლიათ დახარჯოთ ნაკლები დრო და ენერგია გამოქვეყნებაზე. თქვენ შეგიძლიათ ამუშაოთ პოსტი მთელი თვის განმავლობაში, რაც განაპირობებს პოტენციური მომხმარებლების დაინტერესებას და შემოდინებას.

ასევე, უმჯობესია მოაწყოთ და გამოიყენოთ სოციალური მედიის პოსტების დამგეგმავი, ახალი შინაარსის უზრუნველსაყოფად, თქვენი მიმდევრებისთვის.

2. მიმართეთ მომხმარებელთა მარკეტინგულ ხერხებს

თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ პაციენტების საკონტაქტო ინფორმაცია ონლაინ დაჯავშნის სისტემების მეშვეობით.

  • გამოიყენეთ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი – ელექტრონული ფოსტის საინფორმაციო ბიულეტენი საუკეთესო საშუალებაა პაციენტებთან კონტაქტის დასამყარებლად. თქვენ შეგიძლიათ მოუყვეთ მათ თქვენი კლინიკის ნაწილების შესახებ, რომელთა სწავლაც შეიძლება დასჭირდეთ. ისინი სიამოვნებით გაიგებენ რა ყველაფერს და თქვენ მოიპოვებთ მათ ნდობას.
  • გამოიყენეთ SMS მარკეტინგი – შეგიძლიათ გამოიყენოთ კოსმეტიკური მარკეტინგული სტრატეგიის ტექსტური შეტყობინებები მარკეტინგისთვის სარეკლამო კამპანიების ან ტრანზაქციის შეტყობინებების (SMS) გასაგზავნად.
  • გააკეთეთ აქციები – ლოიალობის პროგრამის მსგავსად, ყველა აფასებს კარგ გარიგებას. ეს არის შესანიშნავი მიდგომა პაციენტების შესანარჩუნებლად. გამოიყენეთ ელექტრონული ფოსტა/SMS, როგორც ზემოთ აღინიშნა. ეს მარკეტინგული ტაქტიკა მიაწვდის სპეციალურ შეთავაზებებს არსებულ პაციენტებს და თქვენ დარწმუნებული იქნებით განმეორებითი ბიზნესის ზრდაში.

3. ისარგებლეთ Word-Of-Mouth-ის უპირატესობით

თქვენი კოსმეტიკური და სილამაზის ცენტრები კარგი რეკლამის, გამოცდილების და მომსახურების შეთავაზების შემდგომ მომხმარებლის მხრიდან ისარგებლებენ ზეპირსიტყვიერი “პიარით” რაც თქვენი საქმიანობისთვის ერთ-ერთი წინ გადადგმული ნაბიჯი იქნება.

მიეცით თქვენს პაციენტებს დიდი და საუკეთესო გამოცდილება, რათა მათ მოინდომონ სხვებსაც გადასცენ თქვენს შესახებ.

4. გაავრცელეთ ბროშურები

ბიზნესის ან კლინიკის ზრდისას, ბროშურების გავრცელება საუკეთესოდ მუშაობს. ბროშურა საშუალებას გაძლევთ კონცენტრირდეთ თქვენი საუკეთესო სერვისებით და საქონლით ერთ ადვილად წასაკითხ გვერდზე, ოპტიმალური ეფექტისთვის.

ბროშურების გავრცელება შესაფერისი იქნება სილამაზის პროდუქტების მარკეტინგისთვის, რომლებსაც თქვენი კლინიკა ყიდის.

ასევე, ის ეხმარება ახალი პაციენტების მოზიდვას ფასდაკლების შეთავაზებით.

5. შექმენით ვებსაიტი

ვებსაიტით თქვენ შეგიძლიათ იყოთ ღია ახალი და ძველი პაციენტებისთვის ყოველ წამიერად. კარგი ვებგვერდი შთააგონებს პაციენტებს დანიშნონ ვიზიტი.

ასევე, თქვენი ვებსაიტი უნდა იყოს შექმნილი ისე, რომ კარგად გამოიყურებოდეს ნებისმიერ მოწყობილობაზე, რომელსაც თქვენი პაციენტები იყენებენ.

მობილურ მოწყობილობას შეუძლია გამოიწვიოს ჩართულობა და ასევე მიიღოს თქვენი პოტენციური პაციენტები.

გამოიყენეთ საძიებო ვებსაიტი საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) გამოყენებით. მან უნდა უზრუნველყოს, რომ თქვენი ვებსაიტის შინაარსი ემთხვევოდეს იმას, რაც მომხმარებლებმა უნდა მოძებნონ Google-ში და რომ ის სწრაფად იტვირთებოდეს და გამოსაყენებლად მარტივი იყოს.

6. გამოიყენეთ Blogging

ადამიანებს მოსწონთ ბლოგის პოსტები, რომლებიც ეუბნებიან მათ პროდუქტის ან სერვისის შესახებ და ამავდროულად ანიჭებენ მათ რაიმე ღირებულს.

ბლოგები არის პრაქტიკული და მძლავრი მარკეტინგული ინსტრუმენტები, რომლებიც პრაქტიკას შეუძლია გამოიყენოს მეტი მომხმარებლების გადმოსაყვანად საიტებზე.

ეს ასევე ხელს შეუწყობს მათი პროდუქტებისა და სერვისების პოპულარიზაციას და მოიპოვებს მომხმარებელთა ნდობას.

გარდა ამისა, თქვენი პრაქტიკა შეიძლება გამოირჩეოდეს, თუ თქვენ გაქვთ მაღალი ხარისხის ბლოგი ღირებული და საინტერესო შინაარსით.

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.

Skip to content