IMC

ratom-aris-reklama-mnishvnelovani-mcire-biznesistvis

რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი მცირე ბიზნესისთვის?

ძირითადი დეტალები თუ რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი მცირე ბიზნესისთვის?

  • რეკლამა მნიშვნელოვნად ზრდის თქვენი ბრენდის ექსპოზიციას თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მიმართ
  • ონლაინ სარეკლამო კამპანიები გვთავაზობენ გაფართოებულ მიზნობრივ შესაძლებლობებს, რომლებსაც შეუძლიათ გაზარდონ ROI
  • რეკლამა პირდაპირ გავლენას ახდენს გაყიდვებზე და შემოსავალზე მრავალი მცირე ბიზნესისთვის

რეკლამა არის საკვანძო ინვესტიცია ბიზნესისთვის, განურჩევლად ზომისა.

კომპანიები მთელ მსოფლიოში ყოველწლიურად 600 მილიარდ დოლარზე მეტს ხარჯავენ რეკლამებში და კონკრეტულად ციფრული რეკლამა 2024 წლისთვის 876 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.

მაგრამ, რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი? სტატიაში წაიკითხავთ რეკლამის შვიდი სარგებლის შესახებ და გაიგებთ რატომაა ღირებული მისი მნიშვნელობა მცირე ბიზნესისთვის.

რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი? 7 ძირითადი სარგებელი

მიუხედავად იმისა, აწარმოებთ ახალ პროდუქტს ან სერვისს, თუ უბრალოდ ცდილობთ თქვენი ბრენდის გავრცელებას მსოფლიო მასშტაბით, სარეკლამო კამპანიები დაგეხმარებათ მიაღწიოთ უფრო დიდ და მნიშვნელოვან აუდიტორიას.

რეკლამა არის ფასიანი პრომოუშენის ტიპი, რომელიც ყურადღებას აქცევს თქვენს საკვანძო გზავნილს და ეს არის გადამწყვეტი ნაბიჯი თქვენი ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების ამოქმედებისთვის.

ეს ზრდის თქვენი ბრენდის ექსპოზიციას, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ სწრაფად მიაღწიოთ თქვენს ბიზნეს მიზნებს, თქვენი მომხმარებლის ბაზის შექმნიდან გაყიდვების მოცულობის გაზრდამდე.

აქ მოცემულია შვიდი ძირითადი გზა, რომელიც სარეკლამო სტრატეგიის გამოყენებით დაგეხმარებათ თქვენი ბიზნესის განვითარებაში.

1. ცნობადობის გაზრდა

რეკლამის ერთ-ერთი ყველაზე პირდაპირი შედეგია თქვენი ბრენდის, პროდუქტის ან სერვისის ცნობადობის გაზრდა.

თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის სავარაუდოდ, რამდენჯერმე მოგიწევთ თქვენი ბიზნესის გაცნობა და თავის შეხსენება სანამ დაიწყებენ თქვენს დამახსოვრებას, ამაში სწორედ სარეკლამო კამპანიები დაგეხმარებიან.

მარკეტოლოგები ხშირად იყენებენ ფასიან რეკლამას არა მხოლოდ ექსპოზიციის გაზრდის მიზნით, არამედ ერთი და იგივე ადამიანებთან რამდენჯერმე მოსახვედრად.

ბევრი ონლაინ პლატფორმა იყენებს ტრეკერებს სახელწოდებით „ქუქიები“ იმის დასადგენად, თუ ვინ ნახა ადრე თქვენი რეკლამა.

ამ მონაცემების წყალობით, თქვენს მსგავს ბიზნესებს შეუძლიათ იგივე მაყურებლების მიზიდვა რეკლამის ციფრული ფორმების გამოყენებით. ამ უწყვეტი მიღწევადობით, თქვენ შეგიძლიათ გახდეთ ცნობილი თქვენს სამიზნე ბაზარზე.

2. მიაწოდეთ ინფორმაცია თქვენს მომხმარებლებს თქვენს შესახებ

რეკლამა ეხმარება მომხმარებლებს გაიგონ იმაზე, თუ როგორ დაეხმარება მათ თქვენი პროდუქტები ან მომსახურება და რას წარმოადგენს თქვენი ბრენდი.

თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ სარეკლამო კამპანიები თქვენი ბრენდის გასაუმჯობესებლად, თქვენი კომპანიის მისიიდან დაწყებული იმ ღირებულებით დამთავრებული, რასაც ყიდით.

როდესაც თქვენს სამიზნე აუდიტორიას უფრო მეტი ესმის თქვენი ბიზნესის შესახებ, ისინი უფრო ძლიერ კავშირს იგრძნობენ თქვენს ბრენდთან, დაგეხმარებიან მომხმარებელთა ნდობისა და ლოიალობის ჩამოყალიბებაში, ასე კი ერთი ნაბიჯით მიუახლოვდებით გაყიდვებს.

თქვენ ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ სარეკლამო კამპანიები, რათა მიაწოდოთ მეტი ინფორმაცია მომხმარებლებს თქვენს ბიზნესთან დაკავშირებული თემების შესახებ.

3. გაზარდეთ თქვენი რეპუტაცია

რეკლამა საშუალებას გაძლევთ გაზარდოთ თქვენი მცირე ბიზნესის რეპუტაცია.

როგორც ოფლაინ, ასევე ონლაინ რეკლამას შეუძლია გაზარდოს თქვენი ძირითადი შეტყობინებების ცნობადობა და ხაზი გაუსვას თქვენი კომპანიის საუკეთესო დეტალებს.

როდესაც იყენებთ რეკლამას გარკვეული ემოციების გამოსაწვევად ან თქვენი ბრენდის მიღმა არსებული ისტორიის გადმოსაცემად, ამ დროს აყალიბებთ მომხმარებლის აღქმას და შეხედულებებს თქვენს მიმართ, შესაბამისად იქმნება თქვენი ბრენდის იმიჯი.

თუ რაიმე ნეგატიური გამოცდილება გქონდათ, რეკლამის გაშვება, რომელიც ხაზს უსვამს თქვენი ბიზნესის დადებით ნაწილებს, ხელს შეუწყობს  პოტენციური მომხმარებლების გადამისამართებას არასასურველი ყურადღებიდან.

4. შეიძინეთ ახალი მომხმარებლები

ახალი მომხმარებლების შეძენა აუცილებელია ბიზნესის ზრდისთვის. ამ დროს რეკლამა მნიშვნელოვანია, რადგან ის დაგეხმარებათ მიაღწიოთ უფრო მეტ ადამიანს თქვენს სამიზნე აუდიტორიაზე შეტყობინებებით, რომლებიც უშუალოდ მათკენაა მიმართული.

ონლაინ რეკლამა, სოციალური მედიის რეკლამები, საძიებო სისტემების რეკლამები და სხვა განსაკუთრებით გადამწყვეტია მომხმარებელთა შესაძენად.

ონლაინ რეკლამებით, თქვენ არ უნდა მიმართოთ დიდ აუდიტორიას, როგორც ამას აკეთებთ ტრადიციული სარეკლამო საშუალებებით, როგორიცაა ბეჭდური რეკლამები ან ტელევიზია.

ციფრული მედიის რეკლამა საშუალებას გაძლევთ კონკრეტულად მიაღწიოთ იმ საზოგადოებას, რომლებიც შეესაბამება თქვენს სამიზნე მონაცემებს და ძირითად ინტერესებს.

კონკრეტულად თქვენს სამიზნე საზოგადოებამდე მიღწევა ნიშნავს, რომ არ დახარჯავთ ფულს რეკლამაში იმ ადამიანებისთვის, რომლებსაც თქვენი ბიზნესი არ ემსახურება, რაც გაზრდის ინვესტიციის დაბრუნებას (ROI).

ეს ნიშნავს, რომ თქვენი სარეკლამო თანხები პირდაპირ მიდის თქვენი სამიზნე აუდიტორიისკენ.

ამის გამო, რეკლამა შეიძლება იყოს ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზა ლიდერობის მოსაპოვებლად.

მაგალითად, თუ თქვენ ფლობთ ძვირადღირებული ავტომობილების სარემონტო ბიზნესს, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ციფრული რეკლამა სპეციალურად მაღალი შემოსავლის მქონე მაცხოვრებლებისთვის, ვიდრე რეკლამირება ბილბორდზე ან ჟურნალში უფრო ფართო აუდიტორიისთვის, რომელიც შეიძლება არ იყოს საინტერესო.

5. შეინარჩუნეთ არსებული მომხმარებლები

მომხმარებელთა შენარჩუნება არის ბიზნესის ზრდის საფუძველი. თქვენ გჭირდებათ აქტიური კლიენტები – ადამიანები, რომლებსაც უყვართ თქვენი ბრენდი, გიგზავნით ცნობებს ზეპირად, ამასთან სავარაუდოდ, მეტ ფულს ხარჯავენ თქვენს პროდუქტზე ან მომსახურებაზე.

შეგიძლიათ გამოიყენოთ სარეკლამო კამპანიები თქვენი სამიზნე აუდიტორიის წევრების, მათ შორის უკვე თქვენს მომხმარებელთა ბაზაში მყოფი წევრების მიმართულებით.

მომხმარებლებისთვის რეგულარულად შეხსენება თქვენი ბრენდის შესახებ შესაძლოა ახალი პროდუქტების შეთავაზებით ან ერთგული წევრებისთვის ფასდაკლებით, ფასების შეთავაზება წაახალისებს, რათა მათ იგრძნონ კავშირი თქვენთან და იყიდონ თქვენი ბიზნესიდან თქვენი კონკურენტების ნაცვლად.

რაც უფრო მეტ ერთგულებას მოიპოვებთ მომხმარებლებისგან ბრენდის მიმართ, მით ნაკლები ინვესტიცია დაგჭირდებათ მარკეტინგში გაყიდვებისთვის.

6. იყავით კონკურენტუნარიანი და მაქსიმალურად ეცადეთ შეინარჩუნოთ პირველობა

არ აქვს მნიშვნელობა რა ტიპის ბიზნესს აწარმოებთ, ნებისმიერ შემთხვევაში გეყოლებათ კონკურენტები. ყოველთვის არსებობენ ისეთი ბრენდები, რომლებიც იბრძვიან იგივე მომხმარებლების ყურადღების  მისაპყრობად.

მაშინაც კი, თუ არ იცით ვინ არიან ეს კონკურენტები, დიდი შანსია, რომ ისინი მრავალ ბრენდს შორის იყვნენ.

თუ არ იყენებთ რეკლამას, რომ თქვენი ბრენდი საზოგადოებისთვის წინა პლანზე დააყენოთ, თქვენი კონკურენტები, რეკლამის გამოყენებით სიამოვნებით მოექცევიან ყურადღების ცენტრში.

და თუ დიდხანს დარჩებით ჩრდილში, თქვენ დაკარგავთ აქტუალობას მომხმარებლების გონებაში და ისინი გადაერთვებიან სხვა ბრენდებზე.

რეკლამირების დროს თქვენ გაქვთ საშუალება თქვენი სურვილისამებრ დაარეგულიროთ თქვენი ბიუჯეტი, რაც უზრუნველყოფს მაქსიმალურ ექსპოზიციას, ამიტომ არასოდეს დახარჯავთ ზედმეტს.

7. განახორციელეთ გაყიდვები

კითხვაზე „რატომ არის რეკლამა მნიშვნელოვანი?“ პასუხის გაცემისას აუცილებელია აღინიშნოს მისი გავლენა გაყიდვებზე.

რეკლამები მძლავრი ინსტრუმენტებია მცირე ბიზნესის დასახმარებლად, რათა გამოიმუშაონ ის თანხები, რომელიც სჭირდებათ ბიზნესებს ფეხზე მყარად დგომისა და განვითარებისთვის.

სარეკლამო კამპანიებს შეუძლიათ პირდაპირ გაზარდონ გაყიდვები, უფრო მეტი მომხმარებლის მიზიდვით პირდაპირ თქვენს ფიზიკურ მაღაზიაში, ვებსაიტზე და კონკრეტული პროდუქტის გვერდებზეც კი, თუ თქვენ მართავთ ელექტრონული კომერციის ბრენდს.

ნებისმიერი ტიპის რეკლამა, ტრადიციული თუ ციფრული, ასევე დაგეხმარებათ გაზარდოთ მომხმარებელთა შესყიდვების ღირებულება ჯვარედინი გაყიდვების ან დაკავშირებული პროდუქტებისა და სერვისების რეკომენდაციით.

მაგალითად, თმის სალონს შეუძლია ხელი შეუწყოს თმის გაშრობის, სტილისა და შეღებვის სერვისებს, გარდა თმის შეჭრისა, ეს საკმაოდ სასარგებლო გათვლა იქნება.

მიაღწიეთ თქვენს ბიზნეს მიზნებს

რეკლამა მნიშვნელოვანია თქვენი მცირე ბიზნესის მარკეტინგული მიზნების მისაღწევად და გეხმარებათ მიაღწიოთ სწორ აუდიტორიას პოზიტიური, მიზნობრივი შეტყობინებებით, რომლებიც პოტენციურ კლიენტებს მომხმარებლებად აქცევს.

რეკლამა ასევე გეხმარებათ თქვენი აუდიტორიის გადატვირთვაში, მიუხედავად იმისა, მიზნად ისახავთ ბრენდის ცნობადობის ჩამოყალიბებას თუ ერთგული მომხმარებლების დაბრუნებას თქვენთან, როგორც სასურველ ბრენდთან.

მეტი საინტერესო რჩევისთვის გახსენით ბმული

შესაძლოა გარკვეულ დეტალებს თქვენითაც გაუმკლავდეთ, თუმცა იმისათვის, რომ მაქსიმალურად განავითაროთ თქვენი ბიზნესი, მიმართეთ სარეკლამო კომპანიას, რომელიც პროფესიონალურ დონეზე იმოქმედებს და მოგცემთ სწორ მითითებებს, ის ასევე დაგიზოგავთ დროსა და ბიუჯეტს.

თუ გსურთ სარეკლამო კომპანიის მომსახურება დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings