IMC

holistikuri-seo

ჰოლისტიკური სეო: საიტის ყოველმხრივი გაუმჯობესება

 IMC-ში ჩვენ ვცდილობთ, ვებრძოლოთ მოსაზრებას, რომ SEO ოპტიმიზაცია ხრიკია. მიუხედავად იმისა, რომ ხრიკებმა შეიძლება სწრაფად გამოიწვიოს რანკირება, ისინი, როგორც წესი, არ მუშაობენ გრძელვადიან პერსპექტივაში და შესაძლოა უკუაშედეგიც გამოიღონ. Google-ში მუდმივი რეიტინგისთვის საჭიროა ფართო SEO სტრატეგია, რომელიც ორიენტირებულია თქვენი ვებსაიტის ყველა ასპექტზე; ტექნიკური პერსონალი, მომხმარებლის გამოცდილება, შინაარსი თქვენს ვებსაიტზე და თქვენი ვებ-გვერდის უსაფრთხოება წესრიგში უნდა იყოს. ასე რომ, Google-ში რეიტინგის შესანარჩუნებლად, უნდა შეიმუშაოთ ჰოლისტიკური SEO-ს მიდგომა. ნება მიბოძეთ აგიხსნათ რა არის ეს.

თუ საიტი საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაცია გჭირდებათ, დაგვიკავშირდით! 593262612 -  info@imc.ge - Facebook

რა არის ჰოლისტიკური სეო?

ვიდრე ჰოლისტიკური სეო-ს შესახებ მოგაწოდებთ ინფორმაციას, შემოგთავაზებთ ზოგად სტატიას, თუ რა არის SEO ოპტიმიზაცია?

ჰოლისტიკური სეო (საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია) გულისხმობს ვებგვერდის ყველა მნიშვნელოვანი ასპექტის გაუმჯობესებას, რათა ის უფრო მაღლა იყოს საძიებო სისტემებში. საბოლოო მიზანია, ვებსაიტმა შეასრულოს მომხმარებლების მოთხოვნები ყველა დონეზე. არა მხოლოდ სწორი ინფორმაცია მიაწოდოს საჭირო დროს, არამედ იყოს მარტივი და უსაფრთხო გამოსაყენებლად. ამ მიზნის მისაღწევად, ვებსაიტების მფლობელებმა, სულ მცირე, ყურადღების ცენტრში უნდა იქონიონ მათი საიტის შემდეგი ასპექტები:

რატომ ჰოლისტიკური სეო მიდგომა?

Google-ის მისიაა შექმნას შესანიშნავი საძიებო სისტემა, რომელიც ეხმარება ხალხს იპოვონ ის, რასაც ეძებენ, იქნება ეს პასუხი კითხვაზე – “სად არის მაკდონალდსი?”, ვაშლის ღვეზელის რეცეპტი თუ საუკეთესო ტოსტერი. თქვენი ვებსაიტისა და თქვენი მარკეტინგული სტრატეგიის შესაბამისობაში მოყვანა არის გზა. (ეს არ ნიშნავს, რომ თუ გუგლი გეუბნებათ გადახტი, თქვენ ჰკითხოთ, რამდენად მაღლა?).

მიუხედავად იმისა, რომ Google-მა მრავალჯერ შეცვალა ალგორითმი, ჩვენი რჩევის უმეტესობა იგივეა, რაც დასაწყისში. ეს რჩევა მარტივია (რაც არ ნიშნავს რომ ადვილი შესასრულებელია!): თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი საიტი ძალიან კარგია. მაღალი ხარისხის ვებ-გვერდის შინაარსის ქონა, მომხმარებლის დიდი გამოცდილებისა და თანამედროვე უსაფრთხოების შეთავაზება, მყისიერად ვერ გააუმჯობესებს თქვენს რეიტინგს. გრძელვადიან პერსპექტივაში, ეს ნამდვილად დადებითად აისახება თქვენს სეო-ზე!

შესანიშნავი ვებ-გვერდები უფრო მეტ ბმულს იღებენ სხვა ვებ-საიტებიდან და ასევე მეტ ყურადღებას იქცევენ სოციალურ მედიაში. გარდა ამისა, ადამიანები განსხვავებულად იქცევიან ვებსაიტზე, რომელიც მათ მოსწონთ, ვიდრე ვებსაიტზე, რომელიც მათ არ ესმით. Google იყენებს ამ ტიპის მომხმარებლის სიგნალებს იმის გასარკვევად, თუ როგორ გამოცდიან ადამიანები თქვენს საიტს.

გასაოცარი ვებსაიტები ასევე იწვევს უფრო მეტ კონვერტაციებს. თუ თქვენს აუდიტორიას მოსწონს და ესმის თქვენი ვებსაიტი, შანსი იმისა, რომ მათ შეიძინონ თქვენი პროდუქტი, სერვისები ან დაბრუნდნენ თქვენს ვებსაიტზე, რა თქმა უნდა, გაცილებით მეტია.

ასევე წაიკითხეთ: 10 რჩევა საიტის ხარისხის გასაუმჯობესებლად 

იმუშავეთ სეოზე, ჰოლისტიკური გზით

რა თქმა უნდა, იტყვით – „საიდან დავიწყო“? ბევრი ფულის დახარჯვა დამჭირდება? მალე მექნება შედეგები? საბედნიეროდ, არსებობს მრავალი გზა თქვენი კითხვების პასუხისთვის.

ჩვენი კომპანია სრულფასოვან უფასო კონსულტაციას გაგიწევთ და თქვენი ვებსაიტის შესწავლისა და ანალიზის შემდეგ შემოგთავაზებთ SEO ოპტიმიზაციის საუკეთესო გზებს თქვენს საიტზე არსებული პროდუქტისა თუ მომსახურების მოწინავე პოზიციებზე წარმოსაჩენად. დაგვიკავშირდით დღესვე!

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings