IMC

seo for doctors

SEO ექიმებისთვის

SEO ექიმებისთვის – 15 სტრატეგია თქვენი ვებ ტრაფიკის გასაზრდელად

ციფრულ ეპოქაში, პაციენტები ყველაფერს ეძებენ ინტერნეტში, სანამ დაუკავშირდებიან პროფესიონალს, ამიტომ ექიმებისთვის SEO არასოდეს ყოფილა ისეთი მნიშვნელოვანი ბიზნესის გასაძლიერებლად და პერსპექტიული პაციენტების მოსაზიდად, როგორც დღეს.

> SEO ექიმებისთვის არის სტრატეგიული გზა სამედიცინო პრაქტიკის ონლაინ ხილვადობის გასაუმჯობესებლად და პოტენციურ პაციენტებთან მისაღწევად, ციფრული და კონტენტ მარკეტინგის ტექნიკის გამოყენებით.

ის გულისხმობს თქვენი ვებსაიტის და ონლაინ შინაარსის ოპტიმიზაციას, რათა საძიებო სისტემებმა, როგორიცაა Google, უკეთესად გაიგონ და განათავსონ თქვენი სამედიცინო პრაქტიკა საძიებო სისტემის შედეგების პირველ გვერდზე.

გაინტერესებთ, თუ როგორ შეგიძლიათ თქვენი საიტის ოპტიმიზაცია SEO-ს გამოყენებით?

განაგრძეთ კითხვა, რომ გაიგოთ დადასტურებული SEO სტრატეგიები, რომლებიც დაგეხმარებათ ახალი პაციენტების მოზიდვაში და თქვენი ბიზნესის განვითარებაში.

რა არის SEO ექიმებისთვის?

ექიმებისთვის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია არის საკუთარი ვებსაიტის ოპტიმიზაციის პროცესი, იმისათვის, რომ გაზარდოს მისი ხილვადობა Google-ში და პოტენციურ პაციენტებს, რომლებიც ეძებენ ექიმებს ონლაინ, გაუადვილდეთ თქვენი პოვნა.

კონკრეტულად როგორ ახორციელებთ SEO სტრატეგიას?

მედიცინის პრაქტიკის მსგავსად, SEO ექიმებისთვის მოიცავს რამდენიმე განსხვავებულ სტრატეგიას თქვენი ვებსაიტის ფუნქციონირების დიაგნოსტიკისთვის და მის გასაუმჯობესებლად.

ეფექტური საკვანძო სიტყვების გამოყენებით, რომლებსაც თქვენი პოტენციური პაციენტები ეძებენ, ასევე ღირებული და მიმზიდველი შინაარსის შექმნამდე, არსებობს მრავალი გზა თქვენი საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის რეიტინგის გასაუმჯობესებლად და თქვენი ბიზნესის გასაზრდელად.

რა სარგებელი მოაქვს SEO-ს ექიმებისთვის?

თუ ყველაფერი სწორად კეთდება, ლოკალური SEO გეგმის განხორციელებამ შეიძლება გააძლიეროს თქვენი ბიზნესი და მოიზიდოს ახალი პერსპექტიული პაციენტები ინტერნეტის ძალის წყალობით.

და მაინც რა სარგებელი მოაქვს SEO-ს ექიმებისთვის?

1. გაზრდილი ხილვადობა და სანდოობა

SEO-ს პირველი თვალსაჩინო სარგებელი სწორედ ხილვადობაშია.

ექიმებისთვის ეფექტური SEO თქვენს პრაქტიკას დაეხმარება საძიებო სისტემის შედეგებში, უფრო მაღალი რანგის მოპოვებაში, რაც გაგხდით უფრო თვალსაჩინოს პოტენციური პაციენტებისთვის, რომლებიც ეძებენ თქვენს მომსახურებას.

თქვენ არა მხოლოდ გაზრდით ხილვადობას, არამედ მაღალი რეიტინგები გადაიქცევა დიდ სანდოობად ინტერნეტში.

როდესაც თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის ვებგვერდი გამოჩნდება Google-ის პირველ გვერდზე, ის ავტომატურად შეიქმნის უფრო სანდო და საიმედო იმიჯს.

2. მიზნობრივი მოძრაობა

თქვენი საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის გაუმჯობესება დაგეხმარებათ მიაღწიოთ კონკრეტულ დემოგრაფიულ მონაცემებს, მდებარეობებს და მომხმარებელთა ქცევებს, რაც, თავის მხრივ, თქვენს ონლაინ ვებ ტრაფიკს უფრო სპეციფიკურს გახდის თქვენი სერვისებისთვის.

ეს ნიშნავს, რომ ადამიანები, რომლებიც თქვენს ვებსაიტზე ხვდებიან, არიან ისინი, ვისაც ესაჭიროებათ ან აინტერესებთ თქვენი სამედიცინო საქმიანობის შესახებ და უფრო მეტად გადაიქცევიან თქვენს პაციენტებად.

3. უკეთესი პაციენტის შეძენა

პერსპექტიული პაციენტები ყოველთვის ბევრს ეძებენ გუგლში, სანამ თქვენამდე მოვლენ.

2019 წელს ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ პაციენტების 89% ექიმთან მისვლამდე იკვლევს თავის ჯანმრთელობის სიმპტომებს, რაც აჩვენებს, რომ მაშინაც კი, თუ თქვენ არ იყენებთ თანამედროვე ტექნოლოგიებს, თქვენი პაციენტები იყენებენ.

გაზრდილი ხილვადობით და უფრო მიზანმიმართული ვებსაიტის ტრაფიკით, ექიმებისთვის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის სტრატეგიების გამოყენება დაგეხმარებათ ახალი პაციენტების მოპოვებაში ბევრად უფრო დაბალ ფასად, ვიდრე ტრადიციული რეკლამა.

ამიტომ ექიმების სამედიცინო პრაქტიკისთვის SEO სერვისები არის ეფექტური ინვესტიცია.

4. მომხმარებლების უკეთესი გამოცდილება

Google-ს და ასევე პაციენტებს უყვართ ვებსაიტები, რომლებიც გვთავაზობენ კარგ გამოცდილებას!

SEO ხელს უწყობს საიტის სიჩქარის გაუმჯობესებას, რაც აადვილებს ნავიგაციას და უფრო მოსახერხებელია მობილურისთვის.

ეს ხელს უწყობს მომხმარებლის უკეთეს გამოცდილებას და ზოგადად პაციენტის უფრო დიდ კმაყოფილებას.

როგორც ექიმს, მნიშვნელოვანია დარწმუნდეთ, რომ თქვენი პაციენტები ყოველთვის შეძლებენ თქვენს პოვნას, როცა დასჭირდებათ.

ადგილობრივ SEO-ზე ფოკუსირება დაეხმარება მეტ ადამიანს გიპოვონ თქვენ და ისარგებლონ თქვენი უნარებითა და მომსახურებით.

ამიტომ არის ძალიან მნიშვნელოვანი SEO-ს ძლიერი სტრატეგიის ქონა – ეს ხელს უწყობს თქვენი ხილვადობისა და სანდოობის გაზრდას, რაც პაციენტებს გაუადვილებს თქვენს პოვნას, როცა მათ სამედიცინო დახმარება სჭირდებათ.

15 სტრატეგია ექიმებისთვის SEO-ს გასაძლიერებლად

ექიმებისთვის სწორი SEO-ს დანერგვა მოითხოვს გარკვეულ სტრატეგიას და ანალიზს, რათა ნახოთ, სად ხართ ამჟამად და როგორ შეგიძლიათ გაუმჯობესება.

აქ მოცემულია რამდენიმე ჩვეულებრივი გზა, რომლითაც შეგიძლიათ განახორციელოთ SEO სტრატეგია თქვენი სამედიცინო პრაქტიკისთვის.

1. მიმზიდველი და მობილურისთვის მოსახერხებელი ვებსაიტის დიზაინი

დღევანდელ ციფრულ სამყაროში პაციენტები ელიან ადვილად გამოსაყენებელ ვებსაიტს, რომლზე წვდომაც ნებისმიერ ადგილას არის შესაძლებელი.

იმის გათვალისწინებით, რომ გლობალური ვებსაიტების ტრაფიკის 50%-ზე მეტი მობილურზე მოდის, ვიზუალურად მიმზიდველი და საპასუხო ვებსაიტის შექმნა აუცილებელია თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად.

მკაფიო ნავიგაციით დაწყება, წაკითხვადი შრიფტები და ინტუიციური განლაგება დაგეხმარებათ Google-ის პირველ გვერდზე გადმოსვლაში.

და თუ მაინც გაუგებარია ეს ყველაფერი თქვენთვის დაუკავშირდით IMC-ს გუნდს, რათა გაიგოთ, თუ როგორ შეგვიძლია დაგეხმაროთ თქვენი საძიებო სისტემის გაუმჯობესებაში.

2. სიჩქარე, შესრულება და UI/UX

მომხმარებლის შესანიშნავი გამოცდილება (UX) არის მარტივი გზა საძიებო სისტემის რეიტინგების სათავეში მოსახვედრად.

ნელი ან მოძველებული ვებსაიტის შემთხვევაში ვიზიტორებმა შეიძლება სწრაფად დატოვონ თქვენი ვებგვერდი – სხვაგვარად ცნობილი როგორც bouncing – რამაც შეიძლება უარყოფითად იმოქმედოს თქვენს რეიტინგზე საძიებო სისტემებში.

თქვენი საიტის სიჩქარისა და მუშაობის გასაუმჯობესებლად, განიხილეთ დაბალი რეზოლუციის სურათების გამოყენება, დამატებითი JavaScript-ის წაშლა და სწრაფი და რეპუტაციის მქონე ჰოსტინგის სერვისის გამოყენება.

3. საიტის აუდიტი SEO პრობლემების გადასაჭრელად

საიტის საფუძვლიანი აუდიტის ჩატარება დაგეხმარებათ აღმოაჩინოთ SEO-ს პრობლემები, რომლებიც შესაძლოა ვერ გააცნობიეროთ, რომ გავლენას ახდენს თქვენს რეიტინგზე.

პრობლემების მოძიებით და გადაჭრით, როგორიცაა გატეხილი ბმულები, დუბლიკატი შინაარსი ან 404 შეცდომები, შეგიძლიათ სწრაფად გაზარდოთ თქვენი რეიტინგები მხოლოდ საიტის რეგულარული მოვლის მეშვეობით.

ამის გაკეთების საუკეთესო გზაა რეგულარული SEO აუდიტი, რომელიც დაგარწმუნებთ, რომ თქვენი ვებსაიტის საერთო სტრუქტურა, განლაგება და შინაარსი ეხმარება და არ აზიანებს თქვენს საძიებო სისტემის რეიტინგს.

IMC დაგეხმარებათ ჩაატაროთ SEO საიტის აუდიტი, რათა გამოკვეთოთ რა მუშაობს კარგად და სად შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ თქვენი ციფრული მარკეტინგი.

4. ეროვნული და ადგილობრივი საკვანძო სიტყვების კვლევა

მარტივად რომ ვთქვათ – საკვანძო სიტყვები თქვენს შინაარსს აღმოჩენადს ხდის.

ექიმის საკვანძო სიტყვების კვლევისთვის, როგორც ეროვნული, ასევე ადგილობრივი SEO-ს გატარება დაგეხმარებათ განსაზღვროთ, რა ტერმინებს ან ფრაზებს იყენებენ თქვენი პერსპექტიული პაციენტები.

შემდეგ, ციფრული კონტენტის მარკეტინგის ძლიერი სტრატეგიით, შეგიძლიათ ამ საკვანძო სიტყვების ჩართვა თქვენს კონტენტში სადესანტო გვერდებზე, ბლოგ პოსტებსა და სხვა გვერდებზე, თქვენი ხილვადობის გასაუმჯობესებლად.

5. სადესანტო გვერდების ოპტიმიზაცია SEO პერსპექტივიდან

თუ გსურთ მეტი პოტენციური პაციენტის მოზიდვა თქვენს ვებსაიტზე, უნდა შექმნათ სადესანტო გვერდები, რომლებიც ოპტიმიზირებული იქნება საძიებო სისტემებისთვის.

ამის გაკეთება შეგიძლიათ თქვენს მეტა აღწერილობაში, title თეგებსა და header თეგებში შესაბამისი საკვანძო სიტყვების გამოყენებით, რათა გაზარდოთ თქვენი ხილვადობა ძიების შედეგებში.

6. შეიმუშავეთ კონტენტ მარკეტინგული სტრატეგია

შინაარსი მეფობეს SEO სამყაროში! ხარისხიანი, შესაბამისი შინაარსის გენერირება, რომელიც რეზონანსს უწევს პაციენტებს და აჩვენებს თქვენს გამოცდილებას, შეიძლება მოიტანოს უზარმაზარი SEO-ს სარგებელი.

საკვანძო სიტყვების კვლევის ხელსაწყოს გამოყენებით, აღმოაჩენთ, რას ეძებენ თქვენი პერსპექტიული პაციენტები, შემდეგ ჩართეთ ეს საკვანძო სიტყვები ბლოგ პოსტებში, ელექტრონულ წიგნებში, ინფოგრაფიკაში, ვიდეოებში და სხვა.

კონტენტ მარკეტინგის ძლიერი სტრატეგია გაზრდის თქვენს სანდოობას და ეტყვის Google-ს, რომ ამ საკვანძო სიტყვების ექსპერტი ხართ.

7. SEO სტატიების გამოცემა

ერთ-ერთი შესანიშნავი სტრატეგია, რომელიც უნდა ჩაერთოთ თქვენს SEO სტრატეგიაში ექიმებისთვის, არის ორიგინალური და ღირებული SEO-ს ოპტიმიზებული სტატიების გამოქვეყნება.

იქნება ეს მკურნალობაზე თუ თქვენს მიერ მიღებულ საერთო კითხვებზე, მათ შორის თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის შესაბამისი საკვანძო სიტყვების ჩათვლით, ამან შეიძლება გაზარდოს თქვენი SEO რეიტინგები და წარმოაჩინოს თქვენი გამოცდილება თქვენსავე სფეროში.

აიემსი-IMC ექიმებს გთავაზობთ SEO სერვისებს, რათა გააუმჯობესოთ თქვენი კონტენტ მარკეტინგი და განავითაროთ საძიებო სისტემის შედეგები.

8. ჩართეთ ვიდეოები თქვენს ვებსაიტზე

მაღალი რეიტინგისთვის საკმარისი არ არის მხოლოდ ტექსტი. ძალიან მნიშვნელოვანია ვიდეოები SEO-ს უკეთესი შედეგებისთვის.

ვიდეოების ჩართვამ თქვენს საიტზე შეიძლება გაზარდოს ვიზიტორების მიერ დახარჯული დრო და შეამციროს bounce rate – ორივე ხელს უწყობს თქვენს SEO-ს პლუს ქულას.

9. მიიღეთ ხარისხიანი backlinks

Backlinks, როდესაც სხვა საიტი აკავშირებს თქვენს საიტს, არის კიდევ ერთი გზა საძიებო სისტემებში, აცნობოთ, რომ თქვენი ვებსაიტი რეპუტაციის მქონე და ლეგიტიმურია.

მაღალი ხარისხის backlinks მიანიშნებს, რომ თქვენი შინაარსი ღირებულია და ღირს მითითება, რაც ხელს შეუწყობს საძიებო სისტემების რეიტინგის გაზრდას.

სხვა საიტებიდან ბმულების მოპოვების რამდენიმე გზა მოიცავს სტუმრების ბლოგინგს, ადგილობრივ ბიზნესებთან პარტნიორობას ან პრესაში ხსენებას.

10. შექმენით Google ბიზნეს პროფილი ლოკალური SEO-სთვის

Google Business Profile, ადრე ცნობილი როგორც Google My Business, არის უფასო და კრიტიკულად მნიშვნელოვანი გზა უკეთესი SEO რეიტინგის მისაღებად, როდესაც საქმე ეხება ექიმების ადგილობრივ SEO-ს.

ის არა მხოლოდ აძლევს თქვენს სამედიცინო პრაქტიკას მეტ ხილვადობას პოტენციურ პაციენტებთან, რომლებიც ადგილობრივად ეძებენ, არამედ აერთიანებს თქვენს გამოცდილებას Google Maps-ში, რაც დაეხმარება პაციენტებს თქვენს პრაქტიკაზე გადასვლაში.

11. გამოიწერეთ ექიმების დირექტორიები

იცოდით, რომ თქვენი პრაქტიკის ჩამოთვლა სანდო ექიმების დირექტორიაში დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი ონლაინ ხილვადობა და გააუმჯობესოთ თქვენი SEO?

ამ დირექტორიებს აქვთ დომენის მაღალი ავტორიტეტი, რაც ნიშნავს, რომ თქვენი სამედიცინო პრაქტიკა უფრო სავარაუდოა, რომ მოხვდეს საძიებო სისტემების პირველ გვერდზე.

გარდა ამისა, რეპუტაციის ადგილობრივ ბიზნეს დირექტორიაში ჩამოთვლილმა თქვენმა ინფორმაციამ შეიძლება მეტი სანდოობა შემატოს თქვენს პრაქტიკას.

12. გააზიარეთ საუკეთესო სტატიები სოციალურ ქსელებში (სოციალური სიგნალებისთვის)

რაც შეეხება SEO-ს ექიმებს, სოციალური სიგნალები, როგორიცაა მოწონებები, გაზიარებები და კომენტარები თქვენს სოციალურ მედია პლატფორმებზე აუცილებელია.

ეს სოციალური სიგნალები შეიძლება მიუთითებდეს საძიებო სისტემებზე, რომ თქვენ გყავთ ჩართული აუდიტორია და რომ თქვენ უზიარებთ შესაბამის ინფორმაციას, რომელიც მათ აინტერესებთ.

ეს დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი საერთო სანდოობა და დადებითად იმოქმედოთ თქვენს პოზიციაზე საძიებო სისტემებში.

საკვანძო სიტყვების კვლევის ხელსაწყოს გამოყენებით, თქვენს ინდუსტრიასთან დაკავშირებული მოძიებული თემებისა და საკვანძო სიტყვების იდენტიფიცირებით, შეგიძლიათ კიდევ უფრო გააძლიეროთ თქვენი წვდომა და უზრუნველყოთ, სწორი სტატიების გაზიარება თქვენს გვერდზე.

13. მუდმივად აკონტროლეთ Google Search Console

არ იცით, როგორ მოქმედებს თქვენი SEO კამპანიები თქვენს რეიტინგზე?

შეგიძლიათ გამოიყენოთ Google-ის Search Console, რათა უკეთ გაიგოთ, თუ როგორ მოქმედებს თქვენი კონტენტი თქვენს ტრაფიკზე და დარწმუნდით, რომ ხედავთ შედეგებს თქვენი კამპანიებიდან.

ეს უფასო სერვისი გაჩვენებთ, თუ როგორ კითხულობს და ამუშავებს Google თქვენს საიტს და შემდეგ დაგეხმარებათ ზუსტად განსაზღვროთ ნებისმიერი საკითხი, რომელმაც შეიძლება გავლენა იქონიოს თქვენს SEO-ზე.

როდესაც თქვენ აწარმოებთ სხვადასხვა SEO კამპანიას და მუშაობთ თქვენი საიტის ოპტიმიზაციაზე, ამ რესურსის გამოყენებამ შეიძლება უზრუნველყოს, რომ თქვენს მიერ გამოყენებული შინაარსი და საკვანძო სიტყვები ხელს უწყობდეს თქვენი ტრაფიკის გაზრდას და არ იმოქმედოს უარყოფითად მასზე.

14. დააინსტალირეთ GA4 მომხმარებლის ქცევის თვალყურის დევნებისთვის

ამ ზაფხულს, Google-მა შეცვალა თავისი მთავარი ანალიტიკური პლატფორმა Universal Analytics-დან GA4-ზე.

ეს ნიშნავს, რომ მაშინაც კი, თუ თქვენ იყენებდით Google-ს თქვენი მომხმარებლის ქცევისა და ვებსაიტის ანალიტიკისთვის წარსულში, თქვენ უნდა შეეგუოთ ახალ GA4 პლატფორმას.

უნივერსალური ანალიტიკიდან GA4-ზე გადასვლის დამატებული სამუშაოს მიუხედავად, მომხმარებლები ისარგებლებენ უახლესი ტექნოლოგიით, რათა დაინახონ, თუ როგორ ურთიერთობენ თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორები თქვენს საიტთან.

დამატებული პერსონალიზაციისა და პროგნოზირებადი ანალიტიკის საშუალებით, შეგიძლიათ მიხედოთ თქვენი ვებსაიტის სპეციფიკურ ასპექტებს, რომლებიც ყველაზე მეტად მოქმედებს თქვენს ბიზნესზე.

სამედიცინო პრაქტიკებისთვის, რომლებიც მონაწილეობენ ფასიან რეკლამებში, თქვენ შეძლებთ მიიღოთ უკეთესი შეხედულებები GA4-დან, რათა ნახოთ, საიდან მოდის თქვენი ტრაფიკი და როგორ იღებთ ვებსაიტის ვიზიტორებს თქვენს გვერდზე.

15. განახორციელეთ ლაივ ჩატი

ექიმებისთვის SEO-ს განვითარებისთვის ერთ-ერთი უახლესი ტექნოლოგია არის ცოცხალი ჩატის ფუნქციის დანერგვა თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის ვებსაიტზე.

დაუყოვნებელი მხარდაჭერითა და ვიზიტორთა შეკითხვებზე პასუხებით, შეგიძლიათ უფრო ეფექტურად ჩართოთ მომხმარებლები და შესაბამისად, წაახალისოთ ისინი, დარჩნენ თქვენს საიტზე უფრო მეტხანს.

ეს ყველაფერი საბოლოო მიზნისკენ მიისწრაფვის, რაც გულიახმობს მათ ერთგულ პაციენტებად გადაქცევას!

დაიქირავეთ ვებ სააგენტო ახლა, რათა გაზარდოთ თქვენი SEO

ხარისხიანი შინაარსის მარკეტინგული გეგმის შექმნიდან დაწყებული სწორი საკვანძო სიტყვების გამოყენებამდე, არსებობს უამრავი გზა, რომლითაც შეგიძლიათ განახორციელოთ სტრატეგია ჯანდაცვისთვის თქვენი SEO გაუმჯობესების მიზნით.

თუ არ ხართ დარწმუნებული სად უნდა დაიწყოთ ან ეძებთ SEO-ს ან სხვა სწორ მარკეტინგულ სერვისებს ექიმებისთვის, IMC დაგეხმარებათ.

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings