fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

SEO ექიმებისთვის

seo for doctors

შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.

SEO ექიმებისთვის – 15 სტრატეგია თქვენი ვებ ტრაფიკის გასაზრდელად

ციფრულ ეპოქაში, პაციენტები ყველაფერს ეძებენ ინტერნეტში, სანამ დაუკავშირდებიან პროფესიონალს, ამიტომ ექიმებისთვის SEO არასოდეს ყოფილა ისეთი მნიშვნელოვანი ბიზნესის გასაძლიერებლად და პერსპექტიული პაციენტების მოსაზიდად, როგორც დღეს.

> SEO ექიმებისთვის არის სტრატეგიული გზა სამედიცინო პრაქტიკის ონლაინ ხილვადობის გასაუმჯობესებლად და პოტენციურ პაციენტებთან მისაღწევად, ციფრული და კონტენტ მარკეტინგის ტექნიკის გამოყენებით.

ის გულისხმობს თქვენი ვებსაიტის და ონლაინ შინაარსის ოპტიმიზაციას, რათა საძიებო სისტემებმა, როგორიცაა Google, უკეთესად გაიგონ და განათავსონ თქვენი სამედიცინო პრაქტიკა საძიებო სისტემის შედეგების პირველ გვერდზე.

რა არის SEO ექიმებისთვის?

ექიმებისთვის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია არის საკუთარი ვებსაიტის ოპტიმიზაციის პროცესი, იმისათვის, რომ გაზარდოს მისი ხილვადობა Google-ში და პოტენციურ პაციენტებს, რომლებიც ეძებენ ექიმებს ონლაინ, გაუადვილდეთ თქვენი პოვნა.

კონკრეტულად როგორ ახორციელებთ SEO სტრატეგიას?

მედიცინის პრაქტიკის მსგავსად, SEO ექიმებისთვის მოიცავს რამდენიმე განსხვავებულ სტრატეგიას თქვენი ვებსაიტის ფუნქციონირების დიაგნოსტიკისთვის და მის გასაუმჯობესებლად.

ეფექტური საკვანძო სიტყვების გამოყენებით, რომლებსაც თქვენი პოტენციური პაციენტები ეძებენ, ასევე ღირებული და მიმზიდველი შინაარსის შექმნამდე, არსებობს მრავალი გზა თქვენი საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის რეიტინგის გასაუმჯობესებლად და თქვენი ბიზნესის გასაზრდელად.

რა სარგებელი მოაქვს SEO-ს ექიმებისთვის?

თუ ყველაფერი სწორად კეთდება, ლოკალური SEO გეგმის განხორციელებამ შეიძლება გააძლიეროს თქვენი ბიზნესი და მოიზიდოს ახალი პერსპექტიული პაციენტები ინტერნეტის ძალის წყალობით.

და მაინც რა სარგებელი მოაქვს SEO-ს ექიმებისთვის?

1. გაზრდილი ხილვადობა და სანდოობა

SEO-ს პირველი თვალსაჩინო სარგებელი სწორედ ხილვადობაშია.

ეფექტური SEO ექიმებისთვის თქვენს პრაქტიკას დაეხმარება საძიებო სისტემის შედეგებში, უფრო მაღალი რანგის მოპოვებაში, რაც გაგხდით უფრო თვალსაჩინოს პოტენციური პაციენტებისთვის, რომლებიც ეძებენ თქვენს მომსახურებას.

თქვენ არა მხოლოდ გაზრდით ხილვადობას, არამედ მაღალი რეიტინგები გადაიქცევა დიდ სანდოობად ინტერნეტში.

როდესაც თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის ვებგვერდი გამოჩნდება Google-ის პირველ გვერდზე, ის ავტომატურად შეიქმნის უფრო სანდო და საიმედო იმიჯს.

2. მიზნობრივი მოძრაობა

თქვენი საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის გაუმჯობესება დაგეხმარებათ მიაღწიოთ კონკრეტულ დემოგრაფიულ მონაცემებს, მდებარეობებს და მომხმარებელთა ქცევებს, რაც, თავის მხრივ, თქვენს ონლაინ ვებ ტრაფიკს უფრო სპეციფიკურს გახდის თქვენი სერვისებისთვის.

ეს ნიშნავს, რომ ადამიანები, რომლებიც თქვენს ვებსაიტზე ხვდებიან, არიან ისინი, ვისაც ესაჭიროებათ ან აინტერესებთ თქვენი სამედიცინო საქმიანობის შესახებ და უფრო მეტად გადაიქცევიან თქვენს პაციენტებად.

3. უკეთესი პაციენტის შეძენა

პერსპექტიული პაციენტები ყოველთვის ბევრს ეძებენ გუგლში, სანამ თქვენამდე მოვლენ.

2019 წელს ჩატარებულმა კვლევამ აჩვენა, რომ პაციენტების 89% ექიმთან მისვლამდე იკვლევს თავის ჯანმრთელობის სიმპტომებს, რაც აჩვენებს, რომ მაშინაც კი, თუ თქვენ არ იყენებთ თანამედროვე ტექნოლოგიებს, თქვენი პაციენტები იყენებენ.

გაზრდილი ხილვადობით და უფრო მიზანმიმართული ვებსაიტის ტრაფიკით, ექიმებისთვის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის სტრატეგიების გამოყენება დაგეხმარებათ ახალი პაციენტების მოპოვებაში ბევრად უფრო დაბალ ფასად, ვიდრე ტრადიციული რეკლამა.

ამიტომ ექიმების სამედიცინო პრაქტიკისთვის SEO სერვისები არის ეფექტური ინვესტიცია.

4. მომხმარებლების უკეთესი გამოცდილება

Google-ს და ასევე პაციენტებს უყვართ ვებსაიტები, რომლებიც გვთავაზობენ კარგ გამოცდილებას!

SEO ხელს უწყობს საიტის სიჩქარის გაუმჯობესებას, რაც აადვილებს ნავიგაციას და უფრო მოსახერხებელია მობილურისთვის.

ეს უზრუნველყოფს მომხმარებლის უკეთეს გამოცდილებას და ზოგადად პაციენტის უფრო დიდ კმაყოფილებას.

როგორც ექიმს, მნიშვნელოვანია დარწმუნდეთ, რომ თქვენი პაციენტები ყოველთვის შეძლებენ თქვენს პოვნას, როცა დასჭირდებათ.

ადგილობრივ SEO-ზე ფოკუსირება დაეხმარება მეტ ადამიანს გიპოვონ თქვენ და ისარგებლონ თქვენი უნარებითა და მომსახურებით.

ამიტომ არის ძალიან მნიშვნელოვანი SEO-ს ძლიერი სტრატეგიის ქონა – ეს ხელს უწყობს თქვენი ხილვადობისა და სანდოობის გაზრდას, რაც პაციენტებს გაუადვილებს თქვენს პოვნას, როცა მათ სამედიცინო დახმარება სჭირდებათ.

15 სტრატეგია ექიმებისთვის SEO-ს გასაძლიერებლად

ექიმებისთვის სწორი SEO-ს დანერგვა მოითხოვს გარკვეულ სტრატეგიას და ანალიზს, რათა ნახოთ, სად ხართ ამჟამად და როგორ შეგიძლიათ გაუმჯობესება.

აქ მოცემულია რამდენიმე ჩვეულებრივი გზა, რომლითაც შეგიძლიათ განახორციელოთ SEO სტრატეგია თქვენი სამედიცინო პრაქტიკისთვის.

1. მიმზიდველი და მობილურისთვის მოსახერხებელი ვებსაიტის დიზაინი

დღევანდელ ციფრულ სამყაროში პაციენტები ელიან ადვილად გამოსაყენებელ ვებსაიტს, რომლზე წვდომაც ნებისმიერ ადგილას არის შესაძლებელი.

იმის გათვალისწინებით, რომ გლობალური ვებსაიტების ტრაფიკის 50%-ზე მეტი მობილურზე მოდის, ვიზუალურად მიმზიდველი და საპასუხო ვებსაიტის შექმნა აუცილებელია თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად.

მკაფიო ნავიგაციით დაწყება, წაკითხვადი შრიფტები და ინტუიციური განლაგება დაგეხმარებათ გადმოინაცვლოთ Google-ის პირველ გვერდზე.

2. სიჩქარე, შესრულება და UI/UX

მომხმარებლის შესანიშნავი გამოცდილება (UX) არის მარტივი გზა საძიებო სისტემის რეიტინგების სათავეში მოსახვედრად.

ნელი ან მოძველებული ვებსაიტის შემთხვევაში ვიზიტორებმა შეიძლება სწრაფად დატოვონ თქვენი ვებგვერდი – სხვაგვარად ცნობილი როგორც bouncing – რამაც შეიძლება უარყოფითად იმოქმედოს თქვენს რეიტინგზე საძიებო სისტემებში.

თქვენი საიტის სიჩქარისა და მუშაობის გასაუმჯობესებლად, განიხილეთ დაბალი რეზოლუციის სურათების გამოყენება, დამატებითი JavaScript-ის წაშლა და სწრაფი და რეპუტაციის მქონე ჰოსტინგის სერვისის გამოყენება.

3. საიტის აუდიტი SEO პრობლემების გადასაჭრელად

საიტის საფუძვლიანი აუდიტის ჩატარება დაგეხმარებათ აღმოაჩინოთ SEO-ს პრობლემები, რომლებიც შესაძლოა ვერ გააცნობიეროთ, რომ გავლენას ახდენს თქვენს რეიტინგზე.

პრობლემების მოძიებით და გადაჭრით, როგორიცაა გატეხილი ბმულები, დუბლიკატი შინაარსი ან 404 შეცდომები, შეგიძლიათ სწრაფად გაზარდოთ თქვენი რეიტინგები მხოლოდ საიტის რეგულარული მოვლის მეშვეობით.

ამის გაკეთების საუკეთესო გზაა რეგულარული SEO აუდიტი, რომელიც დაგარწმუნებთ, რომ თქვენი ვებსაიტის საერთო სტრუქტურა, განლაგება და შინაარსი ეხმარება და არ აზიანებს თქვენს საძიებო სისტემის რეიტინგს.

4. ეროვნული და ადგილობრივი საკვანძო სიტყვების კვლევა

მარტივად რომ ვთქვათ – საკვანძო სიტყვები თქვენს შინაარსს აღმოჩენადს ხდის.

ექიმის საკვანძო სიტყვების კვლევისთვის, როგორც ეროვნული, ასევე ადგილობრივი SEO-ს გატარება დაგეხმარებათ განსაზღვროთ, რა ტერმინებს ან ფრაზებს იყენებენ თქვენი პერსპექტიული პაციენტები.

შემდეგ, ციფრული კონტენტის მარკეტინგის ძლიერი სტრატეგიით, შეგიძლიათ ამ საკვანძო სიტყვების ჩართვა თქვენს კონტენტში სადესანტო გვერდებზე, ბლოგ პოსტებსა და სხვა გვერდებზე, თქვენი ხილვადობის გასაუმჯობესებლად.

5. სადესანტო გვერდების ოპტიმიზაცია SEO პერსპექტივიდან

თუ გსურთ მეტი პოტენციური პაციენტის მოზიდვა თქვენს ვებსაიტზე, უნდა შექმნათ სადესანტო გვერდები, რომლებიც ოპტიმიზირებული იქნება საძიებო სისტემებისთვის.

ამის გაკეთება შეგიძლიათ თქვენს მეტა აღწერილობაში, title თეგებსა და header თეგებში შესაბამისი საკვანძო სიტყვების გამოყენებით, რათა გაზარდოთ თქვენი ხილვადობა ძიების შედეგებში.

6. შეიმუშავეთ კონტენტ მარკეტინგული სტრატეგია

შინაარსი მეფობს SEO სამყაროში! ხარისხიანი, შესაბამისი შინაარსის გენერირება, რომელიც რეზონანსს უწევს პაციენტებს და აჩვენებს თქვენს გამოცდილებას, შეიძლება მოგიტანოთ უზარმაზარი SEO-ს სარგებელი.

საკვანძო სიტყვების კვლევის ხელსაწყოს გამოყენებით, აღმოაჩენთ, რას ეძებენ თქვენი პერსპექტიული პაციენტები, შემდეგ ჩართეთ ეს საკვანძო სიტყვები ბლოგ პოსტებში, ელექტრონულ წიგნებში, ინფოგრაფიკაში, ვიდეოებში და სხვა.

კონტენტ მარკეტინგის ძლიერი სტრატეგია გაზრდის თქვენს სანდოობას და ეტყვის Google-ს, რომ ამ საკვანძო სიტყვების ექსპერტი ხართ.

7. SEO სტატიების გამოცემა

ერთ-ერთი შესანიშნავი სტრატეგია, რომელიც უნდა ჩაერთოთ თქვენს SEO სტრატეგიაში ექიმებისთვის, არის ორიგინალური და ღირებული SEO-ს ოპტიმიზებული სტატიების გამოქვეყნება.

იქნება ეს მკურნალობაზე თუ თქვენს მიერ მიღებულ საერთო კითხვებზე, მათ შორის თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის შესაბამისი საკვანძო სიტყვების ჩათვლით, ამან შეიძლება გაზარდოს თქვენი SEO რეიტინგები და წარმოაჩინოს თქვენი გამოცდილება თქვენსავე სფეროში.

აიემსი-IMC ექიმებს გთავაზობთ SEO სერვისებს, რათა გააუმჯობესოთ თქვენი კონტენტ მარკეტინგი და განავითაროთ საძიებო სისტემის შედეგები.

8. ჩართეთ ვიდეოები თქვენს ვებსაიტზე

მაღალი რეიტინგისთვის საკმარისი არ არის მხოლოდ ტექსტი. ძალიან მნიშვნელოვანია ვიდეოები SEO-ს უკეთესი შედეგებისთვის.

ვიდეოების ჩართვამ თქვენს საიტზე შეიძლება გაზარდოს ვიზიტორების მიერ დახარჯული დრო და შეამციროს bounce rate – ორივე ხელს უწყობს თქვენს SEO-ს პლუს ქულას.

9. მიიღეთ ხარისხიანი backlinks

Backlinks, როდესაც სხვა საიტი აკავშირებს თქვენს საიტს, არის კიდევ ერთი გზა საძიებო სისტემებში, აცნობოთ, რომ თქვენი ვებსაიტი რეპუტაციის მქონე და ლეგიტიმურია.

მაღალი ხარისხის backlinks მიანიშნებს, რომ თქვენი შინაარსი ღირებულია და ღირს მითითება, რაც ხელს შეუწყობს საძიებო სისტემების რეიტინგის გაზრდას.

სხვა საიტებიდან ბმულების მოპოვების რამდენიმე გზა მოიცავს სტუმრების ბლოგინგს, ადგილობრივ ბიზნესებთან პარტნიორობას ან პრესაში ხსენებას.

10. შექმენით Google ბიზნეს პროფილი ლოკალური SEO-სთვის

Google Business Profile, ადრე ცნობილი როგორც Google My Business, არის უფასო და კრიტიკულად მნიშვნელოვანი გზა უკეთესი SEO რეიტინგის მისაღებად, როდესაც საქმე ეხება ექიმების ადგილობრივ SEO-ს.

ის არა მხოლოდ აძლევს თქვენს სამედიცინო პრაქტიკას მეტ ხილვადობას პოტენციურ პაციენტებთან, რომლებიც ადგილობრივად ეძებენ, არამედ აერთიანებს თქვენს გამოცდილებას Google Maps-ში, რაც დაეხმარება პაციენტებს თქვენს პრაქტიკაზე გადასვლაში.

11. გამოიწერეთ ექიმების დირექტორიები

იცოდით, რომ თქვენი პრაქტიკის ჩამოთვლა სანდო ექიმების დირექტორიაში დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი ონლაინ ხილვადობა და გააუმჯობესოთ თქვენი SEO?

ამ დირექტორიებს აქვთ დომენის მაღალი ავტორიტეტი, რაც ნიშნავს, რომ თქვენი სამედიცინო პრაქტიკა უფრო სავარაუდოა, რომ მოხვდეს საძიებო სისტემების პირველ გვერდზე.

გარდა ამისა, რეპუტაციის ადგილობრივ ბიზნეს დირექტორიაში ჩამოთვლილმა თქვენმა ინფორმაციამ შეიძლება მეტი სანდოობა შემატოს თქვენს პრაქტიკას.

12. გააზიარეთ საუკეთესო სტატიები სოციალურ ქსელებში (სოციალური სიგნალებისთვის)

რაც შეეხება SEO-ს ექიმებს, სოციალური სიგნალები, როგორიცაა მოწონებები, გაზიარებები და კომენტარები თქვენს სოციალურ მედია პლატფორმებზე აუცილებელია.

ეს სოციალური სიგნალები შეიძლება მიუთითებდეს საძიებო სისტემებზე, რომ თქვენ გყავთ ჩართული აუდიტორია და რომ თქვენ უზიარებთ შესაბამის ინფორმაციას, რომელიც მათ აინტერესებთ.

ეს დაგეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი საერთო სანდოობა და დადებითად იმოქმედოთ თქვენს პოზიციაზე საძიებო სისტემებში.

საკვანძო სიტყვების კვლევის ხელსაწყოს გამოყენებით, თქვენს ინდუსტრიასთან დაკავშირებული მოძიებული თემებისა და საკვანძო სიტყვების იდენტიფიცირებით, შეგიძლიათ კიდევ უფრო გააძლიეროთ თქვენი წვდომა და უზრუნველყოთ, სწორი სტატიების გაზიარება თქვენი გვერდის მეშვეობით.

13. მუდმივად აკონტროლეთ Google Search Console

არ იცით, როგორ მოქმედებს თქვენი SEO კამპანიები თქვენს რეიტინგზე?

შეგიძლიათ გამოიყენოთ Google-ის Search Console, რათა უკეთ გაიგოთ, თუ როგორ მოქმედებს თქვენი კონტენტი თქვენს ტრაფიკზე და დარწმუნდით, რომ ხედავთ შედეგებს თქვენი კამპანიებიდან.

ეს უფასო სერვისი გაჩვენებთ, თუ როგორ კითხულობს და ამუშავებს Google თქვენს საიტს და შემდეგ დაგეხმარებათ ზუსტად განსაზღვროთ ნებისმიერი საკითხი, რომელმაც შეიძლება გავლენა იქონიოს თქვენს SEO-ზე.

როდესაც თქვენ აწარმოებთ სხვადასხვა SEO კამპანიას და მუშაობთ თქვენი საიტის ოპტიმიზაციაზე, ამ რესურსის გამოყენებამ შეიძლება უზრუნველყოს, რომ თქვენს მიერ გამოყენებული შინაარსი და საკვანძო სიტყვები ხელს უწყობდეს თქვენი ტრაფიკის გაზრდას და არ იმოქმედოს უარყოფითად მასზე.

14. დააინსტალირეთ GA4 მომხმარებლის ქცევის თვალყურის დევნებისთვის

ბოლო პერიოდში, Google-მა შეცვალა თავისი მთავარი ანალიტიკური პლატფორმა Universal Analytics-დან GA4-ზე.

ეს ნიშნავს, რომ მაშინაც კი, თუ თქვენ იყენებდით Google-ს თქვენი მომხმარებლის ქცევისა და ვებსაიტის ანალიტიკისთვის წარსულში, თქვენ უნდა შეეგუოთ ახალ GA4 პლატფორმას.

უნივერსალური ანალიტიკიდან GA4-ზე გადასვლის დამატებული სამუშაოს მიუხედავად, მომხმარებლები ისარგებლებენ უახლესი ტექნოლოგიით, რათა დაინახონ, თუ როგორ ურთიერთობენ თქვენი ვებსაიტის ვიზიტორები თქვენს საიტთან.

დამატებული პერსონალიზაციისა და პროგნოზირებადი ანალიტიკის საშუალებით, შეგიძლიათ მიხედოთ თქვენი ვებსაიტის სპეციფიკურ ასპექტებს, რომლებიც ყველაზე მეტად მოქმედებს თქვენს ბიზნესზე.

სამედიცინო პრაქტიკებისთვის, რომლებიც მონაწილეობენ ფასიან რეკლამებში, თქვენ შეძლებთ მიიღოთ უკეთესი შეხედულებები GA4-დან, რათა ნახოთ, საიდან მოდის თქვენი ტრაფიკი და როგორ იღებთ ვებსაიტის ვიზიტორებს თქვენს გვერდზე.

15. განახორციელეთ ლაივ ჩატი

ექიმებისთვის SEO-ს განვითარებისთვის ერთ-ერთი უახლესი ტექნოლოგია არის ცოცხალი/ლაივ ჩატის ფუნქციის დანერგვა თქვენი სამედიცინო პრაქტიკის ვებსაიტზე.

დაუყოვნებელი მხარდაჭერითა და ვიზიტორთა შეკითხვებზე პასუხებით, შეგიძლიათ უფრო ეფექტურად ჩართოთ მომხმარებლები და შესაბამისად, წაახალისოთ ისინი, რათა დარჩნენ თქვენს საიტზე უფრო მეტხანს.

ეს ყველაფერი საბოლოო მიზნისკენ მიისწრაფვის, რაც გულიახმობს მათ ერთგულ პაციენტებად გადაქცევას!

დაიქირავეთ მარკეტინგული სააგენტო, რათა გაზარდოთ თქვენი SEO

ხარისხიანი შინაარსის მარკეტინგული გეგმის შექმნიდან დაწყებული სწორი საკვანძო სიტყვების გამოყენებამდე, არსებობს უამრავი გზა, რომლითაც შეგიძლიათ განახორციელოთ სტრატეგია თქვენი SEO გაუმჯობესების მიზნით.

თუ არ ხართ დარწმუნებული როგორ უნდა დაიწყოთ ან ეძებთ სწორ მარკეტინგულ სერვისებს ექიმებისთვის, IMC დაგეხმარებათ.

მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:

  • +995 593 26 26 12
  • +995 571 85 07 43
  • info@imc.ge
Skip to content