არსებობს არაერთი ბიზნესის მფლობელი, რომლებსაც უჭირთ მეტი ტრაფიკის მიღება თავიანთ ონლაინ მაღაზიაში. ისინი ეძებენ პასუხს მნიშვნელოვან კითხვაზე, რომელიც ასე ჟღერს: რა შეიძლება იყოს მიზეზი, თუ თქვენი ვებ მაღაზიის ტრაფიკი ვერ იზრდება?
ნებისმიერი ვებ მაღაზია ფუნდამენტურად ვერ შეძლებს მომხმარებელთა ტრაფიკის მნიშვნელოვანი რაოდენობის გენერირებას, თუ ძირითადი მოთხოვნები არ დაკმაყოფილდება ყველგან, განურჩევლად ონლაინ სარეკლამო არხისა.
არსებობს კრიტიკული მოთხოვნები, რომლებიც უნდა დაკმაყოფილდეს იმისათვის, რომ თქვენი ონლაინ რეკლამები იყოს წარმატებული და რაც შეიძლება მეტი შემოსავალი მოგიტანოთ, მიუხედავად იმისა, აწარმოებთ ახალ ვებ მაღაზიას თუ გაზრდით თქვენი ამჟამინდელი ვებმაღაზიის შემოსავალს.
დღეს ვისაუბრებთ ფაქტორებზე, რომლებიც გავლენას ახდენენ PPC რეკლამის ეფექტურობაზე თქვენი ვებ მაღაზიის შემოსავლის გაზრდისთვის:
- ელექტრონული კომერციის გამოყენებადობა – სიმარტივე და ვიზუალი.
- მიეცით საკმარისი ინფორმაცია თქვენს ვებ მაღაზიის მომხმარებლებს.
- დარწმუნდით, რომ თქვენი ვებ მაღაზიის ფუნდამენტური ტექნიკური მოთხოვნები დაკმაყოფილებულია.
- გამოიყენეთ სწორი შეფასება შედეგების მონიტორინგისა და გადაწყვეტილების მისაღებად.
- ელექტრონული კომერციის ტრაფიკის გაზრდა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციით.
იმისათვის, რომ ონლაინ რეკლამამ რეალურად იმუშაოს და არ განხორციელდეს “უსარგებლო” ვიზიტები მაღაზიაში, ყოველგვარი ტრანზაქციის გარეშე, თითოეულმა ვებ მაღაზიამ უნდა დაიცვას ქვემოთ ჩამოთვლილი ძირითადი მოთხოვნები.
ელექტრონული კომერციის გამოყენებადობა – სიმარტივე და ვიზუალი
ერთგული მომხმარებელთა ბაზის შექმნა წარმატების ქვაკუთხედია, ამიტომ კომპანიამ უნდა შეიმუშავოს ონლაინ სავაჭრო სტრატეგია, რომელიც წაახალისებს აუდიტორიას. სტუმრები აფასებენ ბიზნესს ელექტრონული კომერციის ინდუსტრიაში მათი ონლაინ მაღაზიების საფუძველზე, ამიტომ მნიშვნელოვანია, რომ გვერდის ჩატვირთვის დრო იყოს სწრაფი, მომხმარებელს შეეძლოთ საიტზე ნავიგაცია მარტივად, წრაფად მოძებნა მათთვის საჭირო ინფორმაციის და ხვდებოდეთ მაღალი ხარისხის ფოტოები.
მნიშვნელოვანია, რომ თქვენი ონლაინ მაღაზიის შექმნის პროცესი მარტივად დასრულებული იყოს, დიდი დაბრკოლებების გარეშე. გადახდის პროცესის უნდა იყოს ხელმისაწვდომი, პროდუქტის გვერდზე ძიების გარეშე და ხოლო კალათაში დამატების ღილაკი ადვილად შესამჩნევი.
ასევე აუცილებელია თქვენს მომხმარებლებს შესთავაზოთ სხვადასხვა გადახდისა და მიტანის ვარიანტები. საბანკო ბარათით ონლაინ გადახდის შესაძლებლობა საკვანძოა, ისევე როგორც ის ფაქტი, რომ მომხმარებელს შეუძლია აირჩიოს ძვირადღირებული, მაგრამ უფრო მოსახერხებელი სახლში მიტანის ვარიანტი.. კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი ასპექტი ისაა, რომ თქვენს ვებ მაღაზიაში მკაფიო იყოს ინფორმაცია მიწოდების დროებისა და ხარჯების შესახებ.
თქვენი ვებსაიტის ზოგიერთი გვერდი უნდა იტვირთებოდეს რაც შეიძლება სწრაფად (მაქსიმუმ 2 წამი), რადგან თქვენი ვებსაიტის ელექტრონული კომერციის მოსალოდნელი კონვერტაციის მაჩვენებელი 3 წამის შემდეგ, 50%-ით იკლებს.
თქვენი ვებ მაღაზიის ჩვენება უნდა იყოს მორგებული, ანუ ელემენტების ჩვენება სწორად უნდა მუშაობდეს ნებისმიერი ეკრანის ზომაზე. თქვენი ონლაინ მაღაზიის განლაგება უნდა იყოს ორგანიზებული.
გამოიყენეთ შესაბამისი CTA კომპონენტები ვებსაიტზე, ადვილად გამოსაყენებელი ფორმით, როგორიცაა „კალათაში დამატება“, „გადახდის დაწყება“ და „კალათიდან ამოღება“. გამოიყენეთ CTA ელემენტები მობილურ მოწყობილობებზე, რომლებიც შესაფერისი ზომისაა ისე, რომ ვებ მაღაზიების მომხმარებლებს შეეძლოთ უბრალოდ დაწკაპუნება მათზე, თუნდაც პატარა მობილური ეკრანებიდან. გარდა ამისა, თქვენ უნდა გამოიყენოთ შესაბამისი ფილტრები პროდუქტის კატეგორიის გვერდზე, რათა სწორად აჩვენოთ პროდუქტები მომხმარებლებს.
მიეცით საკმარისი ინფორმაცია თქვენს ელექტრონული კომერციის მომხმარებლებს
აჩვენეთ პროდუქტი სხვადასხვა კუთხიდან და გამოიყენეთ მაღალი ხარისხის პროდუქტის სურათები თქვენი პროდუქტის გვერდებზე! გაითვალისწინეთ, რომ თქვენ უნდა შესთავაზოთ ვირტუალური ნახვის ფუნქცია თქვენს ონლაინ მაღაზიაში, მაგალითად, კაბის ან ფეხსაცმლის შემთხვევაში.
თქვენი პროდუქტის აღწერილობა უნდა იყოს ზუსტი და ინფორმატიული. განიხილეთ კითხვები, რომლებიც შეიძლება ჰქონდეთ პოტენციურ მყიდველებს მითითებულ პროდუქტთან დაკავშირებით (როგორიცაა მასალა, გარანტია და ა.შ.). შექმენით FAQ განყოფილება, საგანმანათლებლო ბლოგის პოსტი ან გადაწყვეტილების გზამკვლევი, ყველაზე ხშირად დასმული კითხვებით და მათი პასუხებით პროდუქტებისთვის, რომლებიც საჭიროებენ ახსნას. შექმენით გამჭვირვალობის და ნდობის გრძნობა თქვენს მომხმარებლებთან, მიეცით მათ საშუალება შეაფასონ თქვენი პროდუქტები.
სანამ ყიდულობთ, დარწმუნებული ვარ, თქვენ ასევე იკვლევთ პროდუქტს ონლაინ, რათა ნახოთ, რას იტყვიან მასზე სხვა მომხმარებლები. ადამიანებს სურთ დარწმუნდნენ, რომ პროდუქტი რეალურად გაამართლებს მათ მოლოდინებს, რაც უკვე ძირითადი მოთხოვნილებაა დღევანდელ მსოფლიოში.
ამის მისაღწევად უმარტივესი გზაა მიმოხილვის წერის წახალისება და შეფასებების ხელმისაწვდომობა ვიზიტორებისთვის.
გარდა ამისა, გამოიყენეთ ნდობის გამაძლიერებელი კომპონენტები თქვენს ვებ მაღაზიაში, როგორიცაა „სანდო მაღაზია“, სუპერბრენდები, მომხმარებლისთვის მოსახერხებელი ვებ მაღაზიის ნებისმიერი აღიარება, პროფესიონალური ჯილდოები ან ნებისმიერი სხვა კომპონენტი, რომელიც აჩვენებს მომსახურების განსაკუთრებულ ხარისხს და მომხმარებელთა მხარდაჭერას.
დარწმუნდით, რომ თქვენი ვებ მაღაზიის ფუნდამენტური ტექნიკური მოთხოვნები დაკმაყოფილებულია
ღილაკები და თითოეული ვებ მაღაზიის ფუნქცია იდეალურად უნდა მუშაობდეს. ხშირად შეამოწმეთ თქვენი ვებ – გვერდი, რათა დარწმუნდეთ, რომ ახალი ტექნიკური პრობლემები არ არის. ვებ მაღაზიის ძრავის შეცვლისას ან სხვა მნიშვნელოვანი ცვლილებების განხორციელებისას, ჯერ ჩაატარეთ საფუძვლიანი ტესტი. მუდმივად შეამოწმეთ თქვენი შიდა ბმულები, რათა დარწმუნდეთ, რომ არცერთი მათგანი გატეხილი არაა. ნაკლებად ცნობილი, მაგრამ ხშირი საკითხია, როდესაც ზოგიერთი პროდუქტის კალათიდან ამოღება შეუძლებელია. დარწმუნდით, რომ რაიმე მსგავსი გაუმართაობა არ არსებობს. თუ ეს მოხდა, გაასწორეთ რაც შეიძლება მალე.
გამოიყენეთ სწორი გაზომვები შედეგების მონიტორინგისა და გადაწყვეტილების მისაღებად
თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ მომავალი რეკლამების შედეგების ზუსტად გაზომვა და ონლაინ არხების შედეგების თვალყურის დევნება შესაძლებელია თქვენს ვებ-მაღაზიაში, ციფრული სარეკლამო კამპანიის დაწყებამდე. ჩვენ არ შეგვიძლია მივიღოთ დასაბუთებული გადაწყვეტილება ან ავირჩიოთ საუკეთესო სტრატეგია ჩვენი ონლაინ მარკეტინგული საქმიანობისთვის სათანადო გაზომვის გარეშე.
მოერიდეთ მხოლოდ შესყიდვის ტრანზაქციების გაზომვაზე ფოკუსირებას. ამის ნაცვლად, თვალყური ადევნეთ ვებ მაღაზიის ყველა შესაბამის ურთიერთქმედებას. შექმენით Google Search Console ანგარიში და აკონტროლეთ შეცდომის გაფრთხილებები, გატეხილი URL-ები და გამოყენებადობის პრობლემები.
გქონდეთ ზუსტი Google Advertisements-ის ტეგირებული კონვერტაციის ზომები და დინამიური რემარკეტინგის პარამეტრები, თუ თქვენ აწარმოებთ Google Shopping რეკლამებს. მოდით, ყურადღებით დავაყენოთ თქვენი Google Merchant Center ანგარიში და მუდმივად გავაუმჯობესოთ თქვენი პროდუქტის არხი. თქვენ უნდა დააყენოთ იგივე კომპონენტები, თუ თქვენ აწარმოებთ ფეისბუქის რეკლამებს.
მოდით გამოვიყენოთ ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ ამოიცნოთ პრობლემები, თუ როგორ იყენებენ ადამიანები თქვენს ონლაინ მაღაზიას და რომელიც დაგეხმარებათ გააუმჯობესოთ თქვენი ვებ მაღაზიის მომხმარებლის ინტერფეისი.
ის ფაქტი, რომ ვებ მაღაზიის მფლობელი ზრდის თავის სტრატეგიას მხოლოდ გადახდის თითო დაწკაპუნებით რეკლამებზე აყალიბებს, ხშირად ბარიერია ვებ მაღაზიის ტრაფიკის გაზრდისთვის. დამატებითი დამხმარე აქტივობების გარეშე, ჩვენ შეგვიძლია სწრაფად მივაღწიოთ იმ დონეს, რის შემდეგაც ვერ გავაგრძელებთ ზრდას. ამიტომ, ორმხრივად მომგებიანი ძირითადი კომპონენტების სათანადო კომბინაცია ონლაინ მარკეტინგის არხში, როგორიცაა ppc რეკლამა, საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია, კონტენტ მარკეტინგი და ა.შ. ზრდის რეალური მამოძრავებელია.
ელექტრონული კომერციის ტრაფიკის გაზრდა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციით
აშკარად ბევრი გზა არსებობს ხალხის ჩვენს ვებსაიტზე მისასვლელად, მაგრამ ელექტრონული კომერციის SEO არის ერთ-ერთი საუკეთესო კონვერტაციის წყარო, რადგან მას შეუძლია უზრუნველყოს ტრაფიკის სტაბილური წყარო გრძელვადიან პერსპექტივაში. ასე რომ, თქვენს ვებსაიტზე მეტი ტრაფიკის გენერირების, ნომერ პირველი გზა არის SEO, რა თქმა უნდა.
თქვენი ვებსაიტი უნდა იყოს ოპტიმიზირებული, რათა მოიძებნოს Google-ში თქვენი საკვანძო სიტყვებით და ფრაზებით. თქვენ ან თქვენმა SEO ექსპერტებმა უნდა ჩაატაროთ კვლევა, რათა გაარკვიოთ რომელია საუკეთესო საკვანძო სიტყვები და საკვანძო ფრაზები, რომლებსაც ადამიანები იყენებენ, როდესაც ისინი ეძებენ თქვენს პროდუქტებსა და სერვისებს. საკვანძო სიტყვების კოლექციის დახვეწისას აუცილებელია გამოიყენოთ ონლაინ ინსტრუმენტები, შესაბამისი საკვანძო სიტყვებისა და ფრაზების მოსაძებნად. ეს ის ტერმინებია, რომლებსაც მომხმარებლები ყველაზე ხშირად იყენებენ საძიებო სისტემებში პროდუქტის ონლაინ ძიებისას, ამიტომ მათი გამოყენება გადამწყვეტია ტრაფიკის გენერირებისთვის. თუ თქვენ გაქვთ საკვანძო სიტყვები, გამოიყენეთ ისინი სათაურებში, URL-ებში, ბლოგის პოსტებში და მეტამონაცემებში. გვერდის ჩატვირთვის სიჩქარე ასევე SEO-სთან მჭიდროდ დაკავშირებული კრიტერიუმია, რისთვისაც ასევე ღირს ტესტის გაშვება და ნებისმიერი პრობლემის პოვნა და გამოსწორება.
ნებისმიერ შემთხვევაში, ღირს პლუს ქულები, თუ ონლაინ მაღაზიას არა მხოლოდ გაყიდვა სურს, არამედ უზრუნველყოფს მომხმარებლისთვის შესაბამის პროფესიონალურ მხარდაჭერას და განათლებას, ან არის დარგის ექსპერტი და ამას სათანადოდ იყენებს. ამის ნიშნები შეიძლება შეიცავდეს:
- ბლოგის განყოფილება შესაბამის თემაზე, დამხმარე, საგანმანათლებლო შინაარსის ტექსტები.
- ვიდეოები ან ვლოგის არხი პროდუქტის პრეზენტაციებისა და პროდუქტის ტესტების შესახებ.
- უფასო გადმოსაწერი რესურსები.
- ჩამოსატვირთი გამოყენების ინსტრუქცია
- გთავაზობთ შესაბამის მომსახურებას
გარდა ამისა, მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, თუ როგორ ხდება ონლაინ სარეკლამო კამპანიები, რომლებიც არ არის მორგებული სამიზნე ვებ მაღაზიის სპეციფიკაზე, როგორიცაა მოძველებული კამპანიის ტიპების გამოყენება, კამპანიის შეუსაბამო მიზნები და ძალიან ხშირ შემთხვევაში, ppc-ის გამოყენება. კამპანიის მიზნებმა, რომლებიც არ შეესაბამება ბიზნესის მიზნებს, შეიძლება შეაფერხოს ვებ მაღაზიის ტრაფიკის ზრდა.
გარდა ამისა, მხედველობიდან არ გამოგვრჩეს ის ფაქტი, რომ ვებ-მაღაზია უნდა იყოს ორიენტირებული როგორც შემოსავლის, ასევე ინვესტიციის დაბრუნებაზე! არახელსაყრელი ხარჯების სტრუქტურები და ზედმეტად დაბალი მარჟა ვებ მაღაზიის გაყიდვებისთვის არის ხშირი დაბრკოლება ROI-ს გაზრდისთვის. ზოგადად, ჩვენ ვერ გავაუმჯობესებთ ანაზღაურებას ჩვენს ვებ მაღაზიაში, თუ არ გვაქვს შესაბამისი ზღვარი.
ახალი ონლაინ მაღაზიის შექმნისას ან არსებულის გაუმჯობესებისას, თვალი ადევნეთ არსებით გარემოებებს და გახსოვდეთ, რომ ამის გაკეთება გულისხმობს მნიშვნელოვან ხარჯებს, რომელიც გარკვეული დროის განმავლობაში მომგებიანი გახდება. ზრდა ვერ მოხდება ინვესტიციის გარეშე!