ამ სტატიაში იხილავთ რამდენიმე მნიშვნელოვან რჩევას, რომელიც უნდა გაითვალისწინოთ, რათა სწორად მართოთ თქვენი Facebook გვერდი, მოახდინოთ ყველა შესაძლო სფეროს ოპტიმიზაცია და მიიღოთ საუკეთესო შედეგი თქვენი ბიზნესის გასაუმჯობესებლად.

Facebook-gverdis-sheqmna

თუ თქვენ გჭირდებათ პროფესიონალების დახმარება და სრულფასოვანი მომსახურება Facebook-ის ბენეფიტების მისაღებად, გაეცანით ჩვენს სერვისს – Facebook გვერდის მართვა ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12

Facebook გვერდები გეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი ბრენდის ან ბიზნესის პოპულარიზაცია.

Facebook-ი რჩება მთავარ პლატფორმად ამერიკელების უმეტესობისთვის.

აშშ-ს ზრდასრულთა ⅔-ის თანახმად, ისინი არიან Facebook გვერდის მომხმარებლები და Facebook გვერდის მომხმარებელთა 74 პროცენტის თანახმად, ისინი ყოველდღიურად სტუმრობენ საიტს.

მიუხედავად ბოლოდროინდელი კრიტიკისა Facebook-ის მონაცემთა კონფიდენციალურობის პრაქტიკის შესახებ, როგორც ყოველდღიური, ისე ყოველთვიური მომხმარებლების რაოდენობა წელიწადში 13%-ით გაიზარდა.

ალბათ გაინტერესებთ, ეს რას ნიშნავს?

Facebook მარკეტინგის საფუძვლები

დიახ, Facebook გვერდის გამოყენება, რა თქმა უნდა, უფასოა, მაგრამ თქვენი Facebook გვერდი არავითარ შემთხვევაში არ არის თქვენი საკუთარი ვებსაიტის შემცვლელი. 

ვებსაიტი არის ერთადერთი სივრცე ონლაინ, სადაც შეგიძლიათ აკონტროლოთ და მართოთ თქვენი ანგარიშები.

თქვენი Facebook გვერდი ემსახურება, როგორც მიკროსაიტს, რომელიც ავსებს და შესაძლოა ხაზს უსვამს თქვენს ბრენდს.

Facebook-სა და სხვა სოციალური მედიის პლატფორმებზე თქვენი ბრენდის სახელის დაფიქსირება აუცილებლად დაგეხმარებათ თქვენი სახელის ციფრულად გავრცელებაში.

ასევე მნიშვნელოვანია გაითვალისწინოთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) მეთოდოლოგიები თქვენი Facebook გვერდის შემუშავებისა და ოპტიმიზაციისას.

როგორ შევქმნათ Facebook გვერდი?

Facebook გვერდის შექმნისას მნიშვნელოვანია აირჩიოთ Facebook გვერდის სწორი სახეობა. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ:

  • ადგილობრივი ბიზნესი
  • კომპანია
  • ბრენდი ან პროდუქტი
  • გართობა
  • საზოგადოება

მორგებული username

თქვენი გვერდისთვის მორგებული username-ის შერჩევა უფრო მოსახერხებელს ხდის მარტივად მოიძებნოს თქვენი Facebook გვერდი.

როდესაც რეგისტრირდებით ახალ Facebook გვერდზე, თქვენს ანგარიშს ახლავს სპეციალური ნომერი, რომელიც ასე გამოიყურება:

http://www.facebook.com/pages/your-brand-name/857469375913?ref=ts

არც ისე მარტივია ამის დამახსოვრება. ყურადღება უნდა მიაქციოთ თქვენი ბრენდის სახელს. 

იმ შემთხვევაში, თუ გსურთ თქვენს Facebook გვერდს გაუწიოთ ოპტიმიზაცია, გირჩევთ გამოიყენოთ შესაბამისი ბრენდის სახელი.

Facebook გვერდები ასევე უზრუნველყოფენ URL ლინკებს, რომლებიც საშუალებას გვაძლევს სწრაფად და მარტივად მოვძებნოთ სხვა ადამიანები.

ზოგიერთი სხვა რამ, რაც უნდა გახსოვდეთ მომხმარებლის სახელის შექმნისას:

  • იმისთვის, რომ შექმნათ სახელი, საჭიროა იყოთ ადმინი.
  • ახალი წინადადება უნდა იწყებოდეს დიდი ასოთი, რათა მკითხველების რაოდენობა გაიზარდოს.
  • მომხმარებლის სახელი უნდა შედგებოდეს არაუმეტეს 50 სიმბოლოსგან.

პროფილი და სურათი

Facebook გვერდები გაძლევთ საშუალებას ასახოთ თქვენი ბრენდი სოციალურ ქსელში.

თქვენი Facebook გვერდის მორგების ერთ-ერთი გზაა არა მხოლოდ პროფილის/ავატარის ფუნქციის გამოყენება, არამედ გამორჩეული სურათების განყოფილების სრული სარგებლობის გამოყენება.

ახლა თქვენ შეგიძლიათ არა მხოლოდ ატვირთოთ ფოტო, არამედ იყოთ შემოქმედი და გამოიყენოთ ვიდეო ან შექმნათ სლაიდშოუ.

ეს შესანიშნავი ადგილია თქვენი გუნდის პოპულარიზაციის გასაზრდელად, რაც ემსახურება თქვენს მომხმარებლებს.

Call to Action ღილაკი

მთავარი სურათის ქვეშ, თქვენ ასევე შეგიძლიათ დაამატოთ ქმედებისკენ მოწოდება (CTA), რათა წაახალისოთ თქვენი მომხმარებლები დაამყარონ კომუნიკაცია და მიიღონ მეტი ინფორმაცია თქვენი ბიზნესის შესახებ.

რასაც თქვენი ბრენდი აკეთებს, განსაზღვრავს საუკეთესო CTA-ს.

მაგალითად, თუ თქვენ ხართ გადაუდებელი დახმარების დაწესებულება და გაქვთ შესაძლებლობა, რომ დაწესებულების ლიდერებმა დაუკავშირდნენ თქვენს პაციენტებს და შემდეგ დაამატონ ფუნქცია „დარეკეთ ახლა“ და „რეგისტრაცია“.

  • გადადით თქვენს Facebook გვერდზე.
  • თქვენი გამორჩეული პოსტის ქვედა მარჯვენა მხარეს ნახავთ CTA ღილაკს ლურჯად.
  • დააწკაპუნეთ ამ ღილაკზე და შემდეგ შეძლებთ აირჩიოთ რომელი CTA გირჩევნიათ.

 

მომხმარებელთა მიმოხილვებისა და კომენტარების მართვა

თქვენს მომხმარებლებთან ურთიერთობის დამყარება სოციალური მედიის განუყოფელი ნაწილია.

Facebook-ი არის შესანიშნავი პლატფორმა, სადაც შეგიძლიათ უზრუნველყოთ შესანიშნავი სერვისი (მომხმარებლების პასუხის გაცემა და დახმარება) და ასევე აღმოაჩინოთ ახალი გზები თქვენი ბიზნესის გასაუმჯობესებლად.

თქვენ გჭირდებათ სტრატეგიის შემუშავება კომენტარებისა და მიმოხილვების ტრიაჟირებისა და მართვის შესახებ.

თუ მზად ხართ უპასუხოთ თქვენს კომენტარებს პოსტებსა და რეკლამებზე, შეგიძლიათ განახორციელოთ მიმოხილვები თქვენს გვერდზე. ამისათვის კი:

  • გადადით თქვენს Facebook გვერდზე.
  • დააჭირეთ პარამეტრებს.
  • ზოგადი > მიმოხილვები.

მიმოხილვები შესანიშნავი გზაა იმის დასანახად, თუ რამდენად კარგად მუშაობს თქვენი ბიზნესი.

Messenger

Facebook Messenger-ი კიდევ ერთი შესანიშნავი გზაა იმის დასამტკიცებლად, თუ რამდენად კარგად უზრუნველყოს თქვენი ბიზნესი მომსახურებასა და მხარდაჭერას სხვადასხვა მედიაში.

Messenger-ი ასევე აძლევს თქვენს მომხმარებლებს საშუალებას თქვენთან დაამყარონ კომუნიკაცია. 

კიდევ ერთხელ, თქვენ უნდა იცოდეთ თქვენი გამტარუნარიანობა. თუ თქვენ მზად ხართ განახორციელოთ და გადადგათ ეს ნაბიჯი, საჭიროა შეამუშაოთ სხვადასხვა სტრატეგია. 

თქვენ უნდა გაითვალისწინოთ რამდენად სწრაფად შეგიძლიათ უპასუხოთ თქვენს შეტყობინებებს.

თქვენი პასუხისმგებლობა მომხმარებლებისადმი გამოჩნდება თქვენს გვერდზე. ის გვიჩვენებს, თუ რამდენად ეფექტური ხართ კლიენტების შეკითხვებზე პასუხის გასაცემად.

თუ მზად ხართ ამ ნაბიჯის განსახორციელებლად, მაშინ:

  1. გადადით თქვენს Facebook გვერდზე.
  2. დააჭირეთ პარამეტრებს.
  3. ზოგადი > შეტყობინებები.
  4. შემდეგ დააჭირეთ ღილაკს “ნება მიეცით ხალხს ჩემს გვერდს პირადად დაუკავშირდნენ”.

თქვენი გვერდის ჩანართების ორგანიზება

მიზეზი, რის გამოც გსურთ გადახედოთ ამ განყოფილებას, არის ის, რომ ზოგიერთი ჩანართი შეიძლება იყოს უფრო პრიორიტეტული თქვენი ბიზნესისთვის, იმისდა მიხედვით, თუ რას აკეთებთ თქვენ.

თქვენ ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ Facebook-ის მიერ მოწოდებული შაბლონები, რომლებსაც ასევე შეუძლიათ თქვენი ჩანართების ორგანიზების გამოცნობა.

  • გადადით თქვენს Facebook გვერდზე.
  • დააჭირეთ პარამეტრებს.
  • მარცხნივ დააწკაპუნეთ გვერდის რედაქტირებაზე.

არაოფიციალურ გვერდებზე პრეტენზიის გამოთქმა

ოდესმე გიძებნიათ თქვენი ბრენდის სახელი და გიპოვიათ სხვა გვერდები ბრენდის სახელით თუ ჯერ არ გაქვთ წვდომა ან არ გაქვთ გვერდის კონტროლის შესაძლებლობა?

კარგით…ცოტა გამაღიზიანებელია, თუმცა მარტივი მოსაგვარებელია.

სამწუხაროდ, ზოგჯერ Facebook-ი მიდრეკილია ამის გასაკეთებლად, რადგან ზოგიერთი ბიზნესი უკვე არსებობს ამ კონკრეტული ადგილისთვის.

ამიტომ…რას ვაკეთებთ?

საუკეთესო გზა ამ პრობლემის გადასაჭრელად არის ამ არაოფიციალური Facebook გვერდებზე პრეტენზიის გამოთქმა და გაერთიანება (საჭიროების შემთხვევაში). 

ამის გაკეთება მოგცემთ სრულ კონტროლს თქვენს ბრენდზე Facebook-ზე.

ამ სტატიაში მოცემულია რამდენიმე გზა, რომლითაც შეგიძლიათ დაადგინოთ არაოფიციალური გვერდი:

  • გადაამოწმეთ სატელეფონო ზარის საშუალებით
  • გაუგზავნეთ შეტყობინება
  • კომუნალური გადასახადი/ტელეფონის გადასახადი
  • ბიზნესის ლიცენზია
  • ბიზნესის საგადასახადო ფაილი
  • ფორმირების მოწმობა
  • წესდება

წვდომის მიღების ყველაზე სწრაფი გზა არის კომუნალური გადასახადი, განსაკუთრებით თუ თქვენ მუშაობთ სააგენტოში და ფიზიკურად არ ხართ ბიზნესის ადგილზე.

გვერდის დადასტურების შემდეგ (რასაც, დაახლოებით, 24 საათი სჭირდება), მზად ხართ გადახვიდეთ შემდეგ ნაბიჯებზე:

  • გადადით თქვენს არაოფიციალურ Facebook გვერდზე.
  • მენიუდან აირჩიეთ ეს თქვენი ბიზნესია?.
  • აირჩიეთ შემდეგი ვარიანტი შერწყმა თქვენ მიერ მართულ დადასტურებულ გვერდზე.
  • აირჩიეთ თქვენი გვერდი მენიუდან და გადაგზავნეთ.

იხილეთ ჩვენი სხვა სერვისები:

 რეკომენდირებული სტატიები: