IMC

კონტენტის შექმნა

როგორ შევქმნათ ეფექტური სოციალური მედიის კონტენტი

თუ ცდილობთ თქვენი ბიზნესისთვის სოციალური მედიის გამოყენებას, მაგრამ გიჭირთ მიმდევრების ან ჩართულობის გაზრდა- იცოდეთ, რომ თქვენ მარტო არ ხართ. სოციალური მედია არის სივრცე, რომლის მოკვლასაც მარკეტოლოგები წლების განმავლობაში ცდილობენ. საბედნიეროდ, მათ ისწავლეს მრავალი სტრატეგია, რომელიც დაგეხმარებათ შექმნათ სოციალური მედიის კონტენტი, რომელიც ნამდვილად მიიპყრობს თქვენი აუდიტორიის ყურადღებას. მოდით გადავხედოთ ზოგიერთ ამ სტრატეგიას და ვნახოთ, რომელი შეესაბამება საუკეთესოდ თქვენს მარკეტინგულ კამპანიას.

აქ მოცემულია ნაბიჯების სია, თუ როგორ უნდა შექმნათ ეფექტური სოციალური მედიის კონტენტი თქვენი ბიზნესის მარკეტინგული კამპანიისთვის:

1. შეიმუშავეთ SMART მიზნები

სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიის დაწყებამდე, მნიშვნელოვანია იცოდეთ ზუსტად რის მიღწევას ცდილობთ. ეს დაგეხმარებათ შექმნათ კონტენტი, რომელიც ეფექტურად მოიზიდავს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას და შეასრულებს თქვენი კამპანიის მთავარ მიზნებს. მაგალითად, ვთქვათ, რომ გსურთ გაზარდოთ თქვენი ჩართულობის დონე. თუ თქვენ უბრალოდ აზიარებთ თქვენი ვებსაიტის ზოგიერთ ბლოგს და სტატიას, ამან შეიძლება არ გამოიწვიოს ისეთივე ჩართულობა, როგორც სარეკლამო კამპანიის შემთხვევაში, რომელიც უფასო პროდუქტს სთავაზობს შერჩეულ ადამიანთა ჯგუფს , რომელიც სავარაუდოა, რომ გამოხატავს რეაქციას ან დატოვებს კომენტარს თქვენს პოსტზე.

მიზნების შემუშავებისას სასარგებლოა SMART მეთოდის გამოყენება, რომელიც ნიშნავს – სპეციფიკურს, გაზომვადს, მიღწევადს, შესაბამისს და დროში შეზღუდულს. არსებითად, თქვენ დაისახეთ კონკრეტული მიზანი, რომელსაც მარტივად შეძლებთ თვალყური ადევნოთ და მიაღწიოთ კონკრეტულ დროში. ამის მაგალითი შეიძლება იყოს: „ჩემს ბიზნესს სურს გაზარდოს სოციალური ჩართულობის დონე 30%-ით ორ თვეში“. ეს მიზანი თქვენს ბიზნესს აძლევს მკაფიო მითითებას, თუ რა უნდა შეაფასოთ და რაზე იმუშაოთ წარმატების მისაღწევად.

2. გამოიყენეთ ფოტოები და ვიდეოები

ფოტოები და ვიდეოები შესანიშნავი საშუალებაა თქვენი აუდიტორიის ყურადღების დაუყოვნებლივ მისაპყრობად. სოციალური მედიის კონტენტის შექმნისას, ვიზუალურ მასალას შეუძლია თქვენი შეთავაზებების სწორი ფორმით წარმოჩენა. მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ისინი ერთადერთია რაც თქვენ გჭირდებათ. საინტერესო წერილობითი კონტენტი არის ერთ-ერთი ნაბიჯი თქვენი მნახველების გვერდზე დარჩენისა და თქვენს პროფილში ჩართულობისკენ. თქვენი აუდიტორიის შემდგომი განვითარების მიზნით, უნდა გამოიყენოთ წერილობითი ტექსტი, რომელიც მიმართული იქნება მოქმედებისკენ . ამ CTA-ებს შეუძლიათ მოუწოდოს აუდიტორიას პოსტების გაზიარება, მოწონება და დაკომენტარება, ან თქვენს ვებსაიტზე სტუმრობა.

3. სხვა კონტენტის ხელახლა დანიშნულება

ძველი კონტენტის ხელახალი გამოყენება შესანიშნავი გზაა სოციალური მედიის პოსტების გენერირებისთვის, თქვენი მხრიდან დიდი ძალისხმევის გარეშე. დავუშვათ, რომ თქვენ დაწერეთ ბლოგი თემაზე „რჩევები ზაფხულის განმავლობაში სიცხის დასაძლევად“. თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ ინდივიდუალური პოსტები სოციალურ მედიაში ამ თემასთან დაკავშირებით. შექმენით უნიკალური გრაფიკა ან სურათები და გახადეთ ისინი ადვილად გასაზიარებელი სხვებისთვის. შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ CTA და მოიწვიოთ ხალხი, რომ გაეცნონ სრულ ბლოგს და სხვადასხვა სახის ინფორმაციას თქვენს ვებსაიტზე.

4. შექმენით საგანმანათლებლო კონტენტისოციალური მედია

ადრე დაწერილი ბლოგები და სტატიები არის დიდი შთაგონება სოციალური მედიის პოსტებისთვის და მათი ეფექტური ერთ-ერთი მიზეზი არის ის, რომ ისინი თქვენს მკითხველს საგანმანათლებლო შინაარსს სთავაზობენ. საგანმანათლებლო კონტენტი შესანიშნავი გზაა თქვენი აუდიტორიის დასაჭერად და ჩართულობისთვის, რადგან თქვენ მათ აწვდით მათთვის ღირებულ შინაარსს. ამ ტიპის კონტენტი შეიძლება შეიცავდეს ინფორმაციას, რომელიც შეიძლება მათთვის საინტერესო და სასარგებლო აღმოჩნდეს ან რჩევები, თუ როგორ უნდა გადაჭრან გარკვეული პრობლემა და გამოწვევები. რაც უფრო მეტ მნიშვნელობას მიანიჭებთ თქვენს აუდიტორიას, მით უფრო სავარაუდოა, რომ ისინი ჩაერთვებიან ან გააზიარებენ თქვენს პოსტებს და გახდებიან თქვენი მუდმივი მიმდევრები.

5. გააზიარეთ ბრენდის ან ინდუსტრიის სიახლეები

ბრენდის ან ინდუსტრიის სიახლეები სოციალური მედიის კონტენტის შესანიშნავი ფორმაა. ეს იმიტომ ხდება, რომ მას შეუძლია ხალხის ინფორმირება ინდუსტრიისა და თქვენი ბიზნესის შესახებ, ასევე თქვენი პროდუქტებისა თუ სერვისების პოპულარიზაცია. მაგალითად, თუ ახალ პროდუქტს ავრცელებთ, შეგიძლიათ ის სოციალურ მედიაში განათავსოთ. ამან შეიძლება ხალხი აღფრთოვანოს პროდუქტით და შექმნას მოთხოვნა მისი საბოლოოდ გამოშვებისთვის. თუ მნიშვნელოვანი მოვლენა ცვლის თქვენს ინდუსტრიას, ამის გაზიარებამ სოციალურ მედიაში ასევე შეიძლება გაზარდოს თქვენი აუდიტორიის კმაყოფილება და დაანახოს, რომ ნამდვილად მცოდნე და სანდო კომპანია ხართ.

6. გამოიყენეთ ინფლუენსერები

ინფლუენსერები შესანიშნავი საშუალებაა თქვენი სოციალური მედიის კონტენტის პოპულარიზაციისთვის, მაგრამ ისინი ასევე შესანიშნავია კონტენტის გენერირებისთვის. თუ თქვენ თანამშრომლობთ ინფლუენსერთან, მათ შეუძლიათ შექმნან პოსტები სოციალურ მედიაში თქვენი ბიზნესის, ასევე პროდუქტებისა და სერვისების რეკლამირებისთვის. იმის გამო, რომ ინფლუენსერებს ესმით სოციალური მედიის ძირითადი მხარეები, მათ აქვთ შესაძლებლობა შექმნან შესანიშნავი, მიმზიდველი კონტენტი, რომელიც მოიზიდავს ხალხს თქვენი შეთავაზებებით სარგებლობისთვის. ზოგიერთი ინფლუენსერი შესაძლოა დაგეხმაროთ საკუთარი პროფილის კონტენტის გენერირებაში მათი უნარებისა და გამოცდილების გამოყენებით.

7. გაიგე, როგორ ჯდება ეს ყველაფერი

დამაჯერებელი სოციალური მედიის კონტენტის გენერირება შესანიშნავი გზაა, მიმდევრების რაოდენობის გასაზრდელად და თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის. მაგრამ ეს მართლაც მხოლოდ პირველი ნაბიჯია მარკეტინგული კამპანიის განვითარების გზაზე. მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, თუ როგორ შეესაბამება ის თქვენს სხვა მარკეტინგულ სტრატეგიებს, რათა ერთიანობაში მიიღოთ საუკეთესო შედეგი. მაგალითად, შეიძლება თქვენი პოსტით ვინმეს ყურადღება მიიპყროთ, მაგრამ მერე რა? როგორ ვაქციოთ ისინი მომხმარებლებად?

რა თქმა უნდა, შეიძლება გქონდეთ კარგად დაწერილი კონტენტი, მაგრამ რა ხდება ამის შემდეგ? როდესაც ისინი თქვენს საიტზე მოხვდებიან, გაქვთ საკმარისი რესურსი, რომ შეინარჩუნოთ ისინი, როგორც მუდმივი მომხმარებლები? სოციალური მედია მხოლოდ პირველი ნაბიჯია ბევრად უფრო ფართო პროცესში, რომელიც მოითხოვს უამრავი სხვა მოქმედების დაგეგმვას და განხორციელებას. მაგრამ თქვენ არ გჭირდებათ ეს ყველაფერი დამოუკიდებლად გააკეთოთ. Imc-ს ჰყავს გუნდი, რომელიც შეძლებს, თქვენი ბიზნესისთვის შექმნას სოციალური მედიის კონტენტი და იზრუნოს მის განვითარებაზე.

Skip to content