IMC

კონტენტის შექმნა

როგორ შევქმნათ ეფექტური სოციალური მედიის კონტენტი

თუ ცდილობთ თქვენი ბიზნესისთვის სოციალური მედიის გამოყენებას, მაგრამ გიჭირთ მიმდევრების ან ჩართულობის გაზრდა- იცოდეთ, რომ თქვენ მარტო არ ხართ. სოციალური მედია არის სივრცე, რომლის მოკვლასაც მარკეტოლოგები წლების განმავლობაში ცდილობენ. საბედნიეროდ, მათ ისწავლეს მრავალი სტრატეგია, რომელიც დაგეხმარებათ შექმნათ სოციალური მედიის კონტენტი, რომელიც ნამდვილად მიიპყრობს თქვენი აუდიტორიის ყურადღებას. მოდით გადავხედოთ ზოგიერთ ამ სტრატეგიას და ვნახოთ, რომელი შეესაბამება საუკეთესოდ თქვენს მარკეტინგულ კამპანიას.

აქ მოცემულია ნაბიჯების სია, თუ როგორ უნდა შექმნათ ეფექტური სოციალური მედიის კონტენტი თქვენი ბიზნესის მარკეტინგული კამპანიისთვის:

1. შეიმუშავეთ SMART მიზნები

სოციალური მედიის მარკეტინგული კამპანიის დაწყებამდე, მნიშვნელოვანია იცოდეთ ზუსტად რის მიღწევას ცდილობთ. ეს დაგეხმარებათ შექმნათ კონტენტი, რომელიც ეფექტურად მოიზიდავს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას და შეასრულებს თქვენი კამპანიის მთავარ მიზნებს. მაგალითად, ვთქვათ, რომ გსურთ გაზარდოთ თქვენი ჩართულობის დონე. თუ თქვენ უბრალოდ აზიარებთ თქვენი ვებსაიტის ზოგიერთ ბლოგს და სტატიას, ამან შეიძლება არ გამოიწვიოს ისეთივე ჩართულობა, როგორც სარეკლამო კამპანიის შემთხვევაში, რომელიც უფასო პროდუქტს სთავაზობს შერჩეულ ადამიანთა ჯგუფს , რომელიც სავარაუდოა, რომ გამოხატავს რეაქციას ან დატოვებს კომენტარს თქვენს პოსტზე.

მიზნების შემუშავებისას სასარგებლოა SMART მეთოდის გამოყენება, რომელიც ნიშნავს – სპეციფიკურს, გაზომვადს, მიღწევადს, შესაბამისს და დროში შეზღუდულს. არსებითად, თქვენ დაისახეთ კონკრეტული მიზანი, რომელსაც მარტივად შეძლებთ თვალყური ადევნოთ და მიაღწიოთ კონკრეტულ დროში. ამის მაგალითი შეიძლება იყოს: „ჩემს ბიზნესს სურს გაზარდოს სოციალური ჩართულობის დონე 30%-ით ორ თვეში“. ეს მიზანი თქვენს ბიზნესს აძლევს მკაფიო მითითებას, თუ რა უნდა შეაფასოთ და რაზე იმუშაოთ წარმატების მისაღწევად.

2. გამოიყენეთ ფოტოები და ვიდეოები

ფოტოები და ვიდეოები შესანიშნავი საშუალებაა თქვენი აუდიტორიის ყურადღების დაუყოვნებლივ მისაპყრობად. სოციალური მედიის კონტენტის შექმნისას, ვიზუალურ მასალას შეუძლია თქვენი შეთავაზებების სწორი ფორმით წარმოჩენა. მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ისინი ერთადერთია რაც თქვენ გჭირდებათ. საინტერესო წერილობითი კონტენტი არის ერთ-ერთი ნაბიჯი თქვენი მნახველების გვერდზე დარჩენისა და თქვენს პროფილში ჩართულობისკენ. თქვენი აუდიტორიის შემდგომი განვითარების მიზნით, უნდა გამოიყენოთ წერილობითი ტექსტი, რომელიც მიმართული იქნება მოქმედებისკენ . ამ CTA-ებს შეუძლიათ მოუწოდოს აუდიტორიას პოსტების გაზიარება, მოწონება და დაკომენტარება, ან თქვენს ვებსაიტზე სტუმრობა.

3. სხვა კონტენტის ხელახლა დანიშნულება

ძველი კონტენტის ხელახალი გამოყენება შესანიშნავი გზაა სოციალური მედიის პოსტების გენერირებისთვის, თქვენი მხრიდან დიდი ძალისხმევის გარეშე. დავუშვათ, რომ თქვენ დაწერეთ ბლოგი თემაზე „რჩევები ზაფხულის განმავლობაში სიცხის დასაძლევად“. თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ ინდივიდუალური პოსტები სოციალურ მედიაში ამ თემასთან დაკავშირებით. შექმენით უნიკალური გრაფიკა ან სურათები და გახადეთ ისინი ადვილად გასაზიარებელი სხვებისთვის. შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ CTA და მოიწვიოთ ხალხი, რომ გაეცნონ სრულ ბლოგს და სხვადასხვა სახის ინფორმაციას თქვენს ვებსაიტზე.

4. შექმენით საგანმანათლებლო კონტენტისოციალური მედია

ადრე დაწერილი ბლოგები და სტატიები არის დიდი შთაგონება სოციალური მედიის პოსტებისთვის და მათი ეფექტური ერთ-ერთი მიზეზი არის ის, რომ ისინი თქვენს მკითხველს საგანმანათლებლო შინაარსს სთავაზობენ. საგანმანათლებლო კონტენტი შესანიშნავი გზაა თქვენი აუდიტორიის დასაჭერად და ჩართულობისთვის, რადგან თქვენ მათ აწვდით მათთვის ღირებულ შინაარსს. ამ ტიპის კონტენტი შეიძლება შეიცავდეს ინფორმაციას, რომელიც შეიძლება მათთვის საინტერესო და სასარგებლო აღმოჩნდეს ან რჩევები, თუ როგორ უნდა გადაჭრან გარკვეული პრობლემა და გამოწვევები. რაც უფრო მეტ მნიშვნელობას მიანიჭებთ თქვენს აუდიტორიას, მით უფრო სავარაუდოა, რომ ისინი ჩაერთვებიან ან გააზიარებენ თქვენს პოსტებს და გახდებიან თქვენი მუდმივი მიმდევრები.

5. გააზიარეთ ბრენდის ან ინდუსტრიის სიახლეები

ბრენდის ან ინდუსტრიის სიახლეები სოციალური მედიის კონტენტის შესანიშნავი ფორმაა. ეს იმიტომ ხდება, რომ მას შეუძლია ხალხის ინფორმირება ინდუსტრიისა და თქვენი ბიზნესის შესახებ, ასევე თქვენი პროდუქტებისა თუ სერვისების პოპულარიზაცია. მაგალითად, თუ ახალ პროდუქტს ავრცელებთ, შეგიძლიათ ის სოციალურ მედიაში განათავსოთ. ამან შეიძლება ხალხი აღფრთოვანოს პროდუქტით და შექმნას მოთხოვნა მისი საბოლოოდ გამოშვებისთვის. თუ მნიშვნელოვანი მოვლენა ცვლის თქვენს ინდუსტრიას, ამის გაზიარებამ სოციალურ მედიაში ასევე შეიძლება გაზარდოს თქვენი აუდიტორიის კმაყოფილება და დაანახოს, რომ ნამდვილად მცოდნე და სანდო კომპანია ხართ.

6. გამოიყენეთ ინფლუენსერები

ინფლუენსერები შესანიშნავი საშუალებაა თქვენი სოციალური მედიის კონტენტის პოპულარიზაციისთვის, მაგრამ ისინი ასევე შესანიშნავია კონტენტის გენერირებისთვის. თუ თქვენ თანამშრომლობთ ინფლუენსერთან, მათ შეუძლიათ შექმნან პოსტები სოციალურ მედიაში თქვენი ბიზნესის, ასევე პროდუქტებისა და სერვისების რეკლამირებისთვის. იმის გამო, რომ ინფლუენსერებს ესმით სოციალური მედიის ძირითადი მხარეები, მათ აქვთ შესაძლებლობა შექმნან შესანიშნავი, მიმზიდველი კონტენტი, რომელიც მოიზიდავს ხალხს თქვენი შეთავაზებებით სარგებლობისთვის. ზოგიერთი ინფლუენსერი შესაძლოა დაგეხმაროთ საკუთარი პროფილის კონტენტის გენერირებაში მათი უნარებისა და გამოცდილების გამოყენებით.

7. გაიგე, როგორ ჯდება ეს ყველაფერი

დამაჯერებელი სოციალური მედიის კონტენტის გენერირება შესანიშნავი გზაა, მიმდევრების რაოდენობის გასაზრდელად და თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის. მაგრამ ეს მართლაც მხოლოდ პირველი ნაბიჯია მარკეტინგული კამპანიის განვითარების გზაზე. მნიშვნელოვანია გვესმოდეს, თუ როგორ შეესაბამება ის თქვენს სხვა მარკეტინგულ სტრატეგიებს, რათა ერთიანობაში მიიღოთ საუკეთესო შედეგი. მაგალითად, შეიძლება თქვენი პოსტით ვინმეს ყურადღება მიიპყროთ, მაგრამ მერე რა? როგორ ვაქციოთ ისინი მომხმარებლებად?

რა თქმა უნდა, შეიძლება გქონდეთ კარგად დაწერილი კონტენტი, მაგრამ რა ხდება ამის შემდეგ? როდესაც ისინი თქვენს საიტზე მოხვდებიან, გაქვთ საკმარისი რესურსი, რომ შეინარჩუნოთ ისინი, როგორც მუდმივი მომხმარებლები? სოციალური მედია მხოლოდ პირველი ნაბიჯია ბევრად უფრო ფართო პროცესში, რომელიც მოითხოვს უამრავი სხვა მოქმედების დაგეგმვას და განხორციელებას. მაგრამ თქვენ არ გჭირდებათ ეს ყველაფერი დამოუკიდებლად გააკეთოთ. Imc-ს ჰყავს გუნდი, რომელიც შეძლებს, თქვენი ბიზნესისთვის შექმნას სოციალური მედიის კონტენტი და იზრუნოს მის განვითარებაზე.

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings