IMC

საკვანძო სიტყვების კვლევა

როგორ ჩავატაროთ საკვანძო სიტყვების კვლევა ჩვენი PPC რეკლამისთვის

წარმატებული Pay-Per-Click (PPC) რეკლამა დაკავშირებულია საკვანძო სიტყვების კვლევასთან. მთავარი მიზანია შეარჩიოთ სწორი საკვანძო სიტყვები, რომლებსაც აქვთ დაბალი ღირებულება თითო დაწკაპუნებაზე და დიდი ალბათობით, გამოიწვევს კონვერტაციას. ამის სწორად მიღებას დრო, პრაქტიკა და გამოცდილება სჭირდება, რადგან თქვენ უნდა შეისწავლოთ თქვენი მომხმარებლები და გამოავლინოთ საძიებო ტერმინები, რომლებსაც ისინი იყენებენ თქვენი მსგავსი პროდუქტებისა თუ სერვისების საპოვნელად. დღევანდელ ბლოგში შეიტყობთ თუ, რამდენად მნიშვნელოვანია საკვანძო სიტყვების კვლევა თქვენი PPC რეკლამისთვის.

გადახედეთ თქვენს ამჟამინდელ საკვანძო სიტყვების სტრატეგიას, როდესაც ქმნით რეკლამას ისეთ პლატფორმაზე, როგორიცაა Google Ads ან Microsoft Advertising, თქვენ უნდა აირჩიოთ ფრაზები, რომლებიც დაკავშირებულია თქვენს ბრენდთან/პროდუქტთან ან სერვისთან. ისინი ცნობილია როგორც საკვანძო სიტყვები.

თქვენი PPC საკვანძო სიტყვების კვლევა უნდა დაიწყოს Google Search Console-ით, რათა დადგინდეს, რომელი საკვანძო სიტყვებს აწკაპუნებენ ამჟამად თქვენს ვებსაიტზე, Google-ის საკვანძო სიტყვების დამგეგმავთან ერთად, რათა დადგინდეს ძიების რა მოცულობა აქვს თითოეულ საკვანძო სიტყვას.

თუ თქვენი აქტივობა Google Analytics-ზე მაღალია, მაგრამ თქვენი დრო გვერდზე დაბალია, ან თუ თქვენი დაწკაპუნების მაჩვენებელი მაღალია, მაგრამ თქვენი კონვერტაციის მაჩვენებელი დაბალია, მიზანშეწონილია ამ გვერდების ოპტიმიზაცია, რათა უკეთ მოერგოს თქვენს სამიზნე საკვანძო სიტყვებს. თქვენი რეკლამები და სადესანტო გვერდები სწორედ მაშინ გახდება საინტერესო იმ ვიზიტორებისთვის, რომლებიც ეძებენ თქვენს საკვანძო სიტყვებს.

საკვანძო სიტყვების კვლევაში დახმარება

თქვენი სადესანტო გვერდების განხილვის შემდეგ, თქვენ მოგიწევთ მათი ამოღება პირველადი, მეორადი და მესამეული საკვანძო სიტყვებისთვის. თქვენ უნდა გქონდეთ საკმარისი მასალა საკვანძო სიტყვების ყოვლისმომცველი ჩამონათვალის შესაქმნელად, რომლებიც პირდაპირ კავშირშია თქვენს პროდუქტებთან ან/და სერვისებთან. არ დაგავიწყდეთ თქვენი რეკლამის ძიების განზრახვის განსაზღვრა ამ საკვანძო სიტყვების სიის შექმნისას. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ უნდა ჰკითხოთ საკუთარ თავს, რა ტერმინებს იყენებენ მომხმარებლები თქვენი ბიზნესის/პროდუქტის ონლაინ საპოვნელად.

 

აირჩიეთ თქვენი PPC კამპანიის მიზნები

დროა დაადგინოთ რა ქმედებები გსურთ განახორციელოს თქვენმა აუდიტორიამ კონვერტაციის ქვემოთ გადაადგილებისთვის, ასევე რამდენი დაწკაპუნება ან კონვერტაციის მიღება გსურთ დადგენილ დროში.

გააანალიზეთ და დაალაგეთ თქვენი საკვანძო სიტყვები რომ არ გამოგრჩეთ რაიმე ღირებული საკვანძო სიტყვა. ამისათვის დაყავით თქვენი საკვანძო სიტყვები სექციებად და გააფართოვეთ თქვენი სიები. სიის ზომა განსხვავდება თქვენი ბიუჯეტის, ინდუსტრიისა და კომპანიის ტიპის მიხედვით.

გაითვალისწინეთ, რომ კონკურენტის საკვანძო სიტყვებზე ტენდერი ადვილად დაიკავებს თქვენი ბიუჯეტის დიდ ნაწილს, ამიტომ განიხილეთ ეს მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ თქვენ გაქვთ გადაწყვეტილი მნიშვნელოვანი თანხის დახარჯვა რეკლამებზე და ფიქრობთ, რომ ღირებულა ეს ინვესტიცია თქვენთვის.

რომელი საკვანძო სიტყვები აირჩიოთ?

როდესაც განიხილავთ, რომელი საკვანძო სიტყვები აირჩიოთ თქვენი კამპანიისთვის, მნიშვნელოვანია დაფიქრდეთ:

  • განზრახვა – რისი პოვნა სურს მომხმარებელს, როდესაც ისინი აკრეფდნენ საძიებო ტერმინებს
  • მოცულობა – კონკრეტული საკვანძო სიტყვის ძიების რაოდენობა მოცემულ ვადაში
  • ბიუჯეტი – დანხის ოდენობა, რომელიც გამოყენებულია ონლაინ ტრაფიკის შესაძენად

ზოგჯერ შეიძლება მომგებიანი ჩანდეს ტენდერის შეთავაზება ძირეული საკვანძო სიტყვებისთვის (ვრცელი ტერმინები, რომლებიც აღწერს თემას ან საგანს, რომლის პოპულარიზაციაც გსურთ თქვენს PPC კამპანიაში), რომლებსაც აქვთ უფრო მაღალი ძიების მოცულობა, ძალიან კონკრეტულ საკვანძო სიტყვებთან შედარებით. თუმცა, ეს პირობები შეიძლება შეიცავდეს პროდუქტებს ან სერვისებს, რომლებიც კარგად არ აღწერს თქვენს შეთავაზებას და, შესაბამისად, თქვენს ვებსაიტზე მიიყვანს პოტენციურ მომხმარებლებს, რომლებიც არ გადაიქცევიან მყიდველებად.

მაგალითად, თუ იყენებთ ფართო საძიებო ტერმინებს, როგორიცაა „ფეხსაცმელი“, მომხმარებლები, რომლებიც ეძებენ ყველა სახის ფეხსაცმელს (მაღალ ქუსლები, ჩექმები, ფეხსაცმლის საფენები), დააწკაპუნებენ თქვენს რეკლამას თქვენს ხარჯზე, მაგრამ თუ თქვენ მხოლოდ სალაშქრო ფეხსაცმელს ყიდით, პროდუქტი არ იქნება მათთვის შესაფერისი.

საკვანძო სიტყვების კვლევა რეკლამისთვის

საკვანძო სიტყვების კვლევა – საძიებო ინსტრუმენტები

არსებობს უამრავი პროგრამული უზრუნველყოფა, რომელიც დაგეხმარებათ გადაწყვიტოთ რომელი საკვანძო სიტყვები შეინახოთ და რომელი არა. Google Keyword Planner ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარულია, რადგან ის არის Google Ads-ის ნაწილი და მისი გამოყენება უფასოა. ის გაჩვენებთ ტერმინებს, რომლებსაც ხალხი რეალურად კრეფს საძიებო სისტემებში, რაც მას უფრო საიმედოს გახდის, ვიდრე უბრალოდ თქვენი განსჯა.

საკვანძო სიტყვების დამგეგმავი ასევე აჩვენებს “კონკურენციის” დონეს. თუ ქულა მაღალია, ეს ნიშნავს, რომ უფრო მეტი რეკლამის განმთავსებელი განაცხადებს ტენდერს ამ პირობებზე, რაც თავის მხრივ გამოიწვევს მეტი საფასურის გადახდას თქვენი რეკლამის პირველ პოზიციებზე მოსახვედრად.

თქვენი საკვანძო სიტყვების სტრატეგია საჭიროებს მუდმივ გადასინჯვას და მიმოხილვას, სადაც PPC სააგენტო სასარგებლოა, რადგან მათ შეუძლიათ შეინახონ თქვენი ინდუსტრიის უახლესი ძიების ტენდენციები და შესაბამისად შეცვალონ კამპანია.

Google კიდევ უფრო აუმჯობესებს თავის ბუნებრივ ენას და ავითარებს ძიების პროცესებს. ახლა მას შეუძლია გაიგოს სინტაქსი, ერთეულები, განწყობა, საუბარი და კონტექსტი. ეს ყველაფერი იმის მცდელობაა, რომ ადამიანებს გაუადვილონ პასუხების მიღება იმის მიხედვით, თუ რას გულისხმობენ და არა იმაზე, თუ რას წერენ ან საუბრობენ.

Skip to content