fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

როგორ დავგეგმოთ სთორი ინსტაგრამზე

როგორ დავგეგმოთ ინსტაგრამის ისტორიები უფასოდ

Instagram Stories არის შესანიშნავი გზა თქვენი IG მიმდევრებთან ურთიერთობისთვის! და Instagram Stories-ის თანმიმდევრულად გამოქვეყნება მაღალი ჩართულობის გასაღებია. სწორედ აქ გამოდგება ინსტაგრამის სიუჟეტის განრიგი. შეგიძლიათ დროზე ადრე დაგეგმოთ ინსტაგრამის ისტორიები და მოიცილოთ გარკვეული სამუშაო – ჩვენ ვიცით, რომ ინსტაგრამის ქსელის ესთეტიკის შენარჩუნება საკმაოდ რთულია.

შეგიძლიათ დაგეგმოთ Instagram Stories?

დიახ! ისევე, როგორც ინსტაგრამის პოსტების დაგეგმვის შემთხვევაში, არსებობს Instagram Stories უფასოდ დაგეგმვის 2 გზა.

სტანდარტულად – Facebook Business Suite-ის გამოყენებით.
მესამე მხარის ინსტრუმენტები – გამოიყენეთ სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტი, როგორიცაა Planable თქვენს დესკტოპზე ან მობილურ აპზე.
ახლა შეგიძლიათ პირდაპირ გამოაქვეყნოთ თქვენი Instagram ისტორიები Planable-დან. აღარ არის საჭირო push-შეტყობინებები, შეხსენებები ან სიგნალიზაცია!

2016 წლის აგვისტოში დანერგვის შემდეგ, Instagram Storie-მა მოიპოვა ფართო პოპულარობა და შეცვალა მარკეტოლოგების მხრიდან Instagram-ის გამოყენების წესი. 2019 წლისთვის Instagram-ის ისტორიებს ყოველდღიურად უკვე 500 მილიონი მომხმარებელი იყენებდა.

  • როგორ დავგეგმოთ Instagram Stories Facebook Business Suite-ით
  • როგორ დავგეგმოთ ინსტაგრამის ისტორიები Planable-ით
  • ინსტაგრამის ისტორიების დაგეგმვა Business Suite vs Planable-ით
  • ინსტაგრამის დაგეგმვის რჩევები და ხრიკები
  • ინსტაგრამის ისტორიების იდეები
  • რატომ უნდა დაგეგმოთ Instagram Stories დროზე ადრე?
ინსტაგრამის ისტორიების წინასწარ დაგეგმვა დაგეხმარებათ:

Დაზოგოთ დრო. დატვირთული კვირა გელით წინ? შეგიძლიათ მოამზადოთ და დაგეგმოთ ისტორიები კვირებით ან თვით ადრე და გამოტოვოთ დრო სტრატეგიული დაგეგმვისა და ინსტაგრამის სხვა მარკეტინგის ამოცანებისთვის. თქვენ თავისუფლად შეგიძლიათ ატვირთოთ პირდაპირი ისტორიები დაგეგმილ ისტორიებს შორის, რათა რეალურ დროში ჩაერთოთ თქვენს აუდიტორიასთან.

შექმნათ ჯგუფური შინაარსი

შეგიძლიათ შექმნათ ერთი თვის  Instagram Stories და დაწეროთ დამაჯერებელი ტექსტები. ამ გზით, თქვენ ნაკლებ დროს დახარჯავთ თქვენი ინსტაგრამის შინაარსის კალენდრის შემავსებელი პოსტების შექმნაზე. ეს ნიშნავს ნაკლებ ხელიდან გაშვებულ შესაძლებლობებს და მთლიანობაში უკეთეს პროდუქტიულობას.

შეინარჩუნოთ ბრენდის ესთეტიკა

იმის გამო, რომ თქვენ არ აქვეყნებთ ინსტაგრამის ისტორიებს, თქვენ გაქვთ დრო, რომ დაგეგმოთ თქვენი არხი და იფიქროთ მეტი ბრენდინგზე და დიზაინზე. ეს ნიშნავს, რომ თქვენ ქმნით ბრენდის ერთიან შინაარსს, რომელსაც თქვენი მიმდევრები ერთი შეხედვით ამოიცნობენ.

დაამტკიცოთ დროულად 

როდესაც დაგჭირდებათ დამტკიცება დაგეგმილი პოსტებისთვის, მრავალი სურათისა და ასლისთვის, ხშირად დაგჭირდებათ დაინტერესებული მხარეების დევნა. Instagram Stories-ის განრიგის გამოყენება გეხმარებათ მიიღოთ გამოხმაურება და დამტკიცება დროზე ადრე.

დაგემხარებათ თანმიმდევრულობაში

ისარგებლეთ იმ საათებით, როდესაც თქვენი აუდიტორია ყველაზე მეტად არის ჩართული სოციალური ქსელის გამოყენების პროცესში. ისტორიების დროზე ადრე დაგეგმვა ნიშნავს, თქვენს მიმდევრებს ხმა მიაწვდინოთ დროულად და თანმიმდევრულად.

როგორ დავგეგმოთ Instagram Stories Facebook Business Suite-ის გამოყენებით

ინსტაგრამის ისტორიების დასაგეგმად, შეგიძლიათ გამოიყენოთ Facebook Business Suite.

სამუშაო მაგიდაზე:

  • აირჩიეთ Instagram-ის გვერდი, რომლის შექმნაც გსურთ და დაგეგმეთ ისტორიები.
  • გადადით “პოსტები და ისტორიები” ან “კალენდარი” და დააჭირეთ “ამბის შექმნა”.
    ინსტაგრამ სთორი
  • აირჩიეთ “ატვირთეთ მედია” და დაამატეთ ტექსტი/ვიდეო/ფოტოები თქვენს Instagram Story-ში.
  • შეცვალეთ თქვენი ამბავი ტექსტების/სტიკერების დამატებით ან მედიის ამოჭრით.
  • გადახედეთ თქვენი Story-ის იერს Instagram-ზე მარჯვნივ.
  • აირჩიეთ „Publish Story“ რომ დაუყოვნებლივ გამოაქვეყნოთ ის Instagram-ის აპში, ან აირჩიეთ ისარი, რომ დააწკაპუნოთ „Schedule Story“-ზე, რათა დაგეგმოთ იგი მოგვიანებით.
  • გადადით Instagram-ზე „პოსტები და ისტორიები“ და შემდეგ შეეხეთ „კალენდარს“, რათა შეამოწმოთ გამოქვეყნდა თუ არა თქვენი ამბავი დაგეგმილ თარიღში.
Მობილურზე:
  • აირჩიეთ პოსტის შექმნის ინსტრუმენტი ახალი ისტორიის მოსამზადებლად.
  • დაამატეთ მედია, როგორიცაა ვიდეო და სურათები (შეგიძლიათ აირჩიოთ რამდენიმე სურათი ერთდროულად).
  • აირჩიეთ “გაზიარება”.
  • აირჩიეთ თქვენი ინსტაგრამის გვერდი, როგორც თქვენი ისტორიის განთავსება.
  • შეეხეთ „გაზიარებას“ ამბის დაუყონებლივ გამოქვეყნებისთვის ან „დაგეგმვა მოგვიანებით“ მომავალი თარიღისა და დროის შესარჩევად, შეეხეთ „შესრულებულია“ და შემდეგ დააწკაპუნეთ „განრიგზე“.
  • თქვენ შეგიძლიათ განაახლოთ თქვენი ისტორიები როგორც დესკტოპზე, ასევე მობილურზე, იმ შემთხვევაში, თუ აზრს შეიცვლით.

თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ თქვენი დაგეგმილი ისტორიები პოსტებში და ისტორიები მარცხენა გვერდითა ზოლში.

როგორ დავგეგმოთ Instagram Stories Planable-ის გამოყენებით

Instagram API-ის შეზღუდვის გამო, Instagram Story-ის პირდაპირი დაგეგმვა ამჟამად შეუძლებელია. ყველა სხვა დაგეგმარების მსგავსად, Planable იყენებს push-შეტყობინებებს, რათა დაგეხმაროთ თქვენი ისტორიის პირდაპირ ეთერში მიღებაში.

1. დარეგისტრირდით Planable-ზე უფასოდ (თქვენ არ გჭირდებათ საკრედიტო ბარათი) და შექმენით თქვენი საკუთარი სამუშაო ადგილი.

2. დაუკავშირეთ Instagram-ის ანგარიში, რომლითაც გჭირდებათ პოსტების დაგეგმვა.
ინსტაგრამი
3. შედით თქვენს ინსტაგრამის ანგარიშზე Planable-ში და დააწკაპუნეთ „ისტორიის დამატებაზე“.
3 ფოტო
ალტერნატიულად, შეგიძლიათ შექმნათ თქვენი ამბავი “შედგენაზე” დაწკაპუნებით და “ამბის” არჩევით.
ინტაგრამ სთორის დაგეგმვა
შექმენით თქვენი Instagram Story. Planable გთავაზობთ მრავალ ფუნქციას, რომელიც დაგეხმარებათ მოამზადოთ თქვენი Instagram Stories:
გამოიყენეთ ვიდეო თქვენი მედია ბიბლიოთეკიდან ან კომპიუტერიდან და შეცვალეთ ფონი.
შეცვალეთ ზედა და ქვედა ფერები, როგორც ნაჩვენებია ქვემოთ მოცემულ სურათზე.
5 ფოტო
გადაამუშავეთ პოსტები ჩამოსაშლელი მენიუდან ყოველდღიური, ყოველკვირეული ან ყოველთვიური არჩევით. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ რა დროით და რამდენჯერ გსურთ ამბის გამეორება.
6ფოტო
არის თუ არა ეს გადამუშავებული პოსტი, ყოველთვის შეგიძლიათ დაბრუნდეთ უკან და შეცვალოთ ყოველი განმეორებადი პოსტი ცალკე, თუ ცვლილებები გჭირდებათ. სამწუხაროდ, Instagram API არ იძლევა ტეგებს, ჰეშთეგებს, ბმულებს ან სხვა ფუნქციების საშუალებას.
შეგიძლიათ ან დაუყოვნებლივ გამოაქვეყნოთ Instagram Story, ან აირჩიოთ განრიგი მას შემდეგ, რაც კმაყოფილი იქნებით საბოლოო სამუშაოთი. თქვენ მიიღებთ ავტომატურ პრეს-შეტყობინებას თქვენს მობილურ ტელეფონზე, რათა გამოაქვეყნოთ ამბავი. შემდეგ თქვენ გადამისამართდებით თქვენს Instagram ანგარიშზე, სადაც უნდა აირჩიოთ „Story“.

Planable vs. Facebook Business Suite

როგორ ჯდება Planable Facebook Business Suite-ში? Planable არის სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ უფრო ეფექტურად დაგეგმოთ ინსტაგრამის პოსტები და ისტორიები.

Meta Business Suite აპი შესანიშნავია Facebook და Instagram პოსტებისა და ისტორიების შესაქმნელად და დაგეგმვისთვის. თუმცა, ის მხოლოდ ძირითად ფუნქციებს გვთავაზობს, რომლებიც შეიძლება არ იყოს საკმარისი უფრო რთული სოციალური მედიის მარკეტინგული სტრატეგიისთვის.

თუ გსურთ რაიმე მეტი, Planable შეიძლება იყოს თქვენთვის სწორი ვარიანტი. აი, როგორ განვასხვავებთ საკუთარ თავს Business Suite-ისგან:

დაგეგმეთ სოციალური მედიის შინაარსი 7 პლატფორმისთვის:

Meta Business Suite საშუალებას გაძლევთ დაგეგმოთ კონტენტი მხოლოდ Facebook-სა და Instagram-ზე. Planable-ით შეგიძლიათ შექმნათ და დაგეგმოთ კონტენტი 7 სოციალური მედიის პლატფორმისთვის: Instagram (მათ შორის რგოლი), Facebook, Twitter, YouTube, TikTok, Google My Business, Pinterest და LinkedIn.

თქვენ შეგიძლიათ განმეორებადი პოსტების დაგეგმვა. Planable-ით თქვენ შეგიძლიათ მარტივად გადაამუშავოთ შინაარსი. განმეორებადი პოსტის ოფცია საშუალებას გაძლევთ დაგეგმოთ ერთი და იგივე პოსტი/მოთხრობა რამდენჯერმე, გამოქვეყნებამდე კვირით ან თვით ადრეც კი.

თუ თქვენ შექმნით და დაგეგმავთ ინსტაგრამის პოსტებს Planable-ით, შეგიძლიათ დაგეგმოთ პირველი კომენტარი, რომელიც პირდაპირ ეთერში გადის ზუსტად იმავე დროს, როგორც თქვენი პოსტი. ეს ფუნქცია საშუალებას გაძლევთ პირველ კომენტარში დაამატოთ თქვენი მიზნობრივი ინსტაგრამის ჰეშთეგები.

ინსტაგრამის ისტორიების დაგეგმვის 5 რჩევა და ხრიკი

ვნახოთ, როგორ შეგიძლიათ Instagram Story-ის განრიგის საუკეთესოდ გამოყენება.

1. აირჩიეთ საუკეთესო გამოქვეყნების დრო

გამოიყენეთ ანალიტიკა, რათა გაარკვიოთ, როდის არის თქვენი აუდიტორია ყველაზე აქტიური და დაგეგმეთ Instagram Stories ამ პერიოდებში. თვალყური ადევნეთ მომხმარებლის აქტივობას, რათა შეცვალოთ თქვენი გამოქვეყნების დრო.

2. ვალდებულება გამოქვეყნების სიხშირეზე

Instagram Stories-ისთვის ან სოციალური მედიის პლატფორმაზე ნებისმიერი პოსტის გამოქვეყნების სიხშირე არ არის დადგენილი. იდეალურ შემთხვევაში, თქვენ უნდა გამოაქვეყნოთ დღეში ერთხელ მაინც, რათა შეინარჩუნოთ აქტიური გვერდი, რომელიც უბიძგებს მომხმარებლებს აქტივობისკენ.

შეამოწმეთ რომელი სიხშირე შეესაბამება თქვენს სამიზნე ბაზარს ყველაზე მეტად და დარწმუნდით, რომ ხარისხიან კონტენტს აწვდით თანმიმდევრულად.

3. გააზიარეთ კურირებული შინაარსი

თქვენ შეგიძლიათ მოაწყოთ შესაბამისი და მიმზიდველი შინაარსი თქვენი ინდუსტრიის სხვა მარკეტოლოგების/ბლოგერებისგან. თანაფარდობა უნდა იყოს 80:20, სადაც თქვენი შინაარსის 80% ორიგინალია, ხოლო დანარჩენი 20% სხვა მაღალი ავტორიტეტული წყაროებიდან მოდის.

4. იპოვეთ თქვენი მარადმწვანე შინაარსი

შეიძლება არ გქონდეთ დრო, რომ მუდმივად აწარმოოთ ინსტაგრამის ახალი შინაარსი და ეს აბსოლუტურად ნორმალურია. მარკეტოლოგების უმეტესობას შეუძლია ურთიერთობა. ეს არის სადაც მარადმწვანე შინაარსი ჩნდება სურათზე.

მარადმწვანე IG კონტენტი არ არის დროისადმი მგრძნობიარე და შეუძლია მიაწოდოს ღირებულება ხანგრძლივი დროის განმავლობაში. ეს შეიძლება იყოს ნებისმიერი ვიდეოდან ან ინფოგრაფიკიდან დაწყებული ვებინარით ან პირდაპირი სტრიმით დამთავრებული, რომელიც შეგიძლიათ ხელახლა გამოიყენოთ სხვადასხვა ფორმატში: ისტორიები, კარუსელები, არხში არსებული პოსტები ან რგოლები. მარადმწვანე კონტენტის ხელახალი გაზიარება დარწმუნდება, რომ ადამიანები, რომლებმაც ის ადრე გამოტოვეს, ახლა უკვე შეუძლიათ მისი ნახვა.

5. გამოიყენეთ კონფიგურირებადი შაბლონები

Instagram Highlights-ის წყალობით, თქვენს ინსტაგრამის ისტორიებს შენახვის ვადა გაცილებით მეტია, ვიდრე უბრალო საათები. ასე რომ თქვენ შეიძლება ასევე გინდოდეთ შეინარჩუნოთ გარეგნობა მუდმივად სუფთა და  ელეგანტური!

Planable გთავაზობთ დააკონფიგურიროთ Instagram Story შაბლონები, რათა სწრაფად მოამზადოთ მომხიბლავი შინაარსი.

Instagram Stories იდეები

იმის გამო, რომ IG Stories გრძელდება მხოლოდ 24 საათის განმავლობაში, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ისინი თქვენს მომხმარებლების მისაზიდად.

ისტორიები ასევე იძლევა შესანიშნავ შესაძლებლობას წარმოაჩინოთ თქვენი ბრენდის უყურადღებო და ხელმისაწვდომი მხარე, როგორიცაა მხიარული აქტივობა თქვენს კლიენტებთან ან პიკნიკი თქვენს თანამშრომლებთან.

Stories-ის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი გამოყენება მომხმარებელთა გამოხმაურების მიღებაა. თქვენ ყოველთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ თქვენს აუდიტორიას, რომ გაიგოთ მათი მოსაზრებები უახლესი ტრენდის შესახებ ან როგორ შეგიძლიათ გააუმჯობესოთ თქვენი შინაარსი.

გარდა ამისა, თქვენ უნდა შეეცადოთ დროდადრო ჩართოთ ისინი კითხვების გამოყენებით. მაგალითად, Reddit-ის მომხმარებელმა თქვა, რომ მისი Story-ის ნახვები რამდენჯერმე გაორმაგდა მას შემდეგ, რაც მან გამოიყენა Instagram-ის გამოკითხვა დღის პირველ Story-ში (97%-მა მიიღო ხმა).
მზად ხართ დაიწყოთ ინსტაგრამის ისტორიების დაგეგმვა?
იმედია, ახლა უკვე შეგიძლიათ დამაჯერებლად დაგეგმოთ Instagram Stories მესამე მხარის გრაფიკის ან Meta Business Suite-ის გამოყენებით.

Skip to content