fbpx

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა: რა არის ის და რატომ სჭირდება ის თქვენს ელექტრონულ კომერციას

ელექტრონული კომერცია აგრძელებს სწრაფად ზრდას, რადგან უფრო და უფრო მეტი მომხმარებელი ანიჭებს პრიორიტეტს იმ სიჩქარესა და კომფორტს, რომელსაც სთავაზობს ონლაინ სავაჭრო გამოცდილება.

გარდა ამ სწრაფი ზრდისა, არის მნიშვნელოვანი ცვლილება ადამიანების ერთმანეთთან და ბიზნესთან კომუნიკაციის გზაზე.

ეს ცვლილება ხდება “კადრს მიღმა”, სადაც ხელმისაწვდომია ახალი ტექნოლოგიები, რათა გააფართოვოთ თქვენი წვდომა და მიაწოდოთ მომხმარებელს ინფორმაცია, რომელიც ასახავს თქვენს ბრენდს, შეხების ყველა წერტილში.

ბიზნეს შეტყობინებები არის შესანიშნავი საკომუნიკაციო ინსტრუმენტი ელექტრონული კომერციის ბრენდებისთვის, რომლებსაც სურთ მომხმარებელთან უზრუნველყონ სწრაფი და პერსონალიზებული ურთიერთქმედება ყველა ეტაპზე.

რა შეგიძლიათ გააკეთოთ, როგორც ელექტრონული კომერციის ბიზნესს თქვენი გაყიდვების გასაზრდელად?

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის საშუალებით მომხმარებლებთან კომუნიკაცია შესანიშნავი დასაწყისია.

Spectrm’s State of WhatsApp Business Messaging ანგარიშის მიხედვით, გამოკითხული მომხმარებლების 69%-მა თქვა, რომ ისინი უფრო მეტად ყიდულობენ კომპანიებისგან, რომლებიც საშუალებას აძლევს მათ დაუკავშირდნენ ბრენდებს WhatsApp-ის საშუალებით. 

ეს დიდ შესაძლებლობას წარმოადგენს ელექტრონული კომერციის ბიზნესებისთვის.

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა საშუალებას აძლევს, კონკრეტულად საწარმოს ზომის ბიზნესებს, როგორიცაა ელექტრონული კომერციის ბრენდები, დაუკავშირდნენ თავიანთ კლიენტებს მასიურად პოპულარული შეტყობინებების აპლიკაციის საშუალებით. 

რა არის WhatsApp Business და რა საშუალებებს გაძლევთ ის?

WhatsApp Business არის საკომუნიკაციო საშუალება, რომლის პროდუქტები საშუალებას აძლევს, როგორც მცირე, ისე დიდ საწარმოს კომპანიებს ჩაერთონ ფართო აუდიტორიაში და დააჩქარონ გაყიდვები, WhatsApp-ის გამოყენებით.

რა განსხვავებაა WhatsApp ბიზნეს აპსა და WhatsApp ბიზნეს პლატფორმას შორის?

WhatsApp Business-ს აქვს ორი ცალკეული პროდუქტი, ბიზნეს აპლიკაცია და ბიზნეს პლატფორმა.

WhatsApp Business App განკუთვნილია სოლოპრენერებისთვის და მცირე ბიზნესისთვის, ხოლო WhatsApp Business Platform ემსახურება საწარმოს მომხმარებლებს (საშუალო და დიდი ზომის ბიზნესებს).

ბიზნეს აპი უფასოა ჩამოსატვირთად, ისევე როგორც მომხმარებლის აპი, რომელსაც იყენებენ ოჯახთან და მეგობრებთან შეტყობინების გაგზავნისთვის.

აპლიკაციით, მცირე ბიზნესს შეუძლია დანიშნოს ოთხამდე თანამშრომელი მომხმარებლებთან ერთი-ერთზე კომუნიკაციისთვის.

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა (ხშირად მოიხსენიება, როგორც WhatsApp API) ბევრად უფრო მრავალმხრივია.

პლატფორმა გთავაზობთ სამი აპლიკაციის პროგრამირების ინტერფეისს (API), რომელიც საშუალებას აძლევს მსხვილ ელექტრონული კომერციის ბიზნესებს ეფექტურად დაუკავშირდნენ მომხმარებელთა დიდ რაოდენობას. 

  • Cloud API, hosted by Meta. საშუალებას გაძლევთ გაუგზავნოთ შეტყობინებები და მიიღოთ ისინი მომხმარებლებისგან მასშტაბური Meta-ს სერვერების საშუალებით. შეგიძლიათ დააკავშიროთ ათასობით ცოცხალი აგენტი ან ჩატბოტი ამ API-ის საშუალებით მომხმარებლებთან კომუნიკაციისთვის ხელით ან ავტომატიზაციის საშუალებით.
  • On-Premises API საშუალებას გაძლევთ დაუკავშირდეთ მომხმარებლებს ისევე, როგორც Cloud API, მაგრამ ის ინახება თქვენს სერვერებზე.
  • Business Manager API. საშუალებას გაძლევთ მართოთ თქვენი Meta ანგარიში, კამპანიის პარამეტრები და კამპანიის აქტივები, ასევე მიიღოთ სტატუსის განახლებები.

API-ზე დაფუძნებით შეგიძლიათ WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის ინტეგრირება თქვენს არსებულ ინფრასტრუქტურასთან, როგორიცაა მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის (CRM) ინსტრუმენტები, მომხმარებელთა დახმარების გადაწყვეტილებები და მარკეტინგული პლატფორმები. 

მაგალითად, შეგიძლიათ თქვენი WhatsApp Business ანგარიშის ინტეგრირება მომხმარებელთა მხარდაჭერის პლატფორმასთან, როგორიცაა Zendesk, რათა თვალყური ადევნოთ და უპასუხოთ მომხმარებელთა მოთხოვნებს WhatsApp-ის საშუალებით. 

თუ თქვენს ელექტრონულ კომერციას არ ჰყავს შიდა დეველოპერები, შეგიძლიათ მარტივად იპოვოთ და ჩართოთ WhatsApp Business Solution Providers (BSPs) თქვენი ბიზნეს პროფილის ინტეგრაციებისთვის.

WhatsApp ბიზნეს აპი & WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა

გზები, რომლითაც WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა აძლიერებს ელექტრონული კომერციის ბრენდებს

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმით თქვენი მომხმარებლებისთვის შეტყობინებების გაგზავნას რამდენიმე უპირატესობა აქვს და პირველი არის ის, რომ თქვენ შეგიძლიათ მომხმარებელთან კომუნიკაცია რეალური მასალით, უფრო გასაგებად, რომ ვთქვათ პირად შეტყობინებებში შეგიძლიათ დაამყაროთ უფრო ახლო კავშირი მომხმარებელთან, გაუზიაროთ რეალური მასალების ფოტო და ვიდეო ჩანაწერი და მიაწოდოთ უფრო ფართო ინფორმაცია თქვენი  ბიზნესის შესახებ.

სწორედ ამ მიზნით უკვე 175 მილიონი ადამიანი ყოველდღიურად იყენებს WhatsApp ბიზნეს ანგარიშს.

აქ არის რამდენიმე მიზეზი, რის გამოც WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა სთავაზობს ელექტრონული კომერციის ბრენდებს ასეთ მაღალ შემოსავალს.

ეს აადვილებს კავშირებს და გვეხმარება მომხმარებლის მოზიდვაში

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა სასწაულებს ახდენს მარკეტინგული გუნდებისთვის, რადგან ის ეხმარება მათ შექმნან უწყვეტი საუბრები არხზე, შესაბამისად კლიენტებიც უფრო მეტად ამჯობინებენ ბრენდებთან საუბარს.

უბრალოდ WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის გამოყენება საკმარისია მრავალი მომხმარებლის აღფრთოვანებისთვის.

ეს საშუალებას გაძლევთ, მოახდინოთ მომხმარებლების საჭირო შეტყობინებებით ინფორმირება

საჭირო დროს გაგზავნილი WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის ავტომატური შეტყობინებები, მხოლოდ ახალი მყიდველების გარდაქმნას არ უწყობს ხელს – მათ ასევე შეუძლიათ ერთჯერადი მომხმარებლების ერთგულ კლიენტებად გადაქცევა.

მას შემდეგ, რაც მომხმარებლები შეიძენენ და დაეთანხმებიან შეტყობინებების მიღებას, WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა აადვილებს მათთვის რეგულარულად სტატუსის განახლებების გაგზავნას, როგორიცაა შეკვეთის დადასტურება, მიღებული გადახდა, გაგზავნილი შეკვეთა და შეკვეთის მიწოდების შეტყობინებები.

ეს განახლებები ხელს უწყობს მომხმარებლის შფოთვის შემცირებას და აჩვენებს, რომ თქვენ ინვესტიცია გაქვთ ჩადებული გამჭვირვალე, პოზიტიური სავაჭრო საკითხების უზრუნველყოფაში.

გეხმარებათ მომხმარებელთა მხარდაჭერის უზრუნველყოფაში

Zendesk-ის 2023 წლის მომხმარებელთა გამოცდილების ტენდენციების ანგარიშის მიხედვით, მომხმარებლის მოთხოვნები:

  • მინდა სწრაფი მომსახურება (72%)
  • მსურს პირდაპირი, საუბარი (71%)
  • ველით, რომ დამხმარე აგენტებს ექნებათ სრული კონტექსტი (70%)

WhatsApp ბიზნეს კი პლატფორმა ეხმარება ელექტრონული კომერციის ბრენდებს დააკმაყოფილონ ყველა ეს მოლოდინი, რითაც აუცილებლად დაიმსახურებთ მომხმარებელთა მხარდაჭერას.

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა 

შეტყობინებების ზრდა აგრძელებს პლატფორმის დაჩქარებას და მომხმარებლები უფრო მეტად ამჯობინებენ მას სხვა არხებისგან განსხვავებით.

Juniper Research-ის კვლევის მიხედვით, რომელიც გამოქვეყნდა 2022 წლის სექტემბერში, მობილური ბიზნესის შეტყობინებების ბაზრის ჯამური ღირებულება გაიზრდება 48 მილიარდი დოლარიდან  78 მილიარდ დოლარამდე 2027 წლისთვის.

ეს წარმოადგენს დიდ შესაძლებლობას ელექტრონული კომერციის ბიზნესებისთვის, რომლებსაც სურთ გაზარდონ ჩართულობა მომხმარებლებთან.

მიაწოდეთ უფრო პერსონალიზებული გამოცდილება შეტყობინებების საშუალებით და დაეხმარეთ მომხმარებელთა მხარდაჭერისა და კმაყოფილების გაზრდას.

 

საინტერესო სიახლეებისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

Skip to content