IMC

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა: რა არის ის და რატომ სჭირდება ის თქვენს ელექტრონულ კომერციას

ელექტრონული კომერცია აგრძელებს სწრაფად ზრდას, რადგან უფრო და უფრო მეტი მომხმარებელი ანიჭებს პრიორიტეტს იმ სიჩქარესა და კომფორტს, რომელსაც სთავაზობს ონლაინ სავაჭრო გამოცდილება.

გარდა ამ სწრაფი ზრდისა, არის მნიშვნელოვანი ცვლილება ადამიანების ერთმანეთთან და ბიზნესთან კომუნიკაციის გზაზე.

ეს ცვლილება ხდება “კადრს მიღმა”, სადაც ხელმისაწვდომია ახალი ტექნოლოგიები, რათა გააფართოვოთ თქვენი წვდომა და მიაწოდოთ მომხმარებელს ინფორმაცია, რომელიც ასახავს თქვენს ბრენდს, შეხების ყველა წერტილში.

ბიზნეს შეტყობინებები არის შესანიშნავი საკომუნიკაციო ინსტრუმენტი ელექტრონული კომერციის ბრენდებისთვის, რომლებსაც სურთ მომხმარებელთან უზრუნველყონ სწრაფი და პერსონალიზებული ურთიერთქმედება ყველა ეტაპზე.

რა შეგიძლიათ გააკეთოთ, როგორც ელექტრონული კომერციის ბიზნესს თქვენი გაყიდვების გასაზრდელად?

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის საშუალებით მომხმარებლებთან კომუნიკაცია შესანიშნავი დასაწყისია.

Spectrm’s State of WhatsApp Business Messaging ანგარიშის მიხედვით, გამოკითხული მომხმარებლების 69%-მა თქვა, რომ ისინი უფრო მეტად ყიდულობენ კომპანიებისგან, რომლებიც საშუალებას აძლევს მათ დაუკავშირდნენ ბრენდებს WhatsApp-ის საშუალებით. 

ეს დიდ შესაძლებლობას წარმოადგენს ელექტრონული კომერციის ბიზნესებისთვის.

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა საშუალებას აძლევს, კონკრეტულად საწარმოს ზომის ბიზნესებს, როგორიცაა ელექტრონული კომერციის ბრენდები, დაუკავშირდნენ თავიანთ კლიენტებს მასიურად პოპულარული შეტყობინებების აპლიკაციის საშუალებით. 

რა არის WhatsApp Business და რა საშუალებებს გაძლევთ ის?

WhatsApp Business არის საკომუნიკაციო საშუალება, რომლის პროდუქტები საშუალებას აძლევს, როგორც მცირე, ისე დიდ საწარმოს კომპანიებს ჩაერთონ ფართო აუდიტორიაში და დააჩქარონ გაყიდვები, WhatsApp-ის გამოყენებით.

რა განსხვავებაა WhatsApp ბიზნეს აპსა და WhatsApp ბიზნეს პლატფორმას შორის?

WhatsApp Business-ს აქვს ორი ცალკეული პროდუქტი, ბიზნეს აპლიკაცია და ბიზნეს პლატფორმა.

WhatsApp Business App განკუთვნილია სოლოპრენერებისთვის და მცირე ბიზნესისთვის, ხოლო WhatsApp Business Platform ემსახურება საწარმოს მომხმარებლებს (საშუალო და დიდი ზომის ბიზნესებს).

ბიზნეს აპი უფასოა ჩამოსატვირთად, ისევე როგორც მომხმარებლის აპი, რომელსაც იყენებენ ოჯახთან და მეგობრებთან შეტყობინების გაგზავნისთვის.

აპლიკაციით, მცირე ბიზნესს შეუძლია დანიშნოს ოთხამდე თანამშრომელი მომხმარებლებთან ერთი-ერთზე კომუნიკაციისთვის.

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა (ხშირად მოიხსენიება, როგორც WhatsApp API) ბევრად უფრო მრავალმხრივია.

პლატფორმა გთავაზობთ სამი აპლიკაციის პროგრამირების ინტერფეისს (API), რომელიც საშუალებას აძლევს მსხვილ ელექტრონული კომერციის ბიზნესებს ეფექტურად დაუკავშირდნენ მომხმარებელთა დიდ რაოდენობას. 

  • Cloud API, hosted by Meta. საშუალებას გაძლევთ გაუგზავნოთ შეტყობინებები და მიიღოთ ისინი მომხმარებლებისგან მასშტაბური Meta-ს სერვერების საშუალებით. შეგიძლიათ დააკავშიროთ ათასობით ცოცხალი აგენტი ან ჩატბოტი ამ API-ის საშუალებით მომხმარებლებთან კომუნიკაციისთვის ხელით ან ავტომატიზაციის საშუალებით.
  • On-Premises API საშუალებას გაძლევთ დაუკავშირდეთ მომხმარებლებს ისევე, როგორც Cloud API, მაგრამ ის ინახება თქვენს სერვერებზე.
  • Business Manager API. საშუალებას გაძლევთ მართოთ თქვენი Meta ანგარიში, კამპანიის პარამეტრები და კამპანიის აქტივები, ასევე მიიღოთ სტატუსის განახლებები.

API-ზე დაფუძნებით შეგიძლიათ WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის ინტეგრირება თქვენს არსებულ ინფრასტრუქტურასთან, როგორიცაა მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის (CRM) ინსტრუმენტები, მომხმარებელთა დახმარების გადაწყვეტილებები და მარკეტინგული პლატფორმები. 

მაგალითად, შეგიძლიათ თქვენი WhatsApp Business ანგარიშის ინტეგრირება მომხმარებელთა მხარდაჭერის პლატფორმასთან, როგორიცაა Zendesk, რათა თვალყური ადევნოთ და უპასუხოთ მომხმარებელთა მოთხოვნებს WhatsApp-ის საშუალებით. 

თუ თქვენს ელექტრონულ კომერციას არ ჰყავს შიდა დეველოპერები, შეგიძლიათ მარტივად იპოვოთ და ჩართოთ WhatsApp Business Solution Providers (BSPs) თქვენი ბიზნეს პროფილის ინტეგრაციებისთვის.

WhatsApp ბიზნეს აპი & WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა

გზები, რომლითაც WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა აძლიერებს ელექტრონული კომერციის ბრენდებს

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმით თქვენი მომხმარებლებისთვის შეტყობინებების გაგზავნას რამდენიმე უპირატესობა აქვს და პირველი არის ის, რომ თქვენ შეგიძლიათ მომხმარებელთან კომუნიკაცია რეალური მასალით, უფრო გასაგებად, რომ ვთქვათ პირად შეტყობინებებში შეგიძლიათ დაამყაროთ უფრო ახლო კავშირი მომხმარებელთან, გაუზიაროთ რეალური მასალების ფოტო და ვიდეო ჩანაწერი და მიაწოდოთ უფრო ფართო ინფორმაცია თქვენი  ბიზნესის შესახებ.

სწორედ ამ მიზნით უკვე 175 მილიონი ადამიანი ყოველდღიურად იყენებს WhatsApp ბიზნეს ანგარიშს.

აქ არის რამდენიმე მიზეზი, რის გამოც WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა სთავაზობს ელექტრონული კომერციის ბრენდებს ასეთ მაღალ შემოსავალს.

ეს აადვილებს კავშირებს და გვეხმარება მომხმარებლის მოზიდვაში

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა სასწაულებს ახდენს მარკეტინგული გუნდებისთვის, რადგან ის ეხმარება მათ შექმნან უწყვეტი საუბრები არხზე, შესაბამისად კლიენტებიც უფრო მეტად ამჯობინებენ ბრენდებთან საუბარს.

უბრალოდ WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის გამოყენება საკმარისია მრავალი მომხმარებლის აღფრთოვანებისთვის.

ეს საშუალებას გაძლევთ, მოახდინოთ მომხმარებლების საჭირო შეტყობინებებით ინფორმირება

საჭირო დროს გაგზავნილი WhatsApp ბიზნეს პლატფორმის ავტომატური შეტყობინებები, მხოლოდ ახალი მყიდველების გარდაქმნას არ უწყობს ხელს – მათ ასევე შეუძლიათ ერთჯერადი მომხმარებლების ერთგულ კლიენტებად გადაქცევა.

მას შემდეგ, რაც მომხმარებლები შეიძენენ და დაეთანხმებიან შეტყობინებების მიღებას, WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა აადვილებს მათთვის რეგულარულად სტატუსის განახლებების გაგზავნას, როგორიცაა შეკვეთის დადასტურება, მიღებული გადახდა, გაგზავნილი შეკვეთა და შეკვეთის მიწოდების შეტყობინებები.

ეს განახლებები ხელს უწყობს მომხმარებლის შფოთვის შემცირებას და აჩვენებს, რომ თქვენ ინვესტიცია გაქვთ ჩადებული გამჭვირვალე, პოზიტიური სავაჭრო საკითხების უზრუნველყოფაში.

გეხმარებათ მომხმარებელთა მხარდაჭერის უზრუნველყოფაში

Zendesk-ის 2023 წლის მომხმარებელთა გამოცდილების ტენდენციების ანგარიშის მიხედვით, მომხმარებლის მოთხოვნები:

  • მინდა სწრაფი მომსახურება (72%)
  • მსურს პირდაპირი, საუბარი (71%)
  • ველით, რომ დამხმარე აგენტებს ექნებათ სრული კონტექსტი (70%)

WhatsApp ბიზნეს კი პლატფორმა ეხმარება ელექტრონული კომერციის ბრენდებს დააკმაყოფილონ ყველა ეს მოლოდინი, რითაც აუცილებლად დაიმსახურებთ მომხმარებელთა მხარდაჭერას.

WhatsApp ბიზნეს პლატფორმა 

შეტყობინებების ზრდა აგრძელებს პლატფორმის დაჩქარებას და მომხმარებლები უფრო მეტად ამჯობინებენ მას სხვა არხებისგან განსხვავებით.

Juniper Research-ის კვლევის მიხედვით, რომელიც გამოქვეყნდა 2022 წლის სექტემბერში, მობილური ბიზნესის შეტყობინებების ბაზრის ჯამური ღირებულება გაიზრდება 48 მილიარდი დოლარიდან  78 მილიარდ დოლარამდე 2027 წლისთვის.

ეს წარმოადგენს დიდ შესაძლებლობას ელექტრონული კომერციის ბიზნესებისთვის, რომლებსაც სურთ გაზარდონ ჩართულობა მომხმარებლებთან.

მიაწოდეთ უფრო პერსონალიზებული გამოცდილება შეტყობინებების საშუალებით და დაეხმარეთ მომხმარებელთა მხარდაჭერისა და კმაყოფილების გაზრდას.

 

საინტერესო სიახლეებისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings