IMC

ჰეშთეგები და მისი დანერგვა Instagram სტრატეგიაში

ინსტაგრამი (Instagram) და მისი ჰეშთეგები იქცა ერთგვარ მოდად. ეს არის სოციალური ქსელი, მაგრამ მისი გამოყენება მხოლოდ მომხმარებელთა  ჯგუფში არ რჩება.

  • როგორ მუშაობ ინსტაგრამზე?
  • როგორ იყენებ ინსტაგრამის ჰეშთეგებს?
  • როგორ გამოიყენება ისინი?

ამ პოსტში ვისაუბრებთ იმაზე, თუ როგორ შევქმნათ სტრატეგია ინსტაგრამში და როგორ გამოვიყენოთ ინსტაგრამის ჰეშთეგები.

ინსტაგრამის სტრატეგიის შექმნის მნიშვნელობა

 ფოტოები,ფილტრები და ჰეშთეგები სოციალური ქსელის ერთ-ერთი დამახასიათებელი ნიშნებია,  რომელიც  იდეალურ  საკომუნიკაციო არხს ქმნის კომპანიისთვს.

ჩატარებული კვლევების შედეგაგ აღმოჩნდა, რომ Q3 Global Digital Statshot“, Instagram-ს თვეში 1 მილიარდზე მეტი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს, რაც სოციალური ქსელის სწრაფ ზრდას იწვევს.

Forrester Research-ის მიერ ჩატარებული გამოკითხვის თანახმად, Instagram  გთავაზობთ მომხმარებლის უფრო მეტ ინტერაქციას ვიდრე  Facebook  და Twitter. ამიტომ,  მომხმარებლებთან მათი ჩართულობის გასაუმჯობესებლად ბიზნესები იწყებენ ინსტაგრამის გამოქვეყნების სტრატეგიის შექმნას და ინსტაგრამისთვის ჰეშთეგების გამოყენებას.

ინსტაგრამი დაგეხმარებათ ბრენდის შექმნაში,  სიღრმისეულად შეისწავლით რისი გაზიარება გსურთ თქვენი მომხმარებლებისათვის და როგორ მუშაობს თქვენი პუბლიკაციების გრაფიკული ასპექტი.

ინსტაგრამის ჰეშთეგები: როგორ უნდა გამოიყენოთ ისინი

ჰეშთეგი არის ერთ-ერთი საკვანძო სიტყვა,  რომელიც „# “  სიმბოლოთი აღინიშნება.იგი ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს  სოციალური ბრენდის გავრცელებასა და გარეკლამებაში. ჰეშთეგების სწორად გამოყენებით თქვენ  საშუალება მოგეცემათ  გაზარდოთ თქვენი სოციალური  გავლენა თითოეულ  პლათფორმაზე და დარჩეთ აუდიტორიის ყურადღების ცენტრში, რომელიც  კონკრეტული საკიტხითაა დაინტერესებული და შესაბამის ინფორმაციას ელის.

რა რაოდენობის ჰეშთეგი უნდა გამოვიყენოთ ინსტაგრამზე?

თქვენ უნდა იცოდეთ, რომ Instagram საშუალებას გაძლევთ დაამატოთ მაქსიმუმ 30 ჰეშთეგი. დაახლოებით უნდა გამოვიყეოთ 5-10-მდე ჰეშთეგი.თუმცა უნდა ვიცოდეთ,  რომ ბევრი ჰეშთეგის დართვაც შეგვიძლია. ამიტომ მოსინჯეთ სხვადასხვა რაოდენობებიც, მაგრამ აუცილებელია თუ არა მათი სრულად გამოყენება?

  • ჰეშთეგების ყოველ მეორე წინადადებაში გამოყენება არ არის აუცილებელი, ვინაიდან რამდენიმე ჰეშთეგს გაცილებით მეტი გავლენის მოხდენა შეუძლია, ვიდრე მათ მრავლად გამოყენებას.
  • გამოიყენეთ ისინი მხოლოდ მაშინ, როდესაც მათ რაიმე ღირებულების მოტანა შეუძლიათ და ნუ დატვირთავთ ჰეშთეგებით თითოეულ პოსტს.
  • ჰეშთეგები მხოლოდ კონკრეტული აუდიტორიის მოსაზიდად არ ხდება.მათი საშუალებით შესაძლებლობა გეძლევათ გამოიკვლიოთ კონკურენტები.
  • ასევე ჰეშთეგი უნდა იყოს მომხმარებლისთვის მარტივად აღქმადი და დასამახსოვრებელი ამიტომ ეცადეთ გამოიყენოთ მოკლე ჰეშთეგები.

რაოდენობა და ხარისხი

როგორც ბევრ სხვა საიტზე, ჰეშთეგების ხარისხი უნდა სჭარბობდეს რაოდენობას. ჩვენ უკვე აღვნიშნეთ # საშუალო რიცხვი, რომელიც უნდა გამოიყენოთ თითოეულ ფოტოზე, მაგრამ ჩვენ არ გაგვიკეთებია კომენტარი ჰეშთეგების ასორტირების მნიშვნელობაზე.

ვინაიდან , აქ ყველაზე დიდი ჰეშთეგების რაოდენობაა დაშვებული, სცადეთ სხვადასხვა  ჰეშთეგების გამოყენება ფოტოებში,პოსტებსა და კომენტარებში. გარკვეული დრო დაუთმეთ საკვანძო სიტყვების შეცვლას რათა ყოველთვის არ გამოიყენოთ  ერთიდაიგივე ჰეშთეგი.ვინაიდან  შესაძლებელია Instagram-მა აღმოგაჩინოთ თქვენ, როგორც სპამერი, ასე რომ თქვენ დაკარგავთ მათში ხილვადობას, ანუ მომხმარებლები, რომლებიც გადმოვლენ ამ ჰეშთეგზე,  ვერ დაინახავენ თქვენს პუბლიკაციას. ეს ცნობილია როგორც Shadow Ban.

 ეშთეგები ტექსტში თუ კომენტარებში?

 კიდევ ერთი საკვანძო საკითხია, სად უნდა განთავსდეს ისინი, თავად ტექსტში თუ პირველ კომენტარში. ეს წესი არ არსებობს. ერთის მხრივ უპირატესობას ანიჭებდნენ ჰეშთეგების განთავსებას პირველ კომენტარში, უახლესი კვლევებით კი ამბობენ,  რომ ზემოქმედება უფრო დიდია, თუ ჰეშთეგები ტექსტში იქნება ინტეგრირებული.

როგორ მოვძებნოთ საუკეთესო ჰეშთეგები ინსტაგრამისთვის?

 თქვენ ყველაზე უკეთ იცით თქვენი ბიზნესი და იცით, რა დააყენოთ,  მაგრამ იცით თუ არა როგორ ეძებენ  მომხმარებლები? რომელი ჰეშთეგია ყველაზე ხშირად გამოყენებული ამ მომენტში? არსებობს ორი გზა ჰეშთეგების მოსაძებნად, ერთი თავად აპლიკაციაში და მეორე, გარე აპლიკაციების გამოყენებით.

დავიწყოთ შიდა გადაწყვეტილებით.

  • პირველი არის Instagram-ის საძიებო ველში გადასვლა, სადაც შეგეძლებათ დაამატოთ თქვენთვის ხელსაყრელი საკვანძო სიტყვების კარგი შემადგენლობა და ინსტაგრამი შემოგთავაზებთ  თქვენთვის საინტერესო და მეტად პოპულარულ ჰეშთეგებს.
  • ნახეთ რა ჰეშთეგებს იყენებს კომპეტენცია, როგორც მთავარ, ასევე დაკავშირებულს. თქვენ ხედავთ მონიტორინგის კონკურენციას  ნამდვილად მუშაობენ თუ არა ჰეშთეგებზე.

მაგრამ თუ ეს საკმარისი არ არის, შეგიძლიათ დაეხმაროთ საკუთარ თავს გარე აპლიკაციებში:

ჩვენების მიზანი. ეს არის უფასო ინსტრუმენტი და მისი გამოყენება ძალიან მარტივია. თქვენ უბრალოდ უნდა დაამატოთ მთავარი ჰეშთეგები და ის გიჩვენებთ შესაბამისობას და პოპულარობას Instagram-ში, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ აიღოთ საუკეთესო ჰეშთეგები.

ეგები მოწონებისთვის. ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ იპოვოთ ყველაზე პოპულარული ჰეშთეგები გარკვეული თემებისთვის. ის მუშაობს განსაკუთრებით ინგლისურ ენაზე გამოქვეყნებული ანგარიშებისთვის, რადგან ის მხოლოდ ინგლისურ სიტყვებს გვაწვდის. იდეალურ შემთხვევაში,  თქვენ იყენებთ ამ ინსტრუმენტებს და იღებთ თქვენს ბიზნესთან დაკავშირებული ჰეშთეგების კარგ სიას, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ ნელ-ნელა ჩაერთოთ Instagram-ის კონტენტის გამოქვეყნებისას. ვიმედოვნებთ ეს ყველაფერი დაგეხმარებათ !

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings