IMC

ბრენდინგის განვითარება

ბრენდინგის რევოლუცია

ციფრული სამყაროს განვითარდებასთან ერთად, ასევე აუცილებელია პროფესიონალური ბრენდბუქის შექმნა. ტენდენციების რეგულარულად შესწავლით და თქვენი ბრენდის საუკეთესოდ წარმოჩენის გზით, თქვენი ბიზნესი ყოველთვის იქნება მოთხოვნადი და მიმზიდველი თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის.

ციფრულმა ეპოქამ მრავალი თვალსაზრისით შეცვალა ბრენდინგი. ონლაინ რეკლამა და მარკეტინგი ახლა არის ძირითადი ინსტრუმენტები მრავალი ბიზნესისთვის, რომლის საშუალებითაც უზიარებენ საკუთარ შემოქმედებას მომხმარებლებს და ქმნიან სრულყოფილ ბრენდს. თუმცა, ბაზარზე გაცილებით მეტი კონკურენციაა და კომპანიისთვის შეიძლება რთული იყოს აღმოჩნდეს, გამორჩეული ბრენდის იდენტურობის შექმნა.

ბიზნესები, რომლებიც ყველაზე სწრაფად ადაპტირდებიან ციფრული სამყაროს ცვალებადობასთან, უფრო მეტად ვითარდებიან და იზრდებიან. თუ გსურთ ლიდერ პოზიციაზე დარჩენა, გააგრძელეთ თქვენთვის საინტერესო სახელმძღვანელოს კითხვა.

კომუნიკაცია

სოციალურმა მედიამ შესაძლებელი გახადა უშუალოდ კონტაქტი იმ ბრენდებთან, რომლებსაც ჩვენ ყოველდღიურად ვიყენებთ. აუდიტორიას შეუძლია გამოწვევა, კითხვების დასმა და კომპანიის უფრო რეალური სურათის შემუშავება. აღარ არსებობს „კარიბჭეები“, რომლებიც აკონტროლებენ და ზღუდავენ თქვენს მოქმედებას. სოციალური მედიის წყალობით, თქვენ არ გჭირდებათ უზარმაზარი ბიუჯეტი, როგორც ბრენდს, რომ თქვენი გზავნილი პოტენციურ მომხმარებლებამდე მივიდეს.

აუდიტორია

ბრენდინგი შეიცვალა პროდუქტის გაყიდვიდან, ღირებულებებისა და ემოციების გაყიდვამდე. ბრენდების უმეტესობა წმინდა აღწერილობითი შინაარსიდან გადავიდა უფრო ინტერაქტიულ, საინტერესო ინფორმაციაზე დაფუძნებულ და მეტად მრავალმხრივ კონტენტზე.

გსურთ პროდუქტის ან სერვისის მარკეტინგი? მნიშვნელოვანია, რომ სხვებმა ისაუბრონ მასზე. მომხმარებლებმა იციან რა უნდათ და ჩვენ შეგვიძლია დაგარწმუნოთ, რომ ეს არ არის მხოლოდ ზოგადი, სარეკლამო კამპანია. ამის ნაცვლად, თქვენ უნდა იყოთ პროაქტიული იმის გასაზომად, თუ რა ტიპის კონტენტი იზიდავს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას. მაგალითად, შესაძლოა, ვიდეო კონტენტი საუკეთესოდ მუშაობს თქვენს სოციალურ მედიის ანგარიშებზე და ამიტომ უფრო ხშირად უნდა გამოიყენოთ ეს ახალი შემოქმედებითი გზებით.

ურთიერთობები

მომხმარებელს სურს ბრენდთან უშუალო კომუნიკაცია. ამ ურთიერთობის ასაშენებლად, კომპანიები და მათ მიერ გაზიარებული შინაარსი უნდა იყოს ადამიანებზე ორიენტირებული. როგორც ითქვა, ეს არ არის “მეგობრობა” თქვენს მომხმარებლებთან, თქვენ უნდა იზრუნოთ იმაზე, რომ თქვენს შორის არსებობდეს სანდო რესურსი, რომელიც უზრუნველყოფს სასიამოვნო გამოცდილებას მომხმარებლისთვის.

კონკურსი

ბრენდინგიი

 

მზარდ ონლაინ ბაზარზე, კომპანიებს შორის კონკურენცია გაძლიერდა მარკეტინგისა და ბრენდინგის კუთხით. ციფრული სამყაროს გამჭვირვალობის პირობებში, მომხმარებლებს აქვთ უფრო მაღალი მოლოდინები, ისინი მიჰყვებიან ტენდენციებს და გაცილებით ნაკლებად ლოიალურები არიან ბრენდის მიმართ. ბრენდინგი ამჟამად ნაკლებად ეხება რეალურ პროდუქტს და უფრო მეტად თქვენი ბრენდის ეთოსსა და ღირებულებებს.

გამოცდილება

ბრენდინგი გაცილებით მეტია ვიდრე ლოგო ან ფერთა პალიტრა. ძლიერი ბრენდები მიმზიდველი და მრავალმხრივია. ისინი იწვევენ მომხმარებლებს გამოცდილებაში მონაწილეობის მისაღებად. უფრო დიდი მნიშვნელობა, ვიდრე ოდესმე, ენიჭება მომხმარებელთა გამოცდილებას და იმას, თუ როგორ უწყობს ხელს ის ბრენდის სწორ განვითარებას.

ბევრი კომპონენტი ახდენს გავლენას  თქვენი სამიზნე აუდიტორიის გამოცდილებასა და ასევე წარმოდგენებზე, თქვენი ბრენდის შესახებ. მაგალითად, მათი აუდიტორიის ინტერესებისა და მოტივაციის შესასწავლად, ბევრი კომპანია აგზავნის რეგულარულ საინფორმაციო ბიულეტენებს ან პრესრელიზებს იმ საკითხებთან დაკავშირებით, რომლებიც მათ მიაჩნიათ საკუთარი ბიზნესის რელევანტურად და საინტერესოდ, მათი აუდიტორიისთვის.

არსებობს რამდენიმე ინსტრუმენტი, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი აუდიტორიის ინტერესების გასაცნობად. გამოსაყენებლად ერთ-ერთი საუკეთესო ინსტრუმენტია Google Analytics, რომელსაც შეუძლია თქვენი მომხმარებლის ბაზის ინტერესები „ინტერესის ანგარიშებად“ გააერთიანოს. ეს ანგარიშები დაგეხმარებათ უფრო მიზნობრივი ბრენდინგის სტრატეგიის შექმანასა და განხორციელებაში.

საიტი

პოტენციური მომხმარებლის პირველი გამოცდილება თქვენს ბრენდთან მიმართებაში უკავშირდება თქვენს ვებსაიტს. ამიტომ, თქვენი ვებსაიტი ვიზუალურად უნდა მოეწონოს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას და უნდა იყოს მათთვის მოსახერხებელი, რათა მათზე დატოვოს დადებითი შთაბეჭდილება თქვენმა ბრენდმა. თქვენი ვებსაიტი, სოციალური მედიის არსებობა და რეკლამა არის ყველა მნიშვნელოვანი თავსატეხი, რომელიც ერთად მუშაობს თქვენი ბრენდინგის ძირითადი ელემენტების განსავითარებლად.

დინამიური ბრენდინგი

წარსულში კომპანიები აფასებდნენ თანმიმდევრულობას, როგორც ბრენდინგის ყველაზე მნიშვნელოვან პრინციპს. თუმცა, დღეს ძლიერი ბრენდები ამყარებენ ბალანსს ბრენდის ერთგვაროვნებასა და ევოლუციას შორის. მოწინავე კომპანიები ახლა იყენებენ “დინამიურ ბრენდინგს”. ის საშუალებას აძლევს სავაჭრო ნიშნებს და ლოგოებს შეიცვალოს და მოერგოს, რაც უფრო დასამახსოვრებელ შთაბეჭდილებას ქმნის აუდიტორიაზე. ყველაზე თვალსაჩინო მაგალითია ლოგო Google-ის მთავარ გვერდზე, რომელიც რეგულარულად იცვლება. თანამედროვე ბრენდი დროთა განმავლობაში იცვლება და ვითარდება.

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings