IMC

ბრენდინგის განვითარება

ბრენდინგის რევოლუცია

ციფრული სამყაროს განვითარდებასთან ერთად, ასევე აუცილებელია პროფესიონალური ბრენდბუქის შექმნა. ტენდენციების რეგულარულად შესწავლით და თქვენი ბრენდის საუკეთესოდ წარმოჩენის გზით, თქვენი ბიზნესი ყოველთვის იქნება მოთხოვნადი და მიმზიდველი თქვენი სამიზნე აუდიტორიისთვის.

ციფრულმა ეპოქამ მრავალი თვალსაზრისით შეცვალა ბრენდინგი. ონლაინ რეკლამა და მარკეტინგი ახლა არის ძირითადი ინსტრუმენტები მრავალი ბიზნესისთვის, რომლის საშუალებითაც უზიარებენ საკუთარ შემოქმედებას მომხმარებლებს და ქმნიან სრულყოფილ ბრენდს. თუმცა, ბაზარზე გაცილებით მეტი კონკურენციაა და კომპანიისთვის შეიძლება რთული იყოს აღმოჩნდეს, გამორჩეული ბრენდის იდენტურობის შექმნა.

ბიზნესები, რომლებიც ყველაზე სწრაფად ადაპტირდებიან ციფრული სამყაროს ცვალებადობასთან, უფრო მეტად ვითარდებიან და იზრდებიან. თუ გსურთ ლიდერ პოზიციაზე დარჩენა, გააგრძელეთ თქვენთვის საინტერესო სახელმძღვანელოს კითხვა.

კომუნიკაცია

სოციალურმა მედიამ შესაძლებელი გახადა უშუალოდ კონტაქტი იმ ბრენდებთან, რომლებსაც ჩვენ ყოველდღიურად ვიყენებთ. აუდიტორიას შეუძლია გამოწვევა, კითხვების დასმა და კომპანიის უფრო რეალური სურათის შემუშავება. აღარ არსებობს „კარიბჭეები“, რომლებიც აკონტროლებენ და ზღუდავენ თქვენს მოქმედებას. სოციალური მედიის წყალობით, თქვენ არ გჭირდებათ უზარმაზარი ბიუჯეტი, როგორც ბრენდს, რომ თქვენი გზავნილი პოტენციურ მომხმარებლებამდე მივიდეს.

აუდიტორია

ბრენდინგი შეიცვალა პროდუქტის გაყიდვიდან, ღირებულებებისა და ემოციების გაყიდვამდე. ბრენდების უმეტესობა წმინდა აღწერილობითი შინაარსიდან გადავიდა უფრო ინტერაქტიულ, საინტერესო ინფორმაციაზე დაფუძნებულ და მეტად მრავალმხრივ კონტენტზე.

გსურთ პროდუქტის ან სერვისის მარკეტინგი? მნიშვნელოვანია, რომ სხვებმა ისაუბრონ მასზე. მომხმარებლებმა იციან რა უნდათ და ჩვენ შეგვიძლია დაგარწმუნოთ, რომ ეს არ არის მხოლოდ ზოგადი, სარეკლამო კამპანია. ამის ნაცვლად, თქვენ უნდა იყოთ პროაქტიული იმის გასაზომად, თუ რა ტიპის კონტენტი იზიდავს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას. მაგალითად, შესაძლოა, ვიდეო კონტენტი საუკეთესოდ მუშაობს თქვენს სოციალურ მედიის ანგარიშებზე და ამიტომ უფრო ხშირად უნდა გამოიყენოთ ეს ახალი შემოქმედებითი გზებით.

ურთიერთობები

მომხმარებელს სურს ბრენდთან უშუალო კომუნიკაცია. ამ ურთიერთობის ასაშენებლად, კომპანიები და მათ მიერ გაზიარებული შინაარსი უნდა იყოს ადამიანებზე ორიენტირებული. როგორც ითქვა, ეს არ არის “მეგობრობა” თქვენს მომხმარებლებთან, თქვენ უნდა იზრუნოთ იმაზე, რომ თქვენს შორის არსებობდეს სანდო რესურსი, რომელიც უზრუნველყოფს სასიამოვნო გამოცდილებას მომხმარებლისთვის.

კონკურსი

ბრენდინგიი

 

მზარდ ონლაინ ბაზარზე, კომპანიებს შორის კონკურენცია გაძლიერდა მარკეტინგისა და ბრენდინგის კუთხით. ციფრული სამყაროს გამჭვირვალობის პირობებში, მომხმარებლებს აქვთ უფრო მაღალი მოლოდინები, ისინი მიჰყვებიან ტენდენციებს და გაცილებით ნაკლებად ლოიალურები არიან ბრენდის მიმართ. ბრენდინგი ამჟამად ნაკლებად ეხება რეალურ პროდუქტს და უფრო მეტად თქვენი ბრენდის ეთოსსა და ღირებულებებს.

გამოცდილება

ბრენდინგი გაცილებით მეტია ვიდრე ლოგო ან ფერთა პალიტრა. ძლიერი ბრენდები მიმზიდველი და მრავალმხრივია. ისინი იწვევენ მომხმარებლებს გამოცდილებაში მონაწილეობის მისაღებად. უფრო დიდი მნიშვნელობა, ვიდრე ოდესმე, ენიჭება მომხმარებელთა გამოცდილებას და იმას, თუ როგორ უწყობს ხელს ის ბრენდის სწორ განვითარებას.

ბევრი კომპონენტი ახდენს გავლენას  თქვენი სამიზნე აუდიტორიის გამოცდილებასა და ასევე წარმოდგენებზე, თქვენი ბრენდის შესახებ. მაგალითად, მათი აუდიტორიის ინტერესებისა და მოტივაციის შესასწავლად, ბევრი კომპანია აგზავნის რეგულარულ საინფორმაციო ბიულეტენებს ან პრესრელიზებს იმ საკითხებთან დაკავშირებით, რომლებიც მათ მიაჩნიათ საკუთარი ბიზნესის რელევანტურად და საინტერესოდ, მათი აუდიტორიისთვის.

არსებობს რამდენიმე ინსტრუმენტი, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი აუდიტორიის ინტერესების გასაცნობად. გამოსაყენებლად ერთ-ერთი საუკეთესო ინსტრუმენტია Google Analytics, რომელსაც შეუძლია თქვენი მომხმარებლის ბაზის ინტერესები „ინტერესის ანგარიშებად“ გააერთიანოს. ეს ანგარიშები დაგეხმარებათ უფრო მიზნობრივი ბრენდინგის სტრატეგიის შექმანასა და განხორციელებაში.

საიტი

პოტენციური მომხმარებლის პირველი გამოცდილება თქვენს ბრენდთან მიმართებაში უკავშირდება თქვენს ვებსაიტს. ამიტომ, თქვენი ვებსაიტი ვიზუალურად უნდა მოეწონოს თქვენს სამიზნე აუდიტორიას და უნდა იყოს მათთვის მოსახერხებელი, რათა მათზე დატოვოს დადებითი შთაბეჭდილება თქვენმა ბრენდმა. თქვენი ვებსაიტი, სოციალური მედიის არსებობა და რეკლამა არის ყველა მნიშვნელოვანი თავსატეხი, რომელიც ერთად მუშაობს თქვენი ბრენდინგის ძირითადი ელემენტების განსავითარებლად.

დინამიური ბრენდინგი

წარსულში კომპანიები აფასებდნენ თანმიმდევრულობას, როგორც ბრენდინგის ყველაზე მნიშვნელოვან პრინციპს. თუმცა, დღეს ძლიერი ბრენდები ამყარებენ ბალანსს ბრენდის ერთგვაროვნებასა და ევოლუციას შორის. მოწინავე კომპანიები ახლა იყენებენ “დინამიურ ბრენდინგს”. ის საშუალებას აძლევს სავაჭრო ნიშნებს და ლოგოებს შეიცვალოს და მოერგოს, რაც უფრო დასამახსოვრებელ შთაბეჭდილებას ქმნის აუდიტორიაზე. ყველაზე თვალსაჩინო მაგალითია ლოგო Google-ის მთავარ გვერდზე, რომელიც რეგულარულად იცვლება. თანამედროვე ბრენდი დროთა განმავლობაში იცვლება და ვითარდება.

Skip to content