IMC

სოციალური მედიის მართვა – რატომ არის ის მნიშვნელოვანი?

სოციალური მედია თქვენი ბრენდისთვის უპრეცედენტო შესაძლებლობას ქმნის. დღესდღეობით, თქვენს ბიზნესს შეუძლია მარტივად დაუკავშირდეს თავის მომხმარებლებს. სოციალურ მედიის მართვა მოიცავს მრავალ დადებით მხარეს, მათ შორის:

  • თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა გამოთქვათ და გამოხატოთ საკუთარი აზრი თქვენი მყიდველების შესახებ და ზუსტად დაადგინოთ, თუ რამდენად მნიშვნელოვანია მათთვის თქვენი პროდუქტი, მომსახურება და ბრენდი
  • შეგიძლიათ მიზანშეწონილად განიხილოთ საჩივრები
  • გაქვთ საშუალება განავითაროთ და შეიმუშაოთ უფრო ძლიერი შათავაზება თქვენი ბრენდის გამოსაქვეყნებლად

ამ დადებითი მხარეების გათვალისწინება ეხმარება სოციალურად აქტიურ ბრენდებს უკეთესი გადაწყვეტილებების მიღებაში.

თუ გჭირდებათ სოციალური მედიის მართვა, დაგვიკავშირდით: 593 26 26 12

სოციალური მედიის მართვა არის სტრუქტურირებული ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილი.

ეს კონკრეტული პოსტი მოიცავს სოციალური მედიის მართვის ძირითად კომპონენტებს. ჩვენ ვცდილობთ ვიპოვოთ კავშირი სოციალური მედიის სტრატეგიასა და სოციალური მედიის მართვას შორის.

ამ პოსტში ასევე იხილავთ, თუ რა უნდა გააკეთოთ სოციალური მედიის მართვის კარგად დამუშავებული ოპერაციების ჩასატარებლად და როგორ აირჩიოთ სწორი პლატფორმა თქვენი ბრენდის უკეთ გასავითარებლად.

და ბოლოს, საჭიროა ავღნიშნოთ კონტენტის დაგეგმვის მნიშვნელობა, რათა დავრწმუნდეთ, რომ თქვენი ბრენდი სოციალური მედიისგან მიიღებს ყველა შესაძლო ჯილდოს.

მაგრამ, პირველ რიგში, საჭიროა ვუპასუხოთ ერთ მნიშვნელოვან კითხვას: რა არის სოციალური მედიის მართვა?

სოციალური მედიის მართვა

რა არის სოციალური მედიის მართვა?

მარტივად, რომ ვთქვათ, სოციალური მედიის მართვა არის სოციალური მედიის სრული სტრატეგიის მართვის პროცესი. თუმცა, სოციალური მედიის მართვა მეტად უფრო სტრატეგიულია.

ის უფრო მეტს მოიცავს, ვიდრე უბრალოდ ტვიტებსა და კომენტარებზე პასუხის გაცემას.

როგორც უკვე ავღნიშნეთ, სოციალური მედიის მართვა პირდაპირ დაკავშირებულია თქვენი ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის სხვა მნიშვნელოვან ასპექტებთან. გარდა ამისა, ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიები აგებულია ძლიერ ფაქტობრივ ინფორმაციაზე.

წარმატებული ბიზნესის შესაქმნელად, უნდა იცოდეთ, თუ რამდენად კარგად დაგეხმარებათ ბაზრის სპეციფიკის ცოდნა თქვენი პრობლემების უკეთ გადაჭრაში.

თქვენი ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია, შესაბამისად ორიენტირებულია იმაზე, თუ როგორ არის განლაგებული თქვენი ბრენდი, რათა მეტი ბიზნესი გამოიმუშაოს.

სოციალური მედიის სტრატეგია დაკავშირებულია სოციალური მედიის პლატფორმების გამოყენებასთან, ცნობიერების ასამაღლებლად და ლიდერობის გასავითარებლად.

სოციალური მედიის მართვა არის ერთგვარი პრაქტიკა, რომელიც უჭერს მხარს თქვენი ციფრული მარკეტინგისა და სოციალური მედიის სტრატეგიებს.

ეს კი სოციალური მედიის ეფექტური სტრატეგიის მართვის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია, რადგან ის ზუსტად განმარტავს, თუ როგორ მიიღებს მონაწილეობას თქვენი ბრენდი სოციალური მედიის პლატფორმებზე შედეგების გამოწვევის მიზნით (კონტენტის გამოქვეყნება, მომხმარებლებთან ურთიერთობის დასამყარებლად რამდენიმე მნიშვნელოვანი წესის გათვალისწინება და ა. შ.)

მაგრამ, როგორ უნდა გავიგოთ, რამდენად სწორია სოციალური მედიის მართვა თქვენი ბრენდისთვის?

ყველაფერი იწყება თქვენი კლიენტით

ყველა წარმატებული ციფრული მერკეტინგის სტრატეგიის უკან დგას მარკეტინგული გუნდი, რომელსაც აქვს ძალიან მკაფიო და დეტალური წარმოდგენა იმაზე, თუ ვინ არიან მათი მყიდველები.

მარკეტინგულმა გუნდმა იცის ყველაფერი იმის შესახებ, თუ რას ფიქრობენ მათი მყიდველები და რა აზრის არიან. ფაქტია, თუ არ იცნობთ თქვენს მომხმარებლებს, არც ის გეცოდინებათ, როგორ მიიზიდოთ ისინი.

დღესდღეობით, მყიდველების გაგება და მხარდაჭერის გაწევა გაცილებით სხვა რაღაცას ითვალისწინებს. პირველ რიგში, საჭიროა ფოკუსირება მოახდინოთ იმაზე, თუ რას აფასებენ თქვენი მყიდველები. უნდა იცოდეთ და იაზრებდეთ, როგორ განიცდიან თქვენი მომხმარებლები, როდესაც სხვადასხვა სახის გამოწვევებსა და სირთულეს აწყდებიან და როგორ მოელიან თქვენ მიერ გაწეულ დახმარებას.

დასაწყებად კარგი იქნებოდა პერსონების შექმნა ყველა ტიპის მყიდველისთვის. კარგად განსაზღვრული პერსონა დაგეხმარებათ დაადგინოთ თქვენი მყიდველების ყველაზე მნიშვნელოვანი გამოწვევები, საჭიროებები და სურვილები.

ამ ინფორმაციის საშუალებით, თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა შექმნათ სოციალური მედიის კონტენტი, რომელიც მიიზიდავს თქვენს მყიდველებს. ეს პლატფორმა მოიცავს ყველაფერს, რაც გჭირდებათ ამის დასაწყებად.

აირჩიეთ სწორი სოციალური მედიის პლატფორმები თქვენი ბრენდისთვის

ყველა სოციალური მედიის პლატფორმა არ არის შექმნილი თანაბრად. ისინი ითვალისწინებენ სხვადასხვა ასაკსა და ინტერესებს. მაგალითად, TikTok-ი არის სწრაფად მზარდი ვიდეოებზე დაფუძნებული სოციალური მედია პლატფორმა. მომხმარებელთა 41% ეკუთვნის 16-24 წლის ასაკობრივ ჯგუფს.

აუცილებლად გაითვალისწინეთ ის, რომ TikTok-ი არ არის ის პლატფორმა, რომელზეც უნდა დახარჯოთ დრო და ენერგია.

თუმცა, LinkedIn-ი არის ერთ-ერთი პროფესიონალური სოციალური მედია ქსელი. ადამიანების უმეტესობა მიმართავს მას ბიზნესის განვითარების მიზნით.

სწორი პლატფორმის არჩევა დაგეხმარებათ გაიგოთ, თუ რა ტიპის მომხმარებლებს იზიდავს თითოეული პლატფორმა.

უმარტივესი გზა იმის დასადგენად, სტუმრობენ თუ არა თქვენი მომხმარებლები რაიმე სახის კონკრეტულ სოციალურ მედია პლატფორმას, არის თქვენი პერსონებისგან შეგროვებული ინფორმაციის გამოყენება და თითოეულ პლატფორმაზე წვდომის ქონა.

საჭიროა შექმნათ ანგარიში და დაიწყოთ მომხმარებლების, ჰეშთეგების, კითხვებისა და თქვენს ინდუსტრიასთან დაკავშირებული კონტენტის ძიება.

თქვენი მიზანია ზუსტად დაადგინოთ, რამდენად მნიშვნელოვანია დაუთმოთ დრო სოციალურ მედია პლატფორმას.

თუ აღმოაჩინეთ, რომ ბევრი მომხმარებელი არ კყავთ, გირჩევთ გამოიყენოთ სხვა პლატფორმა.

შექმენით სოციალური მედიის ძლიერი სტრატეგია

თქვენი სოციალური მედიის სტრატეგია არის ერთგვარი გეგმა, რომელსაც თქვენი ბრენდი იყენებს.

რა ტიპის კონტენტს შექმნით?

კონტენტი, რომელსაც თქვენ ქმნით სოციალური მედიისთვის, იქნება საკმაოდ ინფორმატიული იმის მიხედვით, თუ რას წარმოადგენს თქვენი აუდიტორია.

2015 წელს ჯერემი მილერმა დაწერა წიგნი “Sticky Branding”. მილერის აზრით, თქვენი ბაზრის მხოლოდ 3% შეადგენს აქტიურ მყიდველებს.

დარჩენილი 97% შეადგენს:

  • 7%, რომელსაც შეიძლება ჭირდებოდეს თქვენი პროდუქტი
  • 30%, რომელსაც არ აქვს პროდუქტის შეძენის სურვილი
  • 30%, რომელიც არ არის დაინტერესებული თქვენი მარკეტინგით
  • 30%, რომლებიც არ არიან სრულყოფილი მომხმარებლები, რადგან არ შეესაბამებიან თქვენს ბრენდს

ზემოთ აღნიშნულის გაანალიზება დაგეხმარებათ ფოკუსირება მოახდინოთ კონტენტის შექმნაზე.

რამდენად ხშირად უნდა გამოაქვეყნოთ კონტენტი?

სრულფასოვან სამყაროში, თქვენ გაქვთ საშუალება გამოაქვეყნოთ ნებისმიერი რაოდენობისა და ტიპის კონტენტი. თუმცა, ბიუჯეტი ხშირად მიგვითითებს იმაზე, თუ რამდენად კარგად შეგიძლიათ აწარმოოთ თქვენ მიერ შექმნილი პროდუქტი.

ამიტომ, საჭიროა დაამყაროთ ბალანსი იმას შორის, რასაც თქვენი ბიუჯეტი გაწვდება და გასცემს და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია თქვენს კლიენტებთან სოციალურ მედიაში გაზიარებას შორის.

განრიგის შედგენა დაგეხმარებათ კონტენტის დროულად გამოქვეყნებაში. გარდა ამისა, ის უნდა შეიცავდეს მთელ კონტენტს, რომელსაც გააზიარებთ სოციალურ ქსელში.

თქვენი კონტენტი უნდს მოიცავდეს თითოეულ ანგარიშს, კონტენტის ტიპს, თარიღსა და დროს.

სოციალური მედიის მართვის აპლიკაციების უმეტესობას გააჩნია დაგეგმვის ფუნქცია. ეს კი ამარტივებს კამპანიების გარშემო კონტენტის დაგეგმვის პროცესს.

მაგალითად, Loomly-ს აპლიკაცია გთავაზობთ კონტენტის გამოქვეყნების ზუსტ განრიგს. გარდა ამისა, ის აჩვენებს ყველა სოციალური მედიის კონტენტს, რომელიც უნდა გამოქვეყნდეს.

სოციალური მედიის მართვა და მომხმარებლის ჩართულობა

თქვენს აუდიტორიასთან ურთიერთობის დამყარება სოციალური მედიის მართვის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია.

თქვენ გექნებათ საშუალება განავითაროთ პირდაპირი ურთიერთქმედება და მიიღოთ მეტი ინფორმაცია გამოწვევების, საჭიროებებისა და სურვილების შესახებ.

ეს ეხება კითხვებზე პასუხის გაცემას, საჭირო ინფორმაციის მიწოდებასა და მოთხოვნილებების შესრულებას.

რამდენიმე სიტყვა სკალირების შესახებ სოციალური მედიის პლატფორმებზე

კონტენტის შექმნა შეიძლება რთული აღმოჩნდეს. პირველ რიგში, უნდა იყოთ კრეატიული და შემოქმედი ადამიანი.

მაგალითად, თუ თქვენი ბრენდი მოთავსებულია TikTok-სა და Instagram-ზე, TikTok-ი შესაძლოა არც ისე ეფექტური აღმოჩნდეს თქვენი კამპანიის წარმატებისთვის.

ამის ნაცვლად, ინსტაგრამზე ფოკუსირების მოხდენა საშუალებას მოგცემთ შექმნათ კარგი კონტენტი.

თქვენი კონტენტის შექმნისა და მართვის პროცესის დახვეწის შემდეგ, უფრო მარტივი იქნება დამატებითი ანგარიშის მართვა.

სოციალური მედიის მართვა უნდა იყოს თანმიმდევრული

იმის დასადგენად, თუ რა ტიპის კონტენტს გამოაქვეყნებთ და რამდენად ხშირად, საჭიროა იმოქმედოთ და განახორციელოთ ეს თანმიმდევრულად.

სოციალური მედია არის ერთ-ერთი კონკურენტუნარიანი სივრცე, სადაც ყველა ადამიანი ცდილობს გაყიდოს თავისი პროდუქტი.

იმისთვის, რომ იყოთ გამორჩეული და თავდაჯერებული, საჭიროა ხშირად გამოაქვეყნოთ კონტენტი.

ეს ასევე უწყობს ხელს მყიდველებს მათი მოგზაურობის თითოეულ ეტაპზე, რათა გახდნენ მეტად აქტიურები.

დასკვნა

სოციალური მედიის მართვა ციფრული სტრატეგიის მნიშვნელოვანი კომპონენტია.  ეს არის ერთგვარი გეგმა, თუ როგორ უნდა ვმართოთ კონტენტი და დავამყაროთ მჭიდრო ურთიერთობა მომხმარებლებთან სოციალური მედიის საშუალებით.

მიუხედავად იმისა, რომ კონტენტის მართვა და კომენტარებსა და კითხვებზე პასუხის გაცემა არის ერთი-ერთი ძირითადი ელემენტი, ასევე მნიშვნელოვანია თქვენი კონტენტის კალენდრის განლაგება და კონტენტის თანმიმდევრულად გამოქვეყნება.

მიუხედავად იმისა, რომ ყველა მყიდველი არ არის მზად დაუყოვნებლივ შეიძინოს თქვენი პროდუქტი, თქვენ უნდა ეცადოთ, კარგი კონტენტის საშუალებით, მიიზიდოთ მომხმარებლები, რაც შეინარჩუნებს თქვენს ბრენდს იმ დროისთვის, როდესაც ისინი გახდებიან აქტიური მყიდველები.

 

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings