გსურთ შექმნათ ჩატბოტები Facebook Messenger-ზე, მაგრამ არ იცით როგორ დაიწყოთ? ამ სტატიაში იხილავთ 11 ძირითად გზას, თუ როგორ უნდა შექმნათ ე. წ. ჩატბოტები.
Messenger ჩატბოტის გამოყენების საშუალებით, შეგიძლიათ განავითაროთ თქვენი კომუნიკაცია ბიზნესის Facebook Messenger-ის მომხმარებლებთან.
თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ მესენჯერის ჩატბოტი ისევე, როგორც ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის აპლიკაცია – ხოლო ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის შემთხვევაში, შეგიძლიათ გაგზავნოთ შეტყობინებები მასობრივად, აკონტროლოთ თქვენი აუდიტორია, თვალყური ადევნოთ ღია ტარიფებს და ა.შ.
თუ გსურთ ისარგებლოთ მაღალრეიტინგიანი ტარიფებით, Facebook Messenger-ისთვის ჩატბოტის შექმნა აუცილებელია.
მოიძიეთ მეტი ინფორმაცია იმაზე, თუ რა არის Facebook Messenger-ის ჩატბოტი და როგორ გამოიყენოთ ის!
რა არის Facebook Messenger-ის ჩატბოტი?
ისევე, როგორც ნებისმიერი სხვა ჩატბოტი, Facebook Messenger-ის ბოტი შეიძლება დაემატოს თქვენს საიტს კითხვებზე პასუხის გასაცემად და მომხმარებლებთან ურთიერთობის დასამყარებლად – მაგრამ სხვა ჩატბოტებისგან განსხვავებით, ის უზრუნველყოფილია Facebook-ის მიერ.
ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ყველას, ვისაც აქვს კავშირი თქვენს საიტზე ჩატბოტთან, შეუძლია დაემატოს თქვენს Facebook Messenger-ს, რაც იმას ნიშნავს, რომ თქვენ შეგიძლიათ მათ მარტივად ადევნოთ თვალყური.
Facebook Messenger-ის ბოტების ძლიერი მხარე არის კომპიუტერული პროგრამები, რის შედეგადაც თქვენ გაქვთ სრული კონტროლი ჩატბოტზე და მის შეტყობინებებზე (მათ შორის კითხვა-პასუხებზე).
როგორ შევქმნათ Facebook Messenger-ის ჩატბოტები?
ალბათ გაინტერესებთ, თუ როგორ შექმნათ Facebook Messenger-ის ბოტები? ნუ ღელავთ, მარტო არ ხართ!
„ადამიანების უმეტესობას არ ესმის, თუ რამდენად მარტივია ბოტის შექმნა.“
სინამდვილეში, იმის გარკვევა და მოფიქრება, თუ რა უნდა შექმნა, რეალურად უფრო რთულია, ვიდრე თვითონ შექმნის პროცესი არის.
ვირჯის რჩევა:
“ყოველთვის გერჩიოთ პატარა რაღაცებით დაიწყოთ საქმე. საკუთარ თავს დაუსვით კითხვა, რისი გაკეთება შეუძლია ბოტს ჩემი ბიზნესის გასავითარებლად და გასაძლიერებლად.“
ახლა კი ვეცდებით დაგეხმაროთ Facebook Messenger-ის მარკეტინგის დაწყებაში და შემდგომ მის განვითარებაში.
ამ სტატიაში მოცემულია 11 ძირითადი გზა, თუ როგორ დაიწყოთ ჩატბოტების გამოყენება თქვენი ბიზნესისთვის:
1. მოახდინეთ კითხვა-პასუხის ავტომატიზაცია
კითხვა-პასუხის ავტომატიზაცია ჩატბოტის გამოყენების უმარტივესი გზაა.
მარტივ, და პირდაპირ დასმულ კითხვებზე პასუხის გაცემა შესაძლებელია ჩატბოტის საშუალებით.
ეს კი მოგცემთ კარგ შესაძლებლობას გაეცნოთ, თუ რა სახის კითხვებზე შეუძლია თქვენს ბოტს უპასუხოს.
ჩატბოტმა შესაძლოა დაგისვათ მსგავსი კითხვები:
როგორია თქვენი მაღაზიის გრაფიკი?
რა არის თქვენი ტელეფონის ნომერი?
რა არის თქვენი მისამართი?
2. გაავრცელეთ ყოველდღიური და ყოველკვირეული შეტყობინებები
თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა გააგზავნოთ შეტყობინებები ყოველდღიურად და ყოველკვირეულად, რაც მეტწილად თქვენს ბრენდზე არის დამოკიდებული.
მაგალითად, წიგნების მაღაზიამ შეიძლება ყოველკვირეულად გაცნობოთ New York Times-ის ბესტსელერებზე.
3. მოუწოდეთ თქვენს მომხმარებლებს წინასწარ დაჯავშნონ სერვისი და დაგეგმონ სამომავლო შეხვედრები
თქვენი ბიზნესი შეხვედრებს გეგმავს? ჩატბოტი გვეხმარება არ გამოგვრჩეს არც ერთი დაგეგმილი შეხვედრა.
4. გაგზავნეთ სპეციალური შეთავაზებები და კუპონები
Facebook Messenger-ის საშუალებთ გაუგზავნეთ თქვენს მომხმარებლებს ექსკლუზიური შეთავაზებები, კუპონები და პრომო კოდები.
„წარმოვიდგინოთ, რომ Clinique-ის მომხმარებელი ყიდულობს სახის კრემის 90-დღიან მარაგს“, – თქვა ვირჯიმ.
„რა მოხდება, თუ შეძენიდან 75 დღის შემდეგ, Facebook Messenger-ი (ჩატბოტის საშუალებით) მოგცემთ 10 პროცენტიანი ფასდაკლების კუპონს იმავე კრემზე?
ეს კი მეტ სარგებელს მოგიტანთ და უფრო მეგობრულს გახდის თქვენს ურთიერთობას.
5. მიიღეთ შეკვეთები
თუ თქვენი ბიზნესი იღებს შეკვეთებს, ჩატბოტს ძალიან მარტივად შეუძლია ამის გაკეთება თქვენთვის.
მაგალითად, Pizza Hut-ის Facebook Messenger-ის მომხმარებლებს შეუძლიათ მიიღონ მთელი შეკვეთა, თავიდან ბოლომდე აპლიკაციის გამოყენების გარეშე.
6. მიაწოდეთ თქვენს მაყურებლებს ცხელ-ცხელი ამბები
გამომცემლებს აქვთ არაჩვეულებრივი შესაძლებლობა მიაწოდონ მკითხველებს და მაყურებლებს ინფორმაცია Facebook Messenger-ის საშუალებით.
ეს არის ერთ-ერთი გზა, რომლითაც Search Engine Journal იყენებს Facebook Messenger-ს.
7. ჩაატარეთ ტესტები და გამოკითხვები
თქვენ შეგიძლიათ მოაგროვოთ ინფორმაცია გამოკითხვების სტრატეგიული გამოყენების საშუალებით.
ეს კი საშუალებას მოგცემთ უკეთესად მოემსახუროთ მათ და მიაწოდოთ უფრო კარგი კონტენტი. ამის ნათელი მაგალითია აპლიკაცია-Spotify.
Search Engine Journal-ი, მაგალითად, დროდადრო ატარებს გამოკითხვას Facebook Messenger-ის მომხმარებლებთან, რათა დაადგინოს რა თემები აინტერესებთ მათ: SEO, PPC, SMM, კონტენტ მარკეტინგი თუ ყოველივე ზემოთქმული.
ჩატბოტის სეგმენტის Search Engine Journal-ის მიმდევრების დახმარებით, ეს საშუალებას აძლევს მათ მიაწოდონ მიზანმიმართული და პერსონალიზებული კონტენტი.
8. განაახლეთ შეკვეთები და მიანიჭეთ მიწოდების სტატუსი
მას შემდეგ, რაც მომხმარებლები შეკვეთას განათავსებენ, შეგიძლიათ გამოიყენოთ Facebook Messenger-ი, რათა ინფორმაცია მიაწოდოთ განახლებების შესახებ.
9. აცნობეთ თქვენს მიმდევრებს ახალი კონტენტი და გამოაქვეყნეთ ბლოგ-პოსტები
იფიქრეთ Facebook Messenger-ზე, როგორც ახალ და გაუმჯობესებულ RSS feed-ზე.
იმ შემთხვევაში, თუ ბლოგს მართავთ, შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ შეტყობინება, რომელიც ხელს უწყობს თქვენი ახალი პოსტების განვითარებას.
ამ კონკრეტულ შემთხვევაში, აირჩიეთ საუკეთესო კონტენტი, რათა არ შეაყოვნოთ თქვენი მიმდევრები.
10. დარეგისტრირდით Drive Event-ზე
ახალი ღონისძიება იგეგმება?
არ აქვს მნიშვნელობა, იქნება ეს ღონისძიებები პირდაპირი ჩართვით თუ ვებინარები, თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა მომავალი ღონისძიებების შესახებ ინფორმაციის გავრცელების დახმარებით, დაარეგისტრიროთ ადამიანები.
გამოიყენეთ სურათები, ტექსტი და სპეციალური ღილაკი, რომლის დახმარებითაც მომხმარებლები შეძლებენ დარეგისტრირებას.
MobileMonkey ეხმარება ხალხს დარეგისტრირდნენ ვირტუალური სამიტისთვის და მოუწოდებს მათ დარეგისტრირდნენ Messenger-ის აპლიკაციის საშუალებით.
11. არ გამოგრჩეთ სამომავლო ღონისძიებები
Facebook Messenger-ი ასევე გვაძლევს შესანიშნავ საშუალებას არ გამოგვრჩეს სამომავლო გეგმები და ღონისძიებები.
ეს არის კიდევ ერთი გზა, რომლითაც Search Engine Journal იყენებს ჩატბოტებს. Search Engine Journal-ის ერთ-ერთი ვებინარის დაწყებამდე, ადამიანებმა, რომლებმაც რეგისტრაცია გაიარეს, მიიღეს შეტყობინება, რომელმაც აცნობა ვებინარის დაწყების შესახებ.
დროა შევქმნათ საკუთარი ჩატბოტი
ახლა, როდესაც განვიხილეთ 11 ძირითადი გზა, თუ როგორ შევქმნათ ჩატბოტი Facebook Messenger-სთვის, დროა ვიზრუნოთ საკუთარი ჩატბოტის განვითარებაზე!
ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:
- SEO კოპირაითინგი: სრული გზამკვლევი
- 9 რჩევა SEO მეგობრული და გამორჩეული ბლოგისთვის
- SEO-ს საფუძვლები: რა არის გვერდის შიდა ანუ on-page SEO?
- ინტერნეტ მარკეტინგი
- გაზარდე ტრაფიკი ვებ-გვერდზე
- „მოგწერთ პირადში“ – რატომ გვწერენ პირადში?
- რა არის ბრენდინგი და რატომ არის მნიშვნელოვანი?
- 12 მნიშვნელოვანი SEO რჩევა Shopify ელ. კომერციის პლატფორმისთვის
- YouTube SEO იუთუბის სეო – როგორ დავირანკოთ ტოპში?