შენი ბიზნესი ინტერნეტში

ფეისბუქ რეკლამა – რეკლამა სოციალურ ქსელში

feisbuqis-reklama

ფეისბუქ რეკლამა მნიშვნელოვანი გზაა მსოფლიოს უდიდეს სოციალურ ქსელში თქვენს აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად. რამდენად დიდი? 2.8 მილიარდი აქტიური მომხმარებელი, ზუსტიაც რომ უდიდესი აუდიტორია. რა თქმა უნდა, ეს შთამბეჭდავი რიცხვია. მაგრამ ფეისბუქის (Facebook) რეკლამები გულისხმობს თქვენი შეტყობინებების სწორი სეგმენტის წინაშე მიტანას. ხალხთან, რიმელსაც, სავარაუდოდ, ნამდვილად სურს თქვენი პროდუქტი ან მომსახურება.

კომპანია IMC რეკლამასთან ერთად გთავაზობთ ფეისბუქის გვერდის მართვას სრულყოფილი მომსახურებით! +995593262612

თუ გსურთ მიიღოთ საუკეთესო შედეგი, აუცილებელია, გაეცნოთ ფეისბუქის რეკლამის სხვადასხვა ტიპებსა და სამიზნე ვარიანტებს, სანამ ჩაეშვებით მის სიღრმეებში.

 ამ გზამკვლევში გაეცნობით ყველაფერს, რაც უნდა იცოდეთ, პირველი რეკლამის დაგეგმვიდან დაწყებული, კამპანიის მოწინავე სტრატეგიების შემუშავებით დამთავრებული.

ფეისბუქის რეკლამა

ფეისბუქ გვერდის რეკლამის ტიპები (მიმართულებები)

სურათის რეკლამები

ეს მარტივი რეკლამები შესანიშნავი გზაა ფეისბუქის ფასიანი რეკლამის დასაწყებად. ის თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ არსებული სურათიანი პოსტის “დაბუსთვით” თქვენი ფეისბუქ გვერდიდან.

სურათიანი რეკლამა შესაძლოა მარტივად გამოიყურება, თუმცა მნიშვნელოვანია, ის არ იყოს მოსაწყენი.

მაგალითი: Facebook.com/imc.ge

ფეისბუქის გვერდის ადმინისტრირება

ფეისბუქის ვიდეო რეკლამები

ვიდეო რეკლამები შესაძლოა, გაეშვას News Feed-სა და Story-ში, ან ისინი შეიძლება გამოჩნდნენ როგორც რეკლამები ფეისბუქის ხანგრძლივ ვიდეოებში. ვიდეო რეკლამებს შეუძლია აჩვენოს თქვენი გუნდი ან თქვენი პროდუქტი მოქმედებაში.

ისევე, როგორც სურათების რეკლამებს, ვიდეო რეკლამებშიც შესაძლოა უფრო კრეატიული მიდგომის გამოყენება.

თქვენს ვიდეო რეკლამებს არ სჭირდებათ გადაღებული ვიდეო კადრების გამოყენება. ასევე შეგიძლიათ შექმნათ GIF-ის მსგავსი გრაფიკა ან სხვა ანიმაცია, რათა ყურადღება მიიპყროთ ან თქვენი შეთავაზება ახსნათ.

გამოკითხვის რეკლამა

მხოლოდ მობილური ტელეფონის ფეისბუქის რეკლამის ფორმატში შედის ინტერაქტიული კომპონენტი სურათის ან ვიდეო რეკლამისთვის ორ ვარიანტიანი გამოკითხვის დამატებით. თითოეული გამოკითხვის არჩევანისთვის შეგიძლიათ დაამატოთ ცალკე ბმული.

თქვენ და ისინი, ვინც პასუხობენ, დაინახავთ პასუხებს თითოეულ გამოკითხვაზე.

კარუსელის რეკლამები (Carousel ads)

კარუსელის რეკლამა იყენებს 10-მდე სურათს ან ვიდეოს თქვენი პროდუქტის ან მომსახურების წარმოსაჩენად.

შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს ფორმატი, რათა გამოკვეთოთ ერთი პროდუქტის, რამდენიმე სხვადასხვა პროდუქტის სხვადასხვა სარგებელი ან თუნდაც გამოიყენოთ ყველა ფოტო ერთად, რომ შექმნათ ერთი დიდი პანორამული სურათი.

თითოეულ სურათს ან ვიდეოს შეიძლება ჰქონდეს საკუთარი ბმული. ქვემოთ მოყვანილ რეკლამაში თითოეული “Shop Now” ღილაკი გადადის პირდაპირ მცენარეთა გაყიდვების გვერდზე, თანდართულ სურათზე.

ფეისბუქის სლაიდშოუ რეკლამები

სლაიდშოუ რეკლამები გთავაზობთ მარტივ გზას მოკლე ვიდეოს შესაქმნელად არსებული სურათებისგან ან ვიდეოებისგან.

სლაიდშოუების რეკლამას აქვს თვალშისაცემი მოძრაობა, ისევე როგორც ვიდეოებს, მაგრამ ხუთჯერ ნაკლებ მონაცემებს იყენებს. ასე რომ, ისინი კარგად იტვირთება ნელი ინტერნეტის მქონე ადამიანებისთვისაც. ეს არის მარტივი, დაბალი ზემოქმედების საშუალება ყურადღების მისაპყრობად.

კოლექციის რეკლამა

ფეისბუქის ეს ფასიანი რეკლამა, რომელიც შემოთავაზებულია მხოლოდ მობილური მოწყობილობებისთვის, საშუალებას გაძლევთ აჩვენოთ ხუთი სურათი ან ვიდეო, რომელზეც მომხმარებლებს შეუძლიათ დააჭირონ პროდუქტის ან მომსახურების შესაძენად.

კოლექციის რეკლამები დაწყვილებულია მყისიერ გამოცდილებასთან (უფრო მეტს ქვემოთ იხილავთ) და საშუალებას აძლევს ხალხს შეიძინონ თქვენი პროდუქტები ფეისბუქიდან გაუსვლელად.

პირველ ფოტოს ან ვიდეოს ბევრად მეტის გაკეთება შეუძლია, ვიდრე ერთი პროდუქტის წარმოჩენა. მაგალითად, Lee Valley Tools-ის ამ რეკლამაში ძირითადი ვიდეო ასწავლის მაყურებელს, თუ როგორ უნდა აირჩიონ სწორი თესლი მათი ბაღისთვის. პროდუქტის სურათების ქვემოთ მოცემულია თესლის დარგვისა და გადარჩენის საშუალებები.

feisbuq-reklama-6

წყარო: Lee Valley Tools ფეისბუქზე

feisbuq-reklama-5

წყარო: Lee Valley Tools ფეისბუქზე

მყისიერი გამოცდილების რეკლამები

მყისიერი გამოცდილების რეკლამას ადრე Canvas-ი ერქვა. ეს არის რეკლამის სრულეკრანიანი ფორმატი, რომელიც იტვირთება 15-ჯერ უფრო სწრაფად, ვიდრე მობილური ვებსაიტი ფეისბუქის გარეთ.

Kilne-ის ეს ბმული უკავშირდება მყისიერ გამოცდილებას, ვიდეოს ზედა ნაწილში და ქვემოთ კარუსელზე.

ასევე შეგიძლიათ დააკავშიროთ რამდენიმე მყისიერი გამოცდილება ერთმანეთთან, რომ ხალხს ჰქონდეს მობილური ტელეფონის კიდევ უფრო მყისიერი კონტენტი.

წამყვანი რეკლამები

წამყვანი რეკლამები ხელმისაწვდომია მხოლოდ მობილური მოწყობილობებისთვის. ეს იმიტომ ხდება, რომ ისინი სპეციალურად შექმნილია იმისთვის, რათა ხალხს მარტივად მიაწოდოთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია მრავალი დაწკაპების გარეშე.

წამყვანი რეკლამები (Lead ads) ხელმისაწვდომია მხოლოდ მობილური მოწყობილობებისთვის. ეს იმიტომ ხდება, რომ ისინი სპეციალურად შექმნილია იმისთვის, რათა ხალხს მარტივად მიაწოდოთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია მრავალი დაწკაპების გარეშე.

ისინი შესანიშნავია ნიუსების გამომწერების შესაგროვებლად, ვინმეს დარეგისტრირებისთვის თქვენი პროდუქტის საცდელი პერიოდისთვის ან იმისთვის, რომ ხალხმა თქვენგან მეტი ინფორმაცია მოითხოვონ. რამდენიმე ავტომწარმოებელმა წარმატებით გამოიყენა ისინი ტესტ დრაივების წასახალისებლად.

დინამიკური რეკლამები

დინამიკური რეკლამები საშუალებას გაძლევთ ხელი შეუწყოთ მიზნობრივ პროდუქტებს მომხმარებლებისთვის, რომლებიც, სავარაუდოდ, დაინტერესდებიან.

მაგალითად, ვთქვათ, ვიღაცამ მოინახულა პროდუქტის გვერდი ან განათავსა პროდუქტი კალათაში თქვენს ვებსაიტზე, მაგრამ შემდეგ მიატოვა შენაძენი. დინამიკური რეკლამებით შეგიძლიათ არეკლამოთ ეს კონკრეტული პროდუქტი მათ ფეისბუქ გვერდზე.

ეს პოტენციურ მომხმარებელს შეახსენებს შესყიდვის დასრულებას და შეიძლება იყოს ძალიან ეფექტური Facebook მარკეტინგული სტრატეგია.

ეს არ არის მხოლოდ პროდუქტის შერჩევა, რომელიც შეიძლება იყოს დინამიკური. ტაივანური სასმელების ბრენდი Nature Fruit მალაიზიაში გაფართოებისას დინამიკურ რეკლამებს იყენებდა, რათა ემართა თავისი ენის პარამეტრები.

ამან მათ საშუალება მისცა შეექმნათ ერთი რეკლამა, რომელიც ავტომატურად ითარგმნება ინგლისურ ან გამარტივებულ ჩინურ ენაზე, მომხმარებლის პარამეტრების საფუძველზე. შედეგი იყო 25%-ით დაბალი ღირებულება თითო კალათაში.

მესენჯერის რეკლამები

ფეისბუქის Messenger-ის რეკლამის საშუალებით შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ 1.3 მილიარდი ადამიანს, რომლებიც ყოველთვიურად იყენებენ Messenger-ს. თქვენი რეკლამის შექმნისას, უბრალოდ აირჩიეთ Messenger, როგორც სასურველი ადგილი. თქვენ ასევე უნდა აირჩიოთ Facebook– ის არხი.

აი, როგორ გამოიყურება რეკლამა Messenger აპში:

ასევე შეგიძლიათ აწარმოოთ “დააწკაპუნეთ მესენჯერზე” რეკლამები ფეისბუქის არხში. ამ რეკლამებში მოწოდებულია მოქმედების ღილაკი, რომელიც ხსნის მესინჯერის სასაუბროს. ხალხს მისი გამოყენებით შეუძლია აწარმოოს ინდივიდუალური საუბარი თქვენს ერთ-ერთ გამყიდველთან ან მომხმარებელთა მომსახურების წარმომადგენლებთან.

სთორის რეკლამები

კარგად ვიცით, რომ მობილური ტელეფონები ძირითადად ვერტიკალურად გვიჭირავს. სთორის რეკლამები არის მობილური ტელეფონის მხოლოდ მთლიანი ეკრანის ვერტიკალური ვიდეოს ფორმატი, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ მაქსიმალურად წარმოაჩინოთ ეკრანზე უძრავი ქონება ისე, რომ არ მოელოდეთ მაყურებლისგან ეკრანის გადაბრუნებას.

Stillhouse Spirits Co. აწარმოებს ფეისბუქის სთორის რეკლამებს, 21-დან 40 წლამდე ასაკის მამაკაცებთან მისასვლელად განხორციელებული კამპანიის ფარგლებში. მათ სპეციალურად მიუთითეს რეკლამირება მათთვის, ვინც დაინტერესებულია ალკოჰოლით, კოქტეილებით, ლაშქრობებით და ბუნებით

როგორ უნდა გავაკეთოთ ფეისბუქის რეკლამა

თუ უკვე გაქვთ ფეისბუქის ბიზნესის გვერდი (და თქვენ ის გჭირდებათ), შეგიძლიათ პირდაპირ შეხვიდეთ Facebook Ads Manager ან Business Manager-ში, რათა შექმნათ თქვენი ფეისბუქის სარეკლამო კამპანია.

ჩვენ გავყვებით Ads Manager-ის ნაბიჯებს ამ პოსტში.

ნაბიჯი 1. აირჩიეთ თქვენი მიზანი

შედით Facebook Ads Manager- ში და აირჩიეთ კამპანიების ჩანართი, შემდეგ კი დააჭირეთ ღილაკს Create, რათა დაიწყოთ ფეისბუქის ახალი სარეკლამო კამპანია.

Facebook გთავაზობთ 11 მარკეტინგულ მიზანს იმის მიხედვით, თუ რა მიზნის მისაღწევად გსურთ თქვენი რეკლამა. აი, როგორ უახლოვდებიან ისინი ბიზნეს მიზნებს:

  • ბრენდის ცნობადობა: გააცანით თქვენი ბრენდი ახალ აუდიტორიას.
  • მიაღწიეთ: აჩვენეთ თქვენი რეკლამა აუდიტორიის რაც შეიძლება მეტ ადამიანს.
  • ტრეფიკი: ტრეფიკი კონკრეტული ვებ-გვერდის, აპის ან Facebook Messenger-ის სასაუბროსკენ.
  • ჩართულობა: მიაღწიეთ ფართო აუდიტორიას, რათა გაზარდოთ პოსტ-ჩართულობის ან გვერდის ფოლოვერების რაოდენობა, გაზარდოთ თქვენს ღონისძიებაზე დასწრება ან წაახალისოთ ხალხი სპეციალური შეთავაზების მოსათხოვად.
  • აპის ინსტალაციები: მოუწოდეთ ხალხს, დააინსტალირონ თქვენი აპი.
  • ვიდეოს ნახვები: მეტ ადამიანს უჩვენეთ თქვენი ვიდეოები.
  • წამყოლი თაობა: მიიღეთ ახალი პერსპექტივები თქვენს გაყიდვაში.
  • შეტყობინებები: წაახალისეთ ხალხი დაუკავშირდეთ თქვენს ბიზნესს Facebook Messenger-ის გამოყენებით.
  • გარდასახვა: დაეხმარეთ ხალხს კონკრეტული ქმედებები განახორციელონ თქვენს ვებსაიტზე (მაგ. გამოიწერონ თქვენი სია ან შეიძინონ თქვენი პროდუქტი), თქვენი აპით ან Facebook Messenger-ით.
  • კატალოგის გაყიდვები: დააკავშირეთ თქვენი ფეისბუქის რეკლამა თქვენი პროდუქტის კატალოგთან, რათა ხალხს აჩვენოთ რეკლამები იმ პროდუქტებისთვის, რომელთა ყიდვაც უფრო მეტად სურთ.
  • მაღაზიის ტრეფიკი: გადაამისამართეთ ახლომდებარე მომხმარებლები ადგილობრივ მაღაზიებში.

შეარჩიეთ კამპანიის მიზანი თქვენი მიზნებიდან გამომდინარე ამ კონკრეტული რეკლამისთვის. გაითვალისწინეთ, რომ კონვერტაციაზე ორიენტირებული მიზნებისათვის (მაგალითად, გაყიდვებისთვის) შეგიძლიათ გადაიხადოთ თითო მოქმედებაზე, მაგრამ ექსპოზიციის მიზნებისათვის (როგორიცაა ტრეფიკი და ნახვები) თქვენ გადაიხდით შთაბეჭდილებებისთვის.

ამ მაგალითისთვის ჩვენ ვირჩევთ ჩართულობის მიზანს. ამ შემთხვევაში, ჩვენ უნდა დავაკონკრეტოთ რომელი სახის ჩართულობა გვინდა. ჩვენ ახლა ავირჩევთ გვერდის მოწონებებს.

ზოგიერთი ვარიანტი, რომელსაც შემდეგ ეტაპებზე ნახავთ, განსხვავდება იმის მიხედვით, თუ რომელ მიზანს აირჩევთ.

დააწექით Continue-ს

ნაბიჯი 2. დაასახელეთ თქვენი კამპანია.

დაარქვით სახელი თქვენს ფეისბუქის სარეკლამო კამპანიას და განაცხადეთ, შეესაბამება თუ არა თქვენი რეკლამა რაიმე სპეციალურ კატეგორიას, როგორიცაა credit ან politics.

თუ გსურთ დააყენოთ A / B სპლიტ ტესტი, დააჭირეთ ღილაკს „Get Started“ A / B ტესტის განყოფილებაში, რათა დააყენოთ ეს რეკლამა, როგორც თქვენ გსურთ. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ სხვადასხვა ვერსია, რათა გამოჩენილ რეკლამაში იყოს ასარჩევი ვარიანტები, მისი გამოქვეყნების შემდეგ.

ოდნავ დასქროლეთ ქვემოთ, რათა აირჩიოთ, ჩართოთ თუ არა ბიუჯეტის ოპტიმიზაცია. ეს ვარიანტი შეიძლება სასარგებლო იყოს, თუ იყენებთ მრავალ სარეკლამო ვარიაციებს, მაგრამ ახლა შეგიძლიათ გამორთული დატოვოთ.

ფეისბუქის რეკლამა 18

წყარო: Facebook

ნაბიჯი 3. განსაზღვრეთ თქვენი ბიუჯეტი და გრაფიკი

ამ გრაფის ზედა ნაწილში დაასახელებთ თქვენს რეკლამას და აირჩევთ, რომელი გვერდის დარეკლამება გსურთ.

შემდეგ, თქვენ გადაწყვეტთ რამდენი ფულის დახარჯვა გსურთ თქვენს ფეიბუქის სარეკლამო კამპანიაში. შეგიძლიათ აირჩიოთ ყოველდღიური ან საერთო ბიუჯეტი. შემდეგ, დააყენეთ დაწყების და დასრულების თარიღები, თუ გსურთ თქვენი რეკლამირება დაგეგმოთ მომავალში, ან გაუშვათ იგი დაუყოვნებლივ.

გაითვალისწინეთ, რომ ფეისბუქის ფასიანი რეკლამების განრიგით გაშვება შეიძლება თქვენი ბიუჯეტის დახარჯვის ყველაზე ეფექტური გზა იყოს, რადგან თქვენი რეკლამირების არჩევა შეგიძლიათ მხოლოდ მაშინ, როდესაც თქვენი სამიზნე აუდიტორია Facebook-ზე იქნება. გრაფიკის დაყენება მხოლოდ მაშინ შეგიძლიათ, თუ თქვენი რეკლამისთვის შექმნით საერთო ბიუჯეტს.

ნაბიჯი 4. განსაზღვრეთ სამიზნე აუდიტორია

დასქროლეთ ქვემოთ, რათა დაიწყოთ თქვენი რეკლამების სამიზნე აუდიტორიის შექმნა.

თქვენ ნახავთ პირველ ვარიანტს, პერსონალური აუდიტორიის იმ ადამიანების დასამატებლად, რომლებიც უკვე ურთიერთქმედებენ თქვენს ბიზნესთან Facebook- ზე ან მის გარეთ.

დაიწყეთ თქვენი სამიზნე მდებარეობის, ასაკის, სქესის და ენის არჩევით. გაითვალისწინეთ, რომ მდებარეობის მიხედვით შეგიძლიათ კონკრეტულად აირჩიოთ გარკვეული ზომის ქალაქების დამატება ან გამორიცხვა.

თქვენი არჩევანის გაკეთებისას, თვალი ადევნეთ აუდიტორიის ზომის ინდიკატორს ეკრანის მარჯვნივ, რომელიც საშუალებას გაძლევთ გაეცნოთ თქვენი რეკლამის პოტენციურ შესაძლებლობებს.

თქვენ ასევე იხილავთ გვერდის მოწონებების სავარაუდო რაოდენობას. ეს შეფასებები უფრო ზუსტი იქნება, თუ აქამდე აწარმოებდით კამპანიებს, ვინაიდან Facebook- ს უფრო მეტი მონაცემები ექნება სამუშაოდ. ყოველთვის გაითვალისწინეთ, რომ ეს არის მოლოდინები და არა გარანტიები.

ფეისბუქის რეკლამა 19

წყარო: Facebook

ახლა დროა დეტალური დამიზნებისთვის. დაიმახსოვრე: ეფექტური “თარგეთინგი” მთავარია ინვესტიციის გამართლებისთვის და არ არსებობს დეკლარირებული გზები თქვენი აუდიტორიის განსაზღვრისთვის Facebook Ads Manager-ის გამოყენებით.

აქ გაქვთ ორი ველი, რომლითაც თქვენი აუდიტორია ისეთივე სპეციფიკური გახდება, როგორც თქვენ აირჩევთ:

  • დეტალური დამიზნება: გამოიყენეთ ეს ველი ადამიანების სპეციალურად ჩასასმელად ან გამოსარიცხად დემოგრაფიის, ინტერესებისა და ქცევების საფუძველზე. აქ შეგიძლიათ შეარჩიოთ საკმაოდ სპეციფიკურად. მაგალითად, თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ ადამიანები, რომლებიც დაინტერესებულნი არიან როგორც მედიტაციით, ასევე იოგით, მაგრამ გამორიცხოთ ცხელი იოგით დაინტერესებული ადამიანები.
  • კავშირები: შეგიძლიათ შეარჩიოთ ან გამორიცხოთ ადამიანები, რომლებსაც აქვთ არსებული კავშირი თქვენს Facebook გვერდთან, თქვენს აპთან ან თქვენს მიერ მართულ ღონისძიებასთან. მაგალითად, თუ გსურთ ახალი აუდიტორიის მოზიდვა, თქვენ აირჩევთ “გამოირიცხოს ის ხალხი, ვისაც თქვენი გვერდი მოსწონს”. თუ გსურთ შეთავაზება ან ახალი პროდუქტი გააცნოთ არსებულ თაყვანისმცემლებს, აირჩიეთ “ადამიანები, რომლებსაც მოსწონთ თქვენი გვერდი”, რათა მიაღწიოთ ხალხს, ვინც უკვე იცის თქვენი ბრენდი. თქვენ ასევე შეგიძლიათ აირჩიოთ სამიზნედ მეგობრები იმ ადამიანებისა, რომლებიც ადრე ურთიერთობდნენ თქვენს ბრენდთან.

ნაბიჯი 5. აირჩიეთ თქვენი ფეისბუქ რეკლამის განთავსების ადგილი

დასქროლეთ ქვემოთ, რათა აირჩიოთ, სად გამოჩნდეს თქვენი რეკლამა. თუ ფეისბუქის რეკლამირებაში ახალი ხართ, უმარტივესი არჩევანია ავტომატური განთავსებების გამოყენება.

როდესაც ამ ვარიანტს აირჩევთ, Facebook ავტომატურად განათავსებს თქვენს რეკლამებს ფეისბუქში, Instagram-ში, Messenger-ში და აუდიტორიის ქსელში, სადაც ისინი სავარაუდოდ საუკეთესო შედეგებს მიიღებენ.

მეტი გამოცდილების მიღების შემდეგ, მოისურვებთ განათავსოთ თქვენი ფეისბუქის რეკლამები კონკრეტულ ადგილებზე. ვარიანტები განსხვავდება თქვენი არჩეული კამპანიის მიზნიდან გამომდინარე, მაგრამ შეიძლება მოიცავდეს შემდეგს:

მოწყობილობის ტიპი: მობილური, კომპიუტერი ან ორივე.

პლატფორმა: Facebook, Instagram, Audience Network და / ან Messenger-ი

განთავსების ადგილები: სახლის ველი, სთორები, სთრიმები (ვიდეოებისთვის), ძებნა, შეტყობინებები, სტატიები და აპები და საიტები (Facebook-ის გარეთ).

კონკრეტული მობილური მოწყობილობები და ოპერაციული სისტემები: iOS, Android ან ყველა მოწყობილობა.

ფეისბუქის რეკლამა 21

წყარო: Facebook

ნაბიჯი 6. დააყენეთ ბრენდის უსაფრთხოების და ხარჯების კონტროლი

გადადით ბრენდის უსაფრთხოების განყოფილებაში, რათა გამორიცხოთ ნებისმიერი სახის შინაარსი, რომელიც შეუსაბამოა თქვენს რეკლამაში გამოსაჩენად.

მაგალითად, შეგიძლიათ თავიდანა აიცილოთ მგრძნობიარე შინაარსი და დაამატოთ კონკრეტული შავი სიები. შავ სიებს შეუძლიათ გამორიცხონ კონკრეტული ვებსაიტები, ვიდეოები და გამომცემლები.

ფეისბუქის რეკლამა 22

წყარო: Facebook

და ბოლოს, შეგიძლიათ შეაფასოთ თქვენი რეკლამის შეთავაზების სტრატეგია და შეთავაზების ტიპი და დაამატოთ სატენდერო წინადადების კონტროლი. თუ ფეისბუქის რეკლამაში ახალი ხართ, შეგიძლიათ დაიწყოთ ნაგულისხმევი ვარიანტებით.

თუ შედარებით გამოცდილი ხართ, მოირგეთ აქ მოცემული ვარიანტები, რათა თქვენი ბიუჯეტის სტრატეგია საუკეთესო იყოს თქვენი კამპანიის მიზნებისთვის.

როდესაც კმაყოფილი იქნებით თქვენი ყველა ვარიანტით, გადახედეთ პოტენციური მიღწევისა და კონვერტაციის შეფასებებს. თუ კმაყოფილი ხართ იმით, რასაც ხედავთ, დააჭირეთ Next-ს.

ნაბიჯი 7. შექმენით თქვენი ფეისბუქ რეკლამა

პირველ რიგში აირჩიეთ თქვენი რეკლამის ფორმატი, შემდეგ შეიყვანეთ ტექსტისა და მედიის კომპონენტები თქვენი რეკლამისთვის. ხელმისაწვდომი ფორმატები განსხვავდება იმ კამპანიის მიზნის მიხედვით, რომელიც ამ პროცესის დასაწყისში აირჩიეთ.

აქ შეგიძლიათ საკმაოდ კრეატიული გახდეთ. თუ სურათთან მუშაობთ, შეეცადეთ დააწკაპუნოთ ვიდეოს გარდაქმნაზე და შექმენით მოკლე ანიმაცია. ან, დააჭირეთ სლაიდშოუს შექმნას, რათა ააშენოთ სლაიდშოუს რეკლამა ჩამონტაჟებული ვიდეოების შექმნის ნაკრებით.

ფეისბუქის რეკლამა 23

წყარო: Facebook

გამოიყენეთ წინასწარი გადახედვის ინსტრუმენტი გვერდის მარჯვნივ, რათა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი რეკლამა კარგად გამოიყურება ყველა პოტენციური განთავსების ადგილისთვის. თუკი კმაყოფილი ხართ თქვენი არჩევანით, დააჭირეთ ღილაკს გამოქვეყნება, რათა დაიწყოთ თქვენი რეკლამა.

Facebook რეკლამის სპეციფიკაციები

უამრავი დეტალი უნდა გახსოვდეთ, როდესაც თქვენი სურათებისა და ვიდეოების Facebook რეკლამებისთვის ემზადებით. რადგანაც ამ დეტალებს ხშირად შეუძლიათ შეცვლა, ჩვენ შევადგინეთ ცალკე, რეგულარულად განახლებული პოსტი ფეისბუქის რეკლამის ზომებზე.

ტექსტური და ობიექტური მახასიათებლები ფეისბუქის რეკლამებისთვის

ფეისბუქის საუკეთესო რეკლამების შესაქმნელად, უნდა გაითვალისწინოთ პერსონების რეკომენდებული რაოდენობა. ამ ტექსტის ფარგლებს მიღმა გათიშული იქნება ყველაფერი.

თქვენ ასევე უნდა გესმოდეთ, თუ რომელი სახის ფეისბუქ რეკლამები შეესაბამება ზემოთ აღწერილ სარეკლამო კამპანიის თითოეულ მიზანს.

სურათების რეკლამები

  • სათაური: 40 სიმბოლო
  • ბმულის აღწერა: 30 სიმბოლო
  • ძირითადი ტექსტი: 125 სიმბოლო
  • კამპანიის მიზნები: ყველა ვიდეოს ნახვის გარდა

Video ads

  • სათაური: 40 სიმბოლო
  • ბმულის აღწერა: 30 სიმბოლო
  • ძირითადი ტექსტი: 125 სიმბოლო
  • კამპანიის მიზნები: ყველა გარდა კატალოგის გაყიდვებისა

ფეისბუქ სთორის რეკლამები

ტექსტი: სიმბოლოების უცნობია. მიზანი 250 პიქსელის დატოვება რეკლამის ზედა და ქვედა ნაწილში.

კამპანიის მიზნები: ყველაფერი, გარდა მონაწილეობისა და მაღაზიაში ვიზიტებისა

კარუსელის რეკლამები

  • სათაური: 40 სიმბოლო
  • ბმულის აღწერა: 20 სიმბოლო
  • ძირითადი ტექსტი: 125 სიმბოლო
  • კამპანიის მიზნები: ყველაფერი გარდა ჩართულობისა და ვიდეოს ნახვისა

სლაიდების რეკლამები

  • სათაური: 25 სიმბოლო
  • ბმულის აღწერა: 30 სიმბოლო
  • ძირითადი ტექსტი: 125 სიმბოლო
  • კამპანიის მიზნები: ყველაფერ

კოლექციის რეკლამა

  • სათაური: 40 სიმბოლო
  • ბმულის აღწერა: n / a

ძარის ტექსტი: 125 სიმბოლო

კამპანიის მიზნები: ტრაფიკი, გარდასახვები, კატალოგების გაყიდვები, მაღაზიების ტრეფიკი

მყისიერი გამოცდილების რეკლამები

  • ტექსტი: ტექსტის ბლოკები თითო 500-მდე სიტყვა თითოეულისთვის
  • ღილაკის ტექსტი: 30 სიმბოლო
  • კამპანიის მიზნები: ყველაფერი, გარდა წამყოლი თაობისა

მესინჯერის ინბოქსის რეკლამები

  • სათაური: 40 სიმბოლო
  • ბმულის აღწერა: n / a
  • ძირითადი ტექსტი: 125 სიმბოლო
  • კამპანიის მიზნები: ტრაფიკი, აპის ინსტალაცია, კონვერტაცია, კატალოგის გაყიდვები, შეტყობინებები

ფეისბუქ რეკლამა – ფასი

რა ღირს ფეისბუქზე რეკლამირება? პასუხია ის, რომ დამოკიდებულია სხვადასხვა ფაქტორებზე.

AdEspresso- ს სიღრმისეული კვლევა აჩვენებს, რომ ძირითადი ფაქტორები, რომლებიც გავლენას ახდენს Facebook– ის რეკლამების ღირებულებაზე, არის:

  • დრო: თვემ, დღემ და საათმაც შეიძლება გავლენა მოახდინოს რეკლამის ღირებულებაზე.
  • გადახდის სტრატეგია: ირჩევთ აბ დაბალ ფასს ან კონკრეტული შეთავაზების ზღვარს.
  • რეკლამის განთავსების ადგილი: მაღალი განთავსების ადგლიები უფრო ძვირი ღირს.
  • რეკლამის შესაბამისობა: თქვენი რეკლამის ჩართულობამ, ხარისხის ან კონვერტაციის რანგის დაბალმა ქულებმაშეიძლება გაზარდოს ხარჯები.
  • სამიზნე აუდიტორია: უფრო მაღალი კონკურენციის აუდიტორია უფრო ძვირი ღირს.

ამ ყველაფრის გათვალისწინებით, AdEspresso-მ გამოიანგარიშა ფეისბუქის რეკლამების საშუალო ღირებულება ერთ ქლიქზე 2020 წლის მე-3 კვარტალში. კამპანიის მიზნის მიხედვით გამოყოფილი იყო საშუალო ხარჯები:

  • შთაბეჭდილებები: 0,98 დოლარი
  • მიღწევა: 1,03 დოლარი
  • მიმყოლი წარმოქმნა: 0,67 დოლარი
  • კონვერტაციები: 0,25 დოლარი
  • ბმულების ქლიქები: 0,16 დოლარი

ღირებულება თითო ლაიქზე იყო საკმაოდ იაფი 2020 წელს. სექტემბრის მონაცემებით, საშუალო ფასი შემცირდა $ 0,15-მდე.

ფეისბუქის რეკლამა25

5 ჭკვიანური რჩევა ფეისბუქ რეკლამის გაშვებისთვის

1. არ უგულებელყოთ უფრო მაღალი funnel მარკეტინგი

ადვილი იქნება მოკლევადიან კონვერტაციებზე ფოკუსირება ფეისბუქის რეკლამის კამპანიის ღირებულების გაანგარიშებისას. მაგრამ Facebook-ის, Analytic Partners-ისა და GroupM-ის კვლევამ აჩვენა, რომ ბრენდების შემქმნელი მაღალი რეკლამებით შესაძლებელია გაყიდვების გატარება დახარჯულ დოლარზე.

სინამდვილეში, ჯანდაცვის სფეროში, ბრენდის შეტყობინებებმა უფრო მეტი გაყიდვები მოიზიდა, ვიდრე პირდაპირი რეაგირების (direct response) კამპანიებმა 35-დან 54 წლამდე ასაკის პირებისთვის. ამასთან, პირდაპირი რეაგირება გაცილებით მეტ გაყიდვას უბიძგებს თინეიჯერებისთვის.

ფეისბუქის რეკლამა 26

წყარო: GroupM via Facebook

ერთი პასუხი არ არის იმის შესახებ, თუ რომელი სარეკლამო მიზნებია ყველაზე მნიშვნელოვანი თქვენი ფეისბუქის სარეკლამო კამპანიისთვის. ამიტომ საჭიროა ადრევე დასახოთ კონკრეტული მიზნები.

2. გამოიყენეთ Facebook Pixel – მოემზადეთ ცვლილებებისთვის

Facebook პიქსელი არის პატარა კოდი, რომელსაც შეუძლია დიდი გავლენა მოახდინოს თქვენი ფეისბუქის სარეკლამო კამპანიებზე. მას შემდეგ, რაც კოდს განათავსებთ თქვენს ვებ-გვერდზე, ის საშუალებას გაძლევთ აკონტროლოთ კონვერტაციები, რემარკეტი იმ ადამიანებისთვის, ვინც თქვენს საიტზე ნახა პროდუქტი და შექმნა მსგავსი აუდიტორია.

მაშინაც კი, თუ ჯერ მზად არ ხართ ფეისბუქის პიქსელების უფრო მოწინავე სტრატეგიებში ჩასართავად, ის მაინც ახლავე უნდა დააყენოთ. ამ გზით თქვენ უკვე გექნებათ ტრეკინგისა და მარკეტინგის მონაცემები, როდესაც მზად იქნებით დაიწყოთ თქვენი ფეისბუქ რეკლამების ოპტიმიზაცია.

ნათქვამია, რომ ცვლილებები მოდის. Apple- ის მომავალი iOS 14 ცვლილებები გავლენას მოახდენს ფეისბუქ პიქსელის ფუნქციონირებაზე. ამიტომ რამდენიმე ნაბიჯი უნდა გადადგათ მოსამზადებლად, მაგალითად, თქვენი დომენის გადამოწმება Facebook Business Manager- ში.

თუ თქვენ მუშაობთ დეველოპერთან ერთად, ასევე შეიძლება გაითვალისწინოთ Conversions API- ს გამოყენება იმ კონვერტაციის მონაცემების უფრო ზუსტი თვალთვალისთვის, რომლებზეც არ მოქმედებს ქუქი-ფაილები.

3. ექსპერიმენტი ad frequency-სთან

გახსოვთ ის დღეები, როდესაც ყველანი ტელევიზორს ვუყურებდით და ყველას შეგვეძლო საუზმეზე საყვარელი გადაცემების ყურება? როგორ ფიქრობთ, რამდენჯერ უნახავთ თქვენს შვილებს შაბათს დილის მულტფილმები სხვადასხვა რეკლამებით?

იშვიათად ხდება გონებაში დეტალების ჩაბეჭდვა, როდესაც პირველად ნახულობთ პროდუქტის რეკლამას, რომლის შესახებაც არასდროს გსმენიათ, ან ბრენდის სახელის დამახსოვრება მას შემდეგ, რაც მხოლოდ ერთხელ გაიგონებთ.

Facebook IQ research აჩვენებს, რომ მიუხედავად იმისა, რომ არ არის გამოხმაურების ოპტიმალური რაოდენობა ყველა რეკლამისთვის (დიახ, კიდევ ერთხელ მოგიწევთ ტესტირება), უფრო მეტი ზემოქმედება, როგორც ჩანს, უფრო მაღალ გამოხმაურებას გულისხმობს. მაგრამ, რა თქმა უნდა, არსებობს ზღვარი. გარკვეულ მომენტში, იგივე რეკლამის ან მასთან დაკავშირებული რეკლამების მეტი გამოვლენის სარგებელი შენელდება.

ფეისბუქის რეკლამა 27

წყარო: Facebook

თქვენი ტესტირება გაჩვენებთ სად არის თქვენი პლატო. გაითვალისწინეთ მოგვიანებით უკეთესი ხარისხის რეკლამების პლატო. ეს ნამდვილად არ არის გასაკვირი, არა?

საუბარი ტესტირებაზე…

4. შეამოწმე ყველაფერი

მნიშვნელოვანია, არ დაუშვათ ის, თუ რა იმუშავებს და რა არა თქვენს ფეისბუქის რეკლამებში. ყოველთვის, როდესაც რაიმე ახალს ცდით, უნდა შეამოწმოთ ეს თქვენი წინა რეკლამების შესაბამისად, რათა დაინახოთ, აუმჯობესებთ თუ არა თქვენთვის საჭირო მაჩვენებლებს.

ფეისბუქის რეკლამების საუკეთესო პრაქტიკა მუდმივად იცვლება. მხოლოდ თქვენ იცით, რა მუშაობს თქვენს კონკრეტულ აუდიტორიაში. და ერთადერთი გზა, რომლითაც შეგიძლია ამ ცოდნის განახლება, არის ტესტირება.

5. თვალყური ადევნეთ ეფექტურობას

ყურადღებით დააკვირდით თქვენი კამპანიების მუშაობას Facebook Ads Manager-ის პანელში. თუ კამპანია არ გადგებათ, განათავსეთ თქვენი ფული რეკლამირებაში, რომელიც შედეგიანია.

თუ ჯერ ახლა იწყებთ, შეიძლება აზრი ჰქონდეს მცირე ზომის აუდიტორიითა და ბიუჯეტით რამდენიმე რეკლამის გაშვებას. მას შემდეგ რაც დაადგენთ, თუ რა გზა არის საუკეთესო, გამოიყენეთ საუკეთესო შედეგის მქონე რეკლამა, როგორც თქვენი ძირითადი კამპანია.

დროთა განმავლობაში, თქვენ შეისწავლით თუ როგორ უნდა გააუმჯობესოთ თქვენი ფეისბუქის რეკლამის კონვერტაცია. Facebook meta-analysis-ით ნაჩვენებია, რომ ტესტირებისა და დახვეწის შედეგად შემუშავებულ რეკლამებს ჰქონდათ 26% -ით ნაკლები ღირებულება თითო მოქმედებაზე.

არსებობს ინსტრუმენტები, რომლებიც ამ პროცესის გამარტივებასა და ავტომატიზაციასაც კი შეუწყობს ხელს.

სოლო მარკეტერებისთვის, სააგენტოებისა და მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის, AdEspresso ქმინს რეკლამებს, მართვას და ოპტიმიზაციას უკეთებს მათ სწრაფად და მარტივად.

თუ უფრო დიდ ორგანიზაციაში მუშაობთ, ჩვენ, რა თქმა უნდა, გირჩევთ Hootsuite Ads– ს. ერთი დაფადან, რომლიდანაც აკონტროლებთ თქვენს ყველა სხვა სოციალურ არხს, შეგიძლიათ შექმნათ და გამოსცადოთ ასობით ფეისბუქის რეკლამა რამდენიმე წუთში.

მარტივად გასაგები ანალიტიკის საშუალებით შეგიძლიათ ერთი შეხედვით გაეცნოთ საუკეთესო რეკლამებს.

ასევე, თქვენი არასაკმარისი რეკლამებიდან თანხის გადატანა შეგიძლიათ საუკეთესო შემსრულებელ რეკლამებზე (მაშინაც კი, თუ ისინი სხვა სოციალურ ქსელში არიან). ავტომატურად გაზარდეთ ბიუჯეტი ან დაიწყეთ ახალი კამპანიები წინასწარ განსაზღვრული ეფექტურობის გამომწვევებზე დაყრდნობით. შემდეგ გააუმჯობესეთ შედეგები ავტომატური, ყოველდღიური რეკომენდაციებით.

ფეისბუქის რეკლამის იდეები

მზად ხართ დასაწყებად, მაგრამ არ იცით, რას უნდა შეუწყოთ ხელი თქვენი ფეისბუქის რეკლამებით?

ჩვენ წარმოგიდგენთ სამ სტრატეგიულ სარეკლამო კამპანიას დასაწყებად.

ფეისბუქის სარეკლამო სტრატეგია 1: გარდასახეთ გამორჩეული კონტენტის ნაწილი ვიდეო ან ფოტო რეკლამაში

ყველა ბრენდს აქვს რამდენიმე გამორჩეული კონტენტი, რომელიც ყოველთვიურად მოიცავს ტრეფიკის დიდ ნაწილს. ამ კონტენტის მოკლე ვიდეო ან სურათის რეკლამად გადაკეთება საუკეთესო საშუალებაა ფეისბუქის რეკლამის გამორჩეულად შესაფუთად.

ვიდეოს შესაქმნელად, იფიქრეთ თქვენი კონტენტის ძირითადი შეტყობინებების მოკლე ტექსტითა და სურათებით გადმოცემაზე. შემდეგ, გამოიყენეთ ამ სოციალური ვიდეო ხელსაწყოებიდან ერთერთი თქვენი ვიდეოს შესაქმნელად, ან შექმენით სლაიდშოუს ვიდეო რეკლამა Facebook Ads Manager- ში.

ფოტო რეკლამის შესაქმნელად, სცადეთ გააკეთოთ ინფოგრაფიკა თქვენი შინაარსის ძირითადი წერტილებიდან. მაგალითად, Hootsuite-ის სოციალურმა გუნდმა სოციალური მედიის სურათების ზომის შესახებ განთავსებული ძირითადი ინფორმაცია გამოაქვეყნა ამ სურათზე ფეისბუქისთვის:

ფეისბუქის რეკლამა 28

ფეისბუქის რეკლამის სტრატეგია 2: მართეთ პირდაპირი გაყიდვა

დიახ, ზემოთ ვთქვით, რომ თქვენ უნდა გაითვალისწინოთ ფეისბუქის რეკლამების გამოყენება უფრო მაღალი funnel მარკეტინგისთვის. მაგრამ თუ თქვენ გსურთ პირდაპირი გაყიდვების მიღება, ამის უამრავი გზა არსებობს.

ტოპ რჩევა: ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზა ფეისბუქის რეკლამირებიდან პირდაპირ გაყიდვების მიღებისთვის არიან ის ადამიანები, ვინც უკვე განიხილეს თქვენი პროდუქტის შეძენა.

თქვენ შეგიძლიათ სცადოთ მიზნობრივი შეთავაზებები, პროდუქტის რეკომენდაციები ან შეხსენებები შესყიდვის დასასრულებლად.

მოდის საცალო ქსელ Axel Arigato-მ გამოიყენა ვიდეო რეკლამები, მათ შორის, Facebook Stories-ის რეკლამები, რათა მიაღწიოს 98%-იან ზრდას შენაძენის კონვერტაციაში. თავიანთი მიზნობრივი აუდიტორიის გაფართოებით, მათ ასევე პირველად გამოსცადეს 2.3-ჯერ მეტი გაყიდვები.

ფეისბუქის რეკლამა 30

წყარო: Facebook

კონვერტაციის და კატალოგის გაყიდვების მიზნები ხელს უწყობს პირდაპირ გაყიდვებს. გარდაქმნები ხელს უწყობს გაყიდვებს თქვენს ვებსაიტზე ან ფეისბუქის გარეთ მდებარე ნებისმიერ სხვა ადგილზე.

კატალოგის გაყიდვები ზრდის თქვენი Facebook კატალოგის გაყიდვებს. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ დინამიური რეკლამები, რათა დააკავშიროთ ხალხი პირდაპირ თქვენს ფეისბუქის მაღაზიაში პროდუქტებთან, რომლებსაც ისინი სავარაუდოდ მოისურვებენ.

ფეისბუქის სარეკლამო სტრატეგია 3: იფიქრეთ ინტერნეტის მიღმა

თქვენ არ უნდა შეზღუდოთ თქვენი ფეისბუქის რეკლამირების სტრატეგია ონლაინ გაყიდვებით. მაღაზიის ტრეფიკის ობიექტების შესაბამისად, ასევე შეგიძლიათ ხელი შეუწყოთ ოფლაინ შესყიდვებს.

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მართოთ ხალხი ონლაინ ან ოფლაინ ღონისძიებაზე. გამოიყენეთ ჩართულობის მიზანი Facebook- ზე ღონისძიებაზე პასუხის გასაცემად, ან მეტი ბილეთის გასაყიდად ტრეფიკის ან კონვერტაციის მიზნები.

ან გამოიყენეთ lead generation მიზანი, რომ ხალხმა თქვენს მაღაზიაში ან სადილეროში განიხილონ თქვენი პროდუქტი პირადად, მაგალითად, ტესტის მეშვეობით.

Johnny Walker Taiwan გამოიყენა რეკლამები, რომელზეც მესენჯერზე დაწკაპუნების call to action-ით, ოფლაინ გაყიდვები აამაღლა. მესენჯერში საუბრის დროს მომხმარებლებს შეუძლიათ შეარჩიონ თავიანთი საყვარელი პროდუქტები და ითხოვონ მითითებები მიმდებარე მაღაზიებისკენ, სადაც შეიძენენ.

ტოპ რჩევა: Facebook საშუალებას გაძლევთ თვალყური ადევნოთ ოფლაინ კონვერტაციებს, რათა გაეცნოთ რეკლამების ეფექტურობას, რომლებიც მიმართულია ოფლაინ გაყიდვებისკენ. თვალყურისდევნების ამ ინფორმაციის გამოყენება შეგიძლიათ იმ აუდიტორიის შესაქმნელად, ვინც ისარგებლებს თქვენი ბრენდით ოფლაინ რეჟიმში, ასე რომ შეგიძლიათ კიდევ უფრო ეფექტურად “დაუმიზნოთ” მათ მომავალი რეკლამებით.

ბოლოთქმა:

ნამდვილად მოცულობითი სტატია გამოგვივიდა და იმედია სასარგებლო ინფორმაციაც მოგაწოდათ. ბოლოს კი გეტყვით, რომ კომპანია IMC აიემსი სრულფასოვან მომსახურებას გთავაზობთ ფეისბუქის რეკლამის კამპანიების სამართავად. ჩვენი გამოცდილი გუნდი თავის კომპეტენციას და შესაძლებლობებს არ დაიშურებს თქვენი კომპანიის მიზნების განსახორციელებლად და მომხმარებლის მოსაზიდად. დაგვიკავშირდით ფეისბუქ გვერდზე ან კონტაქტის სხვა საშუალებებით და ჩვენი შეთავაზებები გულგრილს ნამდვილად არ დაგტოვებთ.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში:

Skip to content