ლაიქების მომატება ინსტაგრამზე და ფეისბუქზე

ლაიქების მომატება ფეისბუქზე და ინსტაგრამზე დღევანდელ ქართულ ინტერნეტ მარკეტინგში საკმაოდ პოპულარული მეთოდია. მას წარმატებით იყენებენ არა მხოლოდ მხსვილი ბიზნესის წარმომადგენლები, არამედ შედარებით მცირებიუჯეტიანი კომპანიები თუ ფიზიკური პირები. გამომდინარე მასზე ასეთი მოთხოვნიდან და ინტერესიდან, გადავწყვიტეთ, ჩვენი მომხმარებლებისთვის ეს მომსახურებაც შეგვეთავაზებინა. თუკი ციფრული მარკეტინგის სამყაროში არსებობს რაიმე მეთოდი, ჩვენ მზად ვართ, გამოვიყენოთ ის ჩვენი პარტნიორი კომპანიების განვითარებისთვის.

თუ გჭირდებათ რეალური ადამიანებისგან შედგენილი ქართული ლაიქების მომატება, დაგვიკავშირდით: +995593262612

laiqebis-momateba

ფეისბუქზე ლაიქების მომატება: დამწყებთა სახელმძღვანელო

გსურთ ისწავლოთ როგორ ხდება ფეისბუქზე ლაიქების მომატება? შესაძლოა, ფეისბუქ გვერდზე ბევრი მოწონება უსარგებლო სტატისტიკას ჰგავდეს, თუმცა სინამდვილეში ეს ასე არ არის. ფეისბუქს დაახლოებით 2 მილიარდი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს და რაც მეტი მოწონება გექნებათ, მით უფრო მეტ მომხმარებლამდე მიაღწევთ. ეს შეიძლება იყოს დიდი საქმე თქვენი ბრენდისთვის. ამ პოსტში თქვენ შეისწავლით უამრავ მოქმედ სტრატეგიას თქვენი Facebook გვერდის მოწონების გაზრდის მიზნით. მზად ხართ გაზარდოთ თქვენი Facebook გვერდის მოწონებები? დავიწყოთ…

როგორ დაეხმარება თქვენს ბრენდს ფეისბუქზე ლაიქების მომატება?

ის ფაქტი, რომ თქვენ უკვე კითხულობთ ამას ნიშნავს, რომ გესმით, რა ძალა აქვს Facebook-ს, როგორც სოციალურ პლატფორმას. ბევრმა ბრენდმა და ბიზნესმა – მცირემ თუ დიდმა – განიცადა ვირუსული გავრცელების და Facebook-ზე ლოიალური თაყვანისმცემლების ბაზის შექმნის ძალა. ამის ერთ-ერთი თვალსაჩინო მაგალითი ბრენდია The Penny Hoarder. The-Penny-Hoarder-laiqebis-momateba 6 მილიონზე მეტი გამომწერით, მათ ჰყავთ უზარმაზარი აუდიტორია, რაც უადვილებს მათ კონტენტს ტონა ტრაფიკის მოპოვებასა და ვირუსულად ქცევას. მიუხედავად იმისა, რომ ძალიან ცოტა მარკეტინგული მეთოდი ჯობნის ელ.ფოსტის მარკეტინგს, ფეისბუქი – როცა სწორად კეთდება – შეიძლება იყოს ერთ-ერთი საუკეთესო გზა თქვენი ბრენდის შესაქმნელად და თქვენი ბიზნესის სულ სხვა დონეზე ასაყვანად. ხოლო ელ. ფოსტის მარკეტინგთან კომბინაციით კიდევ უფრო უკეთეს შედეგებს მიიღებთ. ცხადია, თითოეულ ბიზნესს აქვს განსხვავებული მოთხოვნილებები და ის, რაც სხვებზე უკეთ იმუშავებს მათთვის, მაგრამ Facebook-ის უგულებელყოფა არც ერთ შემთხვევაში არ შეიძლება. მიუხედავად იმისა, რომ ფეისბუქზე ნამდვილი ქართული ლაიქების მომატება ხშირ შემთხვევაში ხანგრძლივი და შრომატევადი პროცესია, საბოლოოდ თქვენი ბიზნესისთვის ამას უამრავი ბენეფიტის მოტანა შეუძლია. ამასთანავე, ჩვენი შემოთავაზებული მომსახურება არის ქართული ლაიქების მომატება მაქსიმალურად სწრაფი და ეფექტური მეთოდით.

ფეისბუქზე ლაიქების მომატება ბლოგის დახმარებით

სანამ წახვალთ და დაიწყებთ რაიმე სახის სტრატეგიის განხორციელებას, ჯერ უნდა გაასუფთავოთ შიდა ბაზა. ანუ – თქვენ უნდა დაიწყოთ თქვენი ბლოგით და გაფართოვდეთ აქედან.

დაამატეთ მოწონების ღილაკი სტატიის გვერდზე

სულ უფრო აშკარა ხდება, რომ დღევანდელ ინტერნეტ ეპოქაში, „საიდბარები“ ძირითადად იგნორირებულია ჩვეულებრივი მაყურებლის მიერ. თუმცა, მას აქვს პოტენციალი, რომელიც არ უნდა დაგვავიწყდეს. რაღაც ისეთი მარტივი, როგორიც არის Facebook Like Box-ი, დაგეხმარებათ მარტივად ფეისბუქის ლაიქების მომატებაში. laiqebis-momateba-like-box ამ Like Box დანამატების უმეტესობა საკმარისად მარტივია დასაყენებლად და ადვილად ინტეგრირდება ვიჯეტის სახით თქვენს გვერდითა ზოლში (საიდბარში) ან ქვედა „ფუტერში“. ისინი გამოირჩევიან, რადგან ისინი განსხვავდებიან თქვენი უბრალო ვიჯეტისგან და მაუსის ერთი დაწკაპუნებით საქმეც კეთდება. გარდა ამისა, თქვენი ბლოგის მკითხველებმა შეიძლება არც კი იცოდნენ, რომ თქვენ გაქვთ გვერდი Facebook-ზე, ასე რომ, რაღაცის არსებობა ამარტივებს მათში თქვენდამი ყურადღებას. ამავდროულად, მნიშვნელოვანია, გავითვალისწინოთ, რომ ამ უჯრებს შეუძლიათ აჩვენონ იმ ადამიანების რაოდენობა, რომლებსაც მოსწონთ თქვენი გვერდი. თუ ეს რიცხვი საკმაოდ დაბალია, ამან შეიძლება შეაჩეროს თქვენი გვერდის მოწონება. სხვაგვარად ცნობილია როგორც “უარყოფითი სოციალური მტკიცებულება”. მეორეს მხრივ, მოწონების დიდი რაოდენობა გამოხატავს პოზიტიური სოციალური მტკიცებულების გრძნობას.

გამოიყენეთ calls-to-action-ები

ქმედებისკენ მოწოდებები ინტერნეტში მრავალნარი არსებოს, მაგრამ ისინი მუდადმ ეფექტურია. თუ გსურთ, რომ მკითხველები გამოგყვნენ Facebook-ზე – უთხარით, რომ ეს არის ის, რაც გსურთ მათგან. თქვენ არ გჭირდებათ ამის გამო დაძაბულობა. ეს შეიძლება იყოს მარტივი, როგორც ეს: იყენებ ფეისბუქს? მეც, მაშინ დამეკონტაქტე [ჩასვით ბმული] ან შეგიძლიათ დაამატოთ რაიმე თქვენს პოსტს, მაგალითად: მოგწონთ ჩვენი პოსტი? გამოგვყევით Facebook-ზე, რათა შემდეგშიც არ გამოტოვოთ. ადვილი გასაკეთებელია, არ ფიქრობ?

გამოიყენეთ pop-up-ები და notification bar-ები

„ეჰ, ამომხტარი ფანჯრები. ისინი უხეში და შემაწუხებელია და მე მძულს ისინი. ” დამიჯერე, გისმენ. მაგრამ არსებობს მათი გამოყენების გზები და შეტყობინებების ზოლები ისე, რომ არ იყოს ზედმეტად შემაწუხებელი და რამაც შეიძლება სითბო შემატოს თქვენს საიტზე. თუ გსურთ ისწავლოთ როგორ გააკეთოთ ეს, მაშინ თქვენ უნდა გააგრძელოთ ამ პუნქტის კითხვა ბოლომდე კარგი ხრიკის სასწავლად. მთავარი გზა, რომლითაც ადამიანების უმეტესობა იყენებს ამომხტარ ფანჯრებს და შეტყობინებების ზოლებს, არის ელ.ფოსტის შეგროვება მათი ხელმოწერების სიის შესაქმნელად. ეს მნიშვნელოვანია და აუცილებელია. მაგრამ თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს თქვენი Facebook გვერდის მოწონებების გაზრდის მიზნით. აი, როგორ უნდა გავაკეთოთ ეს: ნაბიჯი პირველი:შექმენით მადლობის გვერდი. ამ გვერდზე შექმენით მოწოდება, რათა მოიწონონ თქვენი Facebook გვერდი. გამოკვეთეთ დიდად, გამოაჩინეთ კარგად. ნაბიჯი მეორე: შექმენით შეტყობინებების ზოლი თქვენს საიტზე საჩვენებლად, რომელიც შეაგროვებს ელ.ფოსტის გამოწერებს. (ანუ HelloBar, WP შეტყობინებების ზოლი და ა.შ.)

ნაბიჯი მესამე:

დააკავშირეთ თქვენი შეტყობინებების ზოლი, რათა თქვენი მომხმარებელი მადლობის გვერდზე გადაიყვანოთ მას შემდეგ, რაც ისინი თქვენს სიაში დარეგისტრირდებიან. თქვენი გვერდის მოწონების სტიმულირებისთვის შეგიძლიათ გამოიყენოთ SocialLocker პლაგინი სხვა PDF-ის ან ვიდეოს დასამალად, რომელიც წაახალისებს მათ მოიწონონ თქვენი გვერდი (ამ პლაგინის შესახებ ცოტა ხანში აგიხსნით). ეს ძალიან ჰგავს 2 ჩიტის მოკვლას 1გასროლით. მე ზემოთ აღვნიშნე შეტყობინებების ზოლების და pop-up ფანჯრების გამოყენების ხერხის შესახებ, რომელიც ნაკლებად შემაწუხებელი იყო და ეს მაინც აძლიერებდა კონვერტაციას. როგორც დაგპირდით, აქ არის ამის კეთების გზა: თქვენ ამას აკეთებთ მეთოდის საშუალებით, რომელსაც ეწოდება ვებ პერსონალიზაცია.

 აქ თქვენ აპერსონალიზირებთ თქვენს საიტზე არსებულ შინაარსს თქვენი მომხმარებლის მიხედვით.

ერთი მაგალითი იმისა, თუ რას ვგულისხმობ ამაში, არის ისეთი რაღაცის შექმნა, როგორიცაა pop-up ფანჯარა ან შეტყობინებების ზოლი, რომელიც გამოჩნდება მოვლენის საფუძველზე. მაგალითად: ვთქვათ, თქვენი ბლოგის ერთი მკითხველი მოდის თქვენს საიტზე ზედიზედ 3-ჯერ ერთი თვის განმავლობაში. მესამედ, როდესაც ისინი თქვენს ბლოგზე შემოვლენნ, შეგიძლიათ, გამოაჩინოთ შეტყობინებების ზოლი, რომელიც იკითხება მსგავსი რამ: კარგია, რომ დაბრუნდი ბლოგზე. ნახეთ ჩვენი Facebook გვერდი? მაშინ ვიმეგობროთ! მსგავსი რამ დამატებით სიახლოვეს მატებს ურთიერთობას, რომლის შექმნასაც ცდილობთ თქვენს მკითხველებთან და აიძულებს მათ დააწკაპუნონ თქვენი ფბ გვერდის ბმულზე და მოიწონონ ის.

აი კიდევ ერთი მაგალითი: ვიღაც შემოდის თქვენს საიტზე ფეისბუქიდან, შესაძლოა რეკლამიდან ან მეგობრის პოსტიდან. თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ ამომხტარი ფანჯარა, რათა გამოჩნდეს მხოლოდ იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც თქვენს საიტზე შემოდიან FB-დან და შეუძლიათ თქვან მსგავსი რამ: გამარჯობა, ფეისბუქის ენთუზიასტებო. გმადლობთ შემოსვლისთვის! არ დაგავიწყდეთ, მოგვიწონოთ Facebook-ზე, რათა მიიღოთ სიახლეები ჩვენი აქციებისა და საჩუქრების შესახებ. ეს არის წვრილმანები, რომლებიც ყველაზე დიდ გავლენას ახდენენ და თქვენი ფეისბუქსი ლაიქების მომატებაც უფრო მარტივი ხდება. წარსულში, ამ და სხვა პერსონალიზაციის ხრიკების გაკეთება რთული იყო, მაგრამ არსებობს WP პლაგინები, რომლებიც ამას ნამდვილად აადვილებს. MyThemeShop-ის Notification barი არის უფასო პლაგინი, რომლის გამოყენებაც შესაძლებელია ამისთვის.

დააინსტალირეთ OnePress Social Locker – ლაიქების მომატების კიდევ ერთი საშუალება

OnePress-Social-Locker-laieqbis-momateba კარგი, თქვენ არ გჭირდებათ ამის გაკეთება, მაგრამ უნდა გააკეთოთ, რადგან ეს რაღაც გასაოცარია. ზემოთ აღვნიშნე, მაგრამ ვფიქრობდი, რომ ეს კარგი ადგილი იქნებოდა ამაზე ცოტა მეტის სასაუბროდ. ეს მოდული ბლოკავს პოსტებსა და გვერდებზე არსებულ შინაარსს მოკლე კოდის გამოყენებით, რომელიც მოითხოვს, რომ ადამიანებმა მოგიწონოთ Twitter-ზე, Facebook-ზე ან Google Plus-ზე, რათა განბლოკონ დანარჩენი კონტენტი ან ჩამოტვირთონ რაიმე კონკრეტული თქვენი საიტიდან. ეს არის ზომიერად გამოსაყენებელი, მაგრამ თუ თქვენ გაქვთ უნარი, გაუჩინოთ ხალხს თქვენი შინაარსის წაკითხვის სურვილი, მაშინ კონტენტის დაბლოკვის განთავსება საინტერესო მონაკვეთში, შესანიშნავი გზაა ლაიქების მომატებისთვის. ნუ გამოიყენებთ ამ ხელსაწყოს შემაწუხებლად, მაგრამ ნურც შეგაშინებთ მისი გამოყენება.

ფეისბუქზე ლაიქების მომატება სხვა გზებით

ჩვენ, ამ შეთავაზებით, გვსურს, მივცეთ საშუალება დამწყებ, მცირე ბიზნესის მფლობელებს, მოიპოვონ ბევრი მოწონება უმოკლეს დროში. ამით მათ შესაძლებლობა აქვთ, რომ ჩამოყალიბდნენ თვალსაჩინო ბრენდად და მომხმარებლებშიც მოწონება დაიმსახურონ. თუმცა, რასაკვირველია, მომხმარებლის შეფასებაზე ყველაზე დიდ გავლენას მაინც ბრენდის მიერ შეთავაზებული პროდუქტი თუ მომსახურება ახდენს. ყველა ბრენდს სჭირდება დიდი დრო და თავაუწევლად მუშაობა წარმატების მისაღწევად. თუმცა ხანგრძლივი დროის მონაკვეთში გაწეული შრომაყოველთვის ფასდება და ანაზღაურებაც შესაბამისად მაღალია. ამიტომ თქვენ უნდა გამოიყენოთ ყველა შესაძლებლობა, რათა მუდმივად განაგრძოთ თქვენს ფეისბუქ გვერდზე ლაიქების მომატება. ამის გათვალისწინებით, აქ არის ჭკვიანური ტაქტიკის სია, რომლებიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ, რათა დაიწყოთ ლაიქების მომატება თქვენს Facebook გვერდზე.

დაიწყეთ მათით, ვისაც იცნობთ

მას შემდეგ რაც შექმნით თქვენს ფეისბუქ გვერდს, თქვენ გაქვთ შესაძლებლობა, ყოველთვის მოიწვიოთ თქვენი FB მეგობრები თქვენი გვერდის მოსაწონებლად. გვერდზე ლაიქების მომატება სწორედ ამ ნაბიჯით იწყება. თუ თქვენ გყავთ უამრავი ადამიანი, რომლებსაც იცნობთ Facebook-ზე, მაგრამ უბრალოდ არ გიცდიათ მათი თვალყურის დევნება, დაიწყეთ ამის გაკეთება ახლავე. ადამიანების უმეტესობა, ვინც გიცნობს, „გაფოლოვებთ“. მას შემდეგ რაც გააკეთებენ ამას, შეგიძლიათ მოიწვიოთ ისინი თქვენი გვერდის მოსაწონებლად. ხშირ შემთხვევაში, თქვენ მეგობრებო ამას გააკეთებთ თქვენს მიმართ თავაზიანობის ნიშნად და იქიდან შეგიძლიათ მარტივად გაზარდოთ თქვენი გვერდის მოწონებები. მიუხედავად იმისა, რომ თქვენი მეგობრები Facebook-ზე შეიძლება არ იყვნენ თქვენი იდეალური აუდიტორია თქვენი გვერდისთვის, ის ფაქტი, რომ ისინი გიცნობენ და გვერდი თქვენია, ნიშნავს, რომ ისინი სავარაუდოდ ხელახლა გამოაქვეყნებენ თქვენს მიერ გამოქვეყნებულ მასალას. ეს გააფართოვებს თქვენს ხელმისაწვდომობას და დაგეხმარებათ გრძელვადიან პერსპექტივაში უფრო ფართო ქსელის ჩამოყალიბებაში.

ჩასვით ლინკი თქვენს ელ. ფოსტაში

თუ ჩემნაირი ხარ, მაშინ დიდია შანსი, რომ ყოველდღე უამრავ წერილს აგზავნი. ვიცი, რომ საშუალოდ დღეში 5-15-ს ვაგზავნი. ეს არის უამრავი ელ.წერილი ერთი თვის განმავლობაში! ერთ-ერთი გზა, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ ლაიქენის მომატება თქვენს გვერდზე, არის უბრალოდ თქვენი ფბ გვერდის ბმულის დამატება თქვენი ელ.ფოსტის ხელმოწერაში. ჩემი სასურველი მეთოდია Wisestamp-ის გამოყენება. ეს უფასოა, მარტივი დასაყენებლად და ხდის მოქმედებისკენ მოწოდებას, რათა თვალი ადევნოთ გვერდს, ბევრად უკეთესია, ვიდრე ყველაფერი, რაც აქამდე ვიპოვე.

ჩართეთ გაზიარებადი სურათები თქვენს პოსტებში

ეს შეიძლება ცოტა სულელურად ჟღერდეს, რადგან დარწმუნებული ვარ, რომ ამას უკვე აკეთებთ, მაგრამ მაინც ღირს აღნიშვნა. მომხიბლავი, შესაბამისი და თუნდაც სასაცილო სურათები უადვილებს ადამიანებს თქვენი სურათების გაზიარების სურვილს. რა თქმა უნდა, თქვენ უნდა გაუადვილოთ ხალხს ამის გაკეთება, თქვენს საიტზე დაამატეთ სოციალური მედიის პლაგინი, როგორიცაა Social Snap, რათა ამ სურათების გაზიარება ისეთივე მარტივი იყოს, როგორც ჰოვერი და დაწკაპუნება. მაშ, როგორ ქმნით სურათს, რომელსაც ხალხი არ გაუზიარებს? კარგი, ამის გაკეთების ერთი გზა ნამდვილად არ არსებობს, მაგრამ შეგიძლიათ დააკოპიროთ მეთოდი, რომელსაც საკმაოდ ბევრი აკეთებს და რომელიც საოცრად კარგ საქმეს აკეთებს მოწონებების მიღებაში. როგორ არის ეს ზუსტად? საკუთარი Someecard-ის შექმნით. თქვენ ალბათ გინახავთ ისინი Facebook-ზე – ყველგან. როდესაც ისინი კეთდება სწორად, ეს ყველაფერი იღებს მოწონებებს და გაზიარებებს, როგორც სხვა. თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ ისინი უფასოდ პირდაპირ მათ საიტზე და შემდეგ შეინახოთ ისინი და გამოიყენოთ ისინი თქვენს სოციალურ მედიაში პოსტებში. ალტერნატიულად, შეგიძლიათ გამოიყენოთ Canva.com – მათ აქვთ გასაოცარი შაბლონების ნავი, რომელთა გამოყენება შეგიძლიათ უფასოდ. აიღე სერფინგის დაფა და იარე ამ ტალღაზე!

დააკომენტარეთ სხვა გვერდებზე მსგავსი ნიშაში

აქ არის ის, რაც შეიძლება არ გაითვალისწინოთ: თქვენი ნიშის სხვა გვერდებზე კომენტარის გაკეთება. ჯერ არ დასცინოთ ამას. ერთი წუთით დაფიქრდით, ვინ მართავს ამ გვერდებს. უმეტეს შემთხვევაში, ამ გვერდის მოდერატორი სწორედ ის გავლენიანია, ვისთანაც გსურთ კავშირის დამყარება. თქვენს ნიშაში გავლენის შემსრულებლებთან ურთიერთობის დაკავშირება და ხელშეწყობა სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია თქვენი ონლაინ ძალისხმევისთვის. მათ გვერდზე კომენტარის გაკეთება, მათი პოსტების მოწონება და მათი სხვა მიმდევრების ჩართვა შეგამჩნევთ. და თუ ამას აკეთებთ მაშინ, როცა ფეისბუკს იყენებთ თქვენს გვერდად, მაშინ გაზრდით თქვენს გვერდზე დაწკაპუნების და ამით მოწონების შანსებს. მნიშვნელოვანია, რომ დაამატოთ კონვერტაციები სხვა გავლენის გვერდებზე. ის მიიპყრობს მათ და მიმდევრების ყურადღებას – რაც კარგია თქვენთვის.

გამოიყენეთ სხვა სოციალური მედიის პლატფორმები

რომ არ დავივიწყოთ სხვა სოციალური მედიის პლატფორმები. Twitter, Pinterest, Instagram და ნებისმიერი სხვა პლატფორმა, რომელზეც აქტიური ხართ. ყველაზე მარტივი თქვენი FB გვერდის პოპულარიზაციისთვის და მასზე შედეგების სანახავად, ალბათ, ინსტაგრამია. Instagram მიდრეკილია მიიღოს ყველაზე მაღალი ჩართულობა ყველა სოციალურ პლატფორმაზე, ასე რომ, თუ თქვენ გყავთ ღირსეული ზომის მიმდევრები იქ, მაშინ დაიწყეთ თქვენი Facebook გვერდის გაშვება. აცნობეთ ხალხს, რომ ის არსებობს. სთხოვეთ ხალხს გამოგყვნენ. გამოიყენეთ მოქმედების მოწოდება თქვენს სურათებში ან აღწერილობაში, რომ მოიწონოთ თქვენი გვერდი და შეცვალოთ თქვენი ბიო ბმული, რათა მასზე დაწკაპუნება მარტივი პროცედურა იყოს. ამ გზითაც შეგიძლიათ ფეისბუქზე ლაიქების მომატება.

სცადეთ Facebook Ads (ლაიქების მომატება ფასიანი გზით)

კარგი. მოდით, ერთი წამით გულწრფელი სიყვარული გვქონდეს. Facebook-ის ბოლო განახლებებით, პლატფორმის ორგანული წვდომა თითქმის შემცირდა. ეს ნიშნავს, რომ ზოგადად რომ ვთქვათ, ყველაფერი, რისი გაკეთებასაც ცდილობთ, რომ მოიწონოთ თქვენს გვერდზე, ბევრად უფრო რთული იქნება, ვიდრე Facebook რეკლამის ამუშავების შემთხვევაში. ფეისბუქის რეკლამები არ არის მსოფლიოში ყველაზე მარტივი გამოსაყენებელი, მაგრამ ისინი შეიძლება ღირდეს თქვენი ფულის სწორად გამოყენების შემთხვევაში. თუ თქვენ გაქვთ ბიუჯეტი სარეკლამო კამპანიებისთვის, ეს შეიძლება იყოს სფერო, რომლის შესწავლაც ღირს. თუ თქვენ არ ხართ ექსპერტი ამ სფეროში, მაგრამ გსურთ ამის გაკეთება და გაკეთება სწორად, მაშინ რატომ არ უნდა დაიქირავოთ ზრდის ჰაკერი, რომელიც სპეციალიზირებულია ამაში? GrowthGeeks-ს აქვს იმ ადამიანების დიდი მონაცემთა ბაზა, რომლებმაც იციან როგორ გამოიყენონ Facebook Ads-ი. შეგიძლიათ გადაიხადოთ ვინმეს თავისი დროის ერთი თვის განმავლობაში ან რამდენი ხანი გსურთ ამის გაკეთება. გარდა ამისა, თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ ადამიანი, რომელიც ღირს თქვენს გუნდში შენარჩუნებაში. და კარგი ის არის, რომ არსებობს უამრავი სხვადასხვა ტიპის Facebook რეკლამა. თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ წამყვანი რეკლამები თქვენი ელ.ფოსტის სიის შესაქმნელად, ან შეგიძლიათ პირდაპირ განათავსოთ თქვენი გვერდი მეტი მოწონების მისაღებად. ან შეგიძლიათ შექმნათ მორგებული აუდიტორია თქვენი უახლესი პოსტების პოპულარიზაციისთვის.  

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში: