საკონტაქტო
+995 593 26 26 12
+995 571 85 07 43
info@imc.ge
გამოგვყევი
Facebook
Instagram

ციფრული მარკეტინგი – დიჯითალ მარკეტინგი

ციფრული-მარკეტინგი 

ციფრული მარკეტინგი, ონლაინ მარკეტინგი, digital მარკეტინგი, ინტერნეტ რეკლამა … რასაც არ უნდა უწოდებდეთ მას, თქვენი კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგიები მნიშვნელოვან როლს ასრულებს მის წარმატებაში. ბოლო ათწლეულის განმავლობაში, ინტერნეტის მოხმარება ორჯერ გაიზარდა და ეს ცვლილება მასიურად აისახა იმაზე, თუ როგორ ყიდულობენ პროდუქტებს და ურთიერთობენ ბიზნესთან.

თუ გჭირდებათ ციფრული მარკეტინგის სხვადასხვა მიმართულებით მომსახურება, დაგვიკავშირდით: +995593262612

რა არის ციფრული მარკეტინგი? ციფრული მარკეტინგი ჰგავს ნებისმიერი სხვა სახის მარკეტინგს – ეს არის გზა თქვენს პოტენციურ მომხმარებლებთან დაკავშირების და მათზე ზემოქმედებისა. რეალური განსხვავება ისაა, რომ თქვენ უკავშირდებით და ზეგავლენას ახდენთ მომხმარებლებზე ინტერნეტით.

რა არის ციფრული (დიჯიტალ) მარკეტინგი?

ციფრული მარკეტინგი არის პროდუქტებისა და მომსახურების პოპულარიზაციისა და გაყიდვის აქტი, ონლაინ მარკეტინგის ტაქტიკის გამოყენების საშუალებით, როგორიცაა სოციალური მედიის მარკეტინგი, საძიებო მარკეტინგი და ელექტრონული ფოსტით მარკეტინგი.

როდესაც მას გაუგებთ, მიხვდებით, რომ ციფრული მარკეტინგი უბრალოდ მარკეტინგია. ეს არის საუკეთესო პერსპექტივებისა და მომხმარებლების წინაშე სათქმელის მიტანის გზა დღევანდელი ბიზნესისათვის.

მარკეტინგის # 1 წესი არის სწორი შეთავაზების გაკეთება საჭირო დროს და საჭირო ადგილას. დღეს თქვენი მომხმარებლები ონლაინ რეჟიმში არიან: ჩართულები არიან სოციალურ ქსელში, უახლეს ამბებს ნახულობენ ახალი ამბების საიტებსა და ბლოგებზე და, როდესაც მათ რაიმე სჭირდებათ, საძიებო სისტემებს იყენებენ (მაგ. Google).

ციფრული მარკეტინგი სწორედ ამ არხებში მოხვედრის საშუალებაა, რაც საშუალებას იძლევა, დაგინახონ პერსპექტიულმა მომხმარებლება, შეიტყონ მეტი თქვენს შესახებ და დაგისვან კითხვებიც, რათა მეტი გაიგონ თქვენი და თქვენი პროდუქტებისა თუ მომსახურების შესახებ.

თუ ციფრული მარკეტინგი ახალია თქვენთვის, შეიძლება ციფრულ მარკეტინგში გამოყენებული ინტერნეტ მარკეტინგის ყველა ტაქტიკის დაუფლებაზე ფიქრმა დაგზაფროთ.

ჩვენ ეს გვესმის…

და დიახ, არსებობს სხვადასხვა ტაქტიკა, რომლის შესწავლაც გჭირდებათ. მაგრამ ყველა მათგანი ერთად მუშაობს თქვენი ბიზნესისთვის საფუძვლის შესაქმნელად: პერსპექტიული მომხმარებლების მოზიდვა, ურთიერთობების განვითარება და შეთავაზებების გაკეთება, რომლებსაც თქვენი აუდიტორია გამოეხმაურება და შეაფასებს.

მოდით, უფრო ახლოს გავეცნოთ ამ საქმიანობას.

ძირითადად, ციფრული (დიჯიტალ) მარკეტინგი გულისხმობს ონლაინ მარკეტინგის ნებისმიერ მცდელობას ან აქტივს. იმეილ მარკეტინგი, pay-per-click რეკლამირება, სოციალური მედიის მარკეტინგი და ბლოგინგიც კი ციფრული მარკეტინგის შესანიშნავი მაგალითებია – ისინი ხელს უწყობენ თქვენი კომპანიის ხალხისთვის გაცნობას და არწმუნებენ მათ ყიდვაში.

აქ მოცემულია დიჯიტალ მარკეტინგის ყველაზე გავრცელებული აქტივები და სტრატეგიები, რომლებსაც ბიზნესი იყენებს ინტერნეტის საშუალებით ხალხთან მისაღწევად:

ციფრული მარკეტინგის აქტივები

თითქმის ყველაფერი შეიძლება იყოს ციფრული მარკეტინგის აქტივი. ეს უბრალოდ უნდა იყოს მარკეტინგის ინსტრუმენტი, რომელსაც ინტერნეტით იყენებთ. როგორც ითქვა, ბევრი ადამიანი ვერ აცნობიერებს, თუ რამდენი დიჯიტალ მარკეტინგის აქტივია მათ განკარგულებაში. აქ მხოლოდ რამდენიმე მაგალითია:

  • თქვენი ვებსაიტი
  • ბრენდირებული აქტივები (ლოგოები, ხატულები, აკრონიმები და ა.შ.)
  • ვიდეო კონტნეტი (ვიდეო რეკლამები, პროდუქტის ჩვენებები და ა.შ.)
  • სურათები (ინფოგრაფიკა, პროდუქტის კადრები, კომპანიის ფოტოები და ა.შ.)
  • წერილობითი შინაარსი (ბლოგის პოსტები, ელ. წიგნები, პროდუქტის აღწერილობა, სარეკომენდაციო წერილები და ა.შ.)
  • ონლაინ პროდუქტები ან ინსტრუმენტები (კალკულატორები, ინტერაქტიული კონტენტი და ა.შ.)
  • მიმოხილვები (შეფასებები)
  • სოციალური მედიის გვერდები

როგორც თქვენ ალბათ წარმოიდგინეთ, ეს სია უბრალოდ “კაწრავს ზედაპირს”. ციფრული მარკეტინგის აქტივების უმეტესობა ერთ-ერთ ამ კატეგორიას განეკუთვნება, მაგრამ ჭკვიანი მარკეტერები მუდმივად ეძებენ მომხმარებლებთან ინტერნეტით მისვლის ახალ გზებს, ამიტომ სია სულ უფრო იზრდება.

ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტები

ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიების სია ასევე მუდმივად ვითარდება, მაგრამ აქ მოცემულია რამდენიმე სტრატეგია, რომელსაც იყენებს ყველა ბიზნესი:

Pay-Per-Click რეკლამა

Pay-per-click (PPC) რეკლამა სინამდვილეში ფართო ტერმინია, რომელიც მოიცავს ნებისმიერი ტიპის ციფრულ მარკეტინგს, სადაც იხდით ყველა მომხმარებლისთვის, რომელიც დააჭერს რეკლამას. მაგალითად, Google Ads არის PPC რეკლამირების ფორმა, სახელწოდებით “ფასიანი საძიებო რეკლამა” (რომელსაც ცოტახანში გადავხედავთ). Facebook Ads არის PPC რეკლამირების კიდევ ერთი ფორმა, სახელწოდებით “ფასიანი სოციალური მედიის რეკლამა” (ამასაც მალევე შევეხებით).

ფასიანი საძიებო რეკლამა

Google, Bing და Yahoo საშუალებას გაძლევთ აწარმოოთ ტექსტური რეკლამა მათი საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე (SERP). ფასიანი საძიებო რეკლამა ერთ-ერთი საუკეთესო გზაა პოტენციური მომხმარებლების თარგეთინგისთვის, რომლებიც აქტიურად ეძებენ თქვენსნაირ პროდუქტს ან მომსახურებას.

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO)

თუ არ გსურთ გადაიხადოთ SERP-ში გამოსაჩენად, ასევე შეგიძლიათ გამოიყენოთ საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაცია (SEO), რათა დარანკოთ გვერდები ან ბლოგის პოსტები ორგანულად. თქვენ არ გჭირდებათ პირდაპირი გადახდა ყოველ დაწკაპუნებაზე, მაგრამ გვერდის რანგის მიღება, როგორც წესი, საკმაოდ დიდ დროს და ძალისხმევას მოითხოვს (ფასიანი ძიებისა და SEO-ს უფრო ღრმა შედარებისთვის, იხილეთ ეს სტატია).

ფასიანი სოციალური მედიის რეკლამა

სოციალური მედია პლატფორმების უმეტესობა, როგორიცაა Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest და Snapchat, საშუალებას მოგცემთ აწარმოოთ რეკლამები მათ საიტზე. სოციალური მედიის ფასიანი რეკლამა შესანიშნავია აუდიტორიის ინფორმირებულობის გასაზრდელად, რომელმაც შესაძლოა არ იცოდეს თქვენი ბიზნესის, პროდუქტის ან მომსახურების არსებობის შესახებ.

სოციალური მედიის მარკეტინგი

SEO-ს მსგავსად, სოციალური მედიის მარკეტინგი არის უფასო, ორგანული გზა, რომ გამოიყენოთ სოციალური მედია პლატფორმები, როგორიცაა Facebook ან Twitter თქვენი ბიზნესის ბაზარზე. ისევე, როგორც SEO-ს, თქვენი ბიზნესის ორგანულ მარკეტინგს სოციალურ მედიაში გაცილებით მეტი დრო და ძალისხმევა სჭირდება, მაგრამ გრძელვადიან პერსპექტივაში ის ბევრად იაფი შედეგის მომტანია.

კონვერტაციის სიჩქარის ოპტიმიზაცია (CRO)

კონვერტაციის სიჩქარის ოპტიმიზაცია (CRO) არის თქვენი ონლაინ მომხმარებლის გამოცდილების გაუმჯობესების ხელოვნება და მეცნიერება. უმეტესად, ბიზნესი CRO-ს იყენებს ვებსაიტების არსებული ტრაფიკიდან მეტი კონვერტაციის (ჩათის, ზარის, გაყიდვების და ა.შ.) მისაღებად.

კონტენტ მარკეტინგი

კონტენტ მარკეტინგი კიდევ ერთი საკმაოდ ფართო ციფრული მარკეტინგის ტერმინია. კონტენტ მარკეტინგი მოიცავს ციფრულ მარკეტინგულ ძალისხმევას, რომელიც იყენებს კონტენტს აქტივებს (ბლოგის პოსტები, ინფოგრაფიკა, წიგნები, ვიდეოები და ა.შ.) ბრენდის ცნობადობის შესაქმნელად ან დაწკაპუნებების, ლიდების ან გაყიდვების შესაქმნელად.

ბუნებრივი რეკლამა

ჩასულხართ სტატიის ბოლოში და გინახავთ შემოთავაზებული სტატიების სია? ეს არის ბუნებრივი რეკლამა. ბუნებრივი რეკლამების უმეტესობა ხვდება კონტენტ მარკეტინგის ქვეშ, რადგან ის იყენებს კონტენტს დაწკაპუნებების მოსაზიდად (“ვერასდროს დაიჯერებთ რა ხდება შემდეგ!”). ხშირად, ბუნებრივი რეკლამირება შეიძლება ცოტა ძნელი შესამჩნევი იყოს, რადგან ის ჩვეულებრივ შერეულია გადაუხდელი კონტენტის რეკომენდაციებში… მაგრამ ეს ერთგვარი აზრია.

იმეილ მარკეტინგი

იმეილ მარკეტინგი არის ონლაინ მარკეტინგის უძველესი ფორმა და ის კვლავ ძლიერია. ციფრული მარკეტინგის უმეტესობა იყენებს იმეილ მარკეტინგს სპეციალური გარიგების რეკლამირებისთვის, კონტენტის ხაზგასასმელად (ხშირად კონტენტ მარკეტინგის ფარგლებში) ან ღონისძიების პოპულარიზაციისთვის.

აფილირებული მარკეტინგი

აფილირებული მარკეტინგიშედეგზე დაფუძნებული მარკეტინგი, რომლის დროსაც, ბიზნესი პარტნიორს ყოველი მოზიდული მომხმარებლის სანაცვლოდ უხდის ფულს. აფილირებული მარკეტინგი არსებითად არის გადასახადის გადახდა ვინმესთვის (პირისთვის ან ბიზნესითვის) თქვენი ვებსაიტის საშუალებით თქვენი პროდუქციისა და მომსახურების პოპულარიზაციისთვის.

 როგორც ზემოთ მოყვანილი სიიდან ჩანს, თქვენი ბიზნესის ციფრული მარკეტინგის უამრავი გზა არსებობს, რის გამოც ბევრმა ბიზნესმა ან სააგენტო დაიქირავა, რომ მართოს მათი დიჯიტალ მარკეტინგის ძალისხმევა, ან გადაიხადა შიდა მარკეტინგის გუნდისა და მარკეტინგის ავტომატიზაციის პროგრამული უზრუნველყოფისთვის. მათი მარკეტინგული საჭიროებების დასაფარავად.

როგორ მუშაობს ციფრული მარკეტინგი?

მრავალი თვალსაზრისით, ციფრული მარკეტინგი დიდად არ განსხვავდება ტრადიციული მარკეტინგისგან. ორივე მათგანში, ჭკვიანი ორგანიზაციები ცდილობენ სასარგებლო ურთიერთობების დამყარებას პერსპექტიულ მომხმარებლებთან, ლიდებთან და მომხმარებლებთან.

ციფრულმა მარკეტინგმა ჩაანაცვლა ტრადიციული მარკეტინგის ტაქტიკა, რადგან ის შექმნილია დღევანდელი მომხმარებლებისთვის.

მაგალითისთვის…

იფიქრეთ ბოლო მნიშვნელოვან შესყიდვაზე. შესაძლოა თქვენ შეიძინეთ სახლი, დაიქირავეთ ვინმე თქვენი სახურავის მოსაკეთებლად ან თქვენს კაბინეტში შეცვალეთ ქაღალდის მომწოდებლები.

ციფრული მარკეტინგი მიღებულ გადაწყვეტილებებში

მიუხედავად იმისა, თუ რომელი მათგანი გააკეთეთ, თქვენ ალბათ დაიწყეთ ინტერნეტში ძებნა, რათა უფრო მეტ ინფორმაციას გაცნობოდით გადაწყვეტილების მიღებამდე, თუ ვისთვის მიგემართათ, რომელი იქნებოდა საუკეთესო ვარიანტი. საბოლოოდ თქვენი ყიდვის გადაწყვეტილება დაეფუძნა თქვენი ოჯახის წევრებისა და მეგობრების რჩევებს, თქვენს მიერ წაკითხულ მიმოხილვებს, თქვენს მიერ გამოკვლეულ გადაწყვეტის გზებს, მახასიათებლებს და ფასებს.

შესყიდვების შესახებ გადაწყვეტილებების უმეტესობა იწყება ინტერნეტით. ამ შემთხვევაში, ონლაინ ყოფნა აბსოლუტურად აუცილებელია – მიუხედავად იმისა, თუ რას ყიდით.

მთავარია ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის შემუშავება, რომელიც საშუალებას მოგცემთ განათავსოთ თქვენი შეთავაზება ყველა იმ ადგილზე, სადაც თქვენი მიმდევრები უკვე იმყოფებიან, შემდეგ კიციფრული მარკეტინგის სხვადასხვა არხის გამოყენებით მრავალფეროვანი გზით შეძლებთ მათთან დაკავშირებას…

ციფრული მარკეტინგის არხები:

  • კონტენტ მარკეტინგი – რათა განაახლოთ ინდუსტრიაში არსებული სიახლეები, განიხილოთ პრობლემები, რომელთა წინაშეც ხალხი დგება და აჩვენოთ მათი გადაჭრის გზები.
  • სოციალური მედია – ამ კონტტენტის გასაზიარებილად, რათა შემდეგ მასთან დააკავშიროთ მეგობრები, გამომწერები და დაინტერესებული პირები.
  • SEO (საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია) – თქვენი კონტენტის ოპტიმიზაციისთვის, რათა გამოჩნდეს საძიებო სისტემის წამყვან პოზიციებზე, როდესაც ვინმე მოძებნის იმ ინფორმაციას, რომელსაც თქვენ იძლევით.
  • რეკლამა – მაგალითად PPC რეკლამა (Google Ads), რომელიც საშუალებას გაძლევთ თქვენი კონტენტი პირველ პოზიციებზე გამოაჩინოთ ძებნისას და ასე მიიღოთ მეტი თრეფიკი საძიებო სისტემიდან.
  • Email მარკეტინგი – რათა გქონდეთ წვდომა თქვენს მომხმარებლებთან და იქონიოთ გავლენა მათ გადაწყვეტილებებზე.

როდესაც ყველა ამ დეტალს ააწყობთ, თქვენ მიიღებთ ეფექტურ, მარტივად მუშა ციფრული მარკეტინგის მანქანას. და მიუხედავად იმისა, რომ საშიში ჩანს ამ მანქანის ნულიდან აშენება, ეს ისეთივე მარტივია, როგორც ერთჯერადი ციფრული მარკეტინგის ტაქტიკის სწავლა და ინტეგრირება.

რა არის ციფრული მარკეტინგის უპირატესობები?

ძლიერი ციფრული წარმოჩენა დაგეხმარებათ მრავალი გზით:

  • ეს გაუადვილებს ინფორმირებულობისა და ჩართულობის შექმნას როგორც გაყიდვამდე, ასევე გაყიდვის შემდეგ
  • დაგეხმარებათ ახალი მყიდველების აქტიურ ფანებად გადაქცევაში, რომლებიც უფრო მეტსდა უფრო ხშირად ყიდულობენ
  • გამოიწვევს პირისპირ და სოციალურ გაზიარებას – და ყველა სარგებელს, რაც მათ მოაქვს
  • სწორ დროსა და ადგილზე შეთავაზება შეამცირებს მყიდველის „მოგზაურობას“ გადაწყვეტილების მიღებამდე

შეისწავლეთ ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიები, რომლებსაც რეალური შედეგი მოაქვთ

გაითვალისწინეთ, ციფრული მარკეტინგის სცენა მუდმივად იცვლება. გურუები, პოდკასტერები და ბლოგერები აყალიბებენ ინსტრუმენტს ან ტაქტიკას, რომელიც ერთი კვირა წარმატებულია, ხოლო მეორე დღეს მკვდარია.

სიმართლე ისაა, რომ ციფრული მარკეტინგი ნაკლებად ეხება “ციფრულს” და მეტად “მარკეტინგს”, ძირითადად იმიტომ, რომ ციფრული მარკეტინგი უკვე დიდი ხანია ყალიბდება. მისი საფუძვლები უკვე დადგენილია.

„ციფრულ სამყაროში“ ჩვენი მიზანია ქართული ბიზნესის ციფრულ სამყაროში სწორი სტრატეგიებითა და მიდგომებით გადაყვანა. ჩვენ მტკიცედ ვდგავართ ერთჯერადი, „სწრაფი სარგებლის“ წინააღმდეგ, რომლებიც ხანგრძლივ პერიოდში უარყოფითად მოქმედებენ Email მარკეტინგზე, ციფრულ რეკლამაზე ან საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციაზე.

აქ ჩვენ ყველანაირი საფუძველი გვაქვს. ყველა მიმართულებით ვმუშაობთ.

ჩვენს მიერ დანერგილი დისციპლინების საფუძველზე თქვენი ბიზნესის ზრდაზე ეფექტს ნახავთ არა მხოლო დღეს ან ხვალ, არამედ მომდევნო მრავალი წლის განმავლობაში.

მუშაობს ციფრული მარკეტინგი?

დიჯიტალ მარკეტინგი შესანიშნავი საშუალებაა ნებისმიერი ბიზნესისთვის. IMC-ში ჩვენ ციფრულ მარკეტინგს ფართოდ ვიყენებთ, რათა ყველანაირი ბიზნესი განვითარდეს, როგორც ქვეყნის შიგნით, ისე მის ფარგლებს გარეთ. ეს არის ონლაინ რეკლამირების სილამაზე. თუ იცით, ვისი დათარგეთება გსურთ, შეგიძლიათ გამოიყენოთ ციფრული მარკეტინგი ნებისმიერი ვინმეს დათარგეთებისთვის, ნებისმიერ ადგილას.

ამასთან, როგორც ითქვა, გარკვეული ტიპის ბიზნესი უფრო მეტ სარგებელს იღებს გარკვეული ტიპის ციფრული მარკეტინგით. როგორც სწრაფი მიმოხილვა, მოდით გავეცნოთ რომელი სტრატეგიები მუშაობს საუკეთესო B2C კომპანიებისთვის და B2B კომპანიებისთვის:

B2C კომპანიები

 საერთოდ, B2C კომპანიებს გაცილებით დაბალი აქვთ ფასთა ქულები, ვიდრე მათ B2B კოლეგებს. ბოლოს და ბოლოს, შეიძლება ცოტა ძნელი იყოს 150 000 დოლარიანი ბურღის მიყიდვა (მერწმუნეთ, ისინი არსებობენ) დაკავებული დედისთვის. მაგრამ 10 დოლარიანი ბავშვის შარვალი? ეს არის საკმაოდ პირდაპირი გაყიდვა.

 გვაქვს კარგი ამბავი, რადგან B2C კომპანიები არ ცდილობენ წარმოუდგენლად ძვირადღირებული პროდუქციის ან მომსახურების გაყიდვას, მათ არ სჭირდებათ მრავალრიცხოვანი გაყიდვების გუნდები ან რთული მარკეტინგული გვირაბები. მათ მხოლოდ უნდა წარმოაჩინონ თავიანთი პროდუქტები ან მომსახურებები სწორი აუდიტორიის წინაშე სწორი შეტყობინებებით და დანარჩენი თავად მოგვარდება.

 შედეგად, B2C კომპანიების უმრავლესობის ძირითადი მიზანი არის ხალხის მოზიდვა მარკეტინგის მეშვეობით. მაგალითად, თუ თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ დატვირთული დედა თქვენი საბავშვო ტანსაცმლის ვებსაიტზე და შესთავაზოთ მას საინტერესო გარიგება, დიდი შანსია, რომ ის მაშინვე იყიდის. თქვენ არ დაგჭირდებათ ტონა ბრენდის ცნობიერების ამაღლება ან ნდობის მოპოვება, სანამ შეძლებთ გაყიდვის დასრულებას.

 ამის გათვალისწინებით, B2C კომპანიები ხშირად ხედავენ შესანიშნავ შედეგებს უფრო ციფრული მაღალბიუჯეტიანი მარკეტინგის არხებიდან, როგორიცაა სოციალური მედიის მარკეტინგი ან ფასიანი სოციალური რეკლამა. ეს არხები შესანიშნავად ასრულებენ თქვენ ბიზნესის პოტენციური მომხმარებლებისთვის წარდგენის საქმეს, რომლებმაც შეიძლება სხვანაირად არც იცოდნენ თქვენი არსებობა.

 ციფრული მარკეტინგის სხვა სტრატეგიების გამოყენება, როგორიცაა ფასიანი ძებნა ან SEO ყოველთვის კარგი იდეაა, მაგრამ მარტივი და შედარებით ვიწრო მასშტაბებისთვის, ფასიანი სოციალური რეკლამა ან სოციალური მედიის მარკეტინგი შესანიშნავი ვარიანტია B2C- სთვის.

B2B კომპანიები

 ამის საწინააღმდეგოდ, ფასიანი ძიება შესანიშნავი ვარიანტია B2B კომპანიებისთვის. B2B კომპანიების უმეტესობას ყავს სპეციფიკური ნიშნის აუდიტორია, რომლის დათარგეთებაც შეიძლება გაუჭირდეს სოციალური მედიის გამოყენებით. ამასთან, თუ 150 000 დოლარიანი საბურღს ყიდით და ვინმე ეძებს “ალმასის წვერიანი ზეთის ბურღვის მწარმოებელს”, უნდა იყოთ პირველი შედეგი, რომელსაც ის დაინახავს. დიახ, თქვენ შეიძლება გადაიხადოთ უფრო მეტი თქვენი დაწკაპუნებისთვის, ვიდრე გადაიხდით ფასიან სოციალურ რეკლამას, მაგრამ 150 000 აშშ დოლარის ღირებულებით, ეს ქლიქის ფასი კარგად დაიფარება.

 გარდა ამისა, B2B კომპანიების უმეტესობას გაყიდვების ციკლი ბევრად უფრო გრძელი და ჩართული აქვს, ვიდრე B2C კომპანიებს. თუ 150 000 დოლარიანი საბურღი ყიდით, ალბათ, უმეტესობა არ შემოდის თქვენს საიტზე, დაგირეკეთ და გეტყვით: ”მინდა”. შედეგად, ხშირად საჭიროა გრძელვადიანი სტრატეგიები, როგორიცაა შინაარსობრივი მარკეტინგი ან ელექტრონული ფოსტით მარკეტინგი, გარიგების დასრულების მიზნით.

 რა თქმა უნდა, ციფრული მარკეტინგის ტაქტიკის სწორი ნაზავი განსხვავდება ინდუსტრიიდან ინდუსტრიამდე და ბიზნესიდან ბიზნესამდე შემთხვევებში, მაგრამ B2C-ის B2B-სთვის შედარება უნდა დაგეხმაროთ იმის გაგებაში, თუ რომელი სტრატეგია შეიძლება იყოს უკეთესი სხვადასხვა ბიზნესისთვის. ყველა სტრატეგია არ არის სწორი ყველა ბიზნესისთვის, მაგრამ მცირედი ცდით და შეცდომით, თქვენ უნდა შეძლოთ განსაზღვროთ თქვენი კომპანიისთვის ყველაზე მომგებიანი მიდგომა.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში

Author avatar
ედიკა ელბაქიძე