IMC

facebook-axali-funqciebi

Facebook 4 ახალ ელ. კომერციულ ფუნქციას ამატებს

Facebook-ს შემოაქვს ინტერნეტის საცალო მოვაჭრეებისთვის ახალი გზები, რათა თავიანთი პროდუქცია უფრო მეტ მომხმარებელს მიაწოდონ და გაზარდონ გაყიდვები.

 Facebook, Instagram და WhatsApp იძენენ ახალ მახასიათებლებს, რაც ხელს შეუწყობს საცალო ვაჭრობას, თავიანთი პროდუქციის უფრო მეტ მომხმარებლამდე მიტანასა და გაყიდვების ზრდაში.

მომხმარებლები სულ უფრო ხშირად მიმართავენ Facebook-ს, როგორც აღმოჩენის სისტემას ახალი პროდუქტების მოსაძებნად.

კომპანია იუწყება, რომ ადამიანების 74% იყენებს Facebook-ის პლატფორმებს ბრენდების ან პროდუქტების ონლაინ აღმოჩენისთვის.

საცალო ვაჭრობის გარკვეული კატეგორიები სხვებზე უკეთ მუშაობს. გამოკითხულთა 85%-ზე მეტმა შეიძინა მოდის, სილამაზის, ავეჯის ან ელექტრონული პროდუქტი, რომელიც პირველად Facebook-ის პლატფორმაზე აღმოაჩინა.

ახლა მომხმარებლებს პროდუქტების აღმოჩენისა და შეძენის ახალი გზები აქვთ, რაც საცალო ვაჭრობის გაყიდვის უფრო მეტ შესაძლებლობებს ნიშნავს.

მორიგი განახლებები მოიცავს:

  • მაღაზიების გამოჩენა უფრო მეტ ადგილას
  • მომხმარებელთა მიმოხილვა Instagram-ზე
  • მაღაზიების რეკლამები
  • AR-ის გაფართოებული გამოყენება

აქ მოცემულია სრული დეტალები.

მეტი ადგილი Facebook მაღაზიებისთვის

Facebook Shop-ის შექმნისთანავე, პროდუქტები ჩნდება მაღაზიათა ჩანართებში Instagram-სა და Facebook-ზე.

თვეში მილიარდზე მეტი ადამიანი იყენებს Facebook Marketplace-ს, ამიტომ Facebook აადვილებს ბიზნესისთვის მათი მაღაზიების Marketplace-ში შეტანას, რათა კიდევ უფრო მეტი ადამიანისთვის იყოს ხელმისაწვდომი.

აშშ-ში ბიზნესს ახლა შეუძლია აირჩიოს Marketplace, როგორც დამატებითი გაყიდვების არხი. გარდა ამისა, რამდენიმე ქვეყნის ბიზნესს შეუძლია აჩვენოს მთელი თავისი მაღაზია WhatsApp-ში.

WhatsApp-ის მომხმარებლებს შეუძლიათ დაათვალიერონ მაღაზიის ინვენტარი, მიიღონ ინფორმაცია პროდუქტის შესახებ და ისაუბრონ კონკრეტულ ნივთებზე შეძენის დაწყებამდე.

whatsapp-maagazia

მაღაზიის მხოლოდ ერთხელ შექმნაა საკმარისი, რომ მან იმუშაოს Facebook-ზე, Instagram-სა და WhatsApp-ში.

მომხმარებელთა მიმოხილვა

მომდევნო რამდენიმე თვის განმავლობაში მომხმარებელთა რეიტინგები და მიმოხილვები გავრცელდება Instagram-ის მაღაზიებში განთავსებულ პროდუქტებზე.

როდესაც ეს ფუნქცია ამოქმედდება, წერილობითი მიმოხილვების გარდა, საზოგადოებიდან ის მიიღებს ფოტოებსა და ვიდეოებს.

instagram-magazia

Facebook განცხადებაში ნათქვამია:

 „ჩვენ ყოველთვის გვინდა, რომ მყიდველები დარწმუნებულნი იყვნენ თავიანთი შენაძენებში, ამიტომ ხალხს უფრო მეტ ინფორმაციას ვაძლევთ, სანამ იყიდიან.

ეს ცვლილებები დაეხმარება ხალხს უფრო ინფორმირებული გადაწყვეტილებების მიღებაში, თუ რა უნდა იყიდონ. ამასთან, ბიზნესს შეატყობინებენ, აკმაყოფილებენ თუ არა ისინი მომხმარებელთა მოლოდინებს. ”

პერსონალიზებული მაღაზიის რეკლამები

Facebook იწყებს ახალ რეკლამებს სავაჭრო გამოცდილების პერსონალიზებისთვის და მომხმარებლებს მაღაზიის კოლექციისკენ კურირებს

facebook-axali-reklamebi

მაღაზიის რეკლამებს საშუალება ექნებათ გააგზავნონ მყიდველები იქ, სადაც ისინი, სავარაუდოდ, შეიძენენ პროდუქტს წინასწარი სავაჭრო აქტივობებზე დაყრდნობით.

მომავალში, Facebook-ი დაამატებს გზებს, რათა დაეხმაროს ბიზნესს საკუთარი რეკლამების კიდევ უფრო პერსონალურად შერჩევაში სპეციალური შეთავაზებებით ან აქციებით.

AR-ის გაფართოებული გამოყენება

Facebook-ის თქმით, Augmented Reality (AR)-ს შემოაქვს „მაგია“ in-store შოპინგის მობილურ გამოცდილებაში. რაც მეტ ბრენდს აძლევს საშუალებას, ვირტუალურად გამოაცდევინონ მომხმარებლებს თავიანთი პროდუქცია.

Facebook ავითარებს ახალ API-ს, რაც ბრენდებისა და რეკლამერებისთვის უფრო ადვილს, სწრაფს და ხარჯთმომგებიანს გახდის AR-ის შეტანას მათ კატალოგებში.

ეს პირველად ბრენდების სილამაზის კატეგორიაში გამოჩნდება, უახლოეს მომავალში მხარდაჭერა სხვა ვერტიკალებზეც ამოქმედდება.

დაბოლოს, Facebook-ს შემოაქვს AR-ს ახალ სარეკლამო განყოფილება, რომელიც ავტომატურად აჩვენებს ხალხს შესაბამის პროდუქტებს მათი ინტერესებიდან გამომდინარე. ეს კი ხელს შეუწყობს მათ, „სცადონ“.

facebook-AR

ამჟამად AR-ზე დაფუძნებული რეკლამების ტესტირება მიმდინარეობს და წლის ბოლოს უფრო მეტი ბრენდისთვის იქნება ხელმისაწვდომი.

წყარო: Facebook For Business

იმედია, სასარგებლო და ინფორმაციული სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings