კომპანია IMC აიემსი გთავაზობთ Google Ads (AdWords) რეკლამის სრულფასოვან მომსახურებას. განათავსეთ რეკლამა გუგლში ჩვენთან ერთად და მყისიერად გაზარდეთ ვიზიტორთა რაოდენობა თქვენს ვებ-გვერდზე. შეიტანეთ თქვენს ინტერნეტ მარკეტინგულ სტრატეგიაში Google Ads-ის PPC (Pay-Per-Click) რეკლამები და გადაიხადეთ თანხა მხოლოდ იმ დაწკაპუნებებში, რომლებსაც მომხმარებლები თქვენამდე მოსასვლელად გამოიყენებენ.
რა არის Google Ads (AdWords)?
Google Ads (ადრინდელი Google AdWords და Google AdWords Express) ონლაინ რეკლამის გადაწყვეტაა, რომელსაც იყენებენ ბიზნესები თავიანთი პროდუქტებისა და სერვისების დასაწინაურებლად Google Search-ში, YouTube-ში და სხვა ვებ საიტებზე. აგრეთვე, Google Ads საშუალებას აძლევს რეკლამის განმთავსებლებს, აირჩიონ კონკრეტული მიზნები მათი რეკლამებისთვის, როგორიცაა სატელეფონო ზარებისა ვებსაიტების ნახვების მოზიდვა. Google Ads ანგარიშით რეკლამის განმთავსებლებს შეუძლიათ ბიუჯეტისა და სამიზნეების პარამეტრების დაყენება და რეკლამების ნებისმიერ დროს დაწყება ან შეჩერება.
რეკლამა გუგლში საშუალებას გაძლევთ აჩვენოთ თქვენი რეკლამები იმ ხალხს, ვინც, სავარაუდოდ, დაინტერესდება თქვენი პროდუქციითა და მომსახურებით, ხოლო ფილტრაციის საშუალებით, გამოირიცხება ის, ვინც არ იქნება დაინტერესებული. თქვენ შეგიძლიათ აკონტროლოთ, დააწკაპუნეს თუ არა იმ ადამიანებმა თქვენს რეკლამებზე. ონლაინ რეკლამა ასევე გაძლევთ შესაძლებლობას, მიაღწიოთ პოტენციურ მომხმარებლებს, რადგან ისინი იყენებენ მრავალ მოწყობილობას – კომპიუტერს, ლეპტოპს, ტაბლეტს და სმარტფონს.
Google Ads საშუალებას გაძლევთ ისარგებლოთ ონლაინ რეკლამირების უპირატესობებით: აჩვენეთ თქვენი რეკლამები სწორ ადამიანებს, საჭირო ადგილას და საჭირო დროს. Google Ads გთავაზობთ რამდენიმე ს
Google Ads-ის მუშაობა გულისხმობს თქვენი რეკლამის ჩვენებას, როდესაც ხალხი ონლაინ ეძებს იმ პროდუქტებსა და სერვისებს, რომლებსაც თქვენ სთავაზობთ. ჭკვიანი ტექნოლოგიის ეფექტურად გამოყენებით Google Ads გეხმარებათ, წარუდგინოთ რეკლამები თქვენს პოტენციურ კლიენტებს ზუსტად იმ მომენტში, როდესაც ისინი მზად არიან მოქმედებისთვის.
როგორც კი თქვენი რეკლამა გუგლში დამტკიცდება, ის გამოჩნდება ყოველთვის, როდესაც თქვენს სამიზნე რეგიონში მომხმარებლები მოძებნიან თქვენი პროდუქტის ან სერვისის მსგავს პროდუქტს ან სერვისს. თქვენ გადაიხდით მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომხმარებლები ჩაერთვებიან თქვენს რეკლამაში, მაგალითად, დააწკაპუნებენ თქვენს რეკლამაზე ან დარეკავენ თქვენს ბიზნესში.
არსებობს Google Ads-ის სამი ძირითადი ტიპი:
CPC (თითო დაწკაპუნების ღირებულება) ან PPC (თითო დაწკაპუნებაზე გადახდა) ნიშნავს, რომ რეკლამისთვის იხდით მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მასზე ვინმე დააწკაპუნებს.
რეკლამის სხვა მოდელებია:
თქვენი Google Ads-ის ღირებულება განისაზღვრება თქვენი ბიუჯეტის პარამეტრებით. Google Ads თითქმის ყველა ბიუჯეტით მუშაობს. თანხა ჩამოგეჭრებათ მხოლოდ მაშინ, როდესაც მომხმარებლები მოახდენენ ინტერაქციას თქვენს რეკლამასთან, მაგალითად, დააწკაპუნებენ თქვენი ვებსაიტის მოსანახულებლად ან დარეკავენ თქვენს ბიზნესში. Google Ads-ით არ არსებობს მინიმალური დანახარჯის მოთხოვნა და კონტრაქტის სავალდებულო ხანგრძლივობა — რეკლამების შეჩერება ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ. დაწკაპუნების ან ზარის ღირებულება რამდენიმე ფაქტორს ეფუძნება.
მართალია, Google ყოველთვის ცდილობს ყველა თავისი მომსახურება მომხმარებლისათვის მარტივი და ხელმისაწვდომი გახადოს, თუმცა გამოუცდელის ხელით წარმოებული Google Ads კამპანია შესაძლოა, არც ისე წარმატებული აღმოჩნდეს და ფულის წყალში გადაყრა გამოვიდეს. შესაძლებელია, თქვენივე ხელით, ან ახალბედას დახმარებით გახსნათ კამპანია, თუმცა აქ წარმატებისთვის მთავარია არაერთი დეტალის გათვალისწინება და ბაზრის კვლევა. გამოკლვევა იმ საკვანძო სიტყვებისა, რომელსაც მომხმარებელი იყენებს Google-ში ძებნისას. ამ ყველაფერს კი მრავალწლიანი გამოცდილების საფუძველზე ჩვენ წარმატებით ვახორციელებთ.
დაგვიკავშირდით და ჩართეთ თქვენს ინტერნეტ მარკეტინგის სტრატეგიაში Google Ads (AdWords), შედეგებიც არ დააყოვნებს!
+995593262612 / +995551180613
სტატიაში გარკვეული ტექსტის წყაროა: Google
გაქვს შეკითხვები?
სამუშაო საათები
ორშ-პარ: 10:00-19:00 საათი
შაბ-კვირ: 11:00-18:00 საათი
© 2024 IMC.GE - ყველა საავტორო უფლება დაცულია!