სტატიაში: სოციალური მედიის კომენტარების შესახებ – კითხვაზე პასუხი, უნდა ვუპასუხოთ თუ არა კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
თქვენი მიდგომა სოციალური მედიის კომენტარებისადმი გადამწყვეტია მომხმარებელთან ურთიერთობის გასაუმჯობესებლად.
ის, თუ როგორ ვპასუხობთ კომენტარებზე, მნიშვნელოვნად მოქმედებს ნდობაზე და ლოიალობაზე ბიზნესსა და მომხმარებელს შორის. ეს ეფექტი ეხმარება შექმნას აქტიური საზოგადოება სოციალურ მედიაში.
ხშირად ჩნდება კითხვები, თუ რომელ კომენტარებს უნდა უპასუხოთ სოციალურ მედიაში აქტიური საზოგადოებისთვის? ელიან მომხმარებლები პასუხს თითოეული კომენტარისთვის? საჭიროა თუ არა პასუხის გაცემა სოციალური მედიის ყველა კომენტარზე?
სარჩევი:
რამდენად უხეშად გამოიყურება უპასუხო კომენტარები სოციალურ მედიაში?
უნდა უპასუხოთ თუ არა ყველა კომენტარს Instagram-სა და Facebook-ზე?
რატომ ტოვებენ ადამიანები ნეგატიურ კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
რატომ უნდა უპასუხოთ კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
1. ეხმარება ალგორითმს
2. ეხმარება შექმნას საზოგადოება/აუდიტორია სოციალურ მედიაში
3. ზრდის ბრენდის ცნობადობას
4. ლიდერებად გარდაქმნა
ReviewTrackers Report-ის თანახმად, მომხმარებელთა 53%-ს სურს სწრაფი რეაგირება უარყოფით მიმოხილვებზე.
უპასუხო სოციალური მედიის კომენტარები რეალური მომხმარებლებისგან, არის ერთ-ერთი მიზეზი იმისა, რომ თქვენი ბევრი სტრატეგია ბიზნესისა და მომხმარებელთან ურთიერთობის გასაუმჯობესებლად არასწორია. ამან შეიძლება შეგიქმნათ იმიჯი, რომ თქვენ არ გაინტერესებთ მომხმარებლები. ეს უარყოფითი და უხეში შესახედავი იქნება მომხმარებლებისთვის და დანარჩენი აუდიტორიისთვის, ამასთან მათზე უარყოფითი შთაბეჭდილებების მოხდენით, დააზიანებთ თქვენს კლიენტებთან ურთიერთობას, ბრენდის იმიჯს და ბიზნესის განვითარებას.
უნდა უპასუხოთ თუ არა ყველა კომენტარს Instagram-სა და Facebook-ზე?
ინსტაგრამზე კომენტარებზე პასუხის გაცემა არა მხოლოდ სწორი მიდგომაა მომხმარებლის მიმართ, არამედ ის ხელს უწყობს ცნობიერების ამაღლებას, მომხმარებლებს თქვენთან ურთიერთობაში და რეკლამის განმთავსებლებთან თანამშრომლობაში. ეს ასევე მნიშვნელოვანია გვერდის გასააქტიურებლად და მეტი მიმდევრის მოსაზიდად. რაც უფრო მეტ ადამიანს მიაღწევს თქვენი ინსტაგრამის პოსტები, მით უფრო მეტი მომხმარებელი ურთიერთობს და ადევნებს თვალყურს თქვენს ანგარიშს. ამიტომ, კომენტარები და მასზე პასუხის გაცემა ინსტაგრამზე გამორჩევის საუკეთესო საშუალებაა.
ფეისბუქის კომენტარები ხალხის ჩართულობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი გზაა. კომუნიკაციის სიჩქარის გაზრდა თქვენი სამიზნე აუდიტორიის კომენტარებზე პასუხის გაცემით, ზრდის თქვენს ჩართულობის მაჩვენებელს და ხილვადობას სიხალეების ზოლში. გარდა ამისა, ყველა კომენტარზე პასუხის გაცემა დაგეხმარებათ მომხმარებლისთვის დადებითი შთაბეჭდილების შექმნაში. სწორედ ამიტომ შეგიძლიათ აჩვენოთ, რომ თქვენი ბრენდი აფასებს მომხმარებელთა აზრს და რეაქციებს, როგორც დადებით, ასევე უარყოფით კომენტარებზე პასუხის გაცემით.
ნეგატიურ კომენტარებს ძირითადად საერთო მიზეზი აქვთ. ადამიანები, რომლებიც უარყოფით კომენტარს აკეთებენ, ფიქრობენ, რომ იმის დაწერა, რასაც ისინი ხედავენ ხარვეზად, მნიშვნელოვან ზიანს მიაყენებენ თქვენს ბრენდს.
უმეტესობა ამას აღიქვამს, როგორც ძალაუფლების დემონსტრირებას და ნეგატიური კომენტარებით სურს ყურადღების მიპყრობა.
ადამიანები, რომლებიც ასეთ კომენტარებს აკეთებენ, ზოგჯერ რეალობას და სიმართლეს არ წერენ, ამის ნაცვლად, ისინი ყურადღებას ამახვილებენ იმაზე, თუ რამდენ ზიანს აყენებენ და რამდენად დიდ ყურადღებას იქცევენ, საკუთარი ქმედებით.
ეს ადამიანები ირჩევენ ისეთი რეპუტაციისა და ღირებულების შექმნას, რასაც რეალურად ვერ გამოიმუშავებენ ასეთ გარემოში ნეგატიური კომენტარების გაკეთებით.
ერთ-ერთი მიზეზი, რის გამოც უარყოფით კომენტარებს წერენ, არის ის, რომ ისინი აგრესიული ადამიანები არიან. როდესაც ადამიანები ვერ ავლენენ თავიანთ რისხვას რეალურ ცხოვრებაში, ისინი ცდილობენ ამის ჩვენებას ვირტუალურ სივრცეში.
სინამდვილეში, ზოგჯერ ეს ბრაზი არ არის დამსახურებული და რეალური ბრენდების მიმართ მაგრამ, როდესაც ისინი ვერ გამოხატავენ აგრესიას რეალურ ცხოვრებაში, იწვევს აგრესიულ ვირტუალურ პიროვნებას.
ასევე დაგაინტერესებთ: პასუხი მომხმარებლის უარყოფით გამოხმაურებაზე
სოციალური მედიის კომენტარებზე რეაგირება ეხმარება მომხმარებელთა ჩართულობის ზრდას.
ამ გზით თქვენ შეგიძლიათ, უზრუნველყოთ მომხმარებლის კმაყოფილება ერთდროული ინტერვენციებით.
თქვენი ბრენდისთვის მომხმარებელთა კომენტარებზე რეაგირების სხვა უპირატესობები:
1. ეხმარება ალგორითმს
სოციალური მედიის ალგორითმები აჩვენებს თქვენი მიმდევრების ჩართულობის მაჩვენებელს.
ასე რომ, როდესაც თქვენ პასუხობთ თქვენი მიმდევრების კომენტარებს, ალგორითმი ხედავს, რომ გსურთ შექმნათ ჩართულობა და ეხმარება ეს თქვენს პოსტებს მიაღწიოს მეტ ადამიანს.
რეგულარული კომუნიკაცია თქვენს მიმდევრებთან ქმნის დიდ ინტერაქციას და გზას უხსნის ბრენდს ზრდისა და განვითარებისკენ. იმის გამო, რომ ალგორითმი ასევე მუშაობს კომენტირებისას, ის გეხმარებათ ძიების შედეგებსა და რეკომენდაციებში უფრო მაღალი რანგის დაკავებაში.
ამიტომ, აუცილებელია დრო გამოყოთ კომენტარებზე პასუხის გასაცემად, რათა გაზარდოთ თქვენი პოსტებისა და შინაარსის ხილვადობა სოციალურ ქსელში.
კომენტარებზე პასუხის გაცემა აჩვენებს, რომ თქვენ ხელმისაწვდომი და სანდო ხართ. დაიჯერებენ, რომ თქვენთან ვიზიტის დროს მათ მიმართ ყურადღებას გამოიჩენთ. ურთიერთქმედება აჩვენებს, რომ თქვენ ზრუნავთ თქვენს მომხმარებლებზე. გულწრფელი და სანდო პასუხები და კომენტარები აუცილებელი ელემენტებია მეტ ადამიანთან დასაკავშირებლად.
3. ზრდის ბრენდის ცნობადობას
სოციალურ მედიაში მომხმარებელთა კომენტარებზე პასუხის გაცემა თქვენს მომხმარებლებს აგრძნობინებს, რომ აფასებთ.
მომხმარებლები, რომლებიც თავს დაფასებულად გრძნობენ, ავრცელებენ ბრენდს სიტყვიერი მარკეტინგის საშუალებით.
ამრიგად, თქვენი ბრენდი აღწევს თავის სამიზნე აუდიტორიას მოკლე დროში და მისი ბრენდის ცნობადობა იზრდება.
4. ლიდერებად გარდაქმნა
საბოლოოდ შევთანხმდეთ იმაზე, რომ სოციალურ მედიაში არსებულ კომენტარებზე პასუხის გაცემა დაგეხმარებათ იმაში, რომ მომხმარებლებს დაანახოთ თქვენი დამოკიდებულება და ჩამოუყალიბოთ ნდობა.
თქვენი დადებითი დამოკიდებულებით, როგორც კარგი ასევე უარყოფითი კომენტარების შემთხვევაში, განაპირობებს უბრალო კომენტარის ავტორების და არა მარტო მათ ლიდერებად იგივე სავარაუდო მომხმარებლებად გარდაქმნას, რაც თქვენს ბრენდს ხელს შეუწყობს განვითარებისა და ზრდის პროცესში.
მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.
თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:
- +995 593 26 26 12
- +995 571 85 07 43
- info@imc.ge
იხილეთ სხვა საინტერესო სტატიები:
კომენტარები სოციალურ მედიაში
მთავარი - ბლოგი - ინტერნეტ მარკეტინგი - კომენტარები სოციალურ მედიაში
სტატიაში: სოციალური მედიის კომენტარების შესახებ – კითხვაზე პასუხი, უნდა ვუპასუხოთ თუ არა კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
თქვენი მიდგომა სოციალური მედიის კომენტარებისადმი გადამწყვეტია მომხმარებელთან ურთიერთობის გასაუმჯობესებლად.
ის, თუ როგორ ვპასუხობთ კომენტარებზე, მნიშვნელოვნად მოქმედებს ნდობაზე და ლოიალობაზე ბიზნესსა და მომხმარებელს შორის. ეს ეფექტი ეხმარება შექმნას აქტიური საზოგადოება სოციალურ მედიაში.
ხშირად ჩნდება კითხვები, თუ რომელ კომენტარებს უნდა უპასუხოთ სოციალურ მედიაში აქტიური საზოგადოებისთვის? ელიან მომხმარებლები პასუხს თითოეული კომენტარისთვის? საჭიროა თუ არა პასუხის გაცემა სოციალური მედიის ყველა კომენტარზე?
სარჩევი:
რამდენად უხეშად გამოიყურება უპასუხო კომენტარები სოციალურ მედიაში?
უნდა უპასუხოთ თუ არა ყველა კომენტარს Instagram-სა და Facebook-ზე?
რატომ ტოვებენ ადამიანები ნეგატიურ კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
რატომ უნდა უპასუხოთ კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
1. ეხმარება ალგორითმს
2. ეხმარება შექმნას საზოგადოება/აუდიტორია სოციალურ მედიაში
3. ზრდის ბრენდის ცნობადობას
4. ლიდერებად გარდაქმნა
რამდენად უხეშად გამოიყურება უპასუხო კომენტარები სოციალურ მედიაში?
ReviewTrackers Report-ის თანახმად, მომხმარებელთა 53%-ს სურს სწრაფი რეაგირება უარყოფით მიმოხილვებზე.
უპასუხო სოციალური მედიის კომენტარები რეალური მომხმარებლებისგან, არის ერთ-ერთი მიზეზი იმისა, რომ თქვენი ბევრი სტრატეგია ბიზნესისა და მომხმარებელთან ურთიერთობის გასაუმჯობესებლად არასწორია. ამან შეიძლება შეგიქმნათ იმიჯი, რომ თქვენ არ გაინტერესებთ მომხმარებლები. ეს უარყოფითი და უხეში შესახედავი იქნება მომხმარებლებისთვის და დანარჩენი აუდიტორიისთვის, ამასთან მათზე უარყოფითი შთაბეჭდილებების მოხდენით, დააზიანებთ თქვენს კლიენტებთან ურთიერთობას, ბრენდის იმიჯს და ბიზნესის განვითარებას.
უნდა უპასუხოთ თუ არა ყველა კომენტარს Instagram-სა და Facebook-ზე?
ინსტაგრამზე კომენტარებზე პასუხის გაცემა არა მხოლოდ სწორი მიდგომაა მომხმარებლის მიმართ, არამედ ის ხელს უწყობს ცნობიერების ამაღლებას, მომხმარებლებს თქვენთან ურთიერთობაში და რეკლამის განმთავსებლებთან თანამშრომლობაში. ეს ასევე მნიშვნელოვანია გვერდის გასააქტიურებლად და მეტი მიმდევრის მოსაზიდად. რაც უფრო მეტ ადამიანს მიაღწევს თქვენი ინსტაგრამის პოსტები, მით უფრო მეტი მომხმარებელი ურთიერთობს და ადევნებს თვალყურს თქვენს ანგარიშს. ამიტომ, კომენტარები და მასზე პასუხის გაცემა ინსტაგრამზე გამორჩევის საუკეთესო საშუალებაა.
ფეისბუქის კომენტარები ხალხის ჩართულობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი გზაა. კომუნიკაციის სიჩქარის გაზრდა თქვენი სამიზნე აუდიტორიის კომენტარებზე პასუხის გაცემით, ზრდის თქვენს ჩართულობის მაჩვენებელს და ხილვადობას სიხალეების ზოლში. გარდა ამისა, ყველა კომენტარზე პასუხის გაცემა დაგეხმარებათ მომხმარებლისთვის დადებითი შთაბეჭდილების შექმნაში. სწორედ ამიტომ შეგიძლიათ აჩვენოთ, რომ თქვენი ბრენდი აფასებს მომხმარებელთა აზრს და რეაქციებს, როგორც დადებით, ასევე უარყოფით კომენტარებზე პასუხის გაცემით.
რატომ ტოვებენ ადამიანები ნეგატიურ კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
ნეგატიურ კომენტარებს ძირითადად საერთო მიზეზი აქვთ. ადამიანები, რომლებიც უარყოფით კომენტარს აკეთებენ, ფიქრობენ, რომ იმის დაწერა, რასაც ისინი ხედავენ ხარვეზად, მნიშვნელოვან ზიანს მიაყენებენ თქვენს ბრენდს.
უმეტესობა ამას აღიქვამს, როგორც ძალაუფლების დემონსტრირებას და ნეგატიური კომენტარებით სურს ყურადღების მიპყრობა.
ადამიანები, რომლებიც ასეთ კომენტარებს აკეთებენ, ზოგჯერ რეალობას და სიმართლეს არ წერენ, ამის ნაცვლად, ისინი ყურადღებას ამახვილებენ იმაზე, თუ რამდენ ზიანს აყენებენ და რამდენად დიდ ყურადღებას იქცევენ, საკუთარი ქმედებით.
ეს ადამიანები ირჩევენ ისეთი რეპუტაციისა და ღირებულების შექმნას, რასაც რეალურად ვერ გამოიმუშავებენ ასეთ გარემოში ნეგატიური კომენტარების გაკეთებით.
ერთ-ერთი მიზეზი, რის გამოც უარყოფით კომენტარებს წერენ, არის ის, რომ ისინი აგრესიული ადამიანები არიან. როდესაც ადამიანები ვერ ავლენენ თავიანთ რისხვას რეალურ ცხოვრებაში, ისინი ცდილობენ ამის ჩვენებას ვირტუალურ სივრცეში.
სინამდვილეში, ზოგჯერ ეს ბრაზი არ არის დამსახურებული და რეალური ბრენდების მიმართ მაგრამ, როდესაც ისინი ვერ გამოხატავენ აგრესიას რეალურ ცხოვრებაში, იწვევს აგრესიულ ვირტუალურ პიროვნებას.
ასევე დაგაინტერესებთ: პასუხი მომხმარებლის უარყოფით გამოხმაურებაზე
რატომ უნდა უპასუხოთ კომენტარებს სოციალურ მედიაში?
სოციალური მედიის კომენტარებზე რეაგირება ეხმარება მომხმარებელთა ჩართულობის ზრდას.
ამ გზით თქვენ შეგიძლიათ, უზრუნველყოთ მომხმარებლის კმაყოფილება ერთდროული ინტერვენციებით.
თქვენი ბრენდისთვის მომხმარებელთა კომენტარებზე რეაგირების სხვა უპირატესობები:
1. ეხმარება ალგორითმს
სოციალური მედიის ალგორითმები აჩვენებს თქვენი მიმდევრების ჩართულობის მაჩვენებელს.
ასე რომ, როდესაც თქვენ პასუხობთ თქვენი მიმდევრების კომენტარებს, ალგორითმი ხედავს, რომ გსურთ შექმნათ ჩართულობა და ეხმარება ეს თქვენს პოსტებს მიაღწიოს მეტ ადამიანს.
რეგულარული კომუნიკაცია თქვენს მიმდევრებთან ქმნის დიდ ინტერაქციას და გზას უხსნის ბრენდს ზრდისა და განვითარებისკენ. იმის გამო, რომ ალგორითმი ასევე მუშაობს კომენტირებისას, ის გეხმარებათ ძიების შედეგებსა და რეკომენდაციებში უფრო მაღალი რანგის დაკავებაში.
ამიტომ, აუცილებელია დრო გამოყოთ კომენტარებზე პასუხის გასაცემად, რათა გაზარდოთ თქვენი პოსტებისა და შინაარსის ხილვადობა სოციალურ ქსელში.
2. ეხმარება შექმნას საზოგადოება/აუდიტორია სოციალურ მედიაში
კომენტარებზე პასუხის გაცემა აჩვენებს, რომ თქვენ ხელმისაწვდომი და სანდო ხართ. დაიჯერებენ, რომ თქვენთან ვიზიტის დროს მათ მიმართ ყურადღებას გამოიჩენთ. ურთიერთქმედება აჩვენებს, რომ თქვენ ზრუნავთ თქვენს მომხმარებლებზე. გულწრფელი და სანდო პასუხები და კომენტარები აუცილებელი ელემენტებია მეტ ადამიანთან დასაკავშირებლად.
3. ზრდის ბრენდის ცნობადობას
სოციალურ მედიაში მომხმარებელთა კომენტარებზე პასუხის გაცემა თქვენს მომხმარებლებს აგრძნობინებს, რომ აფასებთ.
მომხმარებლები, რომლებიც თავს დაფასებულად გრძნობენ, ავრცელებენ ბრენდს სიტყვიერი მარკეტინგის საშუალებით.
ამრიგად, თქვენი ბრენდი აღწევს თავის სამიზნე აუდიტორიას მოკლე დროში და მისი ბრენდის ცნობადობა იზრდება.
4. ლიდერებად გარდაქმნა
საბოლოოდ შევთანხმდეთ იმაზე, რომ სოციალურ მედიაში არსებულ კომენტარებზე პასუხის გაცემა დაგეხმარებათ იმაში, რომ მომხმარებლებს დაანახოთ თქვენი დამოკიდებულება და ჩამოუყალიბოთ ნდობა.
თქვენი დადებითი დამოკიდებულებით, როგორც კარგი ასევე უარყოფითი კომენტარების შემთხვევაში, განაპირობებს უბრალო კომენტარის ავტორების და არა მარტო მათ ლიდერებად იგივე სავარაუდო მომხმარებლებად გარდაქმნას, რაც თქვენს ბრენდს ხელს შეუწყობს განვითარებისა და ზრდის პროცესში.
მეტი საინტერესო სიახლისთვის თვალი ადევნეთ ჩვენს ბლოგს.
თუ გსურთ მარკეტინგული სააგენტოს მომსახურებით სარგებლობა დაგვიკავშირდით:
იხილეთ სხვა საინტერესო სტატიები:
მთავარი - ბლოგი - ინტერნეტ მარკეტინგი - კომენტარები სოციალურ მედიაში
შემოგვიერთდი ჩვენს Facebook ჯგუფში და ერთად განვიხილოთ სხვადასხვა ციფრული მარკეტინგის ამოცანები.
Digital Media Manager – ციფრული მედიის მენეჯერი
ბრენდინგის რევოლუცია
ექსპერიმენტის დიზაინი
რის შესახებ უნდა იყოს ვებსაიტი?
ციფრული მარკეტინგის სააგენტო მცირე ბიზნესისთვის
სარეკლამო კომპანია (სარეკლამო სააგენტო) – IMC აიემსი
რა არის AEO (Answer Engine Optimization)
Facebook და Google რეკლამის შედარება: ძირითადი განსხვავებები კამპანიის სტრატეგიებში და მათი გავლენა SEO-ზე
ციფრული მარკეტინგის სტრატეგია
ფოტო კონტენტი
CDP – მომხმარებელთა მონაცემთა პლატფორმა
რატომ არის კრეატიულობა აუცილებელი ვებ დეველოპმენტში