სავიზიტო ბარათები, როგორც წესი, შეიცავს კომპანიის ძირითად საკონტაქტო დეტალებს. მაგრამ მარკეტერებმა ეს თანამედროვე ბარათები ეფექტურ იარაღად გადააქციეს. ბარათები დღეს არის ადრესატებზე პირველი სწრაფი შთაბეჭდილების მოხდენის საშუალება.
დროებით ბანერების არ ვბეჭდავთ!
მიუხედავად უამრავი ტექნოლოგიური მიღწევისა, სავიზიტო ბარათები ისევ შეუცვლელია. როგორც ჩანს, ვერც ერთი ავტომატიზაცია ვერ იკავებს მათ ადგილს. კომპანიის თანამშრომლების უმეტესობა ინახავს სავიზიტო ბარათებს ჯიბეში და გადასცემს მას პოტენციურ კლიენტებს ხელის ჩამორთმევისას. ბარათები გამოსადეგია ბიზნესის წარმოსაჩენად ვაჭრობის, სემინარის ან საქმიანი შეხვედრის დროს.
სავიზიტო ბარათები არის ბრენდინგის შემადგენელი ნაწილი, რომელსაც მარკეტერები იყენებენ კონკურენციის დასაძლევად. ბარათებში არ არის მხოლოდ საკონტაქტო ინფორმაცია, როგორიცაა ელ.ფოსტის მისამართი, ტელეფონის ნომერი, ვებსაიტის მისამართი და სხვა. ჭკვიანი მარკეტერები ბარათებს შთამბეჭდავ დიზაინს მატებენ შაბლონების დახმარებით, რაც ბიზნესზე დადებითად მოქმედებს. დიზაინის ყველა ელემენტს, როგორიცაა ფერი, ტიპაჟი, სივრცე, სურათი, ლოგო და ა.შ. აქვს თავისი დანიშნულება ბარათში სასურველი ზემოქმედების მოსახდენად.
კლიენტების და ზოგადი მომხმარებლებისთვის სავიზიტო ბარათები არის ფანჯარა კომპანიის ხარისხის, პროდუქციისა თუ მომსახურების შესასწავლად. მის მნიშვნელობაზე რამდენიმე აშკარა ფაქტი მეტყველებს. კვლევის თანახმად, ადამიანების 72 პროცენტსკომპანიის შესახებ წარმოდგენები სავიზიტო ბარათის ხარისხის მიხედვით ექმნება.
აშკარაა, რომ ბარათს შეუძლია თქვენი ბრენდის როგორც შექმნა, ისე დაზიანება. ბევრ მომხმარებელს დაკარგავთ, თუ ბარათის ქაღალდს არ აქვს სავიზიტო ბარათის შესაფერისი ზომა, კარგი სისქე და დახვეწილი დიზაინი (რომლებიც მის ხარისხზე მეტყველებს).
სავიზიტო ბარათების აქტუალურობის მიზეზი არის ის, რომ ისინი მარტივად წარმოაჩენენ საკონტაქტო ინფორმაციას. კომპანიის საკონტაქტო ინფორმაცია სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია კლიენტებისთვის. თქვენი ყველა საკონტაქტო ინფორმაცია, როგორიცაა სახელი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი და ტელეფონის ნომერი, მოცემულია ბარათზე. ადრესატს შეუძლია ბარათის ჩადება საფულეში ან ოფისის უჯრაში. ამრიგად, ეს ბარათები მოსახერხებელია კომპანიის დეტალების სწრაფად გასაცემად.
ზოგიერთ ციფრულ მოწყობილობას, როგორებიცაა სმარტფონები, შეუძლიათ საკონტაქტო ინფორმაციის გაგზავნა, თუმცა ეს მოსახერხებელია მაშინ, როდესაც ადრესატიც სარგებლობს ციფრული მოწყობილობით. იმ შემთხვევაში კი, თუ კლიენტი განსხვავებული მოწყობილობით (მაგ. მოძველებული ტელეფონით) სარგებლობს, სავიზიტო ბარათები უკეთესი არჩევანია (თანაც ის ხომ ფიზიკურად ინახება). ეს ყველაფერი ბარათებს ყველა ბიზნესისთვის არსებითად აქცევს.
სავიზიტო ბარათის გადაცემის დროს, კლიენტები არ იღებენ მხოლოდ საკონტაქტო მონაცემებს. ამ ბარათების გაცვლასთან ერთად ხელსაც ართმევთ. ორივე მხარე მადლობას უხდით და ულოცავთ ერთმანეთს. უფრო მეტიც, თქვენ კარგ დროს ატარებენ საუბრის დროს და კარგად უკავშირდებით ერთმანეთს. თქვენს საკონტაქტო ინფორმაციას ბარათების საშუალებით აცნობთ მეგობრულ გარემოში. ეს სითბო გეხმარებათ კლიენტთან ურთიერთობის დამყარებაში.
ამასთან, არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ ბარათების ხარისხი მნიშვნელოვანია. გარდა იმისა, რომ ბარათების გაზიარებას პირადი სითბო მოაქვს, მათი მასალის ხარისხი და დიზაინი კლიენტებს შეახსენებს თქვენს პროფესიონალიზმს.
ყველა სერიოზულმა ბიზნესმა უნდა მიიპყროს სამიზნე აუდიტორიის ყურადღება. ყურადღების გაფანტვის უამრავი დეტალი ხვდება ხალხს ყოველდღიურად. ამიტომ, სამიზნე აუდიტორიაზე მყისიერი პირველი შთაბეჭდილება უფრო არსებითი ხდება.
მიმზიდველი და კარგად გააზრებული სავიზიტო ბარათის დიზაინი იპყრობს ყურადღებას და ქმნის ხელსაყრელ შთაბეჭდილებას ბიზნესის შესახებ. კომპანიის ლოგო, გემოვნებით ნაჩვენები დეტალები, ბრენდის სწორი ფერების გამოყენება და ბეჭვდის შტრიხები ბარათს პროფესიონალურ სახეს ანიჭებს. ეს მომხმარებელში ბრენდის ცნობადობას ამაღლებს.
ზოგიერთ კულტურაში სავიზიტო ბარათებს თვალსაჩინო ადგილი უჭირავს. მათთვის ბარათები ბიზნეს რიტუალების ნაწილია. მაგალითად, თუ ბიზნესი გაქვთ ჰონგ კონგში, აუცილებლად უნდა შესთავაზოთ თქვენიც, როდესაც ვინმე სავიზიტო ბარათს მოგცემთ.
თქვენ ნამდვილად დაკარგავთ კლიენტს, თუ არ გასცემთ თქვენს ბარათს. ანალოგიურად, იაპონიაში კლიენტები უყურებენ ბარათის ხარისხს იმის განსასაზღვრად, თუ რამდენად ეფექტურად წარმართავთ თქვენს საქმეს და აწარმოებთ საკუთარ თავს.
ამასთან, თქვენი სავიზიტო ბარათის იდეის შექმნისას აუცილებელია, რომ ერთ მხარეს თქვენი ლოგო გამოჩდეს. სწორედ ეს ლოგო და საკონტაქტო ინფორმაციაა ბარათების შექმნის მიზეზი.
თანამედროვე სავიზიტო ბარათი პირდაპირი მარკეტინგის ინსტრუმენტად ჩამოყალიბდა. მიუხედავად იმისა, რომ SEO საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია, Email მარკეტინგი და ციფრული მარკეტინგის სხვა მეთოდები იზიდავს პოტენციურ კლიენტებს, სავიზიტო ბარათები მაინც ეფექტურია. ეს არის პირადი შეხვედრის გამო, რომელსაც თან ახლავს ბარათების გაზიარება.
როდესაც სადმე შეხვდებით პოტენციურ პარტნიორს ან კლიენტს, მათ შორის აეროპორტის დარბაზებსა და სამრეწველო კონფერენციებზე, უბრალოდ მიეცით თქვენი ბარათი მათ. ჯიბეში ყოველთვის უნდა გქონდეთ, რათა პირდაპირ გადასცეთ, სადაც არ უნდა ხვდებოდეთ მათ.
სავიზიტო ბარათებში ასევე უნდა აღინიშნოს, თუ რა უნარს ფლობთ თქვენ ან თქვენი ბიზნესი. კომპანიის სახელისა და საკონტაქტო ინფორმაციის მიწოდება საკმარისი არ არის. თუ თქვენი ბარათი აცნობებს ადრესატს თქვენი დამატებითი უნარის შესახებ, ეს ხელს შეუწყობს რეფერალების შექმნას. ადრესატს შეუძლია თქვენი ბიზნესი და უნარები გააცმოს მას, ვინც ეძებს ამ უნარ-ჩვევებს.
პირველ რიგში, დარწმუნდით, რომ თქვენი ბარათის დიზაინი საკმარისად კარგია, რეფერალების მოსანუსხად. ამისთვის, დაიქირავეთ კომპეტენტური გრაფიკული დიზაინის სერვისის პროვაიდერი, რომელსაც შეუძლია შექმნას სასურველი ღირებულება დიზაინით. გონივრულად გამოიყენეთ ფერების, ტექსტის, სურათების და ლოგოების ელემენტები თქვენი ბრენდის გზავნილის ეფექტურად გადმოსაცემად. თუ ბარათის მიმღებზე შთაბეჭდილებას მოახდენთ, თქვენი რეფერალების მიღების შანსი გაიზრდება.
მაღალკონკურენტული საბაზრო გარემოს გამო, მომხმარებელი უნდა ენდობოდეს კომპანიასა და მის პროდუქციას. თუ მათ არ სჯერათ კომპანიის შეთავაზებების, შესაძლოა, მათ არ იყიდონ. სავიზიტო ბარათებს შეუძლია გარკვეულწილად შეავსოს ეს ნდობის დეფიციტი.
გამომდინარე იქიდან, რომ ბარათების გაცვლისას ბევრი სითბო და პირადი კეთილგანწყობაც იცვლება, ეს ხელს უწყობს საკმაოდ დიდი ნდობის ჩამოყალიბებას. უფრო მეტიც, პროფესიონალმა გრაფიკულმა დიზაინერმა იცის როგორ შეიტანოს ფერები და ა.შ. ბარათის დიზაინში, რათა ნდობა გამოიწვიოს. ბარათის დიზაინი, რომელიც ორგანიზებულად გამოიყურება, დადებითად მეტყველებს ბიზნესზეც.
ბიზნესების უმეტესობა ხორციელდება დღევანდელ ციფრულ სამყაროში. ამან ხელი შეუწყო კომპანიების ქსელის გაფართოებას. შეგიძლიათ სწრაფად დაუკავშირდეთ ვირტუალურ კონტაქტს ასობით ადამიანთან ელ.ფოსტის საშუალებით და ა.შ. მაგრამ ეს ამცირებს პირადად მომხმარებლებთან შეხვედრის შანსს. პირისპირ ქსელს ალტერნატივა არ აქვს, რაც ურთიერთობების დამყარების დადასტურებული ჩვეული მეთოდია.
სავიზიტო ბარათები მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ შესაძლებლობების შექმნისას. ისინი ხელს უწყობენ გაყიდვების გაზრდას პირადი ქსელის სიმძლავრის გამო. გახსოვდეთ, რომ ქსელის მყარი გეგმის საშუალებით თქვენს ბიზნესს შეუძლია შექმნას ნამდვილი ბრენდის იდენტურობა. სავიზიტო ბარათები მნიშვნელოვნად ეხმარება პირადი ურთიერთობების ჯაჭვის შექმნას.
ამრიგად, ეს არის ყველა მასშტაბის ბიზნესის ძირითადი მიზეზი, რის გამოც მათ უნდა გამოიყენონ სავიზიტო ბარათების ძალა საკუთარი განვითარებისთვის. მაგრამ შედეგები დამოკიდებული იქნება თქვენს შესაძლებლობაზე, შეისწავლოთ ბარათების პოტენციალი თქვენი ქსელის შექმნისას. ეს, უდავოდ, შესანიშნავი მარკეტინგული იარაღია, თუ მათ მთლიანი მარკეტინგული გეგმის ნაწილად აქცევთ.
თუ დახვეწილი, გემოვნებიაინ და საქმიანი სავიზიტო ბარათის დამზადება გჭირდებათ, მაშინ სწორ ადგილას მოხვდით. კომპანია IMC აიემსი უმოკლეს დროში დაგიმზადებთ თქვენი ბრენდისთვის აუცილებელ ბარათს.
სავიზიტო ბარათებმა შეინარჩუნეს თავიანთი მნიშვნელობა დღევანდელ ვირტუალურ სამყაროში. ბარათები ხელს უწყობს კლიენტებთან თბილი პირადი ურთიერთობის დამყარებას. ეს არის მარკეტინგული სტრატეგიის ნაწილი ნდობის შესაქმნელად, ბრენდის ჩამოყალიბებისა და პოტენციური მომხმარებლებისთვის გზავნილის მიწოდებისთვის.
დაგვიკავშირდით
გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:
საკონტაქტო ფორმა
გაქვს შეკითხვები?
სამუშაო საათები
ორშ-პარ: 10:00-19:00 საათი
შაბ-კვირ: 11:00-18:00 საათი
© 2024 IMC.GE - ყველა საავტორო უფლება დაცულია!