fbpx

შენი ბიზნესი ინტერნეტში

სოციალური მედიის მართვა

მთავარი - ბლოგი - ინტერნეტ მარკეტინგი - სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები

სოციალური მედია გულისხმობს ვებსაიტებსა და აპლიკაციებს, რომლებიც შექმნილია იმისთვის, რომ ადამიანებმა შეძლონ შინაარსის სწრაფად, ეფექტურად და რეალურ დროში გაზიარება. მიუხედავად იმისა, რომ ბევრ ადამიანს აქვს სოციალური მედია სმარტფონის აპლიკაციების საშუალებით, ეს საკომუნიკაციო ინსტრუმენტი კომპიუტერებით აიღო სათავე. 

ლოგოს დამზადება

სოციალურ მედიას შეუძლია მიმართოს ნებისმიერ ინტერნეტ კომუნიკაციის ინსტრუმენტს, რომელიც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს ფართო მასშტაბით გაზიარონ შინაარსი და დაუკავშირდნენ საზოგადოებას.

კომპანია IMC აიემსი გთავაზობთ სოციალური მედიის გვერდების მართვას პროფესიონალურად. ჩვენი გუნდის გამოცდილი წევრები მოგემსახურებიან ისეთი მიმართულებებით, როგორიცაა: პოსტების დიზაინში გაფორმება, ქოფის შექმნა (ტექსტის მომზადება პოსტისთვის), სწორად შერჩეულ, სამიზნე აუდიტორიაზე დარეკლამება, სხვა საჭირო ტექნიკური მხარდაჭერის უზრუნველყოფა. დაგვიკავშირდით: 593 26 26 12

ფოტოების, მოსაზრებებისა და მოვლენების რეალურ დროში გაზიარების შესაძლებლობამ გარდაქმნა ჩვენი ცხოვრების წესი და ბიზნესის წარმოება. აქ მოცემულია სოციალური მედიის გაგების საფუძვლები და როგორ შეიძლება მისი გამოყენება თქვენი ბიზნესის პოპულარიზაციისთვის.

რა არის სოციალური მედია?

სოციალური მედია არის ნებისმიერი ციფრული ინსტრუმენტი, რომელიც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს სწრაფად შექმნან და გაუზიარონ საზოგადოებას შინაარსი. სოციალური მედია მოიცავს ვებსაიტებისა და აპების ფართო სპექტრს. ზოგი Facebook-ისა და Twitter-ის მსგავსად სპეციალიზირებულია ბმულების და მოკლე წერილობითი შეტყობინებების გაზიარებაში. სხვები, როგორიცაა Instagram და TikTok, შექმნილია ფოტოებისა და ვიდეოების გაზიარების ოპტიმიზაციის მიზნით.

სოციალურ მედიას რაც უნიკალურს ხდის არის ის, რომ ის ფართო და შედარებით ნაკლებად ცენზურირებულია. მიუხედავად იმისა, რომ მრავალი სოციალური მედიის კომპანია აწესებს გარკვეულ შეზღუდვებს – მაგალითად, სურათების გადაღებას, რომლებიც აჩვენებს ძალადობას ან სიშიშვლეს – ბევრად ნაკლები შეზღუდვაა იმის შესახებ, თუ ვის რისი გაზიარება შეუძლია. განსხვავებით მასობრივი კომუნიკაციის სხვა საშუალებებისგან, როგორიცაა გაზეთები, რადიოსადგურები და ტელეარხები.

ყველას, ვისაც ინტერნეტი აქვს, შეუძლია დარეგისტრირდეს სოციალური მედიის ანგარიშზე. მათ შეუძლიათ გამოიყენონ ეს ანგარიში, რათა გააზიარონ ნებისმიერი შინაარსი, რომელსაც აირჩევენ. ხოლო მათ მიერ გაზიარებული შინაარსი აღწევს ყველასთან, ვინც მათ გვერდს ან პროფილს ეწვევა.

სოციალურ მედიაში ჰეშთეგების გამოყენება აერთიანებს შინაარსს თემების მიხედვით, რაც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს დაუკავშირდნენ უცხო ადამიანებს, რომლებიც შინაარსის თემით ინტერესდებიან.

რჩევა

სოციალური-მედია

როგორ მუშაობს სოციალური მედია

იმის გამო, რომ სოციალური მედია მოიცავს უამრავ სხვადასხვა სახის ვებსაიტსა და პროგრამას, ამ ინსტრუმენტების ფუნქციები საკმაოდ განსხვავებულია. ამასთან, სოციალური მედია საიტების უმეტესობაში ჩართულობა იწყება მომხმარებლის მიერ პროფილის შექმნით, როგორც წესი, სახელითა და ელ.ფოსტის მისამართით.

პროფილის შექმნის შემდეგ, მომხმარებლებს შეუძლიათ შინაარსის შექმნა და გაზიარება. მაგალითად, ინსტაგრამის მომხმარებელს, რომელსაც აქვს ახალი ანგარიში, შეუძლია გადაიღოს სურათი და გააზიაროს იგი თავის პროფილზე წარწერით. მათი პროფილისთვის შინაარსის შექმნის გარდა, სოციალური მედიის მომხმარებლებს შეუძლიათ იპოვონ სხვა მომხმარებლები, რომელთა შინაარსის მოსმენა ან კომენტარი სურთ. სოციალური მედიის ტიპიდან გამომდინარე, მომხმარებელი შეიძლება “გაჰყვეს” (Follow) სხვა მომხმარებელს, დაამატოს იგი როგორც “მეგობარი”, ან შეიძლება “გამოიწერო” (subscribe) სხვა მომხმარებლის გვერდი.

სოციალურ მედიაში ხშირად იყენებენ “feed-ებს”, რომლებიც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს გადაადგილდნენ განთავსებულ კონტენტს შორის. სოციალური მედია კომპანიები იყენებენ ალგორითმებს, მომხმარებლის პროფილის მონაცემების საფუძველზე, რათა განსაზღვრონ მოცემული შინაარსი და მისი თანმიმდევრობა. feed-ში შედის შინაარსი “დაფოლოვებული” მომხმარებლებისგან, აგრეთვე იმ პირებისგან, რომლებიც ფულს იხდიან თავიანთი შინაარსის რეკლამაში.

სოციალური მედიის ტიპები

არსებობს მრავალი სხვადასხვა სახის სოციალური მედია და მრავალი სერვისი შეიძლება მრავალ კატეგორიაში მოთავსდეს. აქ მოცემულია რამდენიმე ძირითადი ტიპი, რამდენიმე მაგალითთან ერთად.

სოციალური ქსელები

სოციალური ქსელები სპეციალიზირებულია აზრის, იდეისა და შინაარსის დაკავშირებასა და გაცვლაში სხვა მომხმარებლებთან. ხშირ შემთხვევაში მომხმარებლებთან, რომლებიც გემოვნებას და ინტერესებს იზიარებენ. Facebook და Twitter სოციალური ქსელების მაგალითებია. სხვებთან შედარებით უფრო პროფესიონალური და საქმიანია, თუმცა LinkedIn შეიძლება ჩაითვალოს სოციალურ ქსელად.

მედია ქსელები

სოციალური ქსელებისგან განსხვავებით, რომლებიც სპეციალიზირებულნი არიან მომხმარებლებს საშუალება აქვთ ერთმანეთს უზიარებდენ აზრებს და იდეებს, მედია ქსელები სპეციალიზირებული არიან ფოტოების და ვიდეოების მსგავსი შინაარსის გაზიარებაში. Instagram და YouTube ამის მაგალითებია. მაგალითად, YouTube მომხმარებელი ატვირთავს მის მიერ შექმნილ ვიდეოს და სხვა მომხმარებლებს შეუძლიათ ვიდეო”მოიწონონ”, “არ მოსწონონ” ან კომენტარი გააკეთონ მასზე. თუ ვიდეო საკმარისად სასარგებლოა მათთვის, მომხმარებელს შეუძლია აირჩიოს შემქმნელის “გამოწერა”, რათა ამ შემქმნელის ახალი ვიდეოები გამოჩნდეს მის არხში.

სადისკუსიო ქსელები

სადისკუსიო ქსელები, როგორიცაა Reddit, იდეალური საშუალებაა იმ პოსტებისთვის, რომლებსაც შეუძლიათ გამოიწვიონ სიღრმისეული დისკუსია მომხმარებლებში. მომხმარებლებს შეუძლიათ დატოვონ დეტალური პასუხები კომენტარის განყოფილებაში, ხოლო სხვა მომხმარებლებს შეუძლიათ უპასუხონ პირდაპირ კომენტარები, რაც საშუალებას მისცემს ორგანულად გაიზარდოს და განვითარდეს საუბრები.

ბლოგინგის საიტები, როგორიცაა WordPress, შეიძლება ასევე მოხვდეს სადისკუსიო ქსელის კატეგორიაში, თუმცა ზოგი ფიქრობს, რომ ბლოგინგს საკუთარი ტიპის სოციალური მედია წარმოადგენს.

შენიშვნა

შეფასების ქსელები

შეფასების ქსელები, როგორიცაა Yelp და TripAdvisor, ამატებს სოციალური მედიის ასპექტებს მომხმარებლისა და პროდუქტის მიმოხილვების შესახებ. მომხმარებლებს, ისევე როგორც ბიზნესს, რომელსაც განიხილავენ, შეუძლიათ იკონტაქტონ პირდაპირ შემფასებელ შემფასბლებთან.

ბიზნესი და სოციალური მედია

მიუხედავად იმისა, რომ ნებისმიერ პირს შეუძლია დარეგისტრირდეს სოციალურ მედიაში, სოციალური მედიის პლატფორმები გახდა ყველა ზომის ბიზნესის მარკეტინგის მნიშვნელოვანი ნაწილი. წარმატებული სოციალური მედიის გასაღები არის ის, რომ არ მოექცეთ მას ისე, როგორც ზედმეტ დანამატს, არამედ უნდა მოეპყროთ მას იგივე სიფრთხილით, პატივისცემითა და ყურადღებით, როგორც თქვენს ბიზნესთან მიმართებით იქცევით მარკეტინგული ძალისხმევისას. აქ არის რამოდენიმე რამ, რაც ბიზნესმა უნდა გაითვალისწინოს სოციალური მედიის გამოყენებისას.

რა არის სოციალური მედია მარკეტინგი?

სოციალური მედია მარკეტინგი არის სოციალური მედიის პლატფორმების გამოყენება აუდიტორიასთან დასაკავშირებლად თქვენი ბრენდის შექმნისთვის, გაყიდვების გასაზრდელად და ვებსაიტების ტრაფიკის გასაზრდელად. ეს გულისხმობს დიდებული კონტენტის გამოქვეყნებას თქვენს სოციალურ მედიის პროფილებზე, თქვენი მიმდევრების მოსმენასა და ჩართვას, თქვენი შედეგების ანალიზს და სოციალური მედიის რეკლამებას. ძირითადი სოციალური მედია პლატფორმები (ამ დროისთვის) არის Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube და Snapchat. ასევე არსებობს მთელი რიგი სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტები, რომლებიც ეხმარება ბიზნესს მაქსიმალურად გამოიყენონ ზემოთ ჩამოთვლილი სოციალური მედია პლატფორმები. მაგალითად, კომპანია IMC აიემსის აქვს სოციალური მედია მენეჯმენტის სერვისი, რომელიც დაგეხმარებათ წარმატების მიღწევაში თქვენი სოციალური მედია მარკეტინგის საშუალებით. გსურთ ბრენდის შექმნა ან თქვენი ბიზნესის განვითარება? ჩვენ გვინდა დაგეხმაროთ წარმატების მიღწევაში.

სოციალური მედია მარკეტინგი სწრაფია

თავისი ხასიათიდან გამომდინარე, სოციალური მედიაში მცირე ყურადღების ცენტრში ექცევით – თქვენ უნდა მიიპყროთ მათი ყურადღება, რადგან ისინი სწრაფად ათვალიერებენ ათეულობით პოსტს ერთდროულად. რეკლამის სათაურებითა და ასლებით უფრო რთულია, რომ მიიპყრო ყურადღება, ვიდრე ტრადიციული გაზეთის რეკლამით.

სოციალური მედია მარკეტინგის სწრაფი მიმოხილვა

სოციალური მედია მარკეტინგი პირველად გამოქვეყნებით დაიწყო. ბიზნესი სოციალურ ქსელში ავრცელებდა თავის კონტენტს, რათა მიეღო საკუთარი ვებსაიტების ტრაფიკი და გაეზარდა გაყიდვები. მაგრამ სოციალური მედია გახდა უფრო მეტი, ვიდრე მხოლოდ კონტენტის სამაუწყებლო ადგილი. დღესდღეობით, ბიზნესი სოციალურ მედიას უამრავი მეთოდით იყენებს. მაგალითად, ბიზნესი, რომელიც ზრუნავს იმაზე, თუ რას ამბობს ხალხი მისი ბრენდის შესახებ, აკონტროლებს საუბრებს სოციალურ მედიაში და რეაგირებს შესაბამის განსახილველ საკითხებზე (სოციალური მედიის მოსმენა და ჩართულობა). ბიზნესი, რომელსაც სურს გაიგოს, თუ როგორ მოქმედებს ის სოციალურ მედიაში, აანალიზებს თავის მიღწევას, ჩართულობას და გაყიდვებს სოციალურ მედიაში ანალიტიკური საშუალებით (სოციალური მედიის ანალიტიკა). ბიზნესი, რომელსაც სურს აუდიტორიის კონკრეტულ ჯგუფს მასშტაბურად მიაღწიოს, აწარმოებს მაღალ მიზნობრივ რეკლამას სოციალურ ქსელში (როგორ გავაკეთოთ რეკლამა). მთლიანობაში, ეს ყოველივე ხშირად ასევე ცნობილია, როგორც სოციალური მედია მენეჯმენტი.

სოციალური მედია მარკეტინგის ხუთი ძირითადი საფუძველი

  • სტრატეგია
  • დაგეგმვა და გამოქვეყნება
  • მოსმენა და ჩართულობა
  • ანალიტიკა და რეპორტინგი
  • რეკლამა

1. სტრატეგია

სანამ პირდაპირ ჩაეშვებით და სოციალურ ქსელში რამეს გამოაქვეყნებთ, მოდით გადავდგათ ნაბიჯი უკან და გადავხედოთ უფრო დიდ სურათს. პირველი ნაბიჯი არის სოციალური მედია სტრატეგიაზე ფიქრი. რა მიზნები გაქვთ? როგორ დაგეხმარებათ სოციალური მედია თქვენი ბიზნესის მიზნების მიღწევაში? ზოგიერთი ბიზნესი სოციალურ მედიას იყენებს ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად, ზოგი კი ვებ-გვერდების ტრაფიკისა და გაყიდვების მართვის მიზნით. სოციალური მედია ასევე დაგეხმარებათ თქვენი ბრენდის ირგვლივ ჩართულობის ჩამოყალიბებაში, საზოგადოების შექმნასა და მომხმარებელთა დახმარების არხად ჩამოყალიბებაში. რომელ სოციალურ მედიის პლატფორმებზე გსურთ ფოკუსირება? როგორც ზემოთ აღინიშნა, ძირითადი სოციალური მედია პლატფორმებია Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube და Snapchat. ასევე არსებობს უფრო პატარა და მომავალი პლატფორმები, როგორიცაა Tumblr, Tik Tok და Anchor და სოციალური შეტყობინებების პლატფორმები, როგორიცაა Messenger, WhatsApp და WeChat. დაწყებისას, უმჯობესია აირჩიოთ რამდენიმე პლატფორმის გამოყენება, რომელზეც ფიქრობთ, რომ თქვენი სამიზნე აუდიტორია იყენებს, ვიდრე ყველა პლატფორმაზე ყოფნა. რა სახის კონტენტის გაზიარება გსურთ? რომელი ტიპის შინაარსი მიიზიდავს საუკეთესოდ თქვენს სამიზნე აუდიტორიას? არის ეს სურათები, ვიდეოები ან ბმულები? თუ საგანმანათლებლო ან გასართობი შინაარსია უფრო მიმზიდველი? დასაწყებად კარგი ადგილია მარკეტინგის პერსონას შექმნა, რომელიც დაგეხმარებათ ამ კითხვებზე პასუხის გაცემაში. თუმცა ის არ უნდა იყოს სამუდამოდ ფიქსირებული; თქვენ ყოველთვის უნდა შეგეძლოთ სტრატეგიის შეცვლა იმის მიხედვით, თუ როგორ მუშაობს თქვენი სოციალური მედიის შეტყობინებები.

2. დაგეგმვა და გამოქვეყნება

მცირე ბიზნესისთვის სოციალური მედია მარკეტინგი, როგორც წესი, იწყება სოციალური მედიაში მუდმივი ყოფნით. სამი მილიარდი ადამიანი (3,000,000,000!) იყენებს სოციალურ მედიას. სოციალური მედიის პლატფორმებზე ყოფნით, თქვენ აძლევთ ბრენდს შესაძლებლობას, აღმოაჩინონ მომავალი მომხმარებლებმა. სოციალურ მედიაში გამოქვეყნება ისეთივე მარტივია, როგორც ბლოგის პოსტის, სურათის ან ვიდეოს გაზიარება სოციალური მედიის პლატფორმაზე. ეს იგივეა, რომ გააზიარო რაიმე შენს პირად Facebook პროფილზე. მაგრამ ნაცვლად კონტენტის სპონტანურად შექმნისა და გამოქვეყნებისა, გონივრულად დაგეგმეთ თქვენი კონტენტი. ასევე, იმის უზრუნველსაყოფად, რომ მაქსიმალურ რაოდენობას მიაღწიოს თქვენმა კონტენტმა, უნდა გამოაქვეყნოთ შესანიშნავი შინაარსი, რომელიც თქვენს აუდიტორიას მოსწონს, სწორ დროს და შესაბამისი სიხშირით. დღესდღეობით სოციალური მედიის დაგეგმვის მრავალფეროვანი საშუალება არსებობს, მაგალითად, Buffer Publish, რაც დაგეხმარებათ თქვენი კონტენტის ავტომატურად გამოქვეყნებაში თქვენთვის სასურველ დროს. ეს დაზოგავს თქვენს დროს და საშუალებას მოგცემთ მიაღწიოთ თქვენს აუდიტორიამდე, როდესაც ისინი სავარაუდოდ გამოეხმაურებიან თქვენს შინაარსს.

3. მოსმენა და ჩართულობა

თქვენი ბიზნესის და სოციალური მედიის შემდგომ ზრდასთან ერთად, თქვენს ბრენდზე საუბრებიც გაიზრდება. ხალხი კომენტარს გააკეთებს სოციალურ ქსელში თქვენს მიერ გამოქვეყნებულ შეტყობინებებზე, მოგნიშნავთ სოციალურ ქსელში გამოქვეყნებულ შეტყობინებებში, ან პირდაპირ გამოგიგზავნით შეტყობინებას. შესაძლოა ხალხმა სოციალურ ქსელში ისაუბრონ თქვენი ბრენდის შესახებ, ისე, რომ ამის შესახებ ვერც შეიტყოთ. ამიტომ თქვენ მოისურვებთ თქვენი ბრენდის შესახებ სოციალური მედიის საუბრების მონიტორინგს. თუ ეს დადებითი კომენტარია, თქვენ გაქვთ შანსი გააკვირვოთ და გაახაროთ ისინი. წინააღმდეგ შემთხვევაში, შეგიძლიათ დახმარება შესთავაზოთ და გამოასწოროთ სიტუაცია, სანამ ის გაუარესდება. თქვენი ხელით შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი შეტყობინებები ყველა სოციალური მედიის პლატფორმაზე, მაგრამ ეს არ არის ეფექტური და ვერ ნახავთ შეტყობინებებს, რომლებზეც არ არის მონიშნული თქვენი ბიზნესის სოციალურ მედიის პროფილი. ამის ნაცვლად შეგიძლიათ გამოიყენოთ სოციალური მედიის მოსმენისა და ჩართულობის ინსტრუმენტი, რომელიც აერთიანებს თქვენს ყველა სოციალურ მედიაში მითითებულ მონიშვნებსა და შეტყობინებებს, მათ შორის, პოსტებს, რომლებზეც არ არის მონიშნული თქვენი ბიზნესის სოციალურ მედიის პროფილი.

4. ანალიტიკა და რეპორტინგი

ამ გზაზე, კონტენტს აქვეყნებთ თუ სოციალურ მედიაში ხართ ჩართული, გაინტერესებთ, როგორ მუშაობს თქვენი სოციალური მედია მარკეტინგი. გასულ თვეს სოციალურ ქსელში უფრო მეტ ხალხს მიაღწიეთ? რამდენჯერ მოგიხსენიეს პოზიტიურად თვის განმავლობაში? რამდენმა ადამიანმა გამოიყენა თქვენი ბრენდის ჰეშთეგი სოციალურ ქსელში განთავსებულ პოსტებზე? თავად სოციალური მედიის პლატფორმები უზრუნველყოფენ ამგვარი ინფორმაციის საბაზისო დონეს. უფრო ღრმა ანალიტიკური ინფორმაციის მისაღებად ან სოციალური მედიის პლატფორმებზე მარტივად შედარების მიზნით, შეგიძლიათ გამოიყენოთ სოციალური მედიის ანალიტიკური ინსტრუმენტების ფართო სპექტრი.

5. რეკლამა

როდესაც საკმარისად დიდი თანხა გაქვთ თქვენი სოციალური მედია მარკეტინგის გასაზრდელად, სფერო, რომლის გამოყენებაც შეგიძლიათ, არის რეკლამა სოციალურ ქსელში(ფეისბუქ რეკლამა). სოციალური მედიის რეკლამები საშუალებას გაძლევთ, მიაღწიოთ იმაზე ფართო აუდიტორიამდე, ვიდრე მხოლოდ თქვენ გამომწერებამდე. დღესდღეობით სოციალური მედიის სარეკლამო პლატფორმები იმდენად ძლიერია, რომ შეგიძლიათ ზუსტად განსაზღვროთ, ვის უნდა აჩვენოს თქვენი რეკლამები. შეგიძლიათ შექმნათ სამიზნე აუდიტორია, მათი დემოგრაფიის, ინტერესების, ქცევის და ა.შ. მიხედვით. როდესაც ერთდროულად ბევრ სოციალურ მედიაში სარეკლამო კამპანიას აწარმოებთ, შეგიძლიათ სოციალური მედიის სარეკლამო ინსტრუმენტები გამოიყენოთ, რათა ფართო ერთობლივი ცვლილებები შეიტანოთ, მოახდინოთ პროცესების ავტომატიზაცია და თქვენი რეკლამების ოპტიმიზაცია.

სოციალური მედია მარკეტინგის რესურსები

სოციალური მედია პლატფორმები ყოველთვის ვითარდება. როდესაც Facebook პირველად გაეშვა, ხალხს მხოლოდ ტექსტური განახლებების გაზიარება შეეძლო. ახლა იმდენი კონტენტის ფორმატია, როგორიცაა სურათები, ვიდეოები, ლაივ ვიდეოები და მოთხრობები. ამრიგად, სოციალური მედია მარკეტინგი, აგრეთვე, ყოველთვის იცვლება. ჩვენ გვსურს დაგეხმაროთ სოციალურ მედიაში წარმატების მისაღწევად უახლესი ცვლილებებისა და სტრატეგიების შესახებ. ამიტომ ჩვენს ბლოგზე აქტიურად იწერება ისეთი სტატიები, რომლებიც დაგეხმარებათ ინტერნეტ მარკეტინგის სფეროში წარმატების მიღწევაში. ხოლო ჩვენი გამოცდილი გუნდის მიერ შემოთავაზებული სერვისები კიდევ უფრო მკვეთრად გაზრდის თქვენი ბრენდის მიღწევას მომხმარებლამდე და საბოლოოდ თქვენს შემოსავლებს.  

აქტიური უნდა იყოთ სოციალურ მედიაში

საცალო ვაჭრობის ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შეცდომა არის ის, რომ ხსნიან ანგარიშებს ყველა სოციალურ მედიის პლატფორმაზე, რომელიც მათ მიაჩნიათ, რომ მნიშვნელოვანია, შემდეგ კი ტოვებენ და არ მოქმედებენ. სინამდვილეში, სოციალური მედიის მომხმარებლები შეიძლება გამოეთიშონ საცალო ვაჭრობის ანგარიშს, რომელიც ხსნის ანგარიშებს და არ ურთიერთობს კლიენტებთან ან საზოგადოებასთან.

შეიძლება უკეთესი იყოს, რომ თქვენს ვებგვერდზე არ გქონდეთ სოციალური მედიის ხატულა, თუ არ აპირებთ მასში აქტიურ ჩართვას ყოველდღიური საქმიანობისას.

შენიშვნა

ფოკუსირდით მომხმარებელზე

საცალო ვაჭრობის კიდევ ერთი დიდი შეცდომა არის სოციალური მედიის გამოყენება იმ საკითხებზე სასაუბროდ, რაც თავისთვის არის მნიშვნელოვანი, ვიდრე სასაუბროდ იმაზე, რაც მნიშვნელოვანია მომხმარებლისთვის. მაგალითად, საცალო ვაჭრები, რომლებიც იყენებენ სოციალურ ქსელს, შეიძლება ფიქრობენ, რომ ფასდაკლების შესახებ ინფორმაციის გავრცელება შესანიშნავია. გარკვეულწილად, ეს მართალი იქნება, მაგრამ თუ ეს ერთადერთი მიზეზია სოციალურ ქსელში ჩართულობისთვის, ეს სასარგებლო არ იქნება. თქვენი მიზანი უნდა იყოს მომხმარებლისთვის შესაბამისი შინაარსის მიწოდება და მათთან ურთიერთობა იმ დონემდე, რომ მათ სურდეთ თქვენი პოსტი გაუზიარონ სხვებს.

თუ იყენებთ სოციალურ მედიას, თქვენ გჭირდებათ ურთიერთობა თქვენს მომხმარებლებთან, ჩართეთ ისინი დიალოგში და სთხოვეთ მოსაზრებები. განათავსეთ თქვენი მაღაზიის ორი ნივთის სურათი, რომლის განხილვასაც აპირებთ და ჰკითხეთ მომხმარებლებს, რომელი მათგანი მოსწონთ ყველაზე მეტად. ეს ქმნის დიალოგს, რომელიც იწვევს საერთო შეტყობინებებსა და მიმდევრებს. გარდა ამისა, თუ წარმატებით ჩაერთვები თქვენს მომხმარებლებთან, ეს დაგეხმარებათ უკეთ განსაზღვროთ მათი გემოვნება და მისწრაფებები.

სურათები მნიშვნელოვანია

გასათვალისწინებელია ისიც, რომ სოციალურ ქსელში ყველაზე ხშირად გავრცელებული შინაარსი არის სურათი, ამიტომ კარგია თქვენი პოსტებისთვის სურათის დამატება. ეს მკვეთრად გაზრდის თქვენს შანსებს, რომ თქვენმა ერთ-ერთმა მიმდევარმა გააზიაროს პოსტი თავის გვერდზე. მიუხედავად იმისა, რომ მიმდევრების ფართო ქსელის შექმნა დიდებულია, სოციალური მედიის წარმატების უკეთესი საზომია ის, თუ რამდენად ხშირად იზიარებენ თქვენი მიმდევრები თქვენს შინაარსს – არ აქვს მნიშვნელობა რამდენი მიმდევარი გყავთ. ეს არის “პირისპირ საუბრის” ახალი ფორმა.

დასკვნა:

  • სოციალური მედია არის ვებსაიტი ან პროგრამა, რომელიც საშუალებას გაძლევთ შექმნათ და გაუზიაროთ შინაარსი სხვა მომხმარებლებს ურთიერთობისას.
  • გაზიარებული მედიის ტიპი დამოკიდებულია სოციალური მედიის საიტზე ან მოცემულ პროგრამაზე.
  • ტრადიციული მედიისგან განსხვავებით, სოციალური მედია საშუალებას აძლევს თითქმის ყველას, დაუყოვნებლივ მიაღწიოს საზოგადოებამდე, ხოლო შინაარსის შეზღუდვა შედარებით მცირეა.
  • ბიზნესს შეუძლია გამოიყენოს სოციალური მედია მენეჯმენტი მომხმარებლებთან ურთიერთობისთვის.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

ასევე წაიკითხეთ ჩვენი ბლოგის სხვა საინტერესო სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს სოციალურ ქსელებში

Skip to content