IMC

SEO Freelancing: 10 რამ, რაც უნდა იცოდეთ, რომ იყოთ წარმატებული

გამოიყენეთ ეს ექსპერტული რჩევები თქვენი SEO freelancing-ის გასაუმჯობესებლად, რათა გახდეთ და ისიამოვნოთ წარმატებული კარიერით, როგორც ფრილანსერი.

ფრილანსერობა ხშირად რომანტიზებულია და განიხილება, როგორც გაქცევა მომაბეზრებელი უფროსისაგან, რომელიც არ გაფასებს.
თუ გჭირდებათ SEO ოპტიმიზაცია, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12 – ჩვენი SEO სპეციალისტი თქვენს ვებ საიტს მოწინავე პოზიციებზე წარმოაჩენს.

ხშირად, როცა ადამიანები საკუთარ თავზე იწყებენ მუშაობას სწრაფად აცნობიერებენ, რომ ისინი ტოვებენ 9-5 საათს, რათა მუშაობდნენ 24/7.

ამან შეიძლება უარყოფითი გავლენა მოახდინოს თქვენს თვითშეფასებაზე და ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე, მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ფრილანსერობა არ ღირს.

ეს შეიძლება იყოს სრულფასოვანი გამოცდილება, თუ ამას სწორი აზროვნებით მიიღებთ.

ამ სვეტში შეისწავლით SEO freelancing  რჩევებს,  რომლებიც დაგეხმარებათ იპოვოთ მეტი (და უკეთესი) კლიენტი, შექმნათ მდგრადი ბიზნესი და ნამდვილად შეიყვაროთ ის, რასაც აკეთებთ.

მაგრამ პირველ რიგში, მოდით გადავხედოთ იმას, თუ რატომ ირჩევს ამდენი ადამიანი თავისუფალ მუშაობას.

SEO freelancing-ის დადებითი მხარეები

ზემოთ აღვნიშნეთ SEO freelancing-ის დაწყების რამდენიმე უარყოფითი მხარე. ასე რომ, ახლა დროა დააბალანსოთ  დადებითი მხარეები.

როცა თავისუფალი ხარ… მეტი კონტროლი გაქვთ თქვენს დროსა და ცხოვრებაზე.

თქვენ შეგიძლიათ დაისვენოთ მთელი სამუშაო დღეც კი, თუ თქვენი პროექტები გაძლევთ საშუალებას. თქვენი განრიგი თქვენია.

თქვენი ხელფასი შეიძლება სწრაფად გაიზარდოს.

Search Engine Journal-ის კვლევამ აჩვენა, რომ SEO პროფესიონალების 60% სრულ განაკვეთზე მუშაობისას იმავეს ან მეტს გამოიმუშავებს, ვიდრე აშშ-ის საშუალო მაჩვენებელი.

საძიებო სისტემის ჟურნალის კვლევა აჩვენებს, რომ  SEO პროფესიონალების  60% შემოსავალი იგივე ან მეტია, ვიდრე აშშ-ის მედიანა სრულ განაკვეთზე მუშაობისას.

მაგრამ ზრდა ხშირად შეზღუდულია მრავალწლიანი გამოცდილებით, პლუს ძნელია არსებითად გაზარდო შენი ხელფასი ერთ კომპანიაში. თქვენ ხშირად დაგჭირდებათ სამუშაოს შეცვლა, რომ მიიღოთ უფრო დიდი ზრდა.

მაგრამ როცა SEO ფრილანსერი ხართ, არ გჭირდებათ თქვენი ხელფასის „წლიური 3%-იანი მატების“ მოლოდინი. შეგიძლიათ უფრო სწრაფად გააკეთოთ ის.

ჩვენ  მივიღეთ  ჩვენს წინა სრულ განაკვეთზე სამუშაოს ხელფასი შტატგარეშე მუშაობის პირველ წელს, ხოლო  მომდევნო წელს გავაორმაგეთ.

ეს უნიკალური შედეგი არ არის, ბევრი სხვა წარმატების ისტორიაა თანამემამულე SEO-სგან, რომლებმაც თავიანთი თავისუფალი კარიერის დაწყება გადაწყვიტეს.

ფაქტიურად არანაირი შეზღუდვა არ არის იმის, თუ რამდენის გამომუშავება შეგიძლიათ, რადგან თქვენ  შეგიძლიათ თქვენი  თავისუფალი ბიზნესი გადააქციოთ სააგენტოდ ან სხვა რამედ.

 

კლიენტებთან პირდაპირ მუშაობა.

ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი დადებითი მხარე, რადგან უფრო დიდი გავლენა იქონიოს  თქვენი კლიენტების წარმატებაზე.

 

თქვენ უკეთ გესმით თქვენი კლიენტების.

როგორც ბიზნესის მფლობელი, თქვენ უკეთ გესმით თქვენი კლიენტების, რადგან ახლა მეტი იცით პრიორიტეტებისა  და ძალისხმევის შეფასება ზემოქმედების წინააღმდეგ.

ის გეხმარებათ კონცენტრირება მოახდინოთ ყველაზე მნიშვნელოვან რეკომენდაციებზე, ნაცვლად იმისა, რომ შეეცადოთ გამოასწოროთ SEO-ს ყველა საკითხი.

აქ არის ჩვენი 10 ყველაზე ღირებული რჩევა, რომელიც ვიმედოვნებთ დაგეხმარებათ თქვენი SEO freelancing ბიზნესის დაჩქარებაში.

 

  1. ისაუბრეთ სხვა ფრილანსერებთან

სადაც არ უნდა იყოთ, არიან ადამიანები, რომლებიც უკვე იმყოფებოდნენ იქ.  მათ აქვთ გამოცდილება და ცოდნა, საიდანაც შეგიძლიათ ისარგებლოთ.

ჩვენ მოგცემთ რამდენიმე რჩევას, თუ როგორ უნდა დაუკავშირდეთ ადამიანებს რჩევისთვის.

  • ნუ გაუგზავნით მხოლოდ თქვენი კითხვების სიას ან რაიმე ბუნდოვანს, როგორიცაა „გთხოვთ დამეხმარეთ“. პირიქით თვენ უნდა შეეცადოთ ურთიერთობის დამყარებას, რის შედეგადაც ადამიანები სიამოვნებით დაგეხმარებიან.
  • დაუსვით კონკრეტული შეკითხვები.
  • პასუხები, რომლებსაც მიიღებთ, დამოკიდებულია თქვენს კითხვებზე. დარწმუნდით, რომ დასვით კონკრეტული კითხვები.

თქვენ ხართ პასუხისმგებელი თქვენს გადაწყვეტილებებზე.

თქვენ სთხოვთ ადამიანებს, მიიღონ დახმარება და არ დააკისრონ პასუხისმგებლობა თქვენს ბიზნესზე. ამიტომ გამოიყენეთ საღი აზრი და ნახეთ, რა მუშაობს თქვენთვის და რა არა.

  1. შექმენით თქვენი ონლაინ ყოფნა

თქვენ შეიძლება იყოთ კარგი SEO ოდესმე, მაგრამ თუ არავინ იცის ამის შესახებ, რთული იქნება წარმატების მიღწევა.

ჩვენ ვცხოვრობთ სოციალურ მედია სამყაროში სადაც უამრავი ხმა ისმის და მათ შორის  თქვენი ხმაც უნდა ისმოდეს.

თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ  LinkedIn  თქვენი ყოფნის გასაძლიერებლად.შეგიძლიათ ისარგებლოთ Twitter-ით, გაუშვათ ახალი ამბები ან გააკეთოთ ყველაფერი ერთდროულად. არჩევანი თქვენზეა.

მაგრამ დამიჯერეთ, გაცილებით ადვილია პერსპექტიულებთან საუბარი, თუ დატოვილი  გაქვთ დიდი ციფრული კვალი.

  1. მოეპყარით საკუთარ თავს, როგორც ბიზნესს

როდესაც იწყებ საკუთარ ბიზნესს, შენ ხდები ბუღალტერი, ანგარიშების მენეჯერი, გამყიდველი, იურიდიული დეპარტამენტი.

თქვენ ასევე იხდით თქვენს გადასახადებს (რაც თვიდან შიშის მომგვრელია)

თქვენ ეს უნდა გაითვალისწინოთ თქვენი სერვისების ფასის დადგენის დროს. რადგან  საკმარისი არ იქნება მხოლოდ საათობრივი ტარიფის გამოთვლა, რომელიც გქონდათ დღის სამუშაოზე. თქვენ დაგჭირდებათ რამდენჯერმე მეტი, რომ  დაიფაროს ყველა სხვა ხარჯი.

  1. ისწავლეთ თქვენი სერვისების ფასი

ახლა თქვენ იცით, რომ თქვენ ხართ ბიზნესი, მაშინაც კი, თუ  ერთადერთი ადამიანი ხართ მასში მომუშავე.

ნებისმიერი ბიზნესის მთავარი მიზანი მოგების მიღებაა. ამიტომ, მნიშვნელოვანია გაითვალისწინოთ ყოველგვარი ეს და შეწყვიტოთ საკუთარი თავის არასაკმარისად გაყიდვა.

მიიღეთ რამდენიმე რჩევა:

  • ნუ იმუშავებთ უფასოდ.
  • გამოიყენეთ პროექტზე დაფუძნებული ფასები საათობრივი ბილინგის დროს.
  • მუდმივად გააუმჯობესეთ და შესაბამისად გაზარდეთ თქვენი ფასები.
  1. ისწავლეთ გაყიდვა

 როდესაც დაიწყებთ, თქვენ გაიგონებთ ხალხის სიტყვებს: „შენ არ ხარ ამ ბიზნესში, თუ ვერ გაყიდი“. ეს ყოველივე  შეიძლება შემაწუხებელიც კი გახდეს.

არ გინდოდეთ გაყიდვა; ფაქტობრივად, შეგეშინდეთ მისი გაკეთების.

ასევე, გავრცელებულია მცდარი მოსაზრება, რომ თუ კარგად ხარ შენს საქმეში (ჩვენს შემთხვევაში SEO-ში) თქვენ ავტომატურად გეყოლებათ ბევრი კლიენტი, რომლებიც თქვენთან ერთად მუშაობენ.

ეს არ შეესაბამება სიმართლეს. სინამდვილეში, გაყიდვა და SEO სრულიად განსხვავებული უნარებია  და თქვენ ორივე გჭირდებათ წარმატების მისაღწევად.

ყველაფერი შეიცვალება, როდესაც გაიგებთ სიმართლეს. ამიტომ ,დაიწყეთ  გაყიდვების შესწავლა.

არ უნდა ისაუბროთ კარდაკარ გაყიდვებზე ან შემაშფოთებელი შეტყობინებების გაგზავნაზე თქვენს კონტაქტებზე LinkedIn-ზე. ეს ბევრად უფრო დახვეწილია.

თქვენ ყიდით ყოველთვის, როცა პოტენციურ მომხმარებელთან ახდენთ ზარს. მაშინაც კი, როცა უბრალოდ საუბრობთ ან უზიარებთ წარსულ მოგებებს.

ასევე  ყიდით იდეებს, შედეგებს, საკუთარ თავს, როგორც პროფესიონალს, თქვენს სააგენტოს. მოკლედ ნებისმიერი საუბარი პერსპექტიულთან არის გაყიდვა.

  1. შექმენით პროცესები და სისტემები

 ბევრი ადამიანი ამბობს, რომ არ აქვთ მკაფიო გზა, რომელსაც მიჰყვებიან SEO აუდიტის ან მსგავსი განმეორებადი ამოცანების ჩასატარებლად.

კარგია, თუ ახლა არ გაქვთ პროცესები ან სისტემები, მაგრამ დროა დაიწყოთ  მათი მშენებლობა.

პროცესების შექმნა დაგეხმარებათ გახადოთ თქვენი თავისუფალი ბიზნესი უფრო ეფექტური და გააუმჯობესოთ მარჟა. პროცესები ასევე ღირებულია დელეგაციისთვის შემდგომ ეტაპზე, თუ თქვენ გადაწყვეტთ დაიქირაოთ ვინმე თქვენს დასახმარებლად.

თქვენ არ დაგჭირდებათ რაიმე ფანტასტიკურის შექმნა. პროცესი შეიძლება დაიწყოს მარტივი საკონტროლო სიის სახით, რომელიც შეგიძლიათ დროთა განმავლობაში გააფართოვოთ.

  1. ააშენეთ აქტივები

როდესაც დაიწყებთ თქვენს თავისუფალ ბიზნესს, პარალელურად დაიწყეთ  კურსის მშენებლობა.

კარგია,თუ დაიწყებთ რაიმე სახის აქტივობის აშენებას (მაგალითად, ელექტრონული წიგნი ან ფასიანი წევრობა).

პროდუქტების გაყიდვა, სერვისების გარდა, გაგიუმჯობესებთ SEO-ს, რადგან ისწავლით უამრავ მარკეტინგულ უნარს.

თქვენ იწყებთ აუდიტორიის კვლევის განსხვავებულ ხილვას, ისწავლით  copywriting -ს და უკეთ გაიგებთ თქვენს SEO კლიენტებს.

  1. დააყენეთ საკუთარი თავი ხანგრძლივი მოგზაურობისთვის

 თავისუფალი მოგზაურობის დაწყება არ არის ადვილი. თქვენ მოგიწევთ ბევრი რამის სწრაფად გარკვევა.

ამ ყველაფერმა შეიძლება გამოიწვიოს გადაჭარბებული მუშაობა და ფსიქიკური ჯანმრთელობის პრობლემები.

ამ გამოკითხვის მიხედვით, რომელიც  გავაკეთეთ Twitter-ზე, სამუშაო/ცხოვრების ბალანსი არის 3-დან ერთ-ერთი ურთულესი რამ თავისუფალ პროფესიაში.

ამიტომ სჯობს იზრუნოთ საკუთარ თავზე და თქვენს სამუშაო/ცხოვრების ბალანსზე, სანამ არ გაგიჭირდებათ იმის დამახსოვრება, თუ ვინ ხართ თქვენს ცხოვრებაში თქვენი ბიზნესის მიღმა.

გიზიარებთ რამოდენიმე რჩევას:

  • გყავდეთ დამხმარე გუნდი, რომელიც გაგამხნევებთ
  • გქონდეთ ჰობი, რომელიც არ არის დაკავშირებული თქვენს სამუშაოსთან.
  • დაგეგმეთ თქვენი თავისუფალი დრო.
  • დააწესეთ მკაფიო საზღვრები საკუთარ თავთნ, ასევე არ იმუშაოთ დღეში 12 საათი პიჟამაში.

ყველა ეს წვრილმანი უზრუნველყოფს მარათონზე გაშვებას და არა სპრინტზე (დიახ, ეს SEO-ს მინიშნებაა).

  1. იცოდე შენი „კანონები“ და მიჰყევი მათ

თქვენ არ შეგიძლიათ იმუშაოთ ყველა ტიპის SEO პროექტზე და ასევე ყველა ტიპის კლიენტთან, ვინც თქვენთან მოდის.  ეს მცდელობა მხოლოდ დაგწვავთ თქვენ.

სამაგიეროდ, თქვენ უნდა გქონდეთ სიცხადე, რას აკეთებთ (თქვენი ძლიერი მხარეები), როგორ ეხმარებით (თქვენი სერვისები), და ვის ეხმარებით (კლიენტების ტიპები, რომლებთანაც მუშაობთ).

თავიდან  შეიძლება გაგიჭირდეთ პოტენციურ პროექტებზე „არა“-ს თქმა. მაგრამ ეს გრძელვადიან პერსპექტივაში ანაზღაურდება.

 

 

  1. დაეხმარეთ ადამიანებს მთელი გზა

არ აქვს მნიშვნელობა სად იმყოფებით თქვენი თავისუფალი მოგზაურობის დროს, თქვენ შეგიძლიათ დაეხმაროთ ადამიანს, რომელიც რამდენიმე ნაბიჯით ჩამორჩება რაიმეში.

თქვენ შეგიძლიათ დაეხმაროთ თქვენთვის შესაფერისი ნებისმიერი გზით: ბლოგ პოსტის დაწერით, თქვენი რჩევის გამოქვეყნებით  ტვიტერზე, პასუხის გაცემა მათ კითხვაზე Slack ჯგუფში და ა.შ.

გახსოვდეს, რომ შენი გამოცდილება მნიშვნელოვანია და ერთ მშვენიერ დღეს  თქვენ იქნებით ის ადამიანი, რომელიც დაეხმარება იმ ადამიანს ვინც ამ ყველაფერს  ახლა ისწყებს.

საბოლოო  დასკვნა

ცხოვრება ძალიან ხანმოკლეა იმისთვის, რომ დარჩე სამსახურში სადაც არ მოგწონს და  იმუშაო პროექტებზე, რომლებიც არ მოგწონს.

ამიტომ, როდესაც თქვენ  გახსნით თავისუფალ მოგზაურობას, აღარ გექნებათ შეზღუდვები.

წარმატებები!  ჩვენ გვჯერავს თვენი !

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Leave a Comment

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს კონტენტისა და რეკლამის პერსონალიზებისთვის, სოციალური მედიის ფუნქციების უზრუნველსაყოფად და ჩვენი ტრაფიკის გასაანალიზებლად. View more
Cookies settings
გასაგებია
სამომხმარებლო წესები და პირობები
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

ვინ ვართ ჩვენ

შემოთავაზებული ტექსტი: ჩვენი ვებ-გვერდის მისამართი: http://localhost/imc.

კომენტარები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ სტუმარი დატოვებს კომენტარს საიტზე, ჩვენ შევაგროვებთ ფორმაში მითითებულ მონაცემებს, აგრეთვე IP-მისამართს და ბრაუზერის user-agent-ის მონაცემებს, სპამის გამოვლენის მიზნით. ანონიმიზირებული სტრიქონი, რომელიც იქმნება თქვენი ელფოსტის მისამართიდან (ე.წ. „ჰეში“), შესაძლოა გადაეცეს სერვისს Gravatar, რათა მოხდეს იმის გარკვევა, იყენებთ თუ არა თქვენ მას. Gravatar-ის კონფიდენციალურობის პოლიტიკა ხელმისაწვდომია აქ: https://automattic.com/privacy/ . კომენტარის გამოქვეყნების შემდგომ თქვენი პროფილის გამოსახულება საჯაროდ გამოჩნდება თქვენი კომენტარის კონტექსტში.

მედია

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ ხართ რეგისტრირებული მომხმარებელი და ატვირთეთ ფოტო საიტზე, ჯობია თავიდან აიცილოთ EXIF-მონაცემებით ფოტოს ატვირთვა, ვინაიდან ისინი შეიცავენ ინფორმაციას თქვენი ადგილმდებარეობის შესახებ. ნებისმიერს შეუძლია ამ ინფორმაციის ამოღება ფოტოდან.

ქუქი-ფაილები

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ დატოვებთ კომენტარს ჩვენს საიტზე, თქვენ შეგიძლიათ ჩართოთ თქვენი სახელის, ელფოსტისა და ვებ-გვერდის მისამართის შენახვის შესაძლებლობა ქუქი-ფაილში. ეს კეთდება თქვენი კომფორტისათვის, რათა ხელახლა არ მოგიწიოთ იგივე მონაცემებსი შეტანა მორიგი კომენტარის დატოვებისას. ეს ქუქი-ფაილები ერთი წელი ინახება. თუ თქვენ სტუმრობთ ჩვენს შესვლის გვერდს, ჩვენ დავაყენებთ დროებით cookie-ს, რათა დადგინდეს თქვენი ბრაუზერი იღებს თუ არა cookies. ეს ქუქი-ფაილი არ შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს და თქვენი ბრაუზერის დახურვისას გაუქმდება. პირად ანგარიშში შევლისას, ჩვენ ასევე ვაგზავნით რამოდენიმე ქუქი-ფაილს თქვენს კომპიუტერში, ეკრანის პარამეტრების ინფორმაციით. შესვლის ქუქი-ფაილი ორი დღე ინახება, ეკრანის პარამეტრების — 1 წელი. თუ აირჩევთ პარამეტრს „დამიმახსოვრე“, შესვლის პარამეტრები შენახული იქნება ორი კვირის განმავლობაში. ანგარიშიდან გამოსვლისას ქუქი-ფაილი წაიშლება. სტატიის ჩასწორების, ან გამოქვეყნებისას ბრაუზერში შენახული იქნება დამატებითი ქუქი-ფაილი, ის არ შეიცავს პირად მონაცემებს, არამედ მხოლოდ ჩასწორებული ჩანაწერის ID-ის და ვადა გასდის 1 დღეში.

სხვა საიტების ჩადგმადი შიგთავსი

შემოთავაზებული ტექსტი: სტატიები ამ საიტზე შესაძლოა შეიცავდნენ ჩადგმად შიგთავსს (მაგალითად ვიდეო, გამოსახულება, სტატია და ა.შ.). მსგავსი სახის შიგთავსი ისევე იქცევა, თითქოს მომხმარებელი გადავიდა სხვა საიტზე. ეს საიტები შესაძლოა აგროვებენ მონაცემებს თქვენს შესახებ, იყენებენ ქუქი-ფაილებს, ამატებენ დამატებითი თვალთვალის ხერხებს მესამე მხარისაგან და თვალყურს ადევნებენ თქვენს ურთიერთქმედებას შიგთავსთან, მათ შორის ურთიერთქმედებას იმ შემთხვევაში, როდესაც ავტორიზებული ხართ საიტზე და გაქვთ ანგარიში.

ვის ვუზიარებთ მოანცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ პაროლის გადაყენებას მოითხოვთ, თქვენი IP მისამართი დაემატება ელფოსტაში.

რამდენად დიდხანს ვინახავთ თქვენს მონაცემებს

შემოთავაზებული ტექსტი: თუ თქვენ დაწერთ კომენტარს, მაშინ კომენტარიც და მისი მეტა-მონაცემები შეინახება უსასრულოდ დიდი ხნით. ეს ხდება იმისათვის, რომ ავტომატურად მოხდეს შემდგომი კომენტარების ავტომატური გამოქვეყნება, ნაცვლად ხელით მისი მოწონებისა. ჩვენს საიტზე რეგისტრირებული მომხმარებლებისათვის ჩვენ ვინახავთ იმ პირად ინფორმაციას, რომელიც მათ მიუთითეს პროფილში. ყველა მომხმარებელს შეუძლია ნახოს, ჩაასწოროს, ან წაშალოს მისი ინფორმაცია ნებისმიერ დროს (მომხმარებლის სახელის გარდა). ვებ-გვერდის ადმინისტრაციას ასევე შეუძლია დაინახოს ეს ინფორმაცია და შეცვალოს.

რა უფლებები გაქვთ პირად ინფორმაციაზე

შემოთავაზებული ტექსტი: საიტზე პირადი ანგარიშის არსებობისას, ან თუ თქვენ დატოვეთ კომენტარი, შეგიძლიათ მოითხოვოთ პირადი ინფორმაციის ფაილის ექსპორტი, რომელიც ჩვენ შევინახეთ, მათ შორის თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ამ მონაცემების წაშლა, გარდა იმ ინფორმაციისა, რომელიც ჩვენ ვალდებული ვართ შევინახოთ ადმინისტრირების მიზნებისათვის, კანონის თანახმად, ან უსაფრთხოების მიზნით.

Where your data is sent

შემოთავაზებული ტექსტი: მომხმარებლების კომენტარები შესაძლოა ავტომატურად შემოწმდეს სპამის გამოვლენის სერვისით.
Save settings
Cookies settings