მაქსიმალურად იყენებთ ფეისბუქის რეკლამების თარგეთინგის ძლიერ ფუნქციებს? ნახეთ თუ შეძლებთ თქვენი PPC სოციალური თამაშის გაზრდას ამ რჩევებით.
ფეისბუქმა რაღაც ცხადი გახადა: ხშირ შემთხვევაში, ხალხს არ სურს, დატოვოს მათი პლატფორმა.
რადგან მომხმარებლები მეტ დროს ატარებენ თავიანთ News Feed- ში, ხოლო Facebook-ი აგრძელებს გაფართოებას ახალ სფეროებში, ეს ხსნის ქცევის სრულიად ახალ ეკოსისტემას, რომლის დათარგეთებაც შესაძლებელია.
ეს ტენდენცია დაიწყო Engagement Remarketing-ის ვარიანტებით, რომლებიც ახლა ხელმისაწვდომია.
სამწუხაროდ, ეს ჯერ კიდევ ძალიან ბევრ ანგარიშზეა გამოუყენებელი. არადა ისინი შეიძლება ოქროს მაღარო იყოს არა მხოლოდ რემარკეტინგის, არამედ ერთნაირი აუდიტორიის შექმნისა და მომხმარებლების გაყიდვების გვირაბში გადასაადგილებლად.
ყველა ამ თარგეთინგის გამოყენება შეიძლება, სანამ ისინი თქვენს საიტზე მოხვდებიან!
ეს შეიძლება ძალიან ეფექტური იყოს ბრენდებისთვის, რომლებსაც აქვთ საკმაოდ დიდი სოციალური ინტერაქცია. ისევე როგორც ბიზნესისთვის, რომელსაც შეიძლება არ ჰქონდეს კარგი აქტიურობა თავის საიტზე, უხარისხო ლენდინგ გვერდების ან ნებისმიერი სხვა რამის გამო, რაც პრობლემებს ქმნის რემარკეტინგის ან აუდიტორიის მყარი „Lookalike“ შექმნისათვის.
მოდით განვიხილოთ რამდენიმე ყველაზე ძლიერი საშუალება, რომელთა გამოყენება ახლავე შეგიძლიათ.
სად ვიპოვოთ ჩართულობის პარამეტრები
ეს ვარიანტები მოცემულია Ads Manager-ის Audience განყოფილებაში.
შექმენით ახალი მორგებული აუდიტორია და თქვენს ვარიანტად აირჩიეთ “Engagement”:
ღილაკზე დაჭერით გამოჩნდება საგანძურის სიმძლავრე, რომლის მიზანიც უნდა იყოთ ადამიანები, მათი Facebook ქმედებებიდან გამომდინარე.
ძლიერი ფუნქცია 1: ვიდეო ქცევის რემარკეტინგი
Engagement-ის ვარიანტებში, ვიდეოს არჩევისას ჩნდება პატარა ჩამოსაშლელი ველი, რომელშიც შეგიძლიათ ქცევის შერჩევა, რომელზეც გსურთ იზოლირება:
მას შემდეგ რაც აირჩევთ ქცევას, რომლისგანაც გსურთ შექმნათ აუდიტორია, ასევე შეგიძლიათ შეარჩიოთ დროის ხანგრძლივობა და შემდეგ კონკრეტული ვიდეო.
რატომ არის ეს კარგი? იმის გამო, რომ თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ შინაარსის funnel-ი იმის მიხედვით, რაც მომხმარებელმა დაათვალიერა.
ვთქვათ, თქვენ ქმნით მომხმარებელთა აუდიტორიას, რომლებმაც ნახეს თქვენი „how to“ ვიდეოს 25%. ამის შემდეგ შეგიძლიათ შეარჩიოთ კარუსელის რეკლამა იმ ინსტრუმენტებით, რომლებიც მოცემულია ვიდეოში.
ან, თუ გსურთ მეტი შინაარსის პოპულარიზაცია, შეგიძლიათ აჩვენოთ ორიგინალი ვიდეოს მე-2 ნაწილი და შემდეგ აქცენტი გააკეთოთ გაყიდვებზე.
თქვენ მიერ არჩეული აუდიტორიის შექმნისას, მათგან ასევე შეგიძლიათ შექმნათ Lookalike (ერთნაირი) აიდიტორია. ამ გზით, როდესაც Facebook-ს მეტ მონაცემს მისცემთ, თქვენს სამიზნე დემო პროგრამაში შეგიძლიათ იპოვოთ სხვა მომხმარებლები, რომლებიც, სავარაუდოდ, უყურებენ თქვენს ვიდეოს, რაც უფრო ზუსტი იქნება.
ძლიერი ფუნქცია 2: ლიდის რეკლამის ჩართულობა
ლიდის რეკლამები შესანიშნავი გზაა თქვენი ელ.ფოსტის სიის შესაქმნელად შედარებით დაბალ ფასად.
ეს სარეკლამო ერთეულები მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, მოგაწოდონ მონაცემები, როგორიცაა მათი სახელი, ელ. ფოსტა და მრავალი სხვა თქვენთვის სასურველი ინფორმაცია, პლატფორმის დატოვების და ლენდინგ გვერდზე გადასვლის გარეშე.
ჩართულობის თარგეთინგისთვის რამდენიმე ვარიანტი არსებობს თქვენს ლიდ რეკლამის ერთეულთან მათი ურთიერთქმედების საფუძველზე:
ამან შეიძლება გახსნას რამდენიმე ტაქტიკა.
შეგიძლიათ რემარკეტინგი გაუწიოთ მომხმარებლებს, რომლებმაც ფორმა გახსნეს, მაგრამ არ გაგზავნეს, ან იქნებ გსურთ შეამოწმოთ რემარკეტინგის რეკლამის ჩვენება იმ მომხმარებლებისთვის, ვინც გახსნეს და გაგზავნეს უფრო მეტად გაყიდვებზე ორიენტირებული სარეკლამო შეტყობინები.
ეს ასევე საუკეთესო შესაძლებლობაა მეტი ერთნაირი აუდიტორიის შესაქმნელად, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ ლიდების მოპოვების გასაუმჯობესებლად: შექმნათ ერთნაირი მომხმარებლების აუდიტორია, რომლებმაც გახსნეს და შეავსეს ფორმა.
ძლიერი ფუნქცია 3: გვერდის ჩართულობა
ამ ნაწილის სახელი ცოტათი შეცდომაში შემყვანია; აქ წერია თქვენ გვერდთან ჩართულობა, მაგრამ ამავდროულად მოიცავს თქვენს მიერ შექმნილ რეკლამებს ან თქვენს გვერდზე გაგზავნილ შეტყობინებებს:
თუ თქვენს პოსტებზე ბევრი სოციალური გამოხმაურება გაქვთ, ეს შესანიშნავი საშუალებაა მომხმარებლებთან ურთიერთობის გასაგრძელებლად, რომლებსაც დრო დასჭირდათ თქვენთან ურთიერთობისთვის. დამაინტრიგებელია იმ მომხმარებლებთან ურთიერთობის ვარიანტი, რომლებმაც თქვენს გვერდზე გაგზავნეს შეტყობინება, რადგან ის ემთხვევა მესენჯერში რეკლამების გაშვების შესაძლებლობას, საუბრების დასაწყებად.
ჩემი სურვილების სიაში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი რამ უკავშირდება ამ კონკრეტულ ვარიანტს, რომლის შესახებ შეგიძლიათ წაიკითხოთ ცოტა ქვემოთ.
ძლიერი ფუნქცია 4: Instagram ბიზნესის პროფილის ურთიერთქმედება
ეს ვარიანტი სასიამოვნო კვეთაა, განსაკუთრებით იმ ბიზნესისთვის, რომლებსაც შეიძლება ჰყავდეთ ბევრი ინსტაგრამ გამომწერი, თუმცა ამ შედეგის გამეორება Facebook-ზეც სურთ.
Facebook-ის გვერდის ვარიანტების მსგავსად, ეს საშუალებას გაძლევთ შექმნათ რეკლამები Facebook-ის ქცევების საფუძველზე.
ეს ასევე ძალიან ეფექტურია ბრენდებისთვის, რომლებიც ფოკუსირებულია სურათებზე, მაგალითად ტანსაცმელზე, რაც მათ საშუალებას აძლევს, გამოიყენონ გულშემატკივართა ბაზა Instagram-ზე, რათა გააგზავნონ შეტყობინებები და მიზნობრიობა Facebook-ზე.
სხვა ინტერესებთან კომბინირებით, შეგიძლიათ მიზნობრიობა მიიღოთ კომბინაციით, მაგალითად, Lookalike აუდიტორიით, ასევე მაგალითად, მაკიაჟის ინტერესით, მაკიაჟის ბრენდის რეკლამებისთვის.
შეჯამება
სიმართლე რომ ვთქვათ, Facebook Ads-ის ყველა მონაცემით, შესაძლებლობები ძალიან დიდია. აქ აღწერილი ვარიანტები უკვე თავისთავად ძლიერია.
შეამოწმეთ ისინი და იპოვნეთ მათში თქვენთვის სასარგებლო და მზად იყავით სხვა განახლებებისთვისაც, რომლებიც აუცილებლად გამოჩნდება!
იმედია, საინტერესო სტატია გამოგვივიდა, დასტურად გაუზიაღეთ მეგობრებს, რათა სხვებმაც ნახონ.
იხილეთ ჩვენი სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- SEO ოპტიმიზაცია
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:
- ვებ დიზაინი – რატომ არის მნიშვნელოვანი?
- 4 რჩევა, როგორ შევქმნათ იდეალური მთავარი გვერდი
- ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი – რას აკეთებს? რა სხვაობაა SEO-სთან
- რა არის PPC (Pay-Per-Click) და როგორ მუშაობს ფასიანი ძებნა
- SEO vs PPC: როდის და რომელი მეთოდი გამოვიყენოთ საძიებო მარკეტინგში მაქსიმალური მოგებისთვის?
- Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?
- SEO VS SEM – რას ნიშნავს ისინი? რომელია უკეთესი?
- 6 გზა ორგანული საძიებო ტრეფიკის Facebook-თან დასაკავშირებლად
- სოციალური მედია მენეჯმენტი
- როგორ ვმართოთ მრავალი SEO პროექტი: 4 ექსპერტული რჩევა
- რა არის ციფრული მარკეტინგი?
- ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში
- სოციალური მედია – განმარტება და მაგალითები
- სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები
- ტრადიციული მედია VS ახალი მედია: რომელია უფრო სასარგებლო