fbpx

ჰეშთეგები და მისი დანერგვა Instagram სტრატეგიაში

ინსტაგრამი (Instagram) და მისი ჰეშთეგები იქცა ერთგვარ მოდად. ეს არის სოციალური ქსელი, მაგრამ მისი გამოყენება მხოლოდ მომხმარებელთა  ჯგუფში არ რჩება.

  • როგორ მუშაობ ინსტაგრამზე?
  • როგორ იყენებ ინსტაგრამის ჰეშთეგებს?
  • როგორ გამოიყენება ისინი?

ამ პოსტში ვისაუბრებთ იმაზე, თუ როგორ შევქმნათ სტრატეგია ინსტაგრამში და როგორ გამოვიყენოთ ინსტაგრამის ჰეშთეგები.

ინსტაგრამის სტრატეგიის შექმნის მნიშვნელობა

 ფოტოები,ფილტრები და ჰეშთეგები სოციალური ქსელის ერთ-ერთი დამახასიათებელი ნიშნებია,  რომელიც  იდეალურ  საკომუნიკაციო არხს ქმნის კომპანიისთვს.

ჩატარებული კვლევების შედეგაგ აღმოჩნდა, რომ Q3 Global Digital Statshot“, Instagram-ს თვეში 1 მილიარდზე მეტი აქტიური მომხმარებელი ჰყავს, რაც სოციალური ქსელის სწრაფ ზრდას იწვევს.

Forrester Research-ის მიერ ჩატარებული გამოკითხვის თანახმად, Instagram  გთავაზობთ მომხმარებლის უფრო მეტ ინტერაქციას ვიდრე  Facebook  და Twitter. ამიტომ,  მომხმარებლებთან მათი ჩართულობის გასაუმჯობესებლად ბიზნესები იწყებენ ინსტაგრამის გამოქვეყნების სტრატეგიის შექმნას და ინსტაგრამისთვის ჰეშთეგების გამოყენებას.

ინსტაგრამი დაგეხმარებათ ბრენდის შექმნაში,  სიღრმისეულად შეისწავლით რისი გაზიარება გსურთ თქვენი მომხმარებლებისათვის და როგორ მუშაობს თქვენი პუბლიკაციების გრაფიკული ასპექტი.

ინსტაგრამის ჰეშთეგები: როგორ უნდა გამოიყენოთ ისინი

ჰეშთეგი არის ერთ-ერთი საკვანძო სიტყვა,  რომელიც „# “  სიმბოლოთი აღინიშნება.იგი ერთ-ერთ უმნიშვნელოვანეს როლს ასრულებს  სოციალური ბრენდის გავრცელებასა და გარეკლამებაში. ჰეშთეგების სწორად გამოყენებით თქვენ  საშუალება მოგეცემათ  გაზარდოთ თქვენი სოციალური  გავლენა თითოეულ  პლათფორმაზე და დარჩეთ აუდიტორიის ყურადღების ცენტრში, რომელიც  კონკრეტული საკიტხითაა დაინტერესებული და შესაბამის ინფორმაციას ელის.

რა რაოდენობის ჰეშთეგი უნდა გამოვიყენოთ ინსტაგრამზე?

თქვენ უნდა იცოდეთ, რომ Instagram საშუალებას გაძლევთ დაამატოთ მაქსიმუმ 30 ჰეშთეგი. დაახლოებით უნდა გამოვიყეოთ 5-10-მდე ჰეშთეგი.თუმცა უნდა ვიცოდეთ,  რომ ბევრი ჰეშთეგის დართვაც შეგვიძლია. ამიტომ მოსინჯეთ სხვადასხვა რაოდენობებიც, მაგრამ აუცილებელია თუ არა მათი სრულად გამოყენება?

  • ჰეშთეგების ყოველ მეორე წინადადებაში გამოყენება არ არის აუცილებელი, ვინაიდან რამდენიმე ჰეშთეგს გაცილებით მეტი გავლენის მოხდენა შეუძლია, ვიდრე მათ მრავლად გამოყენებას.
  • გამოიყენეთ ისინი მხოლოდ მაშინ, როდესაც მათ რაიმე ღირებულების მოტანა შეუძლიათ და ნუ დატვირთავთ ჰეშთეგებით თითოეულ პოსტს.
  • ჰეშთეგები მხოლოდ კონკრეტული აუდიტორიის მოსაზიდად არ ხდება.მათი საშუალებით შესაძლებლობა გეძლევათ გამოიკვლიოთ კონკურენტები.
  • ასევე ჰეშთეგი უნდა იყოს მომხმარებლისთვის მარტივად აღქმადი და დასამახსოვრებელი ამიტომ ეცადეთ გამოიყენოთ მოკლე ჰეშთეგები.

რაოდენობა და ხარისხი

როგორც ბევრ სხვა საიტზე, ჰეშთეგების ხარისხი უნდა სჭარბობდეს რაოდენობას. ჩვენ უკვე აღვნიშნეთ # საშუალო რიცხვი, რომელიც უნდა გამოიყენოთ თითოეულ ფოტოზე, მაგრამ ჩვენ არ გაგვიკეთებია კომენტარი ჰეშთეგების ასორტირების მნიშვნელობაზე.

ვინაიდან , აქ ყველაზე დიდი ჰეშთეგების რაოდენობაა დაშვებული, სცადეთ სხვადასხვა  ჰეშთეგების გამოყენება ფოტოებში,პოსტებსა და კომენტარებში. გარკვეული დრო დაუთმეთ საკვანძო სიტყვების შეცვლას რათა ყოველთვის არ გამოიყენოთ  ერთიდაიგივე ჰეშთეგი.ვინაიდან  შესაძლებელია Instagram-მა აღმოგაჩინოთ თქვენ, როგორც სპამერი, ასე რომ თქვენ დაკარგავთ მათში ხილვადობას, ანუ მომხმარებლები, რომლებიც გადმოვლენ ამ ჰეშთეგზე,  ვერ დაინახავენ თქვენს პუბლიკაციას. ეს ცნობილია როგორც Shadow Ban.

 ეშთეგები ტექსტში თუ კომენტარებში?

 კიდევ ერთი საკვანძო საკითხია, სად უნდა განთავსდეს ისინი, თავად ტექსტში თუ პირველ კომენტარში. ეს წესი არ არსებობს. ერთის მხრივ უპირატესობას ანიჭებდნენ ჰეშთეგების განთავსებას პირველ კომენტარში, უახლესი კვლევებით კი ამბობენ,  რომ ზემოქმედება უფრო დიდია, თუ ჰეშთეგები ტექსტში იქნება ინტეგრირებული.

როგორ მოვძებნოთ საუკეთესო ჰეშთეგები ინსტაგრამისთვის?

 თქვენ ყველაზე უკეთ იცით თქვენი ბიზნესი და იცით, რა დააყენოთ,  მაგრამ იცით თუ არა როგორ ეძებენ  მომხმარებლები? რომელი ჰეშთეგია ყველაზე ხშირად გამოყენებული ამ მომენტში? არსებობს ორი გზა ჰეშთეგების მოსაძებნად, ერთი თავად აპლიკაციაში და მეორე, გარე აპლიკაციების გამოყენებით.

დავიწყოთ შიდა გადაწყვეტილებით.

  • პირველი არის Instagram-ის საძიებო ველში გადასვლა, სადაც შეგეძლებათ დაამატოთ თქვენთვის ხელსაყრელი საკვანძო სიტყვების კარგი შემადგენლობა და ინსტაგრამი შემოგთავაზებთ  თქვენთვის საინტერესო და მეტად პოპულარულ ჰეშთეგებს.
  • ნახეთ რა ჰეშთეგებს იყენებს კომპეტენცია, როგორც მთავარ, ასევე დაკავშირებულს. თქვენ ხედავთ მონიტორინგის კონკურენციას  ნამდვილად მუშაობენ თუ არა ჰეშთეგებზე.

მაგრამ თუ ეს საკმარისი არ არის, შეგიძლიათ დაეხმაროთ საკუთარ თავს გარე აპლიკაციებში:

ჩვენების მიზანი. ეს არის უფასო ინსტრუმენტი და მისი გამოყენება ძალიან მარტივია. თქვენ უბრალოდ უნდა დაამატოთ მთავარი ჰეშთეგები და ის გიჩვენებთ შესაბამისობას და პოპულარობას Instagram-ში, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ აიღოთ საუკეთესო ჰეშთეგები.

ეგები მოწონებისთვის. ინსტრუმენტი, რომელიც დაგეხმარებათ იპოვოთ ყველაზე პოპულარული ჰეშთეგები გარკვეული თემებისთვის. ის მუშაობს განსაკუთრებით ინგლისურ ენაზე გამოქვეყნებული ანგარიშებისთვის, რადგან ის მხოლოდ ინგლისურ სიტყვებს გვაწვდის. იდეალურ შემთხვევაში,  თქვენ იყენებთ ამ ინსტრუმენტებს და იღებთ თქვენს ბიზნესთან დაკავშირებული ჰეშთეგების კარგ სიას, ასე რომ თქვენ შეგიძლიათ ნელ-ნელა ჩაერთოთ Instagram-ის კონტენტის გამოქვეყნებისას. ვიმედოვნებთ ეს ყველაფერი დაგეხმარებათ !

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Skip to content