PPC იურისტებისთვის – 12 დადასტურებული ნაბიჯი PPC-ზე დომინირებისთვის და წარმატების მისაღწევად
PPC (Pay-per-click) ადვოკატებისთვის არის ციფრული მარკეტინგის ფასიანი სტრატეგია, სადაც რეკლამის განმთავსებლები იხდიან თანხას თითოეული მოქმედებისთვის, რაც გულისხმობს იმას, რომ ვიზიტორები ხსნიან/ნახულობენ განმთავსებლის რეკლამას. PPC მარკეტინგი ადვოკატებისთვის ხშირად იყენებს რეკლამის გაფართოებებს, როგორიცაა საიტის ბმულები და სატელეფონო კავშირები. PPC რეკლამის უპირატესობები მოიცავს კლიენტის მიზნობრივ შეძენას, ბრენდის ხილვადობის გაუმჯობესებას და ბრენდის მიღწევს მაქსიმალიზაციას.
საბოლოოდ PPC იურისტებისთვის არის ძლიერი საძიებო ინსტრუმენტი, რომელიც ეხმარება იურიდიულ ფირმებს მიაღწიონ ახალ პოტენციურ კლიენტებს.
დღევანდელ ციფრულ სამყაროში, PPC მარკეტინგი ადვოკატებისთვის უფრო მნიშვნელოვანია, ვიდრე ოდესმე, ამიტომ გთავაზობთ 12 ნაბიჯს PPC-ის სრულყოფილი კამპანიის დასაყენებლად.
12 ნაბიჯი PPC-ის სრულყოფილი კამპანიის დასაყენებლად
1. სამიზნე აუდიტორიის იდენტიფიცირება
პირველი ნაბიჯი სრულყოფილი PPC მარკეტინგის შესაქმნელად არის სამიზნე აუდიტორიის იდენტიფიცირება.
თქვენი სამიზნე აუდიტორია მოიცავს პოტენციურ კლიენტებს, რომლებმაც შესაძლოა ისარგებლონ თქვენი პროდუქტით ან მომსახურებით.
ამ შემთხვევაში, ძლიერი სამიზნე აუდიტორია მოიცავს მომხმარებლებს, რომლებიც ეძებენ იურიდიულ მომსახურებას. თუმცა, სამიზნე აუდიტორია ამისათვის უფრო დეტალურად უნდა იყოს განხილული.
ხართ თუ არა სპეციალიზებული მეწარმეებისთვის ინტელექტუალურ სამართალში, საოჯახო სამართალში ან უძრავი ქონების სამართალში? თითოეული ეს სამიზნე აუდიტორია მოიცავს კლიენტის ძალიან განსხვავებულ საჭიროებებსა და მოლოდინებს.
თქვენი იურიდიული ფირმის PPC სტრატეგიის საუკეთესო ROI-სთვის, თქვენ უნდა გქონდეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მტკიცე სახე.
თუ სპეციალიზირებული ხართ უძრავი ქონების კანონმდებლობაში, სავარაუდოდ, თქვენს სამიზნე აუდიტორიაში შეიყვანთ ბროკერებს, ინვესტორებს და სხვა.
ეს ჯგუფი იზიარებს მსგავსებებს, რომლებმაც შეიძლება ისარგებლოს თქვენი უძრავი ქონების იურიდიული მომსახურებით. ამ აუდიტორიას, საოჯახო სამართლის სერვისების შესახებ Pay-per-click რეკლამით, შესაძლოა მინიმალური მოგება ჰქონდეს, შესაბამისად მნიშვნელოვანია დეტალების სწორად გათვალისწინება.
2. განსაზღვრეთ კამპანიის მიზნები და KPI
სანამ დაიწყებთ PPC მარკეტინგის განვითარებას იურისტებისთვის, განსაზღვრეთ თქვენი კამპანიის მიზნები და KPI.
KPI (Key Performance Indicator), ჩვეულებრივ თვალყურს ადევნებს, დაწკაპუნების საშუალო კოეფიციენტს (CTR-click-through rate), ხარისხის ქულას და კონვერტაციის კოეფიციენტს.
ეს KPI-ები დაგეხმარებათ გაზომოთ თქვენი ფასიანი საძიებო რეკლამების მოქმედება და ოპტიმიზაცია გაუწიოთ მათ წარმატებას.
KPI ასევე დაგეხმარებათ ხაზგასმით აღნიშნოთ ნებისმიერი ცვლილება, რომელიც შეიძლება იყოს საჭირო თქვენი ინვესტიციის დაბრუნების ოპტიმიზაციისთვის.
თუმცა, საუკეთესო KPI ემთხვევა თქვენი კამპანიის მიზნებს და გეხმარებათ თქვენი პერსონალიზებული მიზნების მიღწევაში.
3. შეასრულეთ საკვანძო სიტყვების კვლევა
საკვანძო სიტყვების კვლევის შესრულება მნიშვნელოვანი ნაბიჯია PPC მარკეტინგში, იურისტებისთვის. ეს კვლევა განსაზღვრავს შესაბამის საკვანძო სიტყვებს, რომლებიც უნდა გამოიყენოთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის მოსაპოვებლად.
გამოიყენეთ SEO ინსტრუმენტები, როგორიცაა Semrush და SurferSEO საუკეთესო საკვანძო სიტყვების მოსაძებნად.
გრძელი საკვანძო სიტყვები და მოკლე საკვანძო სიტყვები დაგეხმარებათ თქვენი ვებსაიტის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციის (SEO) გაზრდაში. მიუხედავად იმისა, რომ SEO ოპტიმიზირებს თქვენს ორგანულ რეიტინგებს, იგივე საკვანძო სიტყვის კვლევამ შეიძლება ისარგებლოს PPC-თვის.
4. გააანალიზეთ კონკურენტების PPC სტრატეგიები
როგორ აერთიანებენ კონკურენტები Pay-per-click რეკლამას თავიანთ მარკეტინგულ სტრატეგიაში? ეფექტური PPC-ს კონკურენტული ანალიზი პასუხობს ამ კითხვას.
წარმატებული PPC მარკეტინგის სტრატეგია პირველ რიგში განსაზღვრავს თქვენს კონკურენტებს. თქვენი კონკურენტები გაანალიზდება ისეთი მეტრიკის გამოყენებით, როგორიცაა რეკლამის ასლი, საკვანძო სიტყვები და სარეკლამო ბიუჯეტი.
ზემოთ ნახსენები ინსტრუმენტები, როგორიცაა Semrush, დაგეხმარებათ თქვენი კონკურენტების ანალიზში.
5. შექმენით სადესანტო გვერდები, რომლებიც ოპტიმიზებულია კონვერტაციისთვის
ოპტიმიზებული საძიებო რეკლამები არ გარდაიქმნება ოპტიმიზებული სადესანტო გვერდის გარეშე. ასეთი სადესანტო გვერდი პოტენციურ კლიენტებს უადვილებს მოქმედებას და ეფექტურს ხდის ინტერესის რეგისტრაციას.
ინტერესის რეგისტრაცია შეიძლება იყოს ელ.ფოსტის სიის გამოწერა, უშუალოდ დაკავშირება ან თუნდაც თქვენი სოციალური მედიის ანგარიშების თვალყურის დევნება. იურიდიული ფირმის ვებ დიზაინის ზოგადი საუკეთესო პრაქტიკა მოიცავს მკაფიო მოწოდებას (CTA) და სუფთა დიზაინს.
6. დააყენეთ Google Ads ან სხვა PPC პლატფორმის ანგარიშები
რეკლამის გაშვებისა და KPI-ების თვალყურის დევნების ერთ-ერთი საუკეთესო გზაა Google Ads. Google Ads არის პოპულარული ონლაინ სარეკლამო პლატფორმა საკვანძო სიტყვებისა და კამპანიების გასაშვებად. გარდა ამისა, Google Ads ხშირად იყენებს სხვა PPC პლატფორმებს კარგად მობილიზებული ციფრული რეკლამის სტრატეგიისთვის.
Google PPC-ს იურისტებისთვის უზრუნველყოფს მნიშვნელოვან ინფორმაციას გაზომვადი და თვალყურის დევნებადი KPI-ებით. გამოიყენეთ Google Ads, Google Analytics-თან ერთად, რათა ნახოთ შესრულების ჰოლისტიკური დეტალები.
ყოველთვიურად დაახლოებით სამი მილიარდი აქტიური მომხმარებელით, Facebook Ads არის Google Ads-ის ძლიერი ალტერნატივა.
ფეისბუქის რეკლამები გვთავაზობს მიზნობრივ შესაძლებლობებს და Google Ads-ის მსგავსად, ხშირად გამოიყენება სხვა სარეკლამო პლატფორმებთან ერთად.
PPC პლატფორმის სხვა ალტერნატივებს შორისაა Amazon Advertising და LinkedIn Ads.
7. კამპანიებისა და სარეკლამო ჯგუფების სტრუქტურა
ეფექტური სტრუქტურა ასახავს ანგარიშს, სარეკლამო ჯგუფს, საკვანძო სიტყვებს და გადამისამართებებს ოპტიმიზებულ სადესანტო გვერდზე.
სარეკლამო ჯგუფები არის რეკლამების ჯგუფი, რომელიც მიზნად ისახავს იგივე საკვანძო სიტყვებს. ისინი ხშირად ხაზს უსვამენ მსგავს თემას და ხელს უწყობენ საერთო კონვერტაციის მიზანს. თითოეული კამპანია ხშირად მოიცავს ერთ ან მეტ სარეკლამო ჯგუფს.
კამპანიის სტრუქტურა პირდაპირ უნდა ემსახურებოდეს თქვენს სარეკლამო ჯგუფებს და კამპანიის მიზნებს. ეს ნიშნავს, რომ ხშირად არ არის საკმარისი, მხოლოდ ერთი მიდგომის გამოყენება.
8. აირჩიეთ სამიზნე ოფციები
მიზნობრივი პარამეტრები საშუალებას გაძლევთ მიუთითოთ სასურველი ადგილმდებარეობა, მოწყობილობები და ენები თქვენი სამიზნე კლიენტებისთვის.
- მდებარეობა – მდებარეობის მიზნობრიობა საშუალებას გაძლევთ განსაზღვროთ კონკრეტული გეოგრაფიული მდებარეობები. თუ თქვენ გაქვთ ლიცენზირებული იურისპრუდენციის პრაქტიკა გარკვეულ ადგილებში, თქვენ გსურთ მხოლოდ ამ კონკრეტულ ადგილებს მიმართოთ. ეს უზრუნველყოფს, რომ თქვენ არ გადაიხადოთ თანხა იმ ადგილებში მცხოვრები ადამიანებისთვის, რომლებიც არ დაინტერესდებიან თვენი საქმიანობთ.
- მოწყობილობები – მოწყობილობების მიზნები საშუალებას გაძლევთ განსაზღვროთ ადამიანები იმ მოწყობილობის მიხედვით, რომელსაც ისინი იყენებენ. პოპულარული მოწყობილობებია მობილური, კომპიუტერები და ტაბლეტები. თუმცა, მოწყობილობის მიზნობრიობა ასევე შეიძლება გავრცელდეს ტელევიზორის ნაკადის მოწყობილობებზე.
- ენა – ენის ბარიერები შეიძლება იყოს სახიფათო. საბედნიეროდ, ენის მიზნობრიობა საშუალებას გაძლევთ მიზანმიმართოთ ერთი ან მეტი ენობრივი ჯგუფი. ამ გზით, თქვენი რეკლამა ნაჩვენები იქნება მხოლოდ იმ ადამიანებისთვის, რომლებიც ხშირად ნახულობენ კონტენტს ამ ენაზე.
» მნიშვნელოვანია გვახსოვდეს, რომ Google-მა შეიძლება დააწესოს შეზღუდვები გარკვეულ დემოგრაფიულ მიზნებზე.
9. დაადგინეთ ბიუჯეტი და სატენდერო სტრატეგია
PPC ბიუჯეტირება მნიშვნელოვანი ნაბიჯია თქვენი სატენდერო სტრატეგიის ოპტიმიზაციისთვის. ბიუჯეტის დადგენით, თქვენ შეგიძლიათ ეფექტურად გამოიკვეთოთ მოლოდინები და განსაზღვროთ თქვენი სატენდერო სტრატეგია.
სატენდერო სტრატეგია ფოკუსირებულია კონკრეტულად გამოყოფილი ბიუჯეტის გამოყენებაზე შემოსავლების მაქსიმალური გაზრდის მიზნით.
სატენდერო შეთავაზების პოპულარული სტრატეგიები მოიცავს, კონვერტაციის ღირებულების მაქსიმიზაციას.
10. განახორციელეთ რეკლამის გაფართოებები
მარტივად რომ ვთქვათ – რეკლამის გაფართოებები ფაქტიურად აძლიერებს თქვენი საძიებო რეკლამების გავლენას. სარეკლამო გაფართოებები, როგორიცაა საიტის ბმულები და ზარის გაფართოებები, იურისტებისთვის PPC-ის გაზრდის მძლავრი გზაა.
საიტის ბმულები აწარმოებს გარიგებას თქვენი კონვერტაციის კურსისთვის. ეს იმიტომ ხდება, რომ საიტის ბმულები გვთავაზობენ პირდაპირ ბმულებს თქვენი ვებსაიტის სხვადასხვა გვერდებზე და არა მხოლოდ თქვენს სადესანტო გვერდზე.
ზარის გაფართოებები ზრდის თქვენს კონვერტაციის კოეფიციენტს, რადგან პოტენციურ კლიენტებს არ სჭირდებათ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაციის მოძიება და საქმის გართულება.
სხვა რეკლამის გაფართოებები მოიცავს მდებარეობის, გამყიდველთა შეფასებისა და გამოხმაურების გაფართოებებს. ჩაერთეთ რეკლამის გაფართოებებში, რათა ნახოთ, როგორ შეუძლიათ მათ მოგაწოდოთ მეტი თანხა თქვენი დანახარჯებისთვის.
11. დააინსტალირეთ Conversion Tracking და Analytics
conversion tracking არის ღირებული ინსტრუმენტი, რეკლამის საერთო საქმიანობის შესაფასებლად.
Google Tag არის პოპულარული conversion tracking ინსტრუმენტი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ მარტივად აკონტროლოთ კონვერტაციის აქტივობები.
ეს აქტივობები ხშირად მოიცავს ისეთ საკითხებს, როგორიცაა რეგისტრაცია და ფორმების წარდგენა. Google Analytics ან სხვა ხელსაწყოები იღებენ ამ აქტივობის მონაცემებს ტეგების სახით.
Google Analytics-თან პირდაპირი ინტეგრაციით, გამოცნობისთვის შეზღუდული ადგილია, რაც საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ ინფორმირებული გადაწყვეტილებები თქვენი ბიზნესისთვის.
12. გაუშვით PPC კამპანიები
მზად ხართ დაიწყოთ თქვენი PPC კამპანია ადვოკატებისთვის?
მას შემდეგ რაც განსაზღვრავთ თქვენს მიზნებს, დააწესებთ შეთავაზებებს და განსაზღვრავთ თქვენს ბიუჯეტს, დროა ოფიციალურად დაიწყოს თქვენი კამპანია. მნიშვნელოვანია, რომ თითოეული ეს ნაწილი ოპტიმიზირებული იყოს.
გახსოვდეთ, რომ თქვენი კამპანიის დაწყება არ ნიშნავს, რომ სამუშაო დასრულებულია. თქვენ მაინც უნდა შეაფასოთ მონაცემები რეალურ დროში, მაგ. A/B ტესტების დახმარებით, კონვერტაციის და სხვა მნიშვნელოვანი მეტრიკის გასაზომად.
5 რჩევა თქვენი PPC-ის გასაძლიერებლად იურისტებისთვის
1. ხარისხის ქულის ოპტიმიზაცია
Google-ის მიერ გაცემულია ხარისხის ქულა თქვენი რეკლამის შესაბამისობის შესაფასებლად. ოპტიმიზებული ხარისხის ქულა ითვალისწინებს თქვენს საკვანძო სიტყვებს, სარეკლამო ტექსტს და რეკლამის საერთო ხარისხს.
ეს მონაცემები შემდეგ განსაზღვრავს თქვენს ღირებულებას თითო დაწკაპუნებაზე (CPC). გააუმჯობესეთ თქვენი ხარისხის ქულა საკვანძო სიტყვების არჩევით, რომლებიც შეესაბამება თქვენს სარეკლამო ჯგუფს.
2. A/B ტესტირება რეკლამებისა და სადესანტო გვერდებისთვის
A/B ტესტირების რეკლამები შესანიშნავი გზაა თქვენი ROI-ის მაქსიმალური გაზრდისთვის — იფიქრეთ, როგორც ექსპერიმენტზე.
საბედნიეროდ, პლატფორმები, როგორიცაა Google Ads, აადვილებს თქვენი საძიებო რეკლამების ეფექტურად A/B ტესტირებას.
A/B ეფექტურად ამოწმებს თქვენს რეკლამებსა და სადესანტო გვერდებს, რაც საშუალებას გაძლევთ შეადაროთ რეკლამის ორი ვერსია.
ცვლადები, როგორიცაა რეკლამის სურათები, ტექსტი, გამოსახულება და აუდიტორია, განსხვავდება რეკლამებს შორის.
3. მონიტორინგის შესრულების მეტრიკა
იურისტებისთვის PPC მარკეტინგის გამოყენებისას, თქვენ მუდმივად უნდა აკონტროლოთ შესრულების მეტრიკა, როგორიცაა CTR, CPC და კონვერტაციის კურსი. ამ მეტრიკების კონტროლისას, თქვენ მზად იქნებით მიიღოთ ინფორმირებული გადაწყვეტილებები და გადახვიდეთ მუშაობის ოპტიმიზაციაზე.
CTR ყოფს თქვენს მიერ მიღებული დაწკაპუნების რაოდენობას შთაბეჭდილებებზე.
CPC არის ფულადი კომპონენტი, რომელიც განსაზღვრავს რამდენს იხდის რეკლამის განმთავსებელი თითოეული მოქმედების საფუძველზე. ამ შემთხვევაში, ეს მოქმედება ხდება მაშინ, როდესაც ვიზიტორი დააწკაპუნებს თქვენს რეკლამას.
და ბოლოს, თქვენი კონვერტაციის კოეფიციენტი გეტყვით, რამდენი ვიზიტორი აქცია რეალურ გამომწერად ან პოტენციურ მყიდველად.
კონვერტაციის კოეფიციენტის საპოვნელად, გაყავით ვიზიტორთა რაოდენობა, რომლებმაც გააკეთეს სასურველი ქმედება მთლიან შთაბეჭდილებებზე.
4. დაარეგულირეთ წინადადებები და ბიუჯეტები ROI-ის გაზრდის მიზნით
როგორც ზემოთ ავღნიშნეთ, შესრულების მეტრიკის მონიტორინგი რეალურ დროში მნიშვნელოვანია. ეს იმიტომ ხდება, რომ თქვენ მზად უნდა იყოთ ნებისმიერ დროს მოირგოთ ტენდერები და ბიუჯეტი, რათა მაქსიმალურად გაზარდოთ ROI.
ტენდერის კორექტირება საშუალებას გაძლევთ უბრალოდ შეცვალოთ თქვენი წინადადება ნებისმიერ დროს რეალურ დროში შესრულების საფუძველზე.
მაგალითად, თუ თქვენი მონაცემები აჩვენებს, რომ კონკრეტული კამპანია უკეთესად მუშაობს დესკტოპზე ვიდრე მობილურზე ან, თუ კონკრეტული გეოგრაფიული მდებარეობა ხედავს უფრო მაღალ კონვერტაციებს.
შეგიძლიათ აიღოთ ეს მონაცემები და დაარეგულიროთ თქვენი შეთავაზება ამ ახალი კორექტირების ასახვისთვის.
თავის მხრივ, ტენდერის კორექტირება ხელს უწყობს ROI-ს მაქსიმიზაციას. შესრულების ოპტიმიზაციით, თქვენ ქმნით მძლავრ შესაძლებლობებს კონვერტაციისთვის.
5. გააფართოვეთ საკვანძო სიტყვების სია
ტენდერის კორექტირების მსგავსად, თქვენ ასევე შეგიძლიათ შეცვალოთ თქვენი ორიგინალური საკვანძო სიტყვების სია შესრულებისა და შესაძლებლობების საფუძველზე. მნიშვნელოვანია გააგრძელოთ საკვანძო სიტყვების დამატება, რათა თავიდან აიცილოთ შეფერხებები და დარჩეთ შესაბამისობაში.
კამპანიაში ახალი საკვანძო სიტყვების დამატებით, თქვენ ქმნით შესაძლებლობებს შემდგომი ზრდისთვის. თავის მხრივ, ეს ნიშნავს უკეთეს კონვერტაციის განაკვეთებს და პოტენციურად მეტ მოგებას.
აღსანიშნავია, რომ თქვენი კონკურენტების PPC სტრატეგიების ანალიზი შესანიშნავი გზაა თქვენი საკვანძო სიტყვების სიის გაფართოებისთვის.
მზად ხართ ჩართოთ PPC მარკეტინგი ადვოკატებისთვის თქვენს ციფრულ სტრატეგიაში? დაუკავშირდით კომპანია აიემსის პროფესიონალებს თქვენი სტრატეგიის ოპტიმიზაციისთვის:
- +995 593 26 26 12
- +995 571 85 07 43
- info@imc.ge