fbpx
instagram-reklamis-rchevebi

Instagram რეკლამის რჩევები და ხრიკები ფოლოვერების მოსაპოვებლად

 

Instagram-ზე ახალი მიმდევრების მოპოვება ამდენი მომხმარებლის ფონზე რთულია. შეიტყვეთ, თუ როგორ გამოიყენოთ ინსტაგრამის რეკლამა, რათა პოტენციური მიმდევრები გახადოთ ერთგული მომხმარებლები!

მილიარდზე მეტი მომხმარებლით, Instagram ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად მზარდი სოციალური მედიის საიტია.

ამასთან, უფრო და უფრო მეტი ბრენდის გამოჩენით პლატფორმაზე, სწორ აუდიტორიამდე მიღწევა და მათი მოზიდვა თქვენი ანგარიშის გამოსაწერად, უფრო რთულდება.

ბრენდები იყენებენ ტაქტიკის ფართო სპექტრს მათი მიმდევრების რაოდენობის გასაზრდელად. მაგრამ უმეტესობამ არ იცის, რომ შემდეგის სწრაფად შესაქმნელად რეკლამის სტრატეგიის გამოყენებაა შესაძლებელი.

ამ სახელმძღვანელოში ნახავთ ყველაფერს, რაც უნდა იცოდეთ იმის შესახებ, თუ როგორ შექმნათ ინსტაგრამის რეკლამა სპეციალურად მიმდევრების გასაზრდელად და მათი ერთგულ მომხმარებლებად გადასაქცევად.

ინსტაგრამ გვერდის სამართავად და სწორი მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებისთვის, დაგვიკავშირდით: +995593262612

ახლა კი, მოდით, გადავეშვათ მასში!

გამოიყენეთ რეკლამები ახალი მიმდევრების Cost per Acquisition-ის (შენაძენის ღირებულება) დასადგენად

ალბათ გაინტერესებთ, რატომ არის რეკლამების გამოყენება ღირებული სტრატეგია, როდესაც საქმე მიმდევრების მოპოვებას ეხება.

პირველ რიგში, ეს საშუალებას გაძლევთ, გაეცნოთ ბევრად უფრო მეტ, უფრო მიზანმიმართულ აუდიტორიას.

ეს ასევე საშუალებას გაძლევთ განსაზღვროთ, თუ რამდენს ხარჯავთ ამ აუდიტორიისთვის.

ერთი მეტრიკა, რომელიც დაგეხმარებათ თვალყური ადევნოთ თქვენი რეკლამის ღირებულებას, არის შენაძენის ღირებულება (Cost per Acquisition).

თქვენი შენაძენის ღირებულების გამოსათვლელად, უბრალოდ გაყავით საერთო ღირებულება იმავე კამპანიიდან ან არხიდან შეძენილი ახალი მომხმარებლების რაოდენობაზე. შეგიძლიათ გამოიყენოთ ეს ჩარჩო Instagram-ზე თქვენი ერთი მიმდევრის ღირებულების გასაზომად.

მაგალითად, ვთქვათ, კამპანია 900$ ღირდა და 200 მიმდევრის მიღება შეძელით.

გაყავით 900 200-ზე, გამოდის, თითო შენაძენის ღირებულება დაახლოებით 4,50$-ია.

გაითვალისწინეთ, რომ თქვენი შენაძენის ღირებულება არ არის სტატიკური რიცხვი. რეკლამის პერფორმანსის ხშირი ცვლილებებით, შეამჩნევთ, რომ ერთი თვე განსაკუთრებით დაბალი ღირებულება გამოდის, ხოლო მეორე თვეს… არც ისე მაღალი.

მას შემდეგ რაც შეიტყობთ, თუ რამდენს ხარჯავთ თითო მიმდევართათვის – ეს შეიძლება იყოს რამდენიმე ცენტდან რამდენიმე დოლარამდე – ამგვარად, შეგიძლიათ დარწმუნდეთ, რომ ფულს გონივრულად ხარჯავთ, სწორი აუდიტორიაზე უშვებთ რეკლამებს.

გამოავლინეთ თქვენი აუდიტორია Instagram-ზე

გახსოვდეთ, მიმდევრების კამპანიის ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაწილია იმის უზრუნველყოფა, რომ რეკლამირებას აწარმოებთ კონკრეტული აუდიტორიისთვის.

უნდა დარწმუნდეთ, რომ თქვენი ბიუჯეტი იხარჯება სწორი ადამიანებისთვის რეკლამების ჩვენებაში – მათთვის, ვინც სავარაუდოდ გახდება ნამდვილი მომხმარებელი.

ამიტომ, დარწმუნდით, რომ თქვენი აუდიტორია კარგად ერგება თქვენი მომხმარებლის მიმართულებას. თუკი ეს თითო მომხმარებელზე თქვენს ხარჯს გაზრდის, ნუ ინერვიულებთ. უმჯობესია, მეტი დახარჯოთ მაღალი ხარისხის მიმდევრების მისაღებად.

შექმენით პერსონა

თქვენი სამიზნე აუდიტორიის შექმნის დასაწყებად უნდა განსაზღვროთ თქვენი მყიდველის პერსონა.

ეს საშუალებას მოგცემთ, ზუსტად განსაზღვროთ ის მიმდევარი, რომლის მოზიდვაც გსურთ და აწარმოოთ რეკლამები ამ მახასიათებლების მქონე ადამიანებისთვის.

მიზანი არის ადამიანის განსაზღვრა, მათთვის მოსაწონი რეკლამების შექმნა, მათთვის დაფოლოვების მოწოდება, კონტენტის გამოქვეყნება, რომელიც სიამოვნებთ და საბოლოოდ გახდებიან მომხმარებელი.

ამას ვერ გააკეთებთ სამიზნე პერსონის გარეშე.

ააშენეთ თქვენი აუდიტორია

ახლა თქვენ უნდა შექმნათ აუდიტორია.

როგორია ეს აუდიტორია? ისინი ქვეყნის ან რეგიონის დონეზე იმყოფებიან? ისინი მამრობითი თუ მდედრობითი სქესის წარმომადგენლები არიან?

რას აკეთებენ ისინი? რამდენი წლის არიან?

აქვთ თუ არა მათ კონკრეტული ინტერესები, თუ უბრალოდ რემარკეტინგის წევრები არიან თქვენი CRM-დან?

მთელი ეს ინფორმაცია აუცილებელია სწორი აუდიტორიის შესაქმნელად, რეკლამის გასაშვებად და იმ ხალხამდე მისატანად, ვინც, სავარაუდოდ, თქვენს ბრენდს დაუკავშირდება.

გამოიყენეთ Facebook აუდიტორია

კარგი ამბავი: თქვენ არ გჭირდებათ ამ ახალი აუდიტორიის თავიდან აშენება.

იმის გამო, რომ ინსტაგრამი იყენებს ფეისბუქის სარეკლამო სისტემას, ამ აუდიტორიის გადმოტანა ფეისბუქზე შექმნილი აუდიტორიიდან შეგიძლიათ.

ამ ინსტრუმენტის ანგარიშებისა და ჩამონტაჟებული ანალიზების თრექინგით და შესწავლით, თქვენ შეძლებთ, იპოვოთ საუკეთესო სარეკლამო ვარიანტები თქვენი კამპანიისთვის.

დასაწყებად გახსენით Facebook Ads Manager და გადადით აუდიტორიებში.

დააჭირეთ აუდიტორიის შექმნას და ჩამოსაშლელი მენიუდან დააწკაპუნეთ Custom Audience-ს.

პირველი ფანჯრის გამოჩენის შემდეგ, აირჩიეთ აუდიტორია, როგორც მორგებული აუდიტორიის ტიპი. შემდეგ აირჩიეთ Instagram Business Profile შემდეგ ფანჯარაში, რომელიც გამოვა.

ამის შემდეგ აირჩიეთ სწორი Instagram ანგარიში.

შემდეგ ჩასვით „5“ განყოფილებაში „განვლილი დღეები“. შეიყვანეთ თქვენი აუდიტორიის მოკლე, მაგრამ აღწერითი სახელი და დააჭირეთ აუდიტორიის შექმნას.

ამ ეტაპზე, Facebook დაიწყებს მორგებული აუდიტორიის თვალყურისდევნებას ყველასთვის, ვინც ორჯერ შეეხება, დააკომენტარებს, შეინახავს თქვენს შინაარსს, გიგზავნის პირად შეტყობინებაში ან დააჭერს ბმულზე თქვენს ბიოში.

ეს საკმაოდ საინტერესოა, რადგან ის საშუალებას გაძლევთ, გადააკეთოთ თქვენი ორგანული მოქმედებები Instagram-ზე (პოსტებოს გაზიარება, სთორების ატვირთვა, კომენტარებზე პასუხი და ა.შ.) ქმედებებად, რაც საშუალებას მოგცემთ, მართოთ ახალი ლიდები თქვენი ბიზნესისთვის.

ახლა, აუდიტორიის შექმნა ფართო თემაა ფასიან მედიაში. ასე რომ, ახლა ყველა დეტალში არ შევალ.

მხოლოდ იმას გეტყვით, რომ თქვენ გინდათ ახალი აუდიტორიის დამიზნება და თქვენი ამჟამინდელი აუდიტორიის მონაცემთა გამოყენების კარგი ნაზავი.

გამოიყენეთ თქვენი CRM მონაცემები

თუ თქვენს CRM-ს ატვირთავთ Facebook-ზე, თქვენი ელ.ფოსტის სიების საფუძველზე შეძლებთ, იპოვოთ ზუსტი ადამიანები, რომლების მიზნად დასახვა და Instagram- ზე ფოლოვერებად ქცევა ღირს.

ამ გზით თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ Instagram რეკლამები, რომლებსაც თქვენი მიმდევრები რეგულარულად ნახავენ.

შემდეგი, შექმენით Instagram რეკლამები

ამ ინფორმაციით აღჭურვის შემდეგ, დროა შექმნათ რეკლამა. ეს რეკლამა მთელი ამ პროცესის ყველაზე მნიშვნელოვანი ნაწილია და კარგი იქნება, სხვადასხვა რეკლამების შემოწმება.

ასევე კრიტიკულია, რომ რეკლამა შეიქმნას სპეციალურად ინსტაგრამისთვის, ისე, რომ იგი შექმნილი იყოს პლატფორმისთვის და ჰგავდეს იმ რეკლამებს, რომლებსაც ადამიანები მიჩვეულები არიან.

ეს ნიშნავს, რომ გამოიყენოთ მხოლოდ მაღალი ხარისხის ფოტოები, რომელსაც თან ახლავს დამაჯერებელი სუბტიტრები, რაც ამ შემთხვევაში მნახველებს წაახალისებს თქვენი ანგარიშის გამოწერაში.

ეჭვის დროს გამოიყენეთ კრეატიული მასალა, რომელიც ხალხს შეიცავსს. ფოტოები, რომლებზეც გამოსახული ხალხი, უკეთესად მუშაობს, ვიდრე სახის გარეშე ფოტოები.

რჩევა: შეიტანეთ ანგარიშის სახელი რეკლამის ტექსტის პირველ სტრიქონში. ამით ხალხს გაუმარტივდება დაწკაპუნება და თქვენი გამოწერა.

როგორ მოვიპოვოთ მიმდევრები Instagram რეკლამების საშუალებით

გახსოვდეთ, ამ კამპანიის მთავარი მიაზნია იპოვოთ ადამიანები, რომლებიც ყველაზე მეტ სარგებელს მიიღებენ თქვენი ანგარიშის გამოწერით. წაახალისეთ ისინი ამ ფაქტით.

აქ მოცემულია რამდენიმე რჩევა, იმაში დასარწმუნებლად, რომ ზუსტად ამას გააკეთებთ.

შეეცადეთ, იმოქმედოთ შოკის მნიშვნელობისა და მოძრაობისთვის

რა თქმა უნდა, ძალიან შოკისმომგვრელი არაფერია.

როდესაც მე ვამბობ შოკის მნიშვნელობას, მე უბრალოდ ვგულისხმობ ისეთ რამეს, რაც თქვენი აუდიტორიის ყურადღებას მიიპყრობს. რაღაცას, რასაც ისინი თავიანთ ნიუს ფიდში ყოველდღე არ ხედავენ და დიდხანს მიიპყროვს მათ ყურადღებას, რათა თქვენი სათქმელი გააგონოთ.

ჩემი ვარიანტი: სურათები, რომელიც შეიცავს ხალხს და ნებისმიერი მცირედით მოძრავი რამ. ეს არ უნდა იყოს სრულად ვიდეო რეკლამა, მაგრამ ნებისმიერი რამ, რაც მოძრაობს, პირველ წამებში აუცილებლად მიიპყრობს ვინმეს ყურადღებას.

ვიდეოს რეკლამებზე საუბრისას, ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ განათავსოთ ეს თქვენი რეკლამის სტრატეგიაში, მე გირჩევთ ამის გაკეთებას. ეს ადამიანების ყურადღებას ყველაზე დიდხანს ინარჩუნებს – და რაც უფრო დიდხანს შეძლებთ მათ ჩართვას, მით უფრო მეტი ალბათობაა, რომ ისინი მიმდევრებად იქცნენ.

წარმოაჩინეთ თქვენი შეთავაზება

რას სთავაზობთ?

თუ გსურთ ხალხი გამოგყვეთ, მიეცით მათ ამის მიზეზი.

აპირებთ ღონისძიების მასპინძლობას თქვენი ინსტაგრამის გვერდზე? აჩუქებთ უფასო გაკვეთილებს ან პროდუქტს?

თუ უბრალოდ ღირებულ კონტენტს ათავსებთ, რომელიც მათ სურვილებსა და საჭიროებებზეა მორგებული?

უთხარით რას მიიღებენ თქვენი გვერდის გამოწერით და რა სარგებელს მოუტანს მათ შინაარსთან რეგულარული დათვალიერება.

გამოიყენეთ ელ. ფოსტის მონაცემები

იფიქრეთ თქვენს Instagram რეკლამებზე და შეთავაზებებზე, ელ.ფოსტის ფუნქციების მსგავსად. იგივე სტრატეგიები, რომლებსაც იყენებთ თქვენი ელ.ფოსტის სიის გასაზრდელად, შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი Instagram მიმდევრების რაოდენობის გასაზრდელად.

ჩვეულებრივ, ელ.ფოსტის სტრატეგია იწყება მოუგერიებელი შეთავაზებით. ეს შეიძლება იყოს დახურული კონტენტი – უფასო PDF, ელ. წიგნი და ა.შ. – ფასდაკლების კოდი, უფასო გაკვეთილი, თუ რაც გაქვთ.

ამ შეთავაზებების სანაცვლოდ, ადამიანები მოგცემენ თავიანთ ელ.ფოსტის მისამართებს, რაც საშუალებას გაძლევთ დარჩეთ კონტაქტში და გარდაქმნათ ისინი კვალიფიციურ ლიდებად.

შეარჩიეთ იგივე სტრატეგია და გამოიყენეთ იგი ინსტაგრამზე. თუ თქვენ გაქვთ ოპტ-ინ შემოთავაზება, რომელიც თქვენს საიტზე კარგად არის გადაკეთებული, გამოიყენეთ იგი თქვენს Instagram რეკლამაში. მეტი ელ.ფოსტის მისამართის ნაცვლად, თქვენ მიიღებთ უფრო მეტ Instagram მიმდევარს.

ითხოვეთ გამოწერა

მკაფიო CTA-ს გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს კონვერტაციის მისაღებად.

დღის ბოლოს თქვენ უფრო მეტ მიმდევარს ეძებთ. ნუ შეგეშინდებათ მათთვის თხოვნის.

გახსოვდეთ, ყოველთვის წარმოაჩინეთ ის ფასეულობები, რომლებსაც ისინი მიიღებენ თქვენი გამოწერის შემთხვევაში.

შეფუთვა

თქვენი Instagram ანგარიშის წარმატების მისაღწევად, თქვენ მუდმივად უნდა მოძებნოთ ახალი მიმდევრების დამატების მრავალფეროვანი გზები.

ინსტაგრამის რეკლამების გამოყენება არ არის ტაქტიკა, რომელზეც ჩვეულებრივ საუბრობენ, მაგრამ როგორც ჩანს, ეს არის თქვენი ანგარიშის აქტიური ზრდის ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური გზა, უაღრესად მიზანმიმართული აუდიტორიამდე მიღწევით.

სცადეთ და გააგრძელეთ შემოქმედებითი შეთავაზებების დატესტვა.

თქვენ გაგიკვირდებათ, რამდენად წარმატებული შეიძლება იყოს სარეკლამო კამპანია თქვენი მიმდევართა ბაზის შექმნაში.

იხილეთ ჩვენი სერვისები:

იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:

გამოგვყევით სოციალურ ქსელებში:

Skip to content