Facebook-ს შემოაქვს ინტერნეტის საცალო მოვაჭრეებისთვის ახალი გზები, რათა თავიანთი პროდუქცია უფრო მეტ მომხმარებელს მიაწოდონ და გაზარდონ გაყიდვები.
Facebook, Instagram და WhatsApp იძენენ ახალ მახასიათებლებს, რაც ხელს შეუწყობს საცალო ვაჭრობას, თავიანთი პროდუქციის უფრო მეტ მომხმარებლამდე მიტანასა და გაყიდვების ზრდაში.
მომხმარებლები სულ უფრო ხშირად მიმართავენ Facebook-ს, როგორც აღმოჩენის სისტემას ახალი პროდუქტების მოსაძებნად.
კომპანია იუწყება, რომ ადამიანების 74% იყენებს Facebook-ის პლატფორმებს ბრენდების ან პროდუქტების ონლაინ აღმოჩენისთვის.
საცალო ვაჭრობის გარკვეული კატეგორიები სხვებზე უკეთ მუშაობს. გამოკითხულთა 85%-ზე მეტმა შეიძინა მოდის, სილამაზის, ავეჯის ან ელექტრონული პროდუქტი, რომელიც პირველად Facebook-ის პლატფორმაზე აღმოაჩინა.
ახლა მომხმარებლებს პროდუქტების აღმოჩენისა და შეძენის ახალი გზები აქვთ, რაც საცალო ვაჭრობის გაყიდვის უფრო მეტ შესაძლებლობებს ნიშნავს.
მორიგი განახლებები მოიცავს:
- მაღაზიების გამოჩენა უფრო მეტ ადგილას
- მომხმარებელთა მიმოხილვა Instagram-ზე
- მაღაზიების რეკლამები
- AR-ის გაფართოებული გამოყენება
აქ მოცემულია სრული დეტალები.
მეტი ადგილი Facebook მაღაზიებისთვის
Facebook Shop-ის შექმნისთანავე, პროდუქტები ჩნდება მაღაზიათა ჩანართებში Instagram-სა და Facebook-ზე.
თვეში მილიარდზე მეტი ადამიანი იყენებს Facebook Marketplace-ს, ამიტომ Facebook აადვილებს ბიზნესისთვის მათი მაღაზიების Marketplace-ში შეტანას, რათა კიდევ უფრო მეტი ადამიანისთვის იყოს ხელმისაწვდომი.
აშშ-ში ბიზნესს ახლა შეუძლია აირჩიოს Marketplace, როგორც დამატებითი გაყიდვების არხი. გარდა ამისა, რამდენიმე ქვეყნის ბიზნესს შეუძლია აჩვენოს მთელი თავისი მაღაზია WhatsApp-ში.
WhatsApp-ის მომხმარებლებს შეუძლიათ დაათვალიერონ მაღაზიის ინვენტარი, მიიღონ ინფორმაცია პროდუქტის შესახებ და ისაუბრონ კონკრეტულ ნივთებზე შეძენის დაწყებამდე.
მაღაზიის მხოლოდ ერთხელ შექმნაა საკმარისი, რომ მან იმუშაოს Facebook-ზე, Instagram-სა და WhatsApp-ში.
მომხმარებელთა მიმოხილვა
მომდევნო რამდენიმე თვის განმავლობაში მომხმარებელთა რეიტინგები და მიმოხილვები გავრცელდება Instagram-ის მაღაზიებში განთავსებულ პროდუქტებზე.
როდესაც ეს ფუნქცია ამოქმედდება, წერილობითი მიმოხილვების გარდა, საზოგადოებიდან ის მიიღებს ფოტოებსა და ვიდეოებს.
Facebook განცხადებაში ნათქვამია:
„ჩვენ ყოველთვის გვინდა, რომ მყიდველები დარწმუნებულნი იყვნენ თავიანთი შენაძენებში, ამიტომ ხალხს უფრო მეტ ინფორმაციას ვაძლევთ, სანამ იყიდიან.
ეს ცვლილებები დაეხმარება ხალხს უფრო ინფორმირებული გადაწყვეტილებების მიღებაში, თუ რა უნდა იყიდონ. ამასთან, ბიზნესს შეატყობინებენ, აკმაყოფილებენ თუ არა ისინი მომხმარებელთა მოლოდინებს. ”
პერსონალიზებული მაღაზიის რეკლამები
Facebook იწყებს ახალ რეკლამებს სავაჭრო გამოცდილების პერსონალიზებისთვის და მომხმარებლებს მაღაზიის კოლექციისკენ კურირებს
მაღაზიის რეკლამებს საშუალება ექნებათ გააგზავნონ მყიდველები იქ, სადაც ისინი, სავარაუდოდ, შეიძენენ პროდუქტს წინასწარი სავაჭრო აქტივობებზე დაყრდნობით.
მომავალში, Facebook-ი დაამატებს გზებს, რათა დაეხმაროს ბიზნესს საკუთარი რეკლამების კიდევ უფრო პერსონალურად შერჩევაში სპეციალური შეთავაზებებით ან აქციებით.
AR-ის გაფართოებული გამოყენება
Facebook-ის თქმით, Augmented Reality (AR)-ს შემოაქვს „მაგია“ in-store შოპინგის მობილურ გამოცდილებაში. რაც მეტ ბრენდს აძლევს საშუალებას, ვირტუალურად გამოაცდევინონ მომხმარებლებს თავიანთი პროდუქცია.
Facebook ავითარებს ახალ API-ს, რაც ბრენდებისა და რეკლამერებისთვის უფრო ადვილს, სწრაფს და ხარჯთმომგებიანს გახდის AR-ის შეტანას მათ კატალოგებში.
ეს პირველად ბრენდების სილამაზის კატეგორიაში გამოჩნდება, უახლოეს მომავალში მხარდაჭერა სხვა ვერტიკალებზეც ამოქმედდება.
დაბოლოს, Facebook-ს შემოაქვს AR-ს ახალ სარეკლამო განყოფილება, რომელიც ავტომატურად აჩვენებს ხალხს შესაბამის პროდუქტებს მათი ინტერესებიდან გამომდინარე. ეს კი ხელს შეუწყობს მათ, „სცადონ“.
ამჟამად AR-ზე დაფუძნებული რეკლამების ტესტირება მიმდინარეობს და წლის ბოლოს უფრო მეტი ბრენდისთვის იქნება ხელმისაწვდომი.
წყარო: Facebook For Business
იმედია, სასარგებლო და ინფორმაციული სტატია გამოგვივიდა. დასტურად, გაუზიარეთ მეგობრებს.
იხილეთ ჩვენი სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- SEO ოპტიმიზაცია
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:
- ვებ დიზაინი – რატომ არის მნიშვნელოვანი?
- 4 რჩევა, როგორ შევქმნათ იდეალური მთავარი გვერდი
- ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი – რას აკეთებს? რა სხვაობაა SEO-სთან
- რა არის PPC (Pay-Per-Click) და როგორ მუშაობს ფასიანი ძებნა
- SEO vs PPC: როდის და რომელი მეთოდი გამოვიყენოთ საძიებო მარკეტინგში მაქსიმალური მოგებისთვის?
- Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?
- SEO VS SEM – რას ნიშნავს ისინი? რომელია უკეთესი?
- 6 გზა ორგანული საძიებო ტრეფიკის Facebook-თან დასაკავშირებლად
- სოციალური მედია მენეჯმენტი
- როგორ ვმართოთ მრავალი SEO პროექტი: 4 ექსპერტული რჩევა
- რა არის ციფრული მარკეტინგი?
- ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში
- სოციალური მედია – განმარტება და მაგალითები
- სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები
- ტრადიციული მედია VS ახალი მედია: რომელია უფრო სასარგებლო