ბიზნესის განვითარებას ინტერნეტით როდესაც ცდილობთ, ორგანული საძიებო ტრეფიკი შეიძლება მოგეჩვენოთ ყველა დროის ყველაზე ნელ თამაშად – შესაძლოა, ისეთი გრძნობა დაგეუფლოთ, რომ საუკუნე სჭირდება საძიებო სისტემებს თქვენს საიტზე ხალხის შემოსაყვანად.
ბიზნესის უმეტესობა იმედიანად ელოდება, რომ დღეს კიდევ ხუთი ან ხვალ კიდევ 10 ადამიანი შემოვა Google-დან. საქმე იმაშია, რომ თქვენ ელოდებით ხალხისგან რაიმე საძიებო ტერმინის ჩაწერას და ცდილობთ, თქვენი კონტენტი საკმარისად კარგი იყოს, რომ ამ ტერმინის ძებნისას ტოპ 10-ში გამოჩნდეს. ამასთან, ბიზნესის უმეტესობას არ აქვს დიდი დრო ან ბიუჯეტი იმისთვის, რომ მილიონიან ტრეფიკამდე მიაღწიოს.
იქნებ ამ პრობლემის მოგვარების კარგი გზა არსებობს? რა მოხდება, თუკი გამოვნახავთ ორგანული საძიებო ტრეფიკისა და თქვენი სოციალური მედიის კონტენტის ერთდროულად ჩართვის უკეთეს და სწრაფ გზას?
საბედნიეროდ, არსებობს მარტივი ექვსსაფეხურიანი პროცესი, რათა ჩართოთ თქვენი ორგანული საძიებო ტრეფიკი სოციალურ მედიაში და მკვეთრად გააფართოვოთ თქვენი ორგანული ძიების დიაპაზონი Facebook-ის მსგავსი აუდიტორიის გამოყენებით.
- ნაბიჯი 1: საკვანძო სიტყვების კვლევის ჩატარება.
- ნაბიჯი 2: შექმენით კონტენტი (ამ მაგალითისთვის ეს იქნება ბლოგი).
- ნაბიჯი 3: მიიღეთ ორგანული ტრეფიკი ამ კონტნეტზე.
- ნაბიჯი 4: დააყენეთ თქვენი სოციალური მედიის პიქსელი და დააკვირდით ადამიანებს, რომლებიც კითხულობენ კონტენტის სტატიებს.
- ნაბიჯი 5: შექმენით Facebook-ის ერთნაირი აუდიტორია.
- ნაბიჯი 6: მიიტანეთ სოციალური მედიის რეკლამები ამ აუდიტორიასთან.
ახლა კი ეს ყველაფერი დეტალურად ჩავშალოთ.
ნაბიჯი 1: საკვანძო სიტყვების კვლევის ჩატარება.
საკვანძო სიტყვების კვლევით დაწყებისას, თქვენ ალბათ გაქვთ რამდენიმე საკვანძო სიტყვა, რომელთა კლასიფიკაციაც გსურთ – აშკარა საგნები, როგორიცაა თქვენი პროდუქტები, მომსახურება ან ვებსაიტის სხვა დეტალები.
ეს ძირეული თემები შესანიშნავი ადგილია თქვენი საკვანძო სიტყვების შესასწავლად, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ აქ უნდა შეჩერდეთ.
რატომ?
რაზე გსურთ დარანკვა და რას წერს თქვენი აუდიტორია საძიებო სისტემებში ძებნისას, ხშირად ორი სრულიად განსხვავებული რამ არის. ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი მიზეზი, პირველ რიგში, საკვანძო სიტყვების კვლევისთვის.
თუ ხალხი არ ეძებს რაიმეს, მაშინ რატომ დაკარგოთ დრო პირველ რიგში მისი შექმნისთვის? ამის თავიდან ასაცილებლად ყველაზე ჭკვიანური გზაა, იპოვოთ ზუსტი სიტყვები და ფრაზები, რომლებსაც ამჟამად ეძებენ თქვენი იდეალური მომხმარებლები Google-სა და სხვა დიდ საძიებო სისტემებში.
ეს მარტივად ჟღერს, მაგრამ არსებობს უამრავი საკვანძო სიტყვის საკვლევი ინსტრუმენტი, რომლებიც გვეხმარება. მაგალითად, ჩვენ Ahrefs-ის საშუალებით გამოვიკვლიეთ ფრაზა, „how to get 10k followers on instagram.“
თქვენ ხედავთ, რამდენი ადამიანი ეძებს ამ საკვანძო ფრაზას და ნებისმიერ სხვა მშობელ თემას, რომელსაც ადამიანები ასევე ეძებენ.
საძიებო სისტემებისთვის შინაარსის შექმნისას აუცილებელია ისეთი შინაარსის შექმნა, რომელიც მხოლოდ ერთ კითხვაზე პასუხობს.
მაგალითად, თქვენ შეგიძლიათ აიღოთ ეს საკვანძო სიტყვები და შექმნათ ბლოგის პოსტი თითოეულ მათგანზე მხოლოდ მაშინ, როდესაც თქვენი ბიზნესისთვის ამას აზრი იქნება.
როგორც ხედავთ, ადამიანები ეძებენ თქვენს შეკითხვას, მაგრამ ასევე ეძებენ „how to get swipe up on instagram without 10k followers” და „how to get 10k followers on instagram in one day”.
თუ აზრი არ აქვს თითოეულ ამ კითხვაზე თემის დაწერა და საკვანძო სიტყვები ძალიან მიმსგავსებულია, იქნებ უფრო კარგი იყოს ამ მსგავსი საკვანძო ტერმინების H1 ან H2 სათაურის გამოყენება, რაც ასევე მნიშვნელოვან ფაქტორს წარმოადგენს საძიებო სისტემების რანჟირებისას.
ნაბიჯი 2: შექმენით კონტენტი (ამ მაგალითისთვის ეს იქნება ბლოგი).
ახლა, როცა გააცნობიერეთ სწორი საკვანძო სიტყვების პოვნის მნიშვნელობა თქვენი კონტენტ მარკეტინგის სტრატეგიაში გამოსაყენებლად, დროა შექმნათ ბლოგი.
ბლოგის წერისას აუცილებელია გახსოვდეთ, რომ მიზანია ახალი მკითხველების მუდმივი მოყვანა თქვენს ბლოგზე, საბოლოოდ კი გაყიდვამდე მიყვანა.
მიზანი ასევე არის ბლოგზე მკითხველების მოპოვება და ჩართულობის ამაღლება, რის შემდეგაც, სიგნალები იგზავნება სოციალურ მედიასა და საძიებო სისტემებში, რაც გვეხმარება Google-ში პირველი გვერდის რეიტინგის მიღებაში.
აქ კი საკვანძო სიტყვების კვლევა ერთვება თამაშში.
როდესაც საკვანძო სიტყვების კვლევა სწორად ხდება, დრო უკვე აღარ არის საჭირო საძიებო სისტემაში პოზიციების დასაკავებლად, რადგან თქვენ უკვე იცით, რას, რამდენჯერ და როგორ ეძებს ხახლი.
როდესაც ბლოგის სტატია თქვენს ვებ საიტზე გამოქვეყნდება, მხოლოდ ისღა დაგრჩენიათ, დაელოდოთ ხალხს, რომელიც მას წაიკითხავს.
ნაბიჯი 3: მიიღეთ ორგანული საძიებო ტრეფიკი ამ კონტნეტზე.
ერთადერთი, რაც ამ ნაბიჯში უნდა გააკეთო, არის ორგანული ტრაფიკის ლოდინი, მიზანი დაახლოებით 1000 ადამიანია.
დროთა განმავლობაში, როდესაც თქვენ მიერ შექმნილი კონტენტ დაიწყებს ძიების შედეგების მიღებას, შემდეგ შეგიძლიათ დააყენოთ პიქსელი (ეს შემდეგი ნაბიჯია) და დაიწყოთ სოციალური მედიის რეკლამების გაშვება ამ პროცესის დასაკვირვებლად.
თუმცა, დავიწყებ იმით, რომ შეიძლება ეს არ იყოს ისეთი მარტივი, როგორც ჟღერს – ეს არის ნაბიჯი, სადაც ბიზნესის უმეტესობა ჩერდება და არ იცის, როგორ გაიზარდოს გონივრულად.
კომპანიების უმეტესობას ესმის, თუ როგორ მუშაობს მარტივი მარკეტინგული გვირაბი, მაგრამ მათ არ ესმით, თუ როგორ უნდა მიიღონ მუდმივად ახლად კვალიფიციური ადამიანები მარკეტინგის გვირაბის ყველა ნაწილში.
ასეც რომ იყოს, ბიზნესის უმეტესობამ არ იცის, თუ როგორ უნდა გამოიყენონ წარმატებით მრავალი პლატფორმა და ჩართონ თავიანთი სოციალური მედია ორგანული საძიებო ტრაფიკის გასაზრდელად ან პირიქით.
ხალხმა ქმნის კონტენტის ყველა შესანიშნავ ნაწილს, მაგრამ მათ არ ესმით, თუ როგორ გამოიყენონ ის მომხმარებლის შემდეგ ეტაპზე გადასაყვანად.
როდესაც მრავალ პლატფორმას იყენებთ, სწორედ აქ ერთვება ეს მარკეტინგული სტრატეგია.
თქვენ უნდა გესმოდეთ, თუ როგორ უნდა ადევნოთ თვალყური ყველა ადამიანს, ვინც თქვენს კონტენტს შეეხება, პირველი შეხებიდან ბოლომდე.
გამოკვლევებმა აჩვენა, რომ ჩვეულებრივ, ადამიანს შვიდი ურთიერთობა სჭირდება ბიზნესთან, სანამ ყიდულობს.
იმის ცოდნა, თუ რამდენჯერ აქვს ადამიანს ურთიერთქმედება თქვენს კონტენტთან, მნიშვნელოვანია, თქვენს საიტზე განთავსდეს პიქსელი მონაცემთა ზუსტი თვალთვალისთვის, რაც შემდეგ ეტაპზე გადასვლას ნიშნავს.
ნაბიჯი 4: დააყენეთ თქვენი სოციალური მედიის პიქსელი და დააკვირდით ადამიანებს, რომლებიც კითხულობენ კონტენტის სტატიებს.
მას შემდეგ, რაც გამოაქვეყნებთ პოსტს თქვენს ბლოგზე და მცირე რაოდენობის ტრეფიკი გექნებათ კონტენტზე, დროა დააყენოთ სოციალური მედიის პიქსელი თქვენს ვებ გვერდზე.
თუ პიქსელი არ იცით, გთავაზობთ განმარტებას.
პიქსელი არის კოდის რამდენიმე ხაზი, რომელსაც აკოპირებთ თქვენი ვებსაიტის სათაურის განყოფილებაში.
ის მუშაობს ქუქის პოლიტიკაზე დაყრდნობით – ფაილების განთავსებით და ჩართვით, რათა თვალყური ადევნონ მომხმარებლებს, როდესაც ისინი ურთიერთქმედებენ თქვენს ვებ საიტსა და Facebook რეკლამებთან.
პიქსელი ორ ძირითად მიზანს ემსახურება:
რემარკეტინგისთვის, რათა სამიზნე აუდიტორიაში მოიცვათ ის ადამიანები, ვინც თქვენს ერთ-ერთ გვერდს ეწვია.
გაწვდით ინფორმაციას, რომელი გვერდები მოინახულეს და იგებთ, ვინმემ შეასრულა თუ არა რაიმე სასურველი მოქმედება.
პიქსელი, არსებითად, საშუალებას აძლევს Facebook-ს, თვალყური ადევნოს ჩვენს აუდიტორიას ჩვენს პლატფორმაზე, ჩვენ არსებითად ვაძლევთ Facebook-ს წვდომის შესაძლებლობას.
თუ არ ხართ დარწმუნებული, როგორ უნდა შექმნათ Facebook pixel და დაამატოთ Facebook Pixel თქვენს ვებგვერდზე, მიყევით ამ ორ ნაწილიან პროცესს:
ნაწილი 1: შექმენით Facebook Pixel
- გადადით Events Manager-ში.
- დააჭირეთ Connect Data Sources და აირჩიეთ Web-ი.
- აირჩიეთ Facebook Pixel და დააჭირეთ Connect-ს.
- დაამატეთ თქვენი Pixel სახელი.
- შეიყვანეთ თქვენი ვებსაიტის URL, რათა შეამოწმოთ დაყენების მარტივი პარამეტრები.
- დააჭირეთ Continue-ს.
ნაწილი 2: დაამატეთ Facebook Pixel თქვენს ვებ საიტზე
თქვენი პიქსელის შექმნისთანავე, მზად ხართ განათავსოთ Facebook პიქსელის კოდი თქვენს ვებგვერდზე.
რამდენიმე ვარიანტი არსებობს, თუ როგორ შეგიძლიათ დააყენოთ ეს ნაწილი:
- შეგიძლიათ ხელით დაამატოთ პიქსელის კოდი ვებსაიტს.
- გამოიყენეთ პარტნიორების ინტეგრაცია.
- გამოიყენეთ ელ.ფოსტის ინსტრუქციები.
თვალყურისდევნების დასრულების შემდეგ და თქვენი სამიზნე აუდიტორიის შაბლონების სრულყოფილად გააზრების შემდეგ, შეგიძლიათ დაიწყოთ R3MAT სტრატეგიის განხორციელება, მიუთითოთ სწორი შეტყობინება სწორი ადამიანებისადმი, სწორი მოლოდინით.
სოციალური ქსელის პიქსელის დაყენებისთანავე, შემდეგ ეტაპზე გადასვლის დრო დგება.
ნაბიჯი 5: შექმენით Facebook-ის ერთნაირი აუდიტორია.
იცოდით, რომ Facebook-ს შეუძლია პროგნოზირება, ხართ თუ არა ორსულად, მანამდე კი, სანამ იცოდეთ, რომ ხართ ორსულად?
და იცით თუ არა, რომ კვლევების თანახმად, Facebook- ს შეუძლია პროგნოზირება მოახდინოს, თუკი ადამიანები ღალატობენ პარტნიორს, სანამ ამას ოდესმე გააცნობიერებენ?
ეს საკმაოდ საშინელი ჩანს, არა?
მაგრამ, აი სად ხდება ეს სუპერ ძლიერი.
Facebook-ს აქვს ფუნქცია, სადაც შეგიძლიათ შექმნათ ერთნაირი აუდიტორია მისი თვალყურისდევნების საფუძველზე, რათა მიაღწიოთ ახალ ადამიანებს, რომლებიც, სავარაუდოდ, დაინტერესდებიან თქვენი ბიზნესით, რადგან ისინი თქვენი საუკეთესო არსებული მომხმარებლების მსგავსი არიან.
შეგიძლიათ შექმნათ ადამიანთა ჯგუფი, რომლებსაც აქვთ მსგავსი მოწონებები, ინტერესები და დემოგრაფია იმ ადამიანებთან, ვინც უკვე ურთიერთქმედებს თქვენს ვებ საიტთან.
აქ მოცემულია, თუ როგორ უნდა შექმნათ Facebook-ს ერთნაირი:
- გადადით თქვენს აუდიტორიაში.
- დააჭირეთ Create Audience-ს ჩამოსაშლელზე და აირჩიეთ Lookalike Audience
- აირჩიეთ თქვენი საწყისი შენიშვნები:
- წყაროდ შეიძლება შეირჩეს მომხმარებლის აუდიტორია, რომელიც არ არის შექმნილი თქვენი პიქსელის მონაცემებით, მობილური აპის მონაცემებით ან თქვენი გვერდის ფანებით.
- გაითვალისწინეთ თქვენი საუკეთესო მომხმარებლების 1,000-დან 50,000-მდე გამოყენება სიცოცხლის ღირებულების, ტრანზაქციის ღირებულების, შეკვეთის მთლიანი ზომის ან ჩართულობის საფუძველზე.
- აირჩიეთ ქვეყანა / ქვეყნები, სადაც გსურთ იპოვოთ მსგავსი ადამიანების ნაკრები.
- აირჩიეთ სასურველი აუდიტორიის ზომა სლაიდერით.
- დააჭირეთ Create Audience-ს.
ამ აუდიტორიის შექმნა ნებისმიერ ბიზნესს აძლევს შესაძლებლობას შექმნას ადამიანების მცირე ქვეჯგუფი, რომელთანაც საუბარი შეგიძიათ ნებისმიერი გზით.
ახლა თქვენ შეგიძლიათ აჩვენოთ ამ აუდიტორიისთვის შესაბამისი რეკლამები, გადაიტანოთ ისინი გაყიდვების გვირაბით, დაამყაროთ ურთიერთობა მათთან, ჩამოაყალიბოთ თქვენი მიღწევები და სიხშირე.
ეს ყველაფერი შესაძლებელია, რადგან Facebook მუდმივად უყურებს ყოველ მცირე მონაცემთა დეტალს.
Facebook განუწყვეტლივ აგროვებს ინფორმაციას შეძენისა და მონახულებული ვებ საიტების შესახებ.
ამას ემატება ათასობით სხვა პერსონალური ინფორმაცია, რომლებიც შეგროვდა საჯარო ჩანაწერებიდან და თქვენი სოციალური მედიის საქმიანობიდან.
ნაბიჯი 6: მიიტანეთ სოციალური მედიის რეკლამები ამ აუდიტორიასთან.
ბოლო ნაბიჯი არის თქვენი ახალი, აუდიტორიისთვის შესაბამისი რეკლამების ჩვენება, რომლებიც ახლახანს შექმენით.
ამ პროცესის გასაგრძელებლად დარწმუნდით, რომ მუდმივად აჩვენებთ თქვენს ერთნაირას აუდიტორიას(ებს) ახალ შესაბამის შინაარსს, რომელიც მათ აკმაყოფილებს მყიდველთა მოგზაურობის თითოეულ ეტაპზე.
როდესაც ამ ექვსსაფეხურიან პროცესს დაასრულებთ, ოფიციალურად იღებთ ორგანულ ძიებას და უნთებთ მას ცეცხლს.
იხილეთ ჩვენი სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- SEO ოპტიმიზაცია
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:
- ვებ დიზაინი – რატომ არის მნიშვნელოვანი?
- 4 რჩევა, როგორ შევქმნათ იდეალური მთავარი გვერდი
- ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი – რას აკეთებს? რა სხვაობაა SEO-სთან
- რა არის PPC (Pay-Per-Click) და როგორ მუშაობს ფასიანი ძებნა
- SEO vs PPC: როდის და რომელი მეთოდი გამოვიყენოთ საძიებო მარკეტინგში მაქსიმალური მოგებისთვის?
- Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?
- SEO VS SEM – რას ნიშნავს ისინი? რომელია უკეთესი?
- 10 მარკეტინგული სტრატეგია ჩვენი ბიზნესის ზრდისთვის
- სოციალური მედია მენეჯმენტი
- ინტერნეტ (ონლაინ) მარკეტინგი
- რა არის ციფრული მარკეტინგი?
- ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში
- როგორ წარვმართოთ მრავალი SEO პროექტი: 4 ექსპერტული რჩევა
- სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები
- ტრადიციული მედია VS ახალი მედია: რომელია უფრო სასარგებლო