SEO-სთან დაკავშირებით ქივორდის (Keyword) შესახებ ინფორმაციის ძებნისას, თქვენ დაიბომბებით ინფორმაციით საკვანძო სიტყვების კვლევის შესახებ. და რა თქმა უნდა, ეს გადამწყვეტია, თუ გსურთ თქვენი გვერდი დაირანკოს საძიებო სისტემაში. მაგრამ ასევე მნიშვნელოვანია იმის გაგება, თუ რა არის საკვანძო სიტყვები და მისი ძირითადი პრინციპი. ქივორდი – ეს ისაა, რაზეც აქ ვისაუბრებთ.
რა არის საკვანძო სიტყვები (ქივორდები)?
საკვანძო სიტყვები, ან ფოკუსირებული ქივორდი, როგორც ამას ზოგი უწოდებს, არის სიტყვა, რომელიც ყველაზე უკეთ აღწერს თქვენს გვერდზე განთავსებულ კონტენტს. ეს არის ქივორდი, რომლით დარანკვაც გსურთ გარკვეული გვერდის/სტატიის. ასე რომ, როდესაც ადამიანები ეძებენ ამ საკვანძო სიტყვას ან ფრაზას Google-ში ან სხვა საძიებო სისტემებში, მათ ეს გვერდი უნდა იპოვონ თქვენს ვებ-გვერდზე.
ვთქვათ, თქვენ გაქვთ პიანინოების ვებსაიტი: თქვენ ყიდით ყველანაირ და ტიპის პიანინოს. თქვენ წერთ ბლოგს, თუ რა უნდა დაათვალიერონ ფორტეპიანოს შეძენისას. ასევე უზიარებთ თქვენს ონლაინ მაღაზიაში შემოთავაზებულ ფორტეპიანოზე მომხმარებლების კომენტარს. თქვენ ყიდით ციფრულ ფორტეპიანოს, ამიტომ თქვენ შექმენით პროდუქტის კატეგორიის გვერდი ციფრული ფორტეპიანოს შესახებ. ჰკითხეთ საკუთარ თავს:
- რა სახის საძიებო სიტყვაზე გსურთ, გიპოვონ?
- თქვენი აზრით რომელ ქივორდებს გამოიყენებენ საძიებო სისტემებში თქვენს მოსაძებნად?
- როგორი იქნება ძიების ვარიანტები?
ალბათ [ფორტეპიანო], არა? რადგან ეს საკვანძო სიტყვა ასახავს საუკეთესოდ იმას, რაც არის გვერდზე. თუ თქვენი შინაარსის დედააზრის ახსნა მოგიწევთ, როგორ გადმოსცემდით მას? რომელ სიტყვებს გამოიყენებდით? ეს არის თქვენი ქივორდი (საკვანძო სიტყვა) ან ძირითადი ფრაზა – თუ იგი მრავალი სიტყვისგან შედგება.
ჩვენ მუდმივად ვიყენებთ სიტყვას “ქივორდი” (საკვანძო სიტყვა); ეს იმას არ ნიშნავს, რომ იგი შედგება მხოლოდ ერთი სიტყვისგან. ბევრჯერ იგი შედგება მრავალი სიტყვისგან. საკვანძო სიტყვებზე საუბრისას, ბევრჯერ ვგულისხმობთ ფრაზას, და არა მხოლოდ ერთ სიტყვას.
რატომ არის მნიშვნელოვანი საკვანძო სიტყვები(ქივორდები)?
გუგლის მიერ გვერდის რანკირებისას ერთ-ერთია კონტენტი, რომელიც ამ გვერდზეა. იგი უყურებს გვერდზე მოცემულ სიტყვებს. ახლა წარმოიდგინეთ ეს, მაგალითად, თუ ყველა სიტყვა, ბლოგპოსტში ფორტეპიანოს შესახებ გამოიყენება 2-ჯერ. მაშინ ყველა სიტყვას ერთნაირი მნიშვნელობა აქვს. Google-ს არ აქვს ინფორმაცია, რომელია ამ სიტყვებიდან მნიშვნელოვანი და რომელი არა. სიტყვები, რომლებსაც იყენებთ, გასაღებია Google-ისთვის; ის ეუბნება Google-ს და სხვა საძიებო სისტემებს, თუ რას წარმოადგენს გვერდი ან პოსტი. ასე რომ, თუ გსურთ, Google-მა გააცნობიეროს თქვენი გვერდი, ეს საკმაოდ ხშირად უნდა გამოიყენოთ.
მაგრამ Google არ არის ერთადერთი მიზეზი, რის გამოც საკვანძო სიტყვები მნიშვნელოვანია. სინამდვილეში, ეს ნაკლებად მნიშვნელოვანია, რადგან თქვენ ყოველთვის ყურადღება უნდა მიაქციოთ მომხმარებელს: თქვენს ვიზიტორებსა და პოტენციურ კლიენტებს. SEO-ს საშუალებით გსურთ, რომ ადამიანები შევიდნენ თქვენს ვებ-გვერდზე, როდესაც იყენებენ გარკვეულ საძიებო ტერმინს ან საკვანძო სიტყვას. თქვენ უნდა მოხვდეთ თქვენი აუდიტორიის თავებში და გამოიყენოთ სიტყვები, რომლებსაც ისინი იყენებენ ძებნის დროს.
თუ არასწორად იყენებთ საკვანძო სიტყვებს, ვერასოდეს მიიღებთ თქვენთვის სასურველ ან საჭირო ვიზიტორებს, რადგან თქვენი ტექსტი არ ემთხვევა იმას, რასაც თქვენი პოტენციური აუდიტორია ეძებს. თუ იყენებთ სიტყვებს, რომლებსაც ადამიანები ეძებენ, თქვენი ბიზნესი შეიძლება განვითარდეს. ასე რომ, თუ ამას ასე ხედავთ, თქვენს საკვანძო სიტყვებში უნდა აისახოს ის, რასაც ეძებს თქვენი აუდიტორია. არასწორი საკვანძო სიტყვებით, არასწორ აუდიტორიაში მოხვდებით, ან საერთოდ ვერ მოხვდებით. ამიტომ სწორი საკვანძო სიტყვების ქონა ნამდვილად მნიშვნელოვანია.
როგორ იყენებთ საკვანძო სიტყვებს თქვენს გვერდებსა და პოსტებში?
იყო დრო, როდესაც შეგეძლოთ დაგემატებინათ ბევრი საკვანძო სიტყვა თქვენს გვერდებსა და პოსტებში. გააკეთეთ ძველმოდური საკვანძო სიტყვების გადავსება და თქვენ მოხვდეთ საძიებო სისტემებში. მაგრამ ტექსტი, რომელშიც ბევრი ერთი და იგივე სიტყვაა, არ არის სასიამოვნო წასაკითხი. და იმის გამო, რომ მომხმარებლებს ასეთ სტატიის წაკითხვა საშინლად მიაჩნიათ, Google-საც საშინლად მიაჩნია. ამიტომ, Google-ში რეიტინგის მოპოვება საკვანძო სიტყვების გადავსებით, საბედნიეროდ, ძნელი გასაკეთებელი გახდა.
რა არის ძირითადი წესები? უპირველეს ყოვლისა, ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ თქვენი შინაარსის წაკითხვა მარტივი იყოს. რა თქმა უნდა, თქვენი საკვანძო სიტყვები (ქივორდები) უნდა გამოიყენოთ ტექსტში, მაგრამ ნუ შეიტანთ მათ თითქმის ყველა წინადადებაში. ზოგადად, თუ თქვენი ასლის ყველა სიტყვის 1 ან 2% არის თქვენი საკვანძო სიტყვა, მაშინ მას არ გადააჭარბებთ. დარწმუნდით, რომ ისინი ყველგამ კარგად არის განაწილებული თქვენს ტექსტში. ნუ ჩასვამთ ყველა თქვენს საკვანძო სიტყვას პირველ აბზაცში და ნუ იფიქრებთ, რომ დასრულებული გაქვთ ოპტიმიზაციის ნაწილი. ბუნებრივია, ისინი მთელ თქვენს გვერდზე ან პოსტში უნდა იყოს გავრცელებული. გამოიყენეთ თქვენი საკვანძო სიტყვა სათაურში ან რამდენიმე ქვესათაურში, რაც დამოკიდებულია თქვენი გვერდის ან პოსტის სიგრძეზე. გამოიყენეთ იგი თქვენს გვერდის სათაურში, პირველ აბზაცში და მეტა აღწერაში.
იხილეთ ჩვენი სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- SEO ოპტიმიზაცია
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:
- ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი – რას აკეთებს? რა სხვაობაა SEO-სთან
- რა არის PPC (Pay-Per-Click) და როგორ მუშაობს ფასიანი ძებნა
- SEO vs PPC: როდის და რომელი მეთოდი გამოვიყენოთ საძიებო მარკეტინგში მაქსიმალური მოგებისთვის?
- Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?
- SEO VS SEM – რას ნიშნავს ისინი? რომელია უკეთესი?
- 10 მარკეტინგული სტრატეგია ჩვენი ბიზნესის ზრდისთვის
- სოციალური მედია მენეჯმენტი
- ინტერნეტ (ონლაინ) მარკეტინგი
- რა არის კონტენტ მარკეტინგი?
- ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში
- სოციალური მედია – განმარტება და მაგალითები