გამოიყენეთ ეს ექსპერტული რჩევები თქვენი SEO freelancing-ის გასაუმჯობესებლად, რათა გახდეთ და ისიამოვნოთ წარმატებული კარიერით, როგორც ფრილანსერი.
ფრილანსერობა ხშირად რომანტიზებულია და განიხილება, როგორც გაქცევა მომაბეზრებელი უფროსისაგან, რომელიც არ გაფასებს.
თუ გჭირდებათ SEO ოპტიმიზაცია, დაგვიკავშირდით ნომერზე: 593 26 26 12 – ჩვენი SEO სპეციალისტი თქვენს ვებ საიტს მოწინავე პოზიციებზე წარმოაჩენს.
ხშირად, როცა ადამიანები საკუთარ თავზე იწყებენ მუშაობას სწრაფად აცნობიერებენ, რომ ისინი ტოვებენ 9-5 საათს, რათა მუშაობდნენ 24/7.
ამან შეიძლება უარყოფითი გავლენა მოახდინოს თქვენს თვითშეფასებაზე და ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე, მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას, რომ ფრილანსერობა არ ღირს.
ეს შეიძლება იყოს სრულფასოვანი გამოცდილება, თუ ამას სწორი აზროვნებით მიიღებთ.
ამ სვეტში შეისწავლით SEO freelancing რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ იპოვოთ მეტი (და უკეთესი) კლიენტი, შექმნათ მდგრადი ბიზნესი და ნამდვილად შეიყვაროთ ის, რასაც აკეთებთ.
მაგრამ პირველ რიგში, მოდით გადავხედოთ იმას, თუ რატომ ირჩევს ამდენი ადამიანი თავისუფალ მუშაობას.
SEO freelancing-ის დადებითი მხარეები
ზემოთ აღვნიშნეთ SEO freelancing-ის დაწყების რამდენიმე უარყოფითი მხარე. ასე რომ, ახლა დროა დააბალანსოთ დადებითი მხარეები.
როცა თავისუფალი ხარ… მეტი კონტროლი გაქვთ თქვენს დროსა და ცხოვრებაზე.
თქვენ შეგიძლიათ დაისვენოთ მთელი სამუშაო დღეც კი, თუ თქვენი პროექტები გაძლევთ საშუალებას. თქვენი განრიგი თქვენია.
თქვენი ხელფასი შეიძლება სწრაფად გაიზარდოს.
Search Engine Journal-ის კვლევამ აჩვენა, რომ SEO პროფესიონალების 60% სრულ განაკვეთზე მუშაობისას იმავეს ან მეტს გამოიმუშავებს, ვიდრე აშშ-ის საშუალო მაჩვენებელი.
საძიებო სისტემის ჟურნალის კვლევა აჩვენებს, რომ SEO პროფესიონალების 60% შემოსავალი იგივე ან მეტია, ვიდრე აშშ-ის მედიანა სრულ განაკვეთზე მუშაობისას.
მაგრამ ზრდა ხშირად შეზღუდულია მრავალწლიანი გამოცდილებით, პლუს ძნელია არსებითად გაზარდო შენი ხელფასი ერთ კომპანიაში. თქვენ ხშირად დაგჭირდებათ სამუშაოს შეცვლა, რომ მიიღოთ უფრო დიდი ზრდა.
მაგრამ როცა SEO ფრილანსერი ხართ, არ გჭირდებათ თქვენი ხელფასის „წლიური 3%-იანი მატების“ მოლოდინი. შეგიძლიათ უფრო სწრაფად გააკეთოთ ის.
ჩვენ მივიღეთ ჩვენს წინა სრულ განაკვეთზე სამუშაოს ხელფასი შტატგარეშე მუშაობის პირველ წელს, ხოლო მომდევნო წელს გავაორმაგეთ.
ეს უნიკალური შედეგი არ არის, ბევრი სხვა წარმატების ისტორიაა თანამემამულე SEO-სგან, რომლებმაც თავიანთი თავისუფალი კარიერის დაწყება გადაწყვიტეს.
ფაქტიურად არანაირი შეზღუდვა არ არის იმის, თუ რამდენის გამომუშავება შეგიძლიათ, რადგან თქვენ შეგიძლიათ თქვენი თავისუფალი ბიზნესი გადააქციოთ სააგენტოდ ან სხვა რამედ.
კლიენტებთან პირდაპირ მუშაობა.
ეს არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი დადებითი მხარე, რადგან უფრო დიდი გავლენა იქონიოს თქვენი კლიენტების წარმატებაზე.
თქვენ უკეთ გესმით თქვენი კლიენტების.
როგორც ბიზნესის მფლობელი, თქვენ უკეთ გესმით თქვენი კლიენტების, რადგან ახლა მეტი იცით პრიორიტეტებისა და ძალისხმევის შეფასება ზემოქმედების წინააღმდეგ.
ის გეხმარებათ კონცენტრირება მოახდინოთ ყველაზე მნიშვნელოვან რეკომენდაციებზე, ნაცვლად იმისა, რომ შეეცადოთ გამოასწოროთ SEO-ს ყველა საკითხი.
აქ არის ჩვენი 10 ყველაზე ღირებული რჩევა, რომელიც ვიმედოვნებთ დაგეხმარებათ თქვენი SEO freelancing ბიზნესის დაჩქარებაში.
- ისაუბრეთ სხვა ფრილანსერებთან
სადაც არ უნდა იყოთ, არიან ადამიანები, რომლებიც უკვე იმყოფებოდნენ იქ. მათ აქვთ გამოცდილება და ცოდნა, საიდანაც შეგიძლიათ ისარგებლოთ.
ჩვენ მოგცემთ რამდენიმე რჩევას, თუ როგორ უნდა დაუკავშირდეთ ადამიანებს რჩევისთვის.
- ნუ გაუგზავნით მხოლოდ თქვენი კითხვების სიას ან რაიმე ბუნდოვანს, როგორიცაა „გთხოვთ დამეხმარეთ“. პირიქით თვენ უნდა შეეცადოთ ურთიერთობის დამყარებას, რის შედეგადაც ადამიანები სიამოვნებით დაგეხმარებიან.
- დაუსვით კონკრეტული შეკითხვები.
- პასუხები, რომლებსაც მიიღებთ, დამოკიდებულია თქვენს კითხვებზე. დარწმუნდით, რომ დასვით კონკრეტული კითხვები.
თქვენ ხართ პასუხისმგებელი თქვენს გადაწყვეტილებებზე.
თქვენ სთხოვთ ადამიანებს, მიიღონ დახმარება და არ დააკისრონ პასუხისმგებლობა თქვენს ბიზნესზე. ამიტომ გამოიყენეთ საღი აზრი და ნახეთ, რა მუშაობს თქვენთვის და რა არა.
- შექმენით თქვენი ონლაინ ყოფნა
თქვენ შეიძლება იყოთ კარგი SEO ოდესმე, მაგრამ თუ არავინ იცის ამის შესახებ, რთული იქნება წარმატების მიღწევა.
ჩვენ ვცხოვრობთ სოციალურ მედია სამყაროში სადაც უამრავი ხმა ისმის და მათ შორის თქვენი ხმაც უნდა ისმოდეს.
თქვენ შეგიძლიათ გამოიყენოთ LinkedIn თქვენი ყოფნის გასაძლიერებლად.შეგიძლიათ ისარგებლოთ Twitter-ით, გაუშვათ ახალი ამბები ან გააკეთოთ ყველაფერი ერთდროულად. არჩევანი თქვენზეა.
მაგრამ დამიჯერეთ, გაცილებით ადვილია პერსპექტიულებთან საუბარი, თუ დატოვილი გაქვთ დიდი ციფრული კვალი.
- მოეპყარით საკუთარ თავს, როგორც ბიზნესს
როდესაც იწყებ საკუთარ ბიზნესს, შენ ხდები ბუღალტერი, ანგარიშების მენეჯერი, გამყიდველი, იურიდიული დეპარტამენტი.
თქვენ ასევე იხდით თქვენს გადასახადებს (რაც თვიდან შიშის მომგვრელია)
თქვენ ეს უნდა გაითვალისწინოთ თქვენი სერვისების ფასის დადგენის დროს. რადგან საკმარისი არ იქნება მხოლოდ საათობრივი ტარიფის გამოთვლა, რომელიც გქონდათ დღის სამუშაოზე. თქვენ დაგჭირდებათ რამდენჯერმე მეტი, რომ დაიფაროს ყველა სხვა ხარჯი.
- ისწავლეთ თქვენი სერვისების ფასი
ახლა თქვენ იცით, რომ თქვენ ხართ ბიზნესი, მაშინაც კი, თუ ერთადერთი ადამიანი ხართ მასში მომუშავე.
ნებისმიერი ბიზნესის მთავარი მიზანი მოგების მიღებაა. ამიტომ, მნიშვნელოვანია გაითვალისწინოთ ყოველგვარი ეს და შეწყვიტოთ საკუთარი თავის არასაკმარისად გაყიდვა.
მიიღეთ რამდენიმე რჩევა:
- ნუ იმუშავებთ უფასოდ.
- გამოიყენეთ პროექტზე დაფუძნებული ფასები საათობრივი ბილინგის დროს.
- მუდმივად გააუმჯობესეთ და შესაბამისად გაზარდეთ თქვენი ფასები.
- ისწავლეთ გაყიდვა
როდესაც დაიწყებთ, თქვენ გაიგონებთ ხალხის სიტყვებს: „შენ არ ხარ ამ ბიზნესში, თუ ვერ გაყიდი“. ეს ყოველივე შეიძლება შემაწუხებელიც კი გახდეს.
არ გინდოდეთ გაყიდვა; ფაქტობრივად, შეგეშინდეთ მისი გაკეთების.
ასევე, გავრცელებულია მცდარი მოსაზრება, რომ თუ კარგად ხარ შენს საქმეში (ჩვენს შემთხვევაში SEO-ში) თქვენ ავტომატურად გეყოლებათ ბევრი კლიენტი, რომლებიც თქვენთან ერთად მუშაობენ.
ეს არ შეესაბამება სიმართლეს. სინამდვილეში, გაყიდვა და SEO სრულიად განსხვავებული უნარებია და თქვენ ორივე გჭირდებათ წარმატების მისაღწევად.
ყველაფერი შეიცვალება, როდესაც გაიგებთ სიმართლეს. ამიტომ ,დაიწყეთ გაყიდვების შესწავლა.
არ უნდა ისაუბროთ კარდაკარ გაყიდვებზე ან შემაშფოთებელი შეტყობინებების გაგზავნაზე თქვენს კონტაქტებზე LinkedIn-ზე. ეს ბევრად უფრო დახვეწილია.
თქვენ ყიდით ყოველთვის, როცა პოტენციურ მომხმარებელთან ახდენთ ზარს. მაშინაც კი, როცა უბრალოდ საუბრობთ ან უზიარებთ წარსულ მოგებებს.
ასევე ყიდით იდეებს, შედეგებს, საკუთარ თავს, როგორც პროფესიონალს, თქვენს სააგენტოს. მოკლედ ნებისმიერი საუბარი პერსპექტიულთან არის გაყიდვა.
- შექმენით პროცესები და სისტემები
ბევრი ადამიანი ამბობს, რომ არ აქვთ მკაფიო გზა, რომელსაც მიჰყვებიან SEO აუდიტის ან მსგავსი განმეორებადი ამოცანების ჩასატარებლად.
კარგია, თუ ახლა არ გაქვთ პროცესები ან სისტემები, მაგრამ დროა დაიწყოთ მათი მშენებლობა.
პროცესების შექმნა დაგეხმარებათ გახადოთ თქვენი თავისუფალი ბიზნესი უფრო ეფექტური და გააუმჯობესოთ მარჟა. პროცესები ასევე ღირებულია დელეგაციისთვის შემდგომ ეტაპზე, თუ თქვენ გადაწყვეტთ დაიქირაოთ ვინმე თქვენს დასახმარებლად.
თქვენ არ დაგჭირდებათ რაიმე ფანტასტიკურის შექმნა. პროცესი შეიძლება დაიწყოს მარტივი საკონტროლო სიის სახით, რომელიც შეგიძლიათ დროთა განმავლობაში გააფართოვოთ.
- ააშენეთ აქტივები
როდესაც დაიწყებთ თქვენს თავისუფალ ბიზნესს, პარალელურად დაიწყეთ კურსის მშენებლობა.
კარგია,თუ დაიწყებთ რაიმე სახის აქტივობის აშენებას (მაგალითად, ელექტრონული წიგნი ან ფასიანი წევრობა).
პროდუქტების გაყიდვა, სერვისების გარდა, გაგიუმჯობესებთ SEO-ს, რადგან ისწავლით უამრავ მარკეტინგულ უნარს.
თქვენ იწყებთ აუდიტორიის კვლევის განსხვავებულ ხილვას, ისწავლით copywriting -ს და უკეთ გაიგებთ თქვენს SEO კლიენტებს.
- დააყენეთ საკუთარი თავი ხანგრძლივი მოგზაურობისთვის
თავისუფალი მოგზაურობის დაწყება არ არის ადვილი. თქვენ მოგიწევთ ბევრი რამის სწრაფად გარკვევა.
ამ ყველაფერმა შეიძლება გამოიწვიოს გადაჭარბებული მუშაობა და ფსიქიკური ჯანმრთელობის პრობლემები.
ამ გამოკითხვის მიხედვით, რომელიც გავაკეთეთ Twitter-ზე, სამუშაო/ცხოვრების ბალანსი არის 3-დან ერთ-ერთი ურთულესი რამ თავისუფალ პროფესიაში.
ამიტომ სჯობს იზრუნოთ საკუთარ თავზე და თქვენს სამუშაო/ცხოვრების ბალანსზე, სანამ არ გაგიჭირდებათ იმის დამახსოვრება, თუ ვინ ხართ თქვენს ცხოვრებაში თქვენი ბიზნესის მიღმა.
გიზიარებთ რამოდენიმე რჩევას:
- გყავდეთ დამხმარე გუნდი, რომელიც გაგამხნევებთ
- გქონდეთ ჰობი, რომელიც არ არის დაკავშირებული თქვენს სამუშაოსთან.
- დაგეგმეთ თქვენი თავისუფალი დრო.
- დააწესეთ მკაფიო საზღვრები საკუთარ თავთნ, ასევე არ იმუშაოთ დღეში 12 საათი პიჟამაში.
ყველა ეს წვრილმანი უზრუნველყოფს მარათონზე გაშვებას და არა სპრინტზე (დიახ, ეს SEO-ს მინიშნებაა).
- იცოდე შენი „კანონები“ და მიჰყევი მათ
თქვენ არ შეგიძლიათ იმუშაოთ ყველა ტიპის SEO პროექტზე და ასევე ყველა ტიპის კლიენტთან, ვინც თქვენთან მოდის. ეს მცდელობა მხოლოდ დაგწვავთ თქვენ.
სამაგიეროდ, თქვენ უნდა გქონდეთ სიცხადე, რას აკეთებთ (თქვენი ძლიერი მხარეები), როგორ ეხმარებით (თქვენი სერვისები), და ვის ეხმარებით (კლიენტების ტიპები, რომლებთანაც მუშაობთ).
თავიდან შეიძლება გაგიჭირდეთ პოტენციურ პროექტებზე „არა“-ს თქმა. მაგრამ ეს გრძელვადიან პერსპექტივაში ანაზღაურდება.
- დაეხმარეთ ადამიანებს მთელი გზა
არ აქვს მნიშვნელობა სად იმყოფებით თქვენი თავისუფალი მოგზაურობის დროს, თქვენ შეგიძლიათ დაეხმაროთ ადამიანს, რომელიც რამდენიმე ნაბიჯით ჩამორჩება რაიმეში.
თქვენ შეგიძლიათ დაეხმაროთ თქვენთვის შესაფერისი ნებისმიერი გზით: ბლოგ პოსტის დაწერით, თქვენი რჩევის გამოქვეყნებით ტვიტერზე, პასუხის გაცემა მათ კითხვაზე Slack ჯგუფში და ა.შ.
გახსოვდეს, რომ შენი გამოცდილება მნიშვნელოვანია და ერთ მშვენიერ დღეს თქვენ იქნებით ის ადამიანი, რომელიც დაეხმარება იმ ადამიანს ვინც ამ ყველაფერს ახლა ისწყებს.
საბოლოო დასკვნა
ცხოვრება ძალიან ხანმოკლეა იმისთვის, რომ დარჩე სამსახურში სადაც არ მოგწონს და იმუშაო პროექტებზე, რომლებიც არ მოგწონს.
ამიტომ, როდესაც თქვენ გახსნით თავისუფალ მოგზაურობას, აღარ გექნებათ შეზღუდვები.
წარმატებები! ჩვენ გვჯერავს თვენი !
იხილეთ ჩვენი სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- SEO ოპტიმიზაცია
- მობილური აპლიკაციის დამზადება
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:
- 4 რჩევა ბრენდის ცნობადობის გასაზომად Google-ს ძიებაში
- ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი – რას აკეთებს? რა სხვაობაა SEO-სთან
- რა არის PPC (Pay-Per-Click) და როგორ მუშაობს ფასიანი ძებნა
- SEO vs PPC: როდის და რომელი მეთოდი გამოვიყენოთ საძიებო მარკეტინგში მაქსიმალური მოგებისთვის?
- Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?
- SEO VS SEM – რას ნიშნავს ისინი? რომელია უკეთესი?
- 10 მარკეტინგული სტრატეგია ჩვენი ბიზნესის ზრდისთვის
- სოციალური მედია მენეჯმენტი
- ინტერნეტ (ონლაინ) მარკეტინგი
- რა არის ციფრული მარკეტინგი?
- რა არის კონტენტ მარკეტინგი?
- ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში
- სოციალური მედია – განმარტება და მაგალითები
- სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები