ამ სტატიაში შეიტყობთ, თუ რა შეიძლება შეგატყობინოთ უფასო ინსტრუმენტებმა თქვენი ბრენდის Google-ს ძიებაში ყოფნის შესახებ და როგორ უნდა გამოიყენოთ ეს ინფორმაცია თქვენთვის სასარგელოდ.
ნათელი გახდა, რომ მოდუნებული მიდგომა არ იმარჯვებს ონლაინ მარკეტინგის ბაზარზე და მუდმივად საჭიროებს კონცენტრაციას. ასევე სხვა ადამიანების მოზიდვას და ერთგული მომხმარებლების შენარჩუნებას.
თუმცა, თუ თქვენ არ ყიდით პროდუქტებს ონლაინ ან არ გამოიმუშავებთ პოტენციურ პროდუქტებს, შეიძლება რთული იყოს იმის ჩვენება, თუ რას მოაქვს ციფრული მარკეტინგს და საერთოდ რეკლამას.
ამ ყველაფერს შეიძლება საკმაოდ დიდი დრო და ძალისხმევა დასჭირდეს.
დროთა განმავლობაში თქვენი ონლაინ ბრენდის ზრდის გაზომვა შესანიშნავი გზაა იმის საჩვენებლად, რომ თქვენს ძალისხმევას შეუნარჩუნოთ კურსი.
არსებობს უამრავი ხელსაწყო და მეთოდი, რომელიც დაგეხმარებათ გაიგოთ რამდენად კარგად არის თქვენი ბრენდის რეზონანსი და როგორი გაძლიერება შეიძლება განიცადოთ.
აქ ნახავთ სასარგებლო რჩევებს 4 ელემენტზე, რომლებიც უნდა შეიტანოთ თქვენი ბრენდის ამაღლების გაზომვაში.
რაც მთავარია, თითოეული მათგანი მოითხოვს უფასო ინსტრუმენტებს, რომლებიც უკვე შეგიძლიათ გამოიყენოთ თქვენი ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის სხვა პანელებისთვის.
1. რა არის თქვენი ბრენდი?
მარტივად რომ ვთქვათ, ბრენდი ყველა იმ შთაბეჭდილებათა გაერთიანებაა, რომელიც მომხმარებელს თქვენს კომპანიასთან ურთიერთობისას უყალიბდება.
ხშირად რასაც თქვენ საკუთარ თავს ეძახით, როგორც ორგანიზაცია, შეიძლება არ იყოს ის, რასაც თქვენი მომხმარებლები ეძებენ. ეს ხდება მაშინ, როდესაც თქვენი ბრენდის შემოკლება ხდება საზოგადოების მიერ.
მაგალითად “Tenn-Med” ეს არის ხალხის მიერ შემოკლებული სახელი, რეალურად კი მას ცენტრალური ტენესის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ჯანდაცვის სისტემა ეწოდება.
Google-ის საკვანძო სიტყვების დამგეგმავი დაგეხმარებათ გაიგოთ, თუ რა შეიძლება იყოს თქვენი ბრენდისა და კონკურენტი ბრენდების აღქმა საზოგადოებისთვის.
თქვენ იყენებთ თქვენს ორგანიზაციულ სახელს. რის შედეგადაც ინსტრუმენტი დააბრუნებს პოპულარული ძიების შედეგებს თქვენი ორგანიზაციის სახელის გარშემო.
ეს შეიძლება იყოს შესანიშნავი გზა სახელის ონლაინ ძიების სანახავად, ასევე „ბრენდის + საკვანძო სიტყვის“ ძიების სანახავად.
ეს საშუალებას გაძლევთ გაიგოთ რა თემებთან არის დაკავშირებული ონლაინ საზოგადოება თქვენს ბრენდთან.
ეს მოგცემთ ძიების მოცულობის განცდას თქვენი ბრენდისა და თქვენი თემების ირგვლივ.
რაც მთავარია თქვენ იგებთ სამთვიან და წლიური პროცენტული ძიების ტენდენციებს.
თქვენ, ასევე შეგიძლიათ დააყენოთ რამდენიმე წლის დიაპაზონი და შეასრულოთ ცხრილების ექსპორტი, რაც ისტორიული ძიების ტენდეციების ღრმა ხედვას განაპირბებს.
2. ტენდენციების შეფასება
თქვენ უკვე იცით, როგორ ეძებს საზოგადოება თქვენს ბრენდს, ამიტომ შეგიძლიათ გამოიყენოთ ბრენდის საკვანძო სიტყვა და ბრენდის განლაგება Google Trends-ში, რათა გაიგოთ პოპულარობის ტენდენციები დროთა განმავლობაში.
Google Trends-ის მიერ შეჩერების ერთ-ერთი უნიკალური თვისებაა ბრენდის ძიების მოცულობის გაზომვა შტატის ან რეგიონის მიხედვით.
მიუხედავად იმისა, რომ შეიძლება დაეყრდნოთ Google Analytics-ს , თქვენ შეიძლება არ იცოდეთ, ტრაფიკი ჩვეულებრივ შემოდის პირდაპირი არხით თუ ორგანული საძიებო არხით.
3. SERP ქცევა
თქვენ უკვე გაეცანით, თუ როგორ ეძებენ ვებ მომხმარებლები თქვენს ბრენდს და რამდენად ხშირად გეძებენ.
Google Search Console არის თქვენი შემდეგი ეტაპი:
ძიების შედეგების განყოფილებაში, თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ ბრენდთან დაკავშირებული ძიებები,რომლებსაც ვებ მომსახურე ადამიანები ანხორციელებენ.
მაგრამ ახლა შეგიძლიათ ნახოთ, რამდენად ხშირად ხდება თქვენს ჩამონათვალზე ხელის დაჭერა.
გაითვალისწინეთ, რომ მომხმარებლებს შეუძლიათ ასევე დააწკაპონ Google-ის ადგილობრივ ჩამონათვალზე, რაც დამოკიდებულია შესაბამისი მდებარეობის სიახლოვეზე.
ბრენდისა და ბრენდის განლაგების ტერმინებზე დაჭერის დათვალიერებისას, თქვენ შესაძლებლობა გეძლევათ შეხედოთ საკვანძო ფრაზების რეიტინგს „დროის ფარგლებში“
4. ფასიანი ძიების ბრენდის შთაბეჭდილების გაზიარება
თქვენ უკვე ხედავთ საძიებო ბრენდის ეფექტურობას, სად ჩნდებით და რომელ ჩამონათვალზე აკეთებს მომხმარებელი არჩევანს.
თუმცა, კონკურენტუნარიან ინდუსტრიაში, იშვიათი არ არის კონკურენციის შეთავაზება თქვენი ბრენდის სახელისა და სახელის ვარიაციებისთვის,ვებსაიტზე დაჭერისა და მოზიდვის მცდელობა იმ ტრაფიკისთვის, რომელიც თავდაპირველად იყო განკუთვნილი თქვენი საიტისთვის.
ერთ-ერთი გზა, რომ ერთი ნაბიჯით წინ იყოთ, თქვენი ფასიანი ძიების ბიუჯეტის ნაწილი უნდა დაუთმოთ თქვენი ბრენდის სახელის, სხვადასხვა ცვლილებისა და ორთოგრაფიული შეცდომების მართლწერის შეცდომებს.
როგორც კი ეს კამპანია რამდენიმე თვის განმავლობაში გაგრძელდება, თქვენ გექნებათ საშუალება გაიგოთ, თუ რამდენად ხშირად დომინირებთ გვერდის ზედა ნაწილში.
ასევე ნახავთ, თუ რას უყურებენ სხვა კონკურენტები თქვენი ბრენდის ტრაფიკზე.
შთაბეჭდილების გაზიარება აქ მნიშვნელოვანია,მაგრამ ასევე არის გვერდის ზედა ნაწილი და აბსოლუტური ზედა გვერდის შთაბეჭდილების წილი. ისინი აჩვენებენ არა მხოლოდ იმას, რომ თქვენი რეკლამა იყო ნაჩვენები, არამედ იმას, რომ თქვენ შეძელით გვერდის ზედა ნაწილის ნომერ პირველი პოზიციის დაკავება.
კონკურენტებმა შესაძლოა თქვენი ტრაფიკის მითვისება სცადონ, მაგრამ თქვენ შეგიძლიათ გადაიხადოთ და მოაგვაროთ მომხმარებელთა სერვისის მოთხოვნები.
აქ მთავარია საკმარისი ბიუჯეტის უზრუნველყოფა, დაწკაპუნებაზე საკმარისად დიდი ღირებულების გამოყოფით, რომ აჩვენოს ბრენდთან დაკავშირებული ძიებები.
ინვესტირება თქვენს ბრენდში
ბევრ თქვენგანს აწუხებს საძიებო მარკეტინგის დროს არაბრენდირებული ძიების ექსპოზიცია. თქვენი მუდმივათ ფიქრობთ საკვანძო სიტყვების კვლევის გაუთავებელ სიებზე და ოპტიმიზირებულ სატენდერო სტრუქტურებზე, რათა მოიზიდოთ პროდუქტებისა და სერვისების შესაბამისი მაძიებლები.
ეს არის მკაფიო გზა იმ მაძიებლებისთვის, რომლებზეც ბევრს შრომობდით მთელი თქვენი მარკეტინგული სტრატეგიის განმავლობაში და თქვენი ბრენდი ნამდვილად იმსახურებს ყურადღებას !
იხილეთ ჩვენი სერვისები:
- საიტების დამზადება
- ლოგოს დამზადება
- SEO ოპტიმიზაცია
- მობილური აპლიკაციის დამზადება
- ელექტრონული კომერცია – ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა
- გრაფიკული დიზაინი
- სავიზიტო ბარათების დამზადება
- სარეკლამო ბანერის დიზაინის დამზადება
- FACEBOOK გვერდის მართვა
- Google Ads (AdWords): გუგლის რეკლამა
- ბრენდბუქი
- სივის დამზადება
იხილეთ რეკომენდირებული სტატიები:
- ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი – რას აკეთებს? რა სხვაობაა SEO-სთან
- რა არის PPC (Pay-Per-Click) და როგორ მუშაობს ფასიანი ძებნა
- SEO vs PPC: როდის და რომელი მეთოდი გამოვიყენოთ საძიებო მარკეტინგში მაქსიმალური მოგებისთვის?
- Facebook Ads vs. Google AdWords – ფეისბუქის თუ გუგლის რეკლამა?
- SEO VS SEM – რას ნიშნავს ისინი? რომელია უკეთესი?
- 10 მარკეტინგული სტრატეგია ჩვენი ბიზნესის ზრდისთვის
- სოციალური მედია მენეჯმენტი
- ინტერნეტ (ონლაინ) მარკეტინგი
- რა არის ციფრული მარკეტინგი?
- რა არის კონტენტ მარკეტინგი?
- ინტერნეტ რეკლამა: როგორ გავაკეთოთ რეკლამა ინტერნეტში
- სოციალური მედია – განმარტება და მაგალითები
- სოციალური მედია მარკეტინგი – განმარტება და მაგალითები
- ტრადიციული მედია VS ახალი მედია: რომელია უფრო სასარგებლო
- გრაფიკული დიზაინი – 8 მიმართულება